galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zhufbarscy Inżynierowie
Autor Wiadomość
choczkins
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   Zhufbarscy Inżynierowie

Mam takie pytanie.

Mam wyłożonych na stół Zhufbarskich Inżynierów jako rozwinięcie, załóżmy w jakiś sposób to rozwinięcie trafia na stos kart odrzuconych, czy zadziała wtedy ich efekt wymuszony (przeciwnik musi poświecić jednostkę w odpowiadającej strefie)?
Z tego co przeglądałem zasady i FAQ to tak powinno być, jednak nie jestem do końca pewny co do mojej interpretacji.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Niestety nie zadziała,

w tym wypadku grę opuszcza rozwinięcie, a na discard wchodzi jednostka z gry. Trigger jest gdy jednostka opuszcza grę zatem nie zadziała.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 14