galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania początkującego
Autor Wiadomość
Dragold 
???

Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 5
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012   

Co do 1. Zadać obrażenia możesz tylko broniącym się jednostkom, a spaczona jednostka nie może się bronić, czyli odpowiedź brzmi "nie". Ale lepiej, żeby ktoś to potwierdził.
Co do 2 i 3. W istrukcji pisze wyraźnie, że nie musisz przydzielać ani jednego obrońcy, jeśli nie chcesz.

To ja dorzuce swoje pytania:
1. Jeśli wrzuce karte wsparcia z młotkami na Pole Bitwy, to te młotki mi coś dają?
2. Chodzi mi o misję "Infiltrate!". Wedłóg FAQ efekty rozgrywamy w "ustalonej kolejności", czyli od góry w dół?
3. Podobno istnieją alternatywne karty stolic do wygrania na turniejach. Czy to prawda? Jak takie coś wygląda?
 
     
rutek28

Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 2
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

to trochę bezsensu to w takim razie przy płonącym polu bitwy jednostki są nietykalne w turze przeciwnika. przeciwnik może zadawać 15 obrażeń a i tak mi nic nie zrobi dopiero jak ja zaatakuję.
 
     
Dziobak 

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

Wtedy te 15 obrażeń zadajesz innej strefie i wygrywasz.
Albo ściągasz jednostki z płonącej strefy w inny sposób...
 
     
Antares404

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 9
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

1. Rozumiem, że gdy liczba hitpointsów spadnie do 0 (nawet tylko do końca tury) to dana jednostka schodzi ?

2. Czy takie odejmowanie hitpointsów aktywuje toughness ?

pani zdejmuje pana ???
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Antares404 napisał/a:
1. Rozumiem, że gdy liczba hitpointsów spadnie do 0 (nawet tylko do końca tury) to dana jednostka schodzi ?

2. Czy takie odejmowanie hitpointsów aktywuje toughness ?

pani zdejmuje pana ???


1. dokładnie
2. obniżanie życia, nie zadaje obrażeń, zatem odporność nie zadziała.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Antares404

Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 9
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

idealnie :twisted:

wielkie dzięki za szybką odpowiedź!
 
     
Broda90

Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 17
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2015   

Mam pytanie:)

1. Po co są karty przymierza?
2. czy wykorzystujemy je za każdym razem grając w podstawce?
3. jak liczy się koszt karty, bo odejmuje się symbole rasy, ale kart już posiadanych na stole czy jak?
4. rozumiem, że można zagrać chaos przeciwko orkom? czy musi być chaos i krasie np.?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7467
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015   

Broda90 napisał/a:
Mam pytanie:)

1. Po co są karty przymierza?
2. czy wykorzystujemy je za każdym razem grając w podstawce?
3. jak liczy się koszt karty, bo odejmuje się symbole rasy, ale kart już posiadanych na stole czy jak?
4. rozumiem, że można zagrać chaos przeciwko orkom? czy musi być chaos i krasie np.?


ad. 1 Karty przymierza dają Ci 2 różne lojalności
ad. 2 Jak dodasz to talii to ją masz. Generalnie jeśli roicie talie tylko na podstace to lepiej mieć bo zawsze gracie co najmniej 2 rasami
ad. 3 Dla Przykładu. Grasz Orkami. Masz wystawione, 2 orcze karty, 1 Wioskę Nieczyją i przymierze Ork/CHaos. Chcesz zagrać Grmingora (koszt 6+5 lojalności). Obecnie masz 1 lojalkę ze stolicy, 2 z kart orków i 1 z przymierza. Wioska niczyja jako karta neutralna nie daje lojalki. Zatem masz razem 4 lojalki. Koszt zagrania Grimgora wynosi wówczas 7.
ad. 4 Mogą walczyć nawet orki przeciw orkom :D
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98, pbf 135
pbf 134 - Greyjoy
pbf 136 - Tyrell
 
     
Broda90

Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 17
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

[quote="Germanus"]
Broda90 napisał/a:
Mam pytanie:)


ad. 2 Jak dodasz to talii to ją masz. Generalnie jeśli roicie talie tylko na podstace to lepiej mieć bo zawsze gracie co najmniej 2 rasami



1. Nie ma tego w instrukcji... można łączyć rasy? i np dwie różne rasy pomieszać, ze sobą?
2. ile kart może posiadać gracz na ręce?

Przepraszam może za zbyt proste podstawowe pytania, ale chcę grać dobrze :)
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7467
Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2015   

Można łączyć rasy ale w obrębie dwóch stron Destrukcji i Porządku. Czyli w jednej talii mogą być Orkowie i Chaos ale nie możesz łączyć orków z krasnoludami. To jest w instrukcji:
s. 5:
"Imperium, Krasnoludy i Wysokie Elfy tworzą rasy
„Porządku”, natomiast Chaos, Orki i Mroczne Elfy to
rasy „Zniszczenia”. W danej talii nigdy nie mogą się
znaleźć karty Porządku i Zniszczenia na raz"
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98, pbf 135
pbf 134 - Greyjoy
pbf 136 - Tyrell
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13