|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
z rozumienie kart |
Autor |
Wiadomość |
s0ket [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 16 Mar, 2012 z rozumienie kart
|
|
|
Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem kilka kart:
A niechciałbym od narzeczonej patelnią po łbie dostac za niewiedzę. Z góry thx.
1.asraiski długi łuk- akcja; kiedy twoja stolica otrzymuje obrażeniazadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.
Rozumiem że jak dowolna strefa zostanie zaatakowana to zadaje 2 obrażenia jednostce, a nie strefa stolicy na której ta karta jest? Jest ona jednokrotnego użytku ?
2.wykuwanie runy-akcja; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę za swojej talii jako rozwinięcie.Następnie zniszczwybraną kartę wsparcia posiadającą koszt równy X lub mniej, X to liczba kontrolowanych przez ciebie rozwinięc?
Chodzi że mogę przeciwnika kartę wsparcia zniszczyc?
3.odpalenie zaklencia-akcjia; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę ze swojej talii jako rozwinięcie. Następniewybrana atakująca jednostka zyskuje młotek za każde kontrolowane przez ciebie rozwinięcie.
Jest to jednorazowy efekt?
4.opuszczona kopalnia;królestwo,akcjia; na początku swojej tury możesz cofnąc jedno ze swoich rozwinięc na ręke jego właściciela.
Ogólnie jest dziwnie napisane jakby chodziło o cofanie swego rozwinięcia, ale to niezbyt mi pasuje do ogólnej gry? Z czym to się je.?
5.opanowanie zaklęcia; akcja; umieśc w grze zakrytą wierzchnią kartę ze swojej talii jako rozwinięcie. Następnie przesuń wybraną jednostkę posiadającą wydrukowany koszt równy x lub mniejszy do innej strefy kontrolowanej przez tego samego gracza. x to liczba kontrolowanych przez ciebie rozwinięc.
Mogę zarówno sobie jak i przeciwnikowi przesuwac kartę?
6.laska z gwiezdnego drewna;akcja kiedy zagrywasz kartę zaklęcia ,jednostka, do której dołączono tę kartę zyskuje młotek do końca tej tury.
Czyli po zagraniu tego dodatku muszę jeszcze zagra kartą jakiegoś zaklęcia, żeby akcjia się odpaliła? Tak to rozumiem
7.naznaczony przez khorna;jeśli jednostka,do której dołączono tę kartę, otrzyma obrażenia,zniszcz tę jednostkę.
Mam zniszczyc kartę do której ta karta będzie dołączona to mam swoją ta jednostke zniszczyc?
8.wojenne ogary:akcja kiedy ta jednostka wchodzi do gry odkryj legendę albo jednostkę ze swojej ręki. Jeśli to zrobisz zadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.
Wykładam na stół kartę jednostki lub legendy płacąc za nią? i zadaje obrażenia przeciwnikowi w tej strefie co wyszedłem ogarem ? I czy ta jednostka odkryta idze tam gdzie ogar?
9.malus mroczne ostrze;pod koniec swojej fazy pola bitwy zadaj po 1 obrażeniu każdej jednostce przeciwnika, która mogła się bronic,ale tego nei zrobiła.
To jest jednorazowe zaatakowanie nie broniących się jednostek czy co turę mozna zadawa im obrażenia?
10.ostrze hydry; jeśli jednostka, do której dołączono tę kartę ma zostac zniszczona, możesz zapłacic 2 żetony zasobów, aby zamiast niszczyc tę jednostkę, pozostawic ja w grze i usunąc z niej obrażenia.
Po zastosowaniu się do usuwania obrażeń ten dodatek odrzucamy na stos z urzytych kart czy zostaje w grze i kilkukrotnie możemy to stosowac
11.malekith;na początku swojej tury każdy z twoich przeciwników musi poświęcic po jednej jednostce.
Dzieje się tak co turę gracza czy jednorazowo? |
|
|
|
|
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 16 Mar, 2012
|
|
|
1. 2 obrażenia zadajesz jednostce (ty wybierasz) w strefie w której się znajduje lub w odpowiadającej jej strefie przeciwnika.
2. tak
3. Wszystkie akcje co nie ma sprecyzowanego do kiedy działa, działa do końca tury.
4. Tak swoje rozwinięcie możesz cofnąć. Ponieważ w trakcie gry możesz dać tam kartę, która przyda się później i właśnie po to jest kopalnia.
5. Tak, przesunąć jednostkę.
6. Dodatek zakładasz na jednostkę, odpalić możesz go zawsze gdy zagrywasz jakieś zaklęcie.
7. Tę kartę możesz zagrać na jednostkę przeciwnika, jeśli potem zadasz tej jednostce jakikolwiek dmg (obrażenie) to ona zostanie zniszczona z efekt dodatku.
8. Wykładasz na stół ogary i musisz przeciwnikowi pokazać że na ręce masz inną jednostkę lub legendę chaosu by zadziałał efekt ogarów.
9. Za każdym razem jak zaatakujesz strefę i będą tam jednostki które nie bronią, dostają obrażenie.
10. Nie trzeba niszczyć ostrza. można stosować wielokrotnie, o ile nas na to stać.
11. Co turę. |
|
|
|
|
s0ket [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 16 Mar, 2012
|
|
|
Dzięki wielkie |
|
|
|
|
|
|