galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Starcie u stóp samotnej skały
Autor Wiadomość
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Gratuluje trollowej rozwałki :D

A Denethor to jest wogóle elegancki kolo. Jak sie mu zarzucę Pancerz Cytadeli, Instynkt Samozachowawczy, Płonącą Gałąź, a jeszcze małżonka zapoda na mojego Denethora ze dwa albo nawet trzy Ostrzezenia Dunedaidów to się robi Pan Czołg :D I nawet Trolle mu nie straszne :D
 
     
himramir
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Najlepsze jest to, że wcześniej nie brałem go do drużyny - może tylko raz. Po prostu nie doceniałem gościa :) DO gry solo jest na prawdę dobry
 
     
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

No też go z początku nie doceniałem a teraz sie nie potrafie z nim rozstać :D
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Do gry solo Denethor bardzo pasuje, bo kontrola nad TS jest spora. Przy większej liczbie graczy jego umiejętność jest średnio przydatna. U mnie ogromną rolę pełni w Czatowniku! Dzięki niemu odgadnięcie hasła do Drzwi Durina jest bezproblemowe :D
 
     
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

No u mnie nie chodzi na wyprawy. Jak jest potrzeba to robi za obrońce, jednak jeżeli mam taka możlwość i tego mu oszczędzam. No i jeżęli sie uchowa jako przygotowany to przed końcem tury wykorzystkuje jego zdolność. Jest też głównym nosicielem Mrocznej Wiedzy.
 
     
tomtom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

wojo napisał/a:
Nie widzę przeciwwskazań aby zagrywać dodatki na G. Także w tak wyjątkowej sytuacji jaką opisujesz Twoje rozumowanie jest ok.


Cześć

Ja widzę - Grimbeorn dołącza do gracza "jako sprzymierzeniec". Wg mnie nie jest to równoważne z byciem sprzymierzeńcem sensu stricto lecz byciem Celem działającym jak sprzymierzeniec.
 
     
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Ale we wkadce do dodatku napisali Grimbeorn po doczeniu się do gracza działa pod wszystkimi względami jak normalny sprzymieżeniec (może nie dokładnie tak jest to sprecyzowane ale taki ma sens). Ponad to dziwny zapis "jeżeli Grimbeorn opóści grę z jakiegokolwiek powodu", a z jakiego mógł by opóścić poza zginięciem w walce? Myślę że twórcą chodziło pewnie o tą kartę własnie ;)
 
     
tomtom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Ano fakt - instrukcja wyraźnie mówi "stanie się on sprzymierzeńcem". Czyli nie miałem racji.
 
     
EstEst
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

No i kolejny scenariusz z którym moja talia ekonomiczna (Theodred, Gloin, Beravora -> dużo kart i zasobów -> dużo sprzymierzeńców -> brak problemów) radzi sobie znakomicie. Ostatnio nawet otwarcie z górskim trollem i pochwyceniem Gloina w worek niespecjalnie mnie ruszyło. Póki nie dojdę do scenariuszy w których nie można się powoli, spokojnie rozwinąć na początku, to siła tej talii chyba będzie wręcz nudna.
 
     
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

Ciekaw jestem tej talii i z czego się składa :D
Właśnie czuje się ekstremalnie zdemotywowany aż poskładałem tą grę bo się wpieniłem.
Rozumiem że masz na myśli grę solo. Bo na dwie osoby to przygoda do poskładania. Ale teraz zacząłem kombinacje na solo z tymi przygodami i właśnie ta przygoda mnie cięzko zacietrzewiła. Kombinowałem skladakiem taktyaka + wiedza ---> zniszczyło mnie na wyprawie. Probowałem składakiem taktyka + wiedza + duch ---> poskładały mnie trolle.
Generalnie mam jak narazie ZP + cztery pierwsze CMP (dwa kolejne leżą nie otwarte jeszcze). Więc może jak mi dojdą jakieś karty w kolejnych dodatkach będę miał większe szanse na grę solo w tej przygodzie. Jak narazie moje wzmagania wyglądają tak żę gdzie nie włoże więcej uwagi to mi w innych przypadkach brakuje - masakra.
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

Jeszcze nie próbowałem grać solo tej przygody, ale wydaje się że kluczowy jest moment wejścia Trolli do SP. I właśnie w tej chwili trzeba od razu jednego z nich wyjąć ze strefy, bo jak wszystkie wskoczą w zwarcie naraz, to nie sądzę żeby talia pozbawiona Gąszczu Włóczni mogła sobie poradzić.
 
     
wojo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

Z moich zapisków wynika że ten scenariusz przechodziłem korzystając ze składu: Eowyna, Dunhere, Thedored czyli duch/taktyka. Wiadomo kto od czego. Nie mam spisanej talii ale myślę że będziesz w stanie coś sensownego pod to złożyć i później na bieżąco poprawiaj. Na pewno będzie kluczowe wystawienie kupy sprzymierzeńców, obniżanie zagrożenia i Faramir. Jednego trolla trzeba będzie ściągnąć, załatwić samotną skałę i później po kolei wyciąć trolle. Dunhere przypakowany do ataku też może trochę trole osłabić, można je dobijać osłabiać robiąc atak z zaskoczenia na Gandalfie itp.
 
     
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

Chyba miałeś ma myśli duch/dowództwo ?
Trzeba będzie pokombinować. Problem w tym że ja najlepiej grał bym wszędzie talią złozonąna taktyce i wiedzy. Taką talią gram zawsze jak gramy w 2 sooby. A gra solo niestety wymusza na mnie zmnienianie sfer. Byc może się to zmieni jak podochodzą mi jakies zacne karty.
A z tymi trollami to owszem trza na starcie juz jednego brać na zwarcie żęby juz nie kisił w SP. I trolle w SP też ie najgorsze jak jest Eowyna i jeszcze jaka Eskorta z Edoras, ale klapa na wyprawi esię zaczyna jak jeszcze z tymi trollami na SP wyskoczą ze dwie Rzeki Langflood. To wtedy znacznik zagrożenia aż trzesczy :D
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Lut, 2013   

Znacznik zagrożenia trzeszczy też gdy wszystkie Trolle atakują gracza. Wzrost zagrożenia o 12 punktów więc trzeba szybko wyeliminować Luisa.
 
     
JollyRoger1916
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Lut, 2013   

zvish napisał/a:
Kombinowałem skladakiem taktyaka + wiedza ...
Generalnie mam jak narazie ZP + cztery pierwsze CMP (dwa kolejne leżą nie otwarte jeszcze).


Myślę, że wiedza/taktyka ma szanse poradzić sobie solo z tym scenariuszem juz z tym zestawem dodatków, które posiadasz.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 14