galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #5 - Swords in Blood - Pole Gry
Autor Wiadomość
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lip, 2012   Gra o Tron PBF #5 - Swords in Blood - Pole Gry

Gra o Tron PBF #5 - Swords in Blood - Pole Gry

1. AKTUALNY RUCH:

Obecnie: Gra Zakończona - Zwyciężył toszt (Greyjoy)


2. AKTUALNA MAPA:


Ostatni UPDATE: 6. Tura - Po Marszu Greyjoya.
toszt napisał/a:
Jeśli mnie pamięć nie myli na Pyke mam machinę, dwóch piechurów i rycerza, na Seagardzie dwóch piechurów i rycerza. Stark w międzyczasie przemaszerował piechurem na Winterfell. Jeśli tak, to drogi sąsiedzie, odpowiadając na Twoją niedawną prośbę, pomogę Ci przewinąć talię, dwóch piechurów i rycerz idą na Flints Finger, Machina obl. wędruje na Seagard.


3. KARTY RODÓW:

LANNISTER (TERF)
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymasz 2 żetony władzy.
Ser Gregore Clegane [3] - [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] - [miecz]
Ogar [2] - [wieża][wieża]
Ser Kevan Lannister [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Tyrion Lannister [1] - Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Cersei Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

STARK (DarkYoung) (wcześniej Biały)
Eddard Stark [4] - [miecz][miecz]
Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodny z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] - [miecz]
Ser Rodrick Cassel [1] - [wieża][wieża]
Blackfish [1] - Podczas tej bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Catelyn Stark [0] - Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

BARATHEON (Adam Badura)
Stannis Baratheon [4] - Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Ser Davos Seaworth [2] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Brienne z Tarth [2] - [miecz][wieża]
Melisandre [1] - [miecz]
Salladhor Saan [1] - Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek statków, spada do 0.
Plama [0] - Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

TYRELL (pulkownik)
Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucać). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] - [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] - [miecz]
Margaery Tyrell [1] - [wieża]
Alester Florent [1] - [wieża]
Królowa Cierni [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował tę bitwę.

GREYJOY (toszt) (wcześniej Shutt)
Euron Wronie Oko [4] - [miecz]
Victarion Greyjoy [3] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] - Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] - Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmer Rozcięta Gęba [1] - [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

MARTELL (gamaliel)
Czerwona Żmija [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] - [miecz]
Obara Sand [2] - [miecz]
Arianne Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz tę bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Nymeria Sand [1] - Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje symbol miecza.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.


4. KARTY WYDARZEŃ:

BIEŻĄCA TURA (6):
TALIA I:
Nadchodzi Zima - Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
TALIA II:
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
TALIA III:
Uczta dla Wron [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

KOLEJNA TURA (7):
TALIA I:
Tron Ostrzy [Dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
TALIA II:
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
TALIA III:
Jesienne Deszcze [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.

ZRZUCONE KARTY:
TALIA I:
BRAK
TALIA II:
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
TALIA III:
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
Nawałnica Mieczy [Dzicy] - Podczas tej Fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze Sztormów [Dzicy] - Podczas tej Fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej Fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.


5. KARTY DZIKICH:

OBECNĄ KARTĘ OGLĄDALI:
STARK (DarkYoung)

ZRZUCONE KARTY:

Cisza na Murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich:
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.



6. STATYSTYKI:

Gracz
Wygrane/Przegrane Bitwy ... Zniszczone/Stracone Jednostki ... Siła Militarna


LANNISTER
2 / 5 . . . . . . . . . . 0 / 3 . . . . . . . . . . 3

STARK
2 / 4 . . . . . . . . . . 1 / 1 . . . . . . . . . . 13

BARATHEON
5 / 4 . . . . . . . . . . 1 / 5 . . . . . . . . . . 4

TYRELL
8 / 2 . . . . . . . . . . 7 / 0 . . . . . . . . . . 15

GREYJOY
7 / 1 . . . . . . . . . . 4 / 0 . . . . . . . . . . 17

MARTELL
1 / 9 . . . . . . . . . . 2 / 6 . . . . . . . . . . 2
Ostatnio zmieniony przez Mortyr Nie 26 Sie, 2012, w całości zmieniany 201 razy  
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lip, 2012   

1. TURA - Faza Planowania

 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

poprosze o karte dzikich na pw

wiec mozecie sie ruszac pokolei panowie ;)
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

karta dzikich pozostaje na gorze!!! ;)
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Taka jeszcze uwaga: jeśli ktoś uważa, że ruch poprzednika/ów nie wpływa na jego własny to może wykonać go wcześniej poza kolejnością - wysyłając go do mnie na PW. Umieszczę go na forum w odpowiednim momencie.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Baratheon:

Ruch -1 na Kingswood: piechota na Crackclaw Point, nie zostawiam token'a
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

no to sprawdze mych sojusznikow ;)

marsz -1
1x piechur do riverun
1x rycesz do Stoneysept
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

UPDATE mapy
Kolej na ruch Starka.
 
     
Biały
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Ryczerz z Winterfell na Moat Calin.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Salt shore marsz-1»Starfall
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Greyjoy na PW:
Cytat:
Ruch -1 na FF.
 
     
pulkownik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Statek wypływa na West Summer Sea
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

1. Tura - Faza Akcji



Przypominam też, że najbardziej aktualna mapka znajduję się zawsze w pierwszym poście. Często uaktualniona pomiędzy ruchami bez ostrzeżenia (coby postów nie mnożyć). :P
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Baratheon:

Ruch +0 na Shipbreaker Bay: jeden statek na The Narrow Sea (skoro Stark go nie chciał...)
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2012   

Mój rozkaz zapewne jutro kolo 16, wszystko zależy od ruchu Lannistera ;)
Zobaczymy jaką strategię obierze mój drogi sąsiad.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.22 sekundy. Zapytań do SQL: 12