Wysłany: Sro 18 Lip, 2012 Na Podbój Europy - zasady
Mma pytanie o jeden zapis w instrukcji dotyczący budowy szlaku na drodze z dwoma strzałkami - "gracz musi natychmiast dołożyć na planszę kolejny szlak handlowy" - tzn. dostaje ten kolejny szlak gratis? czy musi być go stać na dwa jeśli decyduje się pierwszy postawić na dwóch strzałkach?
Michal [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Lip, 2012
Gracz dostaje ten drugi szlak gratis - nie musi za niego płacić tak jak normalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach