galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź - Call of the Wild
Autor Wiadomość
pleechu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   Zapowiedź - Call of the Wild

FFG na GenConie zapowiada zimowe rarytasy, min drugie po Zakazanej Alchemii rozszerzenie do Posiadłości, tym razem wybieramy sie do Dunwich:
CALL OF THE WILD
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

WEEEEEEE!!! WEEEEEEE!!! Marzy mi się aby do Posiadłości wprowadzili kampanię na miarę tej z Descenta 2.
 
     
Arbaal
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

TAAAKKK :D "fap fap fap". Galakta nas nie zawodzi ostatnio z dodatkami :D przynajmniej tymi do Posiadłości i mam nadzieję, że ten pułap się utrzyma :)
Co ja tu widzę, trzy figurki badaczya w nich moja ulubiona Mandy Thompson i dużo rożnych potworów :D
Jakaś kampania, w stylu gruba historia która wskazywała by do przejścia do konkretnego miejsca była by spoko :)
 
     
pleechu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

Są 4 tylko, czwartej wystaje fragment podstawki w dolnej czesci lewej strony zdjecia:]
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Od Gen Conu minął ponad miesiąc, a dalej zero konkretnych informacji o Call of The Wild. Szkoda :(
 
     
Drow
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

alex_anderson napisał/a:
Od Gen Conu minął ponad miesiąc, a dalej zero konkretnych informacji o Call of The Wild. Szkoda :(

Przeciez w nastepnym miesiacu beda Arkham Nights..
Tam zapewne bedzie cos wiecej, bo to stricte Cthulhu'owa impreza.
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Być może! Nie orientuję się w imprezach poświęconych uniwersum Cthulu, ale faktycznie to dobry moment na ogłoszenie tego dodatku ;)
 
     
Drow
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012   

Tu masz info:
http://fantasyflightgames...s.asp?eidn=3568

October 12-14, wiec juz za niecaly miesiac.
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Paź, 2012   

Jak tak patrzę na zawartość pudełka, tj. te "Bossowate" potwory, to mam wrażenie, że FFG wprowadzi do tego dodatku coś jak uosobienie Strażnika Tajemnić. W przygodach będzie cielesny Strażnik, który będzie mógł zostać pewnie ubity i bardziej bezpośrednio wpływać na rozgrywkę. Taka myśl mnie mocno naszła. Co o tym myślicie?
 
     
rzabcio
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Paź, 2012   

Niespecjalnie. Zło nie ma zcentralizowanego ośrodka kierowania. Coś jak hydra - miejsce jednej odciętej głowy zajmuje kolejna.
 
     
Arbaal
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Paź, 2012   

Tak naprawdę to nigdy nie wiadomo co wcisną w dodatek :)
Jednak uosobienie strażnika tajemnic wydaje mi się mocno naciągane.
Nie wiadomo czy na zdjęciu widać wszystkie figurki czy będą np razy dwa każda. Najprawdopodobniej będzie tak, że fabularnie trzeba będzie ubić takiego potwora :) Ja osobiście chciałbym kiedyś dodatek w stylu The Road to Legend i kampanię, przechodzenie z jednej historii do kolejnej :)
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Paź, 2012   

Ja też bym chciał kampanię, aczkolwiek nie sądzę aby wprowadzili choć prosty system levelowania postaci tak jak np. w Descencie.

Co do Avatara Strażnika Tajemnic, to w Descencie zastosowano taki patent wraz z dodatkiem Sea of Blood, więc kto wie ;)
 
     
rzabcio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 04 Paź, 2012   

Kampania i levelowanie w Posiadłości Szaleństwa? Przecież Badacze po przygodzie nadają się jedynie na pacjentów Arkham Asylum. :-D Jakoś nie widzę kontynuowania przygód postacią, która boi się własnego cienia.
 
     
alex_anderson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Paź, 2012   

I oto jest, oficjalna zapowiedź:

http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=3617

Trochę się pozmieniało..., ale bez większych innowacji.
 
     
Drow
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Paź, 2012   

alex_anderson napisał/a:
I oto jest, oficjalna zapowiedź:

http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=3617

Trochę się pozmieniało..., ale bez większych innowacji.

Zartujesz, prawda?
Nowe podejscie do kwestii Straznika i jego stylu gry, scenariusze wymagajace rozmowy ze Sprzymierzencami i zdobywanie wskazowek bezposrednio od nich, Sprzymierzency mogacy brac udzial w walce, mozliwosc ukrycia przemdiotow przed Straznikiem, co jest praktycznie wciagnieciem go do gry jako gracza oraz przede wszystkim NIELINIOWOSC scenariuszy.. To praktycznie zmiana filozofii gry w MoM,a ty mowisz de facto, ze to wiecej tego samego?

lol.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13