Wrażenia z rozgrywki |
Autor |
Wiadomość |
Armus [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Aż żaluję ze sie wczoraj nie wyrobilem na bitewke:/ Ale widze ze ta gra roznila sie mocno od poprzedniej czwartkowej, bo wtedy Y prawie wcale nie postrzelał a teraz jak czytam to co chwila jonizował kosmos
Taper, jakich Tie miałeś w skladzie? Unikalni piloci czy mieszanka z no name? |
|
|
|
|
Taperonix [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Advanced TIE - Vader + taktyka roju, rakiety
TIE - Mauler + dowódca eskadry
TIE - Mroczna Klątwa
2 x TIE - pilot eskadry czarnych (jeden pilot miał mistrzowskie manewrowanie)
Y-wing wczoraj dawał w kość, bo pilotował go Horton i przerzucał puste kości ataku oraz moje słabe umiejętności pilotażu powodowały, że wpadałem na wszystko co było w kosmosie (najczęściej na siebie ) i traciłem akcje. Ale trening czyni mistrza |
|
|
|
|
Armus [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Dlatego też wskazane jest od początku walki gnębienie Hortona Jest na tyle "słoniowaty" w manewrach że w 2 rundzie powinien znikać z planszy |
Ostatnio zmieniony przez Armus Pią 19 Paź, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Taperonix [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Myślę, że Wedge i Luke są troszeczkę bardziej upierdliwi w swoich x-wingach. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Maulerowi dowódcę eskadry?? To daje się najwyższemu pilotowi. |
|
|
|
|
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Paź, 2012
|
|
|
Zdecydowanie Squad leader to karta dla Vadera, przy tych wszystkich trikach które można wykonać kiedy już się wiem kto gdzie będzie to jest prawie "must have". |
|
|
|
|
Taperonix [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
|
|
|
Moim zdaniem taktyka roju jest lepsza dla Vadera niż dowódca eskadry. Atakowanie jako pierwszy daje dużą przewagę szczególnie atak na ten sam statek, kiedy ten traci akcje po pierwszym ataku, a drugi atak wchodzi już na czysto |
|
|
|
|
Taperonix [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
|
|
|
I zapomniałem taktyka roju nie jest akcją, więc Vader ma jeszcze 2 swoje akcje. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
|
|
|
Tak, tyle że żeby zwykły TIE Fighter miał przeżyć (wiele życia nie posiada) lub wystrzelić musi mieć na sobie jakiś żetonik. Ponadto Vader posiada dwie akcje zatem nic wielkiego się nie stanie jeśli jedną odda. Swoją drogą taktyka roju działa tylko na odległość 1 , a różne typy myśliwców różnią się od siebie pod względem manewrowności i ciężko utrzymać synchronizację szyku Advanceda i Fightera. Taktyka roju najlepiej się sprawdzi przy rozpisce na samych TIE/ln i najlepiej przy dwóch takich kartach bo i pewnie się do rozpiski zmieszczą. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
|
|
|
Taperonix napisał/a: | I zapomniałem taktyka roju nie jest akcją, więc Vader ma jeszcze 2 swoje akcje. |
No tak, ale za to Mauler wykonując akcję Squad Leadera nie ma już innej akcji do wykorzystania, a Vaderowi zostaje zawsze jedna. Moim zdaniem Squad Leader to karta stworzona dla Vadera, właśnie ze względu na to, że może wykonać dwie akcje i dlatego, że rusza się jako jeden z ostatnich. Nie twierdzę, że źle działa z Taktyką Roju, ale oddawanie Dowódcy Eskadry komuś innemu raczej nie ma sensu. Mógłbyś zabrać jednemu pilotowi Eskadry Czarnych mistrzowskie manewrowanie i wymienić Mithela na Howlrunnera z Taktyką roju, a Squad Leadera dać Vaderowi. |
|
|
|
|
FilipsO [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Paź, 2012
|
|
|
Znacie jakąś stronę z alternatywnymi misjami? Jeżeli tak, to zapodajcie link |
|
|
|
|
JackDeToxic [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012
|
|
|
manowar napisał/a: | Troszkę poszaleliście z tymi punktami. Za dużo myśliwców do obsługi sprawia że robi się z tego długi bitewniak. Myślę, że tak naprawdę jedynie sensownie można pograć 100-150 punktów. 200 punktów to już totalny max. Nie wiem ile będzie kosztował w punktach Sęp Millennium, może wówczas z tego typu zmodyfikowanymi frachtowcami będzie ciekawie grało się na ten max 200 punktów. Co do samej gry bardzo sympatyczna tatooinowska sceneria |
Hehehe 100 pkt jest dobre do nauki grania i na kilka pierwszych potyczek. Jeśli ktoś nie ma większej floty to staje się obowiązkiem. Marzy mi się konfrontacja na 150 pkt. A jak wyjdzie Falcon to granie na 100 pkt będzie co najmniej śmiechowe Fregata i 2 myśliwce to żadna bitwa to raczej "The First Transport Is Away!" z Hoth. A spotykanie się żeby rozegrać dłuższą partię przy piwku wcale nie jest takie złe . |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2012
|
|
|
JackDeToxic napisał/a: | manowar napisał/a: | Troszkę poszaleliście z tymi punktami. Za dużo myśliwców do obsługi sprawia że robi się z tego długi bitewniak. Myślę, że tak naprawdę jedynie sensownie można pograć 100-150 punktów. 200 punktów to już totalny max. Nie wiem ile będzie kosztował w punktach Sęp Millennium, może wówczas z tego typu zmodyfikowanymi frachtowcami będzie ciekawie grało się na ten max 200 punktów. Co do samej gry bardzo sympatyczna tatooinowska sceneria |
Hehehe 100 pkt jest dobre do nauki grania i na kilka pierwszych potyczek. Jeśli ktoś nie ma większej floty to staje się obowiązkiem. Marzy mi się konfrontacja na 150 pkt. A jak wyjdzie Falcon to granie na 100 pkt będzie co najmniej śmiechowe Fregata i 2 myśliwce to żadna bitwa to raczej "The First Transport Is Away!" z Hoth. A spotykanie się żeby rozegrać dłuższą partię przy piwku wcale nie jest takie złe . |
No to trzeba będzie się zgadać na regularne większe gry w Tricity. Na razie mam złamaną kostkę, więc jestem mało mobilny. |
|
|
|
|
Leviathan [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2012
|
|
|
Barbus napisał/a: | JackDeToxic napisał/a: | manowar napisał/a: | Troszkę poszaleliście z tymi punktami. Za dużo myśliwców do obsługi sprawia że robi się z tego długi bitewniak. Myślę, że tak naprawdę jedynie sensownie można pograć 100-150 punktów. 200 punktów to już totalny max. Nie wiem ile będzie kosztował w punktach Sęp Millennium, może wówczas z tego typu zmodyfikowanymi frachtowcami będzie ciekawie grało się na ten max 200 punktów. Co do samej gry bardzo sympatyczna tatooinowska sceneria |
Hehehe 100 pkt jest dobre do nauki grania i na kilka pierwszych potyczek. Jeśli ktoś nie ma większej floty to staje się obowiązkiem. Marzy mi się konfrontacja na 150 pkt. A jak wyjdzie Falcon to granie na 100 pkt będzie co najmniej śmiechowe Fregata i 2 myśliwce to żadna bitwa to raczej "The First Transport Is Away!" z Hoth. A spotykanie się żeby rozegrać dłuższą partię przy piwku wcale nie jest takie złe . |
No to trzeba będzie się zgadać na regularne większe gry w Tricity. Na razie mam złamaną kostkę, więc jestem mało mobilny. |
Złamałeś kostkę ataku czy obrony?
|
|
|
|
|
Oldster [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2012
|
|
|
JackDeToxic napisał/a: | Hehehe 100 pkt jest dobre do nauki grania i na kilka pierwszych potyczek. Jeśli ktoś nie ma większej floty to staje się obowiązkiem. Marzy mi się konfrontacja na 150 pkt. A jak wyjdzie Falcon to granie na 100 pkt będzie co najmniej śmiechowe Fregata i 2 myśliwce to żadna bitwa to raczej "The First Transport Is Away!" z Hoth. A spotykanie się żeby rozegrać dłuższą partię przy piwku wcale nie jest takie złe . |
Nie do końca się z tym zgadzam. 100pkt daje pewne ramy, w których można naprawdę fajnie się bawić. Pozwalają one na pokombinowanie przy składaniu drużyn pilotów i doborze sprzętu. Uważam też że jak na tak młodą grę trochę jeszcze wcześnie na rozmowy o skali. Za rok rozgrywka może wyglądać zupełnie inaczej bo nie wiadomo jak rozwinie się gra. Wszystko jednak zależy od skali gry którą preferujesz, a to już kwestia bardzo osobista Jak dla mnie 100 pkt jest jak najbardziej ok.
Z powyższych powodów bardziej czekam na Tie Interceptora i A-winga niż na pozostałe dwa (które i tak pewnie kupię ) |
|
|
|
|
|