galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Test Talii
Autor Wiadomość
balint
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Berestaszek napisał/a:
Druga rzecz, której co prawda nie jestem pewien jest sam Nazgul. Posiada on następujące wymuszenie : "Kiedy efekt cienia rozdany nazgulowi zostanie rozpatrzony, gracz będący z nim w zwarciu musi wybrac i odrzucic 1 kontrolowaną przez siebie postać." Grałem na zasadzie, że musi być jakiś efekt cienia aby aktowować te wymuszenie, a jak jest naprawdę (jak założyli twórcy) niestety nie wiem.


hm... dobre pytanie... a załóż może w zasadach wątek...
 
     
balint
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Kontynuując test talii zagrałem dziesięć razy w "Podróż w dół Anduiny".
Rezultat to 6 zwycięstw i 4 porażki. Niestety talia nie do końca wytrzymuje atak w kupie na bohaterów.

Rezultaty w zwycięstwach: 205 (nie komentować), 104, 111, 95, 75, 148.

Jak widać rozrzut wynikach jest bardzo duży: od całkiem przyzwoitych po ocierające się o kompromitację..
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Dla mnie liczy się skuteczność talii a nie w ile tur się przechodzi! Kurcze nie mam okazji by rozwalić kolejny scenariusz, ale na rhosgobel muszę troszeczkę taktykę zmienić, bo instynkt samozachowawczy nie wejdzie na wilyadora! :(
 
     
wojo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

Tą talią będzie Ci bardzo trudno przejść podróż. Musisz liczyć na spore szczęście w wychodzeniu athelasów (czy jak się to nazywa). Chyba że podmienisz sobie instynkt na wiedzę imaldrisa (znowu źle napisane) ale nie wiem czy podmieniasz karty w swojej tali w ogóle czy jedziesz stałym deckiem.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

właśnie taki zamiar miałem :) Niestety wiem że na rhosgobel bez tej karty nie ma po co ruszac.... :( ale może na stałe wymienie coś w zamian za te wydarzenie (napewno 2 instynkty na 2 wiedze ale jeszcze jedną kartę przydałoby się porzucic na rzecz trzeciej :P ) Chyba jednego bofura się pozbędę co o tym myślicie? :>
 
     
wojo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Paź, 2012   

Ja niestety nie mam jeszcze większości kart które składają się na Twoją talię więc nie specjalnie coś mogę podpowiedzieć.

Do tego scenariusza ogólnie nie trzeba za dużo walki natomiast przydaje się mieć postać/postacie strzelającą z łuku (ranged) bo inaczej nie ma kto bronić ataków ptaków i nietoperzy.

Na Twoim miejscu pewnie poszedłbym z obecną talią i dopiero po kilku próbach zrobił podmiankę kart.
 
     
balint
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Paź, 2012   

Ucieczka z Dol Guldur: 4 gry - 2 zwycięstwa i nie mam ochoty grać w ten scenariusz ponownie.
Tak naprawdę, to musiałem cheatować: tak długo tasowałem więźniów, aż nie wylosowałem Elronda. Inaczej gra nie miałaby sensu.
 
     
wojo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Paź, 2012   

Ja jeszcze czekam z Ucieczką chociaż zamierzam wkrótce spróbować. Deck który planuje zbudować powinien mieć szanse przy dwóch z trzech bohaterów jako więźniach (nie mam pomysłu jak wygrać jeżeli Eowyna zostanie pojmana - nie mam też pomysłu na talię bez niej chociaż może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy).
 
     
balint
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Paź, 2012   

Nie wiem dlaczego, ale czytając forum, odnoszę wrażenie, że jestem jedynym graczem, który solo nigdy nie zagrał Eowyną....

Ja natomiast strzeliłem 10 gier w Polowanie na Golluma składem: Elrond, Glorfindel (niebieski), Legolas.
Wynik: 9 wygranych i raz się potknąłem głupio.
Generalnie scenariusz łatwy, ale faktycznie może trudno z dobrym wynikiem punktowym. W nalpeszej grze osiągnąłem najgorszy wynik, bowiem pierwszy trop pochwyciłem baaaardzo późno, jak już talia cienia się kończyła. No cóż, tak się talia przetasowała...

No i rezultaty: 101, 102, 76, 105, 96, 135, 87, 97, 100.

Jak widać, aż 60 pkt różnicy między najlepszym i najgorszym rezultatem.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Paź, 2012   

Eowyna po prostu jest naprawdę genialną postacią do questowania. 4 bazowe słoneczka discard masz 5. Jak grasz w więcej niż 1 osobą to może tą akcję trigoerować każdy z graczy także przekoks. Sam kiedyś nie widziałem świata poza nią. Potem pojawił się Glorfindel niebieski, a później pomysł na wykorzystanie Daina i tak już pozostało xD

Anyway jutro będę mieć sporo czasu na gierczenie to pewnie ze dwa scenariusze rozwale o ile nie 3 ;)


Co do samego scenariusza ja za nim nie przepadam bo fart potrzebny :<
 
     
chelcho
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Paź, 2012   

balint napisał/a:
Nie wiem dlaczego, ale czytając forum, odnoszę wrażenie, że jestem jedynym graczem, który solo nigdy nie zagrał Eowyną....

:shock: :shock: :shock:
Ja lubię grać ludźmi i Eowyna zawsze u mnie jest w "ludzkiej" talii. Dunedain to też człowiek :)
Dopiero zaczynam zabawę krasnoludami.
 
     
JollyRoger1916
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Paź, 2012   

balint napisał/a:
Nie wiem dlaczego, ale czytając forum, odnoszę wrażenie, że jestem jedynym graczem, który solo nigdy nie zagrał Eowyną....


Mam podobne wrażenie. Też za nią nie przepadam, więc piąteczka :) . Raz zagrałem 2 pierwsze scenariusze solo. Jak obczajałem jeszcze grę i postanowiłem sobie zrobić talię Rohan taktyka/duch. Przereklamowana ta panienka. Od początku był Arek z przywództwa, na którego można było zakładać kamień i kombować Theodredem, było to w sumie trochę gorsze, ale od czego był Faramir i jeszcze kilka kart. Teraz to już w ogóle nie ma po co grać Eowyną, sam jakikolwiek Aragorn ma na siebie 2 dopałki na wyprawy, które naprawdę są mocne, a jesli zdecydujemy się na przywódcze combo z podstawki to już przechodzimy wyprawy bez większych problemów. Oczywiście koszt Arka może trochę odstraszać, ale razem z Theodredem kosztują 20, więc nie ma tragedii i jeszcze można jakąś całkiem niezłą postać dorzucić, jesli to bedzie Glorfindel z ducha to zamykamy zagrożenie na 25. Taką ekipę pobieżnie przedstawiłem w temacie Wasze talie i jest to konkretny masakrator. Niedługo chyba zbuduję drużynę za 30 wiedza/duch. Elrond, zielony Arek i niebieski Glorek. Widzę tu niezły potencjał.

chelcho napisał/a:
:shock: :shock: :shock:
Ja lubię grać ludźmi i Eowyna zawsze u mnie jest w "ludzkiej" talii. Dunedain to też człowiek :)
Dopiero zaczynam zabawę krasnoludami.


Eowyna nie jest Dunedainem.
 
     
chelcho
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Paź, 2012   

[quote="JollyRoger1916"]
balint napisał/a:

chelcho napisał/a:
:shock: :shock: :shock:
Ja lubię grać ludźmi i Eowyna zawsze u mnie jest w "ludzkiej" talii. Dunedain to też człowiek :)
Dopiero zaczynam zabawę krasnoludami.


Eowyna nie jest Dunedainem.

Wiem, to był skrót myślowy bo chodziło o innych Dunedainów, którzy chyba jednak byli ludźmi, choć zupełnie innymi od reszty
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   

No cóż... rozegrałem jednak trochę mniej partii duo z kolegą w scenariusze od 1 z podstawki aż po pierwszy w khazad dumie. Stwierdzam, że jest duża szansa że nie zaliczę w 100% questów - rhosgobel oraz powrotu do mrocznej puszczy. Tyle karty działa na gracza posiadającego golluma... To 10 kart z decka out to zadaje milion obrażeń swoim postaciom. i nie mam komu oddać tego golluma :< Niestety na rozgrywki solo by dalej opisywać swoje zmagania niestety nie miałem czasu. Ale, za to pomyślę nad nową talią , która będzie działała na hamie, dunhernie i szybkim ataku(o ile się nie pomyliłem z nazwą bo nie jestem pewien - chodzi o tą co pozwala zaatakować potwora w strefie przeciwności). Macie jakieś pomysły?

Napewno keepin count dla dunherna i hamy i do tego jakąś konkret ilość wydarzeń taktyk, najlepiej o koszcie 0-2 pytanie czy sprzymierzeńcy się przydadzą czy nie, ale mam wrażenie że niekoniecznie
 
     
Avael
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   

Hmmm o ile mnie pamięć nie myli, to szybki atak (tudzież szybkie uderzenie) nie pozwala zaatakować wroga w strefie przeciwności. Pozwala natychmiast wykonać atak na wroga w warunkach zwykłych, czyli kiedy jest w zwarciu. Chyba, że użyjesz tej karty na Dunherna. Wtedy można bić do woli :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13