galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #9 - Starcie Królów - Pole Gry
Autor Wiadomość
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012   Gra o Tron PBF #9 - Starcie Królów - Pole Gry

STARCIE KRÓLÓW

RUNDA: 3

MAPA:
Aktualna mapa 3.2


Kolejność rundy:

>Tyrell może użyć Kruka.

NAJAZDY:
>Greyjoy-Rozkaz Żelazna Flota na Golden Sound i Riverrun
>Lannister
>Baratheon-pali wsparcie na The Narrow Sea
>Martell
-----------------------------
>Baratheon-pali wsparcie w Harrenhal


MARSZE:

>Greyjoy-wygrał bitwę na Sunset Sea
>Lannister

-->Aktualizacja mapy: 3.2<--
>Tyrell
>Stark
>Martell
-----------------------------
>Greyjoy
>Lannister
>Tyrell
>Stark
------------------------------
>Tyrell
>Stark
------------------------------
>Stark


UMOCNIENIE WŁADZY:
>Greyjoy x2
>Baratheon x3 (Mobilizacja w Dragonstone)
>Tyrell x3
>Stark x3
>Martell x3 (Mobilizacja w Sunspear)




WESTEROS I:
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros II:
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów - Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów (Dzicy) – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron (Dzicy) – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros III:
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Nawałnica mieczy (Dzicy) – Podczas tej fazy Planowania nie można wydawać rozkazów Obrony.
- Jesienne deszcze (Dzicy) – Piechury, którzy wspierają bitwy nie zapewniają żadnej premii do siły armii.
- Uczta dla wron – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Umocnienia Władzy.
- Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.


KARTY RODÓW i ROZKAZY JEDNORAZOWE

STARK (reszka)
1. Eddard Stark (5) – 2 x Wieża
2. Robb Stark (4) – Jeśli wygrasz bitwę jako atakujący możesz natychmiast wykonać MARSZ +1 z regiony, w którym właśnie skończyła się bitwa. (tylko rycerze mogą brać udział w tym marszu).
3. The Blackfish (4) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
4. Jory Cassell (2) - 2 x Wieża
5. Roose Bolton (2) – 2 x Miecz
6. Arya Stark (1) – 1x Miecz
7. Old Nan (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Młody Wilk [Najazd]: Można przesunąć swoje jednostki z wybranego obszaru tak, jakby był tam rozkaz marszu, ale jej rezultatem nie może być bitwa.


GREYJOY (gamaliel)
1. Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
2. Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
3. Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
4. Gorold Goodbrother (2) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
5. Aeron Damphair (2) – Jeśli wygrasz bitwę możesz natychmiast zwerbować jednostki na tym obszarze (zgodnie z zasadami werbunku i zaopatrzenia).
6. Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do siły bojowej dla każdego Twojego statku, który graniczy z regionem ogarniętym bitwą.
7. The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Żelazna Flota [Najazd]: Usuń 2 DOWOLNE rozkazy z regionów sąsiadujących z miejscem położenia żetonu (poza rozkazami jednorazowymi). [reguły palenia zgodne z normalnym rozkazem-morze na ląd tak, ale nie można odwrotnie]


LANNISTER (Krw4wy)
1. Ser Jaime Lannister (5) – Twój przeciwnik nie może użyć znacznika miecza z valyrianskiej stali podczas tej bitwy.
2. Ser Gregor Clegane (4) – 3 x Miecz
3. The Hound (4) – 1 x Miecz
4. Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
5. Cersei Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
6. Tyrion Lannister (1) – Zredukuj siłę wsparcia Twojego przeciwnika do 0 (również innych graczy). Możesz natychmiast usunąć jeden rozkaz wsparcia lub obrony z całej planszy.
7. Tywin Lannister (X) – Wydaj “X” Żetonów Władzy. Siła karty wynosi tyle ile żetonów wydałeś.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Przebiegłość Lwa [Najazd]: Lannister podaję nazwę Rodu, którego jednostki graniczą z obszarem zawierającym rozkaz. Wezwany dom nie może wykonać rozkazu Marszu, Wsparcia ani Najazdu przeciwko obszarowi kontrolowanemu przez Lannistera do końca tury (może wspierać obronę przeciw Lannisterom).


TYRELL (Shutt)
1. Ser Loras Tyrell (5) – 1 x Miecz
2. Paxter Redwyne (4) – 1 x Wieża
3. Mace Tyrell (3) – Jeśli wygrasz tę bitwę jako atakujący to nie usuwaj Twojego obecnego rozkazu Marszu. Zostaje on w grze i możesz użyć go jeszcze raz.
4. Ser Garlan Tyrell (3) – 2 x Miecz
5. Queen of Thorns (1) - Zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Alerie Tyrell (0) – 2 x Wieża
7. Willas Tyrell (0) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na karcie Willas'a.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Siła Highgarden [Umocnienie Władzy]: Odrzuć dowolną Kartę Rodu z ręki. Możesz żądać tyle Żetonów Władzy od rywali znajdujących się na obszarze sąsiadującym z rozkazem ile wynosi siła Twojej karty. Jeżeli była to ostatnia Karta Rodu weź cały stos na rękę.


BARATHEON (Mortyr)
1. Stannis Baratheon (4) – Jeśli walczysz z przeciwnikiem, który jest wyżej na Torze Żelaznego Tronu to dodajesz dodatkowe +2 do siły.
2. Melisandre of Asshai (4) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
3. Ser Davos Seaworth (3) – 2 x Wieża
4. Allester Florent (3) – 1 x Miecz
5. Brienne of Tarth (3) – 2 x Miecz
6. Selyse Baratheon (1) – 1 x Wieża
7. Patchface (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu Twojego przeciwnika. Dla tej bitwy Patchface ma siłę, ikony i specjalną zdolność tej karty.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Wola R'hllora [Najazd]: Baratheon musi odrzucić kartę Melisandre z ręki, aby wybrać: A) usunąć rozkaz Obrony z dowolnego miejsca na planszy, B) usunąć rozkaż Wsparcia z dowolnego miejsca na planszy. Jeśli gracz nie może lub nie chce odrzucić Melisandre to rozkaz zostaje usunięty bez efektu.


MARTELL (Balerion)
1. The Red Viper (5) – 2 x Miecz, 1 x Wieża
2. Areo Hotah (5) – 2 x Miecz
3. Obara Sand (3) – 1 x Miecz
4. Nymeria Sand (2) – 1 x Miecz
5. Ellaria Sand (1) – Jeśli się bronisz to zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Arianne Martell (0) – 1 x Wieża
7. Doran Martell (-1) – Natychmiast wybierz inną Kartę Rodu z ręki (jeśli możesz). Dodaj jej siłę i zdolność do karty Doran'a. Po bitwie obie karty są odrzucane.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Żądło Skorpiona [Najazd]: Możesz odrzucić wybraną Kartę Rodu jednego z graczy, których jednostki znajdują się na obszarze sąsiadującym z obszarem zawierającym rozkaz. Nie można odrzucić karty Melisandre oraz ostatniej karty na ręce gracza.
Ostatnio zmieniony przez Medyk Sob 06 Paź, 2012, w całości zmieniany 43 razy  
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012   

Nowa mapa już jest:

Mapa 1.2

PS: Jutro będę niestety dopiero popołudni jakby co. Miłego wydawania rozkazów.
 
     
Krw4wy
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012   

Krukiem zmieniam rozkaz w Lannisporcie ze wsparcia na marsz+0

i oczywiście nic nie spalam najazdem
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Marsz -1 na Shipbreaker Bay:

1 Statek na Blackwater Bay
 
     
Krw4wy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Marsz z lannisport:
Rycerz na stoney sept
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Na PW:

Stark:
Cytat:
1 marsz Starka - konik z Winterfell do WH.


Martell:
Cytat:
1. salt shore -> starfal, zostawiam żeton ;)
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

greywater watch»marsz+0»seagard»zostawiam żeton
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Niezależnie od ruchu Tyrella, zajmuję Królewską Przystań.

Marsz +0 na Dragonstone:

Rycerz i Piechur do King's Landing.
 
     
Krw4wy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Marsz z stoney sept:
Koń na Riverrun
Piechur na harenhall
zostawiam żeton
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012   

Tyrell:

Konnica do Reach
Piechur do Oldtown
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

moje ruchy do końca:

2. marsz z WH - konik do moat callin, piechur do castle black, zostawiam powerka,

3. łódka płynie na południe.

Stark finiszuje.
 
     
Balerion
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

statek: sea of dorne - >east summer sea
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

ironsman bay»marsz-1»dwa statki»sunset sea
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

Ściągam rozkaz z Zatoki.
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012   

wprawdzie przed Lannisterem, ale się już zrekrutuję:

statek na bay of ice, statek w porcie Winterfell.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12