galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogólnie
Autor Wiadomość
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   

No, teraz ta strategia ma sens. Jak przeszukałem oficjalne forum, to parę innych tematów potwierdziło w 100% moją tezę. Takie zagrania są wykorzystywane, i nawet niektórzy używają Target Lock bez efektu, aby tylko spróbować comba z R5-K6.

Mail do galakty poszedł, mam nadzieję, że zaktualizują FAQ.
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   

Nie ma co szukać na forach, wystarczy spojrzeć na angielską kartę. Chyba przejrzę też całą resztę. Sam Dutch nabrał sensu, bo można fajnie strzelić z protonówek z jego pomocą. Wcześniej nie miało to sensu, bo wszystkie statki musiałyby walić w jeden cel.
 
     
regrof
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   

Ciekawe czy Galakta machnęła się gdzieś jeszcze.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   

No właśnie dla mnie Horton Salm jest słabaszy mimo większego skilla;)

Jak tak patrzyłem i kombinowałem nad mocną rebeliancką strategią, to wydawało mi się to bardzo mocno.
 
     
ryach
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Sty, 2013   

Dziekuje za szybkie odpowiedzi.
Nadal gnebi mnie zasada dotyczaca zagrywania kart z tymi samymi postaciami, zasady mowia ze nie mozna miec tej samiej karty jezeli jest oznaczona kropka, i dotyczy to tej samej karty o ile sie niemyle, a Luk Skaywalker, wystepuje na dwoch roznych kartach jedna to pilot x- winga, druga to dodatek do statku sokol milenium. Czyli wypada chyba na to ze mozna miec ich obu w rospisce.
- Ostanio dostalem karte direct hit ktora zadaje dwa obrazenia besposrednio w kadlub jak ja rospatrzyc poprawnie jezeli moj statek posiada tarcze, cz traci on jedna tarcze za ta karte, a nastepnie o trzymuje on hity w kadlub, nawet gdy nadal posiadam tarcze, czy otrzymuje wszystkie trzy obrazenia w tarcze a dopiero jak one sie wyczerpia obrywam po kadlubie, czy jako ze mam tarcze krytyk nie nastepuje a ja trace tylko jedna tarcze w za obrazenie.
- Vader moze wykonac dwie akcje czy moga to byc dwie akcje focusu, lub unikow?
 
     
Wikary
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Sty, 2013   

Ryach

1. Jeśli nazwa karty oznaczona jest kropką to możesz mieć tylko jedną kartę z tą nazwą na stole. Jeśli masz Luka jako pilota, to nie możesz go używać w Sokole. Ne ma znaczenia, że jest to inny typ karty.

2. jeśli masz osłony to nie możesz otrzymać trafienia krytycznego. Jeśli statek posiada osłony a na kostce wypadnie trafienie krytyczne to jest usuwana osłona bez rozpatrywania efektu krytyka.

3. Jeden pilot nie może wykonać dwóch jednakowych akcji w tej samej turze.
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Sty, 2013   

ryach napisał/a:
Dziekuje za szybkie odpowiedzi.
Nadal gnebi mnie zasada dotyczaca zagrywania kart z tymi samymi postaciami, zasady mowia ze nie mozna miec tej samiej karty jezeli jest oznaczona kropka, i dotyczy to tej samej karty o ile sie niemyle, a Luk Skaywalker, wystepuje na dwoch roznych kartach jedna to pilot x- winga, druga to dodatek do statku sokol milenium. Czyli wypada chyba na to ze mozna miec ich obu w rospisce.


Cytuję instrukcję: "Gracz nie może wystawić do gry dwóch(lub więcej) kart o tej samej, unikatowej nazwie". A unikatowa nazwa, to ta z kropką:)
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

Niestety Galakta nie odpisała na mojego maila o błędzie na karcie "Dutch" Vander.

Mam nadzieje, że jednak to uwzględnią w FAQ.pl, bo wczoraj miałem na ten temat kłótnię i mój przeciwnik nie chciał uwierzyć, że karta działa inaczej niż jest napisane (i w sumie mu się nie dziwie). Na szczęście był dostęp do neta, i dopiero po pokazaniu tematów z forum FFG dał się przekonać do mojej racji.
 
     
Don_Silvarro
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sty, 2013   

Mareczq napisał/a:

wczoraj miałem na ten temat kłótnię i mój przeciwnik nie chciał uwierzyć, że karta działa inaczej niż jest napisane


Podrzucę taki odnośnik, gdyby powtórzyła się komuś taka sytuacja:
http://bgg.cc/thread/9112...der-card-upload

Jest skan oryginalnej karty, co powinno być najlepszym argumentem do momentu wyjścia erraty PL.
 
     
ttrotyl
[Usunięty]

Wysłany: Sro 06 Lut, 2013   

Naszła mnie taka drobna wątpliwość.
Nachodzenie na inne statki
Statki dopóki ich podstawki się stykają nie mogą do siebie strzelać. Ale do innych celów mogą. Mam nadzieję, że się nie mylę.
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 06 Lut, 2013   

Nie mylisz się.
 
     
martoln
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

no to pytanie.... :)

sytuacja na stole:

falcon + han solo + pilot luke. Strzelają w cokolwiek. Same pudła. Używam zdolności hana - przerzucam wszystkie kości. Same pudła. Wykorzystuję zdolność luka. Rzucam jeszcze raz w ramach nowego ataku

.....iiiiii........... pytanie:

zważywszy że 3 rzut kośćmi traktowany jest jako nowy atak - czy moge wykorzystać ponownie zdolność hana i przerzucić 4 raz te kości?
 
     
Wikary
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   

Na karcie Luka jak byk stoi, że po jego ataku nie można już wykonać kolejnego w tej rundzie.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   

No, ale przecież zdolność Hana, nie mówi, że masz kolejny atak, tylko to , że wszystkie możliwie kości przerzucasz. Ogólnie jego zdolność jest problematyczna, bo sama z siebie wymaga FAQ-a jak najszybciej.
 
     
Crane
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   

Moim zdaniem można, trzeba pamiętać że przerzuca się wszystkie kości, a nie wybrane jak przy Target Lock.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13