galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowe kości do rzutu
Autor Wiadomość
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   Dodatkowe kości do rzutu

Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?
 
     
Leviathan
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   Re: Dodatkowe kości do rzutu

lesar napisał/a:
Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?


Tak. Mithel będzie rzucał jeszcze jedną dodatkową kością. Podobnie np. Backstabber.
 
     
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

A nie dwoma dodatkowymi? Jedna za atak z bliska a jedna z opisu na karcie?
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   Re: Dodatkowe kości do rzutu

lesar napisał/a:

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?


Gdyby rzucał tylko jedną dodatkową, to jego specjalna umiejętność nie miałaby żadnej wartości, nie sądzisz?
 
     
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Paź, 2012   

Zakręciłem się, wszystko jasne rzuca dwiema dodatkowymi.
 
     
losiek999
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Mar, 2014   

jak gram to zawsze mi go na początku zdejmują
heh
 
     
Niedzwiedz87
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   

Witam,
Takie szybkie pytanie, czy modyfikator do obrażeń +1 kostka na zasięgu 1 dotyczy też broni dodatkowych? Tj czy przy autoblasterze rzucamy 3+1kostka?, Ew rakietami kasetowymi w pierwszym zasiegu 3+1, a w drugim normalnie 3?
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   

Nie. Modyfikatory, zarówno dla atakującego jak i obrońcy, działają tylko podczas ataków bronią główną.
 
     
Breed9000
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   

Tu jeszcze jedno małe doprecyzowanie. Na broń dodatkową nie działają modyfikatory wynikające z zasięgu. Ale działają już te wynikające z widoczności - strzelanie do przeciwnika przez przeszkodę da mu 1 dodatkowa kość obrony.
 
     
Niedzwiedz87
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   

Ok, dzieki :)
 
     
slavkovic
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Lut, 2015   

A jak Jan Ors w HWK daje jedną kość ataku dodatkowo to np takim HLC rzucam 5 kośćmi czy nadal 4?
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Lut, 2015   

5-cioma
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 14