Dodatkowe kości do rzutu |
Autor |
Wiadomość |
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012 Dodatkowe kości do rzutu
|
|
|
Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty? |
|
|
|
|
Leviathan [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012 Re: Dodatkowe kości do rzutu
|
|
|
lesar napisał/a: | Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty? |
Tak. Mithel będzie rzucał jeszcze jedną dodatkową kością. Podobnie np. Backstabber. |
|
|
|
|
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012
|
|
|
A nie dwoma dodatkowymi? Jedna za atak z bliska a jedna z opisu na karcie? |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012 Re: Dodatkowe kości do rzutu
|
|
|
lesar napisał/a: |
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty? |
Gdyby rzucał tylko jedną dodatkową, to jego specjalna umiejętność nie miałaby żadnej wartości, nie sądzisz? |
|
|
|
|
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012
|
|
|
Zakręciłem się, wszystko jasne rzuca dwiema dodatkowymi. |
|
|
|
|
losiek999 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Mar, 2014
|
|
|
jak gram to zawsze mi go na początku zdejmują
heh |
|
|
|
|
Niedzwiedz87 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014
|
|
|
Witam,
Takie szybkie pytanie, czy modyfikator do obrażeń +1 kostka na zasięgu 1 dotyczy też broni dodatkowych? Tj czy przy autoblasterze rzucamy 3+1kostka?, Ew rakietami kasetowymi w pierwszym zasiegu 3+1, a w drugim normalnie 3? |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014
|
|
|
Nie. Modyfikatory, zarówno dla atakującego jak i obrońcy, działają tylko podczas ataków bronią główną. |
|
|
|
|
Breed9000 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014
|
|
|
Tu jeszcze jedno małe doprecyzowanie. Na broń dodatkową nie działają modyfikatory wynikające z zasięgu. Ale działają już te wynikające z widoczności - strzelanie do przeciwnika przez przeszkodę da mu 1 dodatkowa kość obrony. |
|
|
|
|
Niedzwiedz87 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014
|
|
|
Ok, dzieki |
|
|
|
|
slavkovic [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
A jak Jan Ors w HWK daje jedną kość ataku dodatkowo to np takim HLC rzucam 5 kośćmi czy nadal 4? |
|
|
|
|
Mareczq [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
|
|
|
5-cioma |
|
|
|
|
|