galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
FAQ i zasady turniejowe
Autor Wiadomość
Falcon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Paź, 2012   FAQ i zasady turniejowe

jak w temacie:
http://www.fantasyflightg...eidm=174&esem=4
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Paź, 2012   

Q: Can multiple ships that have Swarm Tactics
equipped use the upgrade in sequence to
give each of those ships the original ship’s
pilot skill value?
A: Yes. For example, the Rebel player has equipped
both Wedge Antilles and Luke Skywalker with
Swarm Tactics. He uses Wedge’s Swarm Tactics to
treat Luke’s pilot skill as a 9, then use Luke’s Swarm
Tactics to treat Rookie Pilot’s pilot skill as a 9.

Wow, nie myślałem, że tak to działa. Patrzcie na to:
Vader + taktyka roju + jakieś rakietki
Mithel + taktyka roju
2x Pilot Eskadry Czarnych + taktyka roju
i Pilot Eskadry Czarnych

5 myśliwców, które w fazie walki mają skilla 9.
 
     
Falcon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Paź, 2012   

tylko może być ciężko w praktyce utrzymać tyle statków w dystansie. Łańcuszek przerwie się w połowie i lipa ;)
 
     
Crane
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Paź, 2012   

Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model.
 
     
FilipsO
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

No i mam nadzieję, że w polskiej wersji uwzględnią błąd w instrukcji (w przygotowaniu gry) że należy wziąć kartę statku "Mroczny Potwór" a takiego nie ma jest nocny potwór i mroczna klątwa :lol:
 
     
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Paź, 2012   

Crane napisał/a:
Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model.


Możesz to bliżej wyjaśnić?
 
     
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Paź, 2012   

FilipsO napisał/a:
No i mam nadzieję, że w polskiej wersji uwzględnią błąd w instrukcji (w przygotowaniu gry) że należy wziąć kartę statku "Mroczny Potwór" a takiego nie ma jest nocny potwór i mroczna klątwa :lol:


W instrukcji w misji nr 2 jest Nocny Potwór - nie ma błędy, chyba, że jeszcze gdzieś w innym miejscu
 
     
lesar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Paź, 2012   

Mam nadzieję, że GALAKTA przetłumaczy zasady turniejowe.
 
     
FilipsO
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

Nie w misji, w przygotowaniu do gry.

EDIT: Potrójny post? O.O. Używaj opcji edytuj.
 
     
Crane
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

lesar napisał/a:
Crane napisał/a:
Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model.

Możesz to bliżej wyjaśnić?

A co tu wyjaśniać :mrgreen: w oryginalnej instrukcji na stronie 17 jest coś takiego
Cytat:
2. Skip this ship’s “Perform Action” step.

w wersji polskiej już tego zapisu nie ma.

"Mroczny potwór" występuje w polskiej instrukcji na stronie 4.
 
     
Wikary
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Lis, 2012   

Galakta zamieściła na swojej stronie FAQ i zasady turniejowe w języku polskim.

http://www.galakta.pl/pli...ing-FAQ_www.pdf

http://www.galakta.pl/pli...niejowe_www.pdf
 
     
ttrotyl
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2012   

Odnośnie erraty. W instrukcji atak przyblokowany przez przeszkodę to dodatkowa kostka obrony. W erracie atak przyblokowany to atak przyblokowany i to wszystko. Czy dobrze więc rozumiem, że atak przyblokowany powoduje niemożliwość wykonania w takiej sytuacji właśnie tego ataku?
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Lis, 2012   

Przyblokowany atak znaczy to samo, co dotychczas, czyli atakowany pilot dostaje dodatkową kostkę do rzutu na obronę. Tekst w erracie zaznacza tylko, że podczas sprawdzania, czy atak zostanie przyblokowany, należy mierzyć zasięg między najbliższymi sobie punktami statków.
 
     
Oldster
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   

Zacznę od braw dla Galakty za szybkie uaktualnienie FAQ do wersji 1.1 (choć nadal czekam na FAQ do Chaosu w Starym Świecie ;) ). Ogólnie to jestem pod ogromnym wrażeniem nowej strony. Przechodząc jednak do rzeczy - w nowym FAQ jest taki wpis:

P: Statek wykonuje manewr, w wyniku którego
wzornik ruchu albo jego końcowe położenie
nachodzi na przeszkodę. W celu uniknięcia
kolizji z innymi statkami kończy swój ruch
przed przeszkodą. Czy nadal musi ponieść
konsekwencje ruchu na i przez przeszkodę?
O: Nie.

Nie do końca potrafię to sobie wyobrazić. Ciocia Instrukcja mówi że jak podstawką nachodzę na inny statek to wtedy muszę go cofnąć, styka się, nie mam akcji itd. a jak ląduję podstawką na asteroidzie to tracę akcję i atak i rzucam kością sprawdzając czy nie oberwałem skałą. O co więc chodzi z tym kończeniem ruchu przed przeszkodą w celu uniknięcia kolizji???
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Mar, 2013   

Oldster napisał/a:

Nie do końca potrafię to sobie wyobrazić. Ciocia Instrukcja mówi że jak podstawką nachodzę na inny statek to wtedy muszę go cofnąć, styka się, nie mam akcji itd. a jak ląduję podstawką na asteroidzie to tracę akcję i atak i rzucam kością sprawdzając czy nie oberwałem skałą. O co więc chodzi z tym kończeniem ruchu przed przeszkodą w celu uniknięcia kolizji???


Uniknięcie kolizji to chyba właśnie cofnięcie statku, który nachodziłby po wykonaniu ruchu na inny statek. Chodzi o sytuację, w której cofnięcie statku powoduje, że nie wlatujesz w przeszkodę, mimo że wykonując pełny manewru byś w nią wleciał.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13