galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Labirynt Zagłady - pytania
Autor Wiadomość
Thorrek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 20 Lis, 2013   Labirynt Zagłady - pytania

Hejka. Niedawno zakupiłem dodatek Labirynt Zagłady do Descenta i wprawdzie jeszcze nie rozegrałem kampanii to jako właściciel i przyszły Mroczny Władca chciałem się obeznać z Księgą Przygód i zauważyłem kilka wpadek, a niektóre kwestie wymagają wytłumaczenia. Jeśli ktoś może pomóc z wytłumaczeniem, to byłbym bardzo wdzięczny.

Na początek mała zamiana: W scenariuszu Języczek u Wagi w akapicie Przygotowanie do Gry jest "Serenę należy umieścić na wyjściu", a oczywiście chodzi o Ariadę.

Następnie w drugim spotkaniu Gniewu Żywiołów w akapicie Specjalne Zasady zdublował się tekst "Znaczniki celów traktuje się, jakby były żetonami przeszukiwania..." i oba odnoszą się do bohaterów, podczas gdy jeden z tych ustępów powinien odnosić się do potworów. Nie wiem teraz czy wszystkie potwory mogą podnosić te znaczniki i czy nie ma jakiś specjalnych warunków z tym związanych.

Dalej scenariusz Serce Natury: w 1 spotkaniu akapit Przygotowanie do Gry "Na wejściu umieścić należy liczbę zombie równą liczbie bohaterów w grze" - chyba powinno być na wyjściu, co nie? Trochę dziwnie by było gdyby wolne zombie miały zaczynać zaraz obok bohaterów. Tak samo jeśli chodzi o wsparcie. I co do tego spotkanie mam jeszcze pytania. Czy tylko pomniejsze zombie biorą w nim udział, czy mogę zacząć grę z potężnym zombie? Bo we Wsparciu tylko o pomniejszych jest mowa. I co do samej wspinaczki na bluszcz. Czy zombie może podejść do łodygi i się wspiąć na nią, a w następnej swojej turze wydać obie akcje na wspinaczkę, co właściwie ją kończy, jako że potrzeba 3 pkt. zmęczenia, czy można wykonać akcję wspinaczki tylko raz na turę?
I pytanie do drugiego spotkania. Wydaje mi się, że brakuje akapitu. Splugawiona Ziemia: "Jeżeli potwór posiadający właściwość przeklęty....może wykonać akcję i się poświęcić." - Ale jak właściwie potwory mają zdobyć tę właściwość? Zgadywałbym, że potrzebni są do tego Mistrzowie Przemian z tego spotkania, no chyba że mam prosić bohaterów, aby ktoś rzucał klątwy na moje potwory.

To tyle z moich wątpliwości po przejrzeniu Księgi Przygód pierwszy raz. Jeśli coś jeszcze odnajdę to umieszczę to w tym temacie. Jeśli ktoś inny ma pytania związane z tym dodatkiem to również zachęcam korzystania z tego tematu. No i bardzo proszę kogoś o wyjaśnienie moich wątpliwości, a najlepiej by było, gdyby ukazała się jakaś errata.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 14