Civilization PBF |
Autor |
Wiadomość |
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
ok dla mnie też |
|
|
|
|
Koomote [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
Dla mnie ok. Zauważyłem, że mapa jest odwrotnie ustawiona , choć zapewne nie ma to kolosalnego wpływu na rozgrywkę. |
|
|
|
|
Rojber [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
Ja również zaznajomiłem się z ogólnymi zasadami. Czekam na cud hehe |
|
|
|
|
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
a jeszcze gdzie umiescic trzeba ilość pkt handlowych graczy oraz ilość monet |
|
|
|
|
Night wolf [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
Wysłałem wszystkim spisy, oprócz Koomote bo masz zablokowane PW.
Jeśli ktoś widzi błędy to pisać poprawie, robiłem to na szybko.
Co do torów będą na razie tylko jako jpg z excela postaram się dorobić wszystko do mapy
Postaram się jeszcze dzisiaj założyć temat do gry a ten zostanie jako dyskusyjny.
Mapa będzie poprawiona co do ustawień kafelków |
|
|
|
|
Koomote [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
Odblokowałem PW |
|
|
|
|
Night wolf [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Tak wygląda po modyfikacji mapa:
Jakieś sugestie ? |
|
|
|
|
TomBird [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Popraw Chińczyków, bo dałeś im za dużo piechoty. Tylko Niemcy zaczynają z większą ilością jednostek.
Normalnie nie widać kto ile jednostek ma danego typu, ale jak ktoś by się uparł, to mógłby przejrzeć historię gry zawodników, więc i tak byłoby to jawne
Musiałbyś nam jeszcze na PW przesłać jakie silne te jednostki dostaliśmy
Ja teraz czekam na rozstawienie Koomote i też swoje wpiszę |
|
|
|
|
Koomote [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Miłej zabawy i powodzenie |
|
|
|
|
Rojber [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
To jak z tymi kartami jednostek? |
|
|
|
|
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
widze ze zielony ma 7 WH chyba jakiś błąd
A wedlug zasad nie dostaje sie na poczatku w turze 0 pkt WH a potem dopiero zaczynamy I ture? |
|
|
|
|
TomBird [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Nie no wszystko jest w porządku. Zielony ma 7 WH, bo ma Kolos Rodyjski, który zawsze na początku tury daję +3 WH
Poza tym tura 0 to było rozstawienie. Teraz gramy już praktycznie 1-szą turę, więc przy fazie handlu normalnie było podliczanie WH |
|
|
|
|
Night wolf [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Już przez chwile się zgubiłem XD
Jednostki rozesłane chyba każdy rozumie co znaczą symbole itd |
|
|
|
|
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Lip, 2013
|
|
|
na potwierdzenie mojej uwagi na temat WH - instrukcja s. 12
6. USTAWIENIE WSKAŹNIKA WYMIANY HANDLOWEJ
Każdy gracz zlicza wszystkie symbole wymiany handlowej(@) znajdujące się na ośmiu polach na peryferiach jego stolicy i następnie ustawia wskaźnik wymiany handlowej znajdujący się na jego arkuszu cywilizacji (większy, zewnętrzny wskaźnik) tak, aby wskazywał tę wartość. Na przykład, jeżeli na peryferiach stolicy gracza znajdują się trzy symbole wymiany handlowej, gracz ustawia swój wskaźnik na „3”.
Uwaga:
Gracze otrzymują punkty wymiany handlowej ponownie podczas pierwszej tury gry.
tez długo grałem tak jak wy aż jeszcze raz czytałem instrukcje i skorygowałem mój błąd
czyli każdemu należy doliczyć WH mi np +3 |
|
|
|
|
TomBird [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Lip, 2013
|
|
|
Łooo, człowieku Właśnie uświadomiłeś mi, że zawsze źle grałem
Trzeba poczekać na Night Wolfa, żeby doliczył w takim razie
A ja mam jeszcze pytanie odnośnie fazy ruchu. Jeśli mamy zamiar odkryć nowy kafelek mapy, to deklarujemy, że odkrywamy, czekamy na Night Wolfa, żeby odkrył i później ruszamy dalej, tak?
Rozumiem, że jak dwa kafelki będę chciał odkryć, to mogę zadeklarować, że oba odkryję i później dokończyć ruchy wszystkimi pionkami? Czy pojedynczo musi być odkrywane? |
|
|
|
|
|