galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Las Drúadan
Autor Wiadomość
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Kwi, 2013   Las Drúadan

Dziwne że jeszcze nie było no, ale lepiej późno niż wcale:



W tym rozszerzeniu szukając wrogów Gondoru trafimy do terenów dzikich leśnych ludzi - Wosów. Zapewne scenariusz będzie podobny do tego, którego znamy z podstawki - podróż w dół anduiny. No, ale jaki będzie to się dopiero okaże.







Karty jakoś nie porywają, bo wymagają mono sferowych talii, natomiast ta ostatnia może okazać się całkiem przyzwoita przy użyciu eowiny. No, ale czy rzeczywiście będzie warto tworzyć monotalie?
 
     
schen
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Kwi, 2013   

Szkolony na wojnę daje spore możliwości do przechodzenia scenariuszy innych niż ze Spadkobierców z wykorzystaniem mono taktyki ;] Zwłaszcza przy Hamie :P
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Maj, 2013   

Na stronie FFG w dziale upcoming znalezc mozna informacje ze ten dodatek bedzie mieć premiere 31 maja. Ciekawe czy galakta juz ma w swych magazynach ten dodatek... Niby w ich sklepiku nie ma przepremiery, a w dziale plany wydawnicze pisza ze dopiero w 3 kwartale... No ale ostatni dodatek gwiezdnych wojen wyszedl w dniu premiery w usa. Mam nadzieje ze nie bedzieh zadnego opoznienia.
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

spoiler kart z FFG forum

Mirlonde (Unique)

Hero – Lore

8 threat

2/2/1/3

Silvan

Each hero you control with a printed Lore resource icon gets -1 threat cost.



New female hero… not sure who she is (I’m sure someone will have the reference), however. And she’s the first of a recurring theme in player cards favoring playing with a maximum number of heroes sharing a single printed sphere icon.



Forlong (Unique)

Ally – Leadership

3 cost

1/1/1/3

Outlands

While you control Outlands allies that belong to 4 different spheres, ready Forlong af the beginning of each phase.



Strength of Arms

Event – Leadership

2 cost

Play only if each hero you control has a printed Leadership resource icon.

Action: Ready each ally in play.



Mighty Prowess

Attachment – Tactics

1 cost

Skill

Attach to a Tactics hero. Limit 1 per hero.

Response: After attached hero attacks and destroys an enemy, deal 1 damage to another enemy that shares a trait with the enemy just destroyed.



Trained for War

Event – Tactics

2 cost

Play only if each hero you control has the printed Tactics resource icon.

Action: Until the end of the phase, if the current quest has no keyword it gains battle. (Characters quest using Attack instead of Willpower.)



Sylvan Refugee

Ally – Spirit

1 cost

2/0/0/1

Silvan

Forced: After a character leaves play, discard Sylvan Refugee.



Against the Shadow

Event – Spirit

2 cost

Play only if each hero you control has the printed Spirit resource icon.

Action: Until the end of the phase, Spirit characters use their Willpower instead of Defense.



Harbor Master

Ally – Lore

3 cost

1/2/0/2

Noldor

Response: After a card effect adds any number of resources to the resource pool of a hero you control, Harbor Master gains +1 Defense until the end of the round.



Advance Warning

Event – Lore

2 cost

Play only if each hero you control has a printed Lore resource icon.

Action: Until the end of the phase, enemies do not make engagement checks.



White Tower Watchman

Ally – Neutral

3 cost

1/0/2/3

Gondor

If each hero you control belongs to the same sphere of influence, you may assign damage from undefended enemy attacks to White Tower Watchman instead of a hero your control.



As for the quest, it’s difficulty level 6. I won’t describe all the cards, but the basic story is that you follow the bad guy from Steward’s Fear into the forest, only to find them dead, butchered by the Wose. You then need to escape the forest, but are taken into a major ambush before you can leave. In the final battle, instead of killing the enemy, you fight using Willpower as you actually try to convince these woodmen that you aren’t one of the bad guys.



Prowl X: When a card with prowl is revealed from the encounter deck, the players, as a group, must discard the specified number of resources from their heroes’ resource pools. If the players do not have enough resources to match the specified value, then they must discard as many resources as they can.



The rule insert also gives a bit of heads up regarding the next quest. As you leave the forest, you spot columns of smoke from various farmsteads and towns in Anorien. Evil has come to these lands and it’s people will be in need of help… leading to Encounter at Amon Din.



As you can guess, the encounter deck is full of cards abusing you if you don’t have resources on your heroes. There’s also a good number of enemies with the Archery keyword.



The big bad guy is Drû-buri-Drû. You can’t defend with allies against him. If he’s in the victory display, all characters have +1 willpower and +1 defense. You must have him in your victory display. The last stage of the quest is a Siege quest, and as indicated, you need to fight enemies with your willpower (drû-buri-drû being the wose’s chief, if you beat him, he helps you convince the rest of the tribe to leave you in peace, hence the boost your characters get in order to mop up that last stage).



Encounter cards include: Druadan Drummer, Druadan Elite, Druadan Hunter, Druadan Thief, Ancestral Clearing, Garden of Poisons, Glade of Cleansing, Men in the Dark, Stars in Sky and Leaves on Tree.

The quest is played using Druadan Forest and Brooding Forest (the little leaf icon from Heirs of Numenor).
 
     
schen
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

Jeśli to prawda to bardzo smuci mnie stworzenie kolejnej postaci przez FFG, gdy jeszcze tyle ich można czerpać z uniwersum Władcy. Choć fakt, może jeśli miałaby być możliwość gry bohaterami nastawionymi na konretną cechę, to mogą być problemy. Nie wszyscy są tak liczni jak choćby krasnale. Ale cóż, żeby ta pani miała większy sens w mono silvanowej talii, musiałyby wyjść jeszcze 2 inne leśne elfy z wiedzy ^^". Mimo wszystko jednak wolałbym grać bohaterami znanymi z kart książek.

Co do pozostałych kart to zapowiada się ciekawie, spore wsparcie dla mono-kolorowych talii, bardzo mocny i ciekawy sprzymierzeniec dla Prowincji i interesujący Gondorczyk.
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

sam quest zapowiada sie ciekawie widac ze FFG naprawde skupilo sie na narracyjnej czesci gry.
 
     
Gość

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

nowy bohater:



i reszta kart graczy:


















 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

zapomnialem sie zalogowac, zdjecia pochodza z FFG forum, jakis szczesciarz juz polozyl lapki na tym dodatku
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

jak zwykle Magali Villeneuve nie zawiodla - Mirlonde wyglada świetnie :)
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

jak ktos juz stwierdzil na FFG forum szkoda ze jej zdolnosc nie wspiera Leśnych Elfów tylko bohaterów Wiedzy. i mam pewne obawy - do odkrycia w tym cyklu pozostalo juz tylko dwoch bohaterów, i sadzac po Mirlonde i Theoden'ie moga to byc bohaterowie przywodztwa i taktyki wspierajace te sfery - mam wielka nadzieje ze sie myle.
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

pomylka - przywodztwa i ducha :razz:

widac ze ten cykl jest nastawiony na wsparcie mono-decków
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

Mnie sie pomysl bardzo podoba 4 sensowne talie majac tylko po 1 dodatku - fajna sprawa nie bedzie trzeba sie zastanawiac nad zastepstwem niektorych kluczowych kart. W grze 3 osobowej chetnie bym sprawdzil talie beravora, denethor + mirlonde. 23 zagrozenia startowego a wsparcie dla graczy kosmiczne ta nowa karta dla mono wiedzy za 2 kasy zapobiega zwarciom wszystkich wrogow a nie tylko jednego gracza. Takze naprawde c mozne uratowac tylek w grze 3-4 osobowej. Mono wydarzenie przywodztwa to widze go w decku na prowincji theodred + hirluin.
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

Ja głównie gram solo, jedynie jak zjade do polski to gram na 3 graczy - czyli tak co dwa miesiace. Fakt latwiej zbudowac mono-decki na 3 graczy i pod tym wzgledem ten kierunek w jakim idzie FFG w tym cyklu sprzyja temu. jednak wolalbym bohaterow z jakimis ciekawszymi zdolnosci.
 
     
13thcaesar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Maj, 2013   

albo wspierajacych dana rasę - tak zeby moc skladac decki typowo rasowe.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Maj, 2013   

Galakta oglosila ze dodatek bedzie mial premiere 30 maja natomiast na stronie ffg 31 ale jak kazdy wie 30 swieto takze i tak do kupienia dopiero 31
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13