galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#25 North remembers, but there is no stark POLE GRY
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Lip, 2013   #25 North remembers, but there is no stark POLE GRY

TURA 10

Czekamy na marsz FREY









KRUK
    bez efektu


NAJAZDY

    Arryn spalil obronę na Bliźniakach
    Frey spalił obronę na Coldwater
    Greyjoy spalił najazd Frey na Barrowlands


MARSZE

    Glover(Nad Długim Jeziorem -> Karhold[piechur][+])
    Frey(Trakt -> Grzęsawiska[kon][kon][+])
    Arryn(Zatoka Krabów -> Wybrzeże[statek][statek][-])
    Wildlings(Morze Dreszczy -> Morze Sztormów[statek])
    Greyjoy(Kamienny Brzeg -> Deepwood Motte[piechur][+])
    Bolton(Nad Długim Jeziorem -> Bialy Port[piechur][+])

    Glover(Wieża Cieni ->Hardhome[koń]/Kamienny Brzeg[piechur]/Deepwood Motte[kon][+])
    Frey(Stary Zamek-> Biały Port[machina][piechur][+])
    Arryn(Strong Song -> Coldwater[kon][kon][piechur])
    Wildlings(Wschodnia Strażnica -> Ostatnie Sąsiedztwo[kon][kon][kon][+])
    Greyjoy(Rills -> Piechur na Torrenn Square)
    Bolton(usniety z karhold)

    Glover(Winterfell -> Torrenn Square[kon][kon][+])
    Frey(Usunięty z Biały Port)
    Arryn(Bez efektu?)
    Greyjoy(Usunięty z Grzęsawisk)



UMOCNIENIA WŁADZY:




Gracze:

Germanus Greyjoy
reszka Arryn
toszt Frey
gamaliel
Armitage Bolton
Beez Glover


Karty rodów:

GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej btiwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował sie tam Twój rozkaz wsparcia.

BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.[/i ]
[3] Czarny Walder [i][miecz][miecz][miecz]

[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 2 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja).

WILDINGS
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w castle black(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2] Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1] Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1] Ygritte [wieża]
[0] Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros

GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howard Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik jest wyżej na torze zaopatrzenie ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli w twojej armii znajdują sie sami rycerze zredukuj siłę piechurów przeciwnika do 0.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.



Zużyte Karty
Talia I
    Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron Ostrzy [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Ostatnie Dni Lata [Biali Wędrowcy] - Nic się nie dzieje.
    Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.


Talia II
    Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
    (Nadchodzi Zima Biali Wędrowcy +2)
    Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
    Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.


Talia III

    Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica Mieczy [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Atak Białych Wędrowców - Biali Wędrowcy atakują Westeros .
    Jesienne Deszcze [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Atak Białych Wędrowców - Biali Wędrowcy atakują Westeros .
    Sieć Kłamstw Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia
    Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1c) nie ma żadnych ograniczeń.

Biali Wędrowcy:

Siła: 8

Obecna karta podejrzana przez:

    Zużyte karty:
      Śmierć i rozpacz(łupieżcy grzechoczącej koszuli)
      To już nie jest Twój brat(Jeźdźcy mamutów)
      Nadciąga horda

    W talii:
      Cisza na Murze
      Warg - Zwiadowca
      Gromadzą się nad Mleczną Wodą

      Prą na mur(król za murem)
      Najazd prewencyjny
      Świeże Mięso (Zabójcy Wron)


    TURA 1
      Glover (Zachodnia Zatoka -> Morze Północne)
      Frey (Bliźniaki -> Strażnica nad Szarą Wodą)
      Wildlings (Wieża Cieni -> Lodowa Zatoka)
      Bolton (Dreadfort -> Karhold)
      Greyjoy (Pyke -> Harlaw/Przylądek Kraken)
      Arryn (Guilttown -> Coldwater)

      Glover(Wilczy Las -> Winterfell)
      Wildlings (Wieża Cieni -> CastleBlack)
      Bolton(Stary Zamek -> Ramsgate)
      Greyjoy (Zatoka Żelaznych Ludzi -> Zatoka Blyszczącej Wody)
      Arryn(Zatoka Krabów -> Wąskie Morze)

      Bolton (Wschodnia ZAtoka > Wąskie Morze(-))


    UMOCNIENIA WŁADZY:
    Frey Port Seagard/Wybrzeże
    Wildlings 2 statki na Morze Dreszczy

    TURA II
    KRUK
    FREY(zmiana rozkazu na szczękach na wsparcie +1)

    NAJAZDY
      GLOVER no effect
      WILDINGS no effect
      GREYJOY no effect


    MARSZE
      GLOVER (Winterfell -> Wilczy Las/Torrenn's Square)
      FREY(Strażnica nad Starą Wodą-> Sisterton/Fosa Coalin)
      BOLTON (Ramsgate -> Stary Zamek)
      WILDINGS(Hardhome -> Ostatnie Schronienie)
      GREYJOY (Przylądek Krakena -> Barrowtown/Palec Flinta)
      ARRYN (Orle Gniazdo -> Krwawa Brama/Dolina Arrynów/Strong Song)


      BOLTON (Wschodnia Zatoka -> Morze Dreszczy)
      WILDINGS(Wieża Cieni -> Góry Północne)
      GREYJOY (Bez efektu)
      ARRYN(ColdWater -> Stary Zamek(+))





    UMOCNIENIA WŁADZY:
    GLOVER(Zachodnia Zatoka)
    WILDINGS(Piechur Castle Black)
    BOLTON (kon dreadfort)
    FREY(Bliźniaki koń)

    TURA 3
    KRUK
    GREYJOY (Zatoka ŻElaznych ludzi zmiana rozkazu na marsz +1)

    NAJAZDY

      2 sa bez efektu
      BOLTON bez efektu
      GLOVER spala Koronke GREYJOWI


    MARSZE
      GLOVER (Zachodnia Zatoka -> Morze Północne)
      BOLTON(Morze Sztormów bez efektu)
      ARRYN(Wąskie Morze -> Wschodnia Zatoka(-))
      FREY(Bliźniaki -> Biały Port)
      GREYJOY (Zatoka Żelaznych Ludzi -> Trident)
      WILDINGS (Czarny Zamek -> Nowy Dar)


      GLOVER (Morze Północne -> Lodowa Zatoka(-))
      BOLTON(Karhold -> Dlugie Jezioro)
      ARRYN(Strong Song -> Coldwater)
      FREY(Moat Coalin -> Grzęsawiska)
      GREYJOY(Palec Flinta -> Rills)
      WILDINGS (Ostatnie Sąsiedztwo -> Wschodnia Strażnica)


      ARRYN(Stary Zamek -> Biały Port(-))
      WILDINGS (bez efektu)



    UMOCNIENIA WŁADZY:
    ARRYN(Statek na Zatokę Krabów)
    GREYJOY(Piechur Pyke, statek do Zatoki Żelaznych Ludzi)

    TURA 4
    KRUK
    GREYJOY (Zmienia najazd na wsparcie -> Zatoka Żelaznych Ludzi)

    NAJAZDY

      Po decyzji GLOVERA wychodzi na to, że wszystkie najazdy bez efektu :P


    MARSZE

      GLOVER (Morze Północne -> Lodowa Zatoka (+))
      BOLTON(Morze Sztormów -> Zatoka Krabów(+))
      ARRYN(Wąskie Morze -> Morze Sztormów(+))
      FREY(Wybrzeże -> Zatoka Krabów(+))
      GREYJOY (Wschodnia Strażnica -> Nowy Dar)
      WILDINGS (Barrowtown -> Rills)


      GLOVER (Deepwood Motte -> Wieża Cieni/Góry Północne(-))
      BOLTON(Dreadfort -> Ostatnie Sąsiedztwo(-))
      ARRYN(Stary Zamek -> Biały Port (-))
      FREY(Grzęsawiska -> Barrowlands)
      GREYJOY (Rills -> Barrowtown/Grzęsawiska)
      WILDINGS (Góry Północne -> Wieża Cieni(+))


      WILDINGS (Ostatnie Sąsiedztwo -> Góry Północne


    TURA 5
    Biali Wędrowcy siła 12

    Posiadane Żetony:

      GLOVER 1 pozostało 13
      BOLTON 2 pozostało 9
      ARRYN 1 pozostało 7
      FREY 2 pozostało 9
      GREYJOY 6 pozostało 0
      WILDINGS 0 pozostało 1


    Biali Wędrowcy
    To juz nie jest Twój brat
    Białych Wędrowców
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Stannisa
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

    Wygrana niestety Greyjoy nie może wziąć karty, więc czekamy na jego decyzję w sprawie drugiego wydarzenia :(
    WYDARZENIA
    Talia I

    Ostatnie Dni Lata [Biali Wędrowcy] - Nic się nie dzieje.

    Talia II
    Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wedrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia III

    Jesienne Deszcze [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.

    KRUK
    GREYJOY
    sprawdził kartę białych wędrowców i odłożył na spód

    NAJAZDY

      GLOVER(Spalil wsparcie Freya z Barrowlands)
      ARRYN(Spalil UW na Białym Porcie +1 koronka, FREY -1 korona


    MARSZE

      GLOVER (Wilczy Las -> Góry Północne(+))
      BOLTON( Port Dreadfort -> Wschodnia Zatoka)
      ARRYN(Dolina Arrynów -> Guilttown)
      FREY(Seagard -> Dolina Arrynów/Krwawa Brama(-))
      WILDINGS(Nowy Dar-> Czarny Zamek/Ostatnie Sąsiedztwo)

      GLOVER (Lodowa Zatoka -> Zatoka Błyszczącej Wody(-))
      BOLTON(Morze SZtorów -> Zatoka Krabów(+))
      ARRYN(Coldwater -> Ramsgate/Dolina Arrynów(?))




    UMOCNIENIA WŁADZY:
    ARRYN
    GREYJOY

    tura 6
    KRUK
    GLOVER zobaczył kartę dzikich odłożył na górę

    NAJAZDY

      GLOVER spalil obronę z wieży cieni
      BOLTON bez efektu
      FREY brak legalnego celu
      GREYJOY brak legalnego celu
      ARRYN brak efektu
      WILDINGS brak legalnego celu




    MARSZE

      GLOVER(Torrens Square -> Barrowslands[-])
      BOLTON(Wschodnia Zatoka -> Morze Sztormów)
      FREY(Dolina Arrynów -> Strong Song)
      GREYJOY(Pyke -> Harlaw/Grzęsawiska)
      ARRYN (Wąskie Morze -> Zatoka Krabów[+])
      WILDINGS(Ostatnie Sasiędztwo -> Hardhome)

      GLOVER(Winterfell -> Wilczy Las/Deepwood Motte)
      BOLTON(Morze Sztormów -> Wąskie Morze/ Zatoka Krabów[+])
      FREY(Biały Port -> Barrowlands)
      GREYJOY(Ironmans Bay -> 2x[statek] Trident)
      ARRYN (Ramsgate bez efektu)
      WILDINGS(Hardhome -> Wieża Cieni[kon]/Czarny Zamek[kon])

      GLOVER(Deepwood Mottte -> Wieża Cieni[Machina] 2x [piechur] [+])
      BOLTON(Karhold -> Ramsgate[piechur][kon] [+])
      FREY(Barrowlands -> Torrenn's Square [machina][koń] [+] żeton)
      ARRYN (Coldwater -> Dolina Arrynów [koń]/Strong Song[koń] [+])



    UMOCNIENIA WŁADZY:
    Frey UW ze strażnicy +2 żetony
    Bolton UW z Dreadfort
    Greyjoy +3 żetony
    Glover +1 żeton
    Arryn +2 żetony
    Wydarzenia
    Talia I
    Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Talia II
    Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    GLOVER 1+5=6
    BOLTON 0+2=2
    FREY 5+6=11
    GREYJOY 3+4=7
    ARRYN 9+2=11
    WILDINGS 2+1=3
    Talia III

    Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

    Tura 7
    KRUK
    GLOVER zmienił Uw z Góry północne na obronę


    NAJAZDY

      BOLTON brak celu
      WILDINGS brak celu
      BOLTON Spalil obronę w Gulltown
      Najazdy Greya nie maja celu Freya to samo i Glovera, Arryna tez i 3ci najazd Boltona także :D



    MARSZE


      FREY(Torrenn Square -> Barrowlands[machina][kon][zeton[+])
      GLOVER (Wieża Cieni -> Hardhome[machina][piechur][piechur][?])
      BOLTON(Dreadfort -> Ramsgate[machina]/Coldwater[piechur]/Gulltown[kon][+])
      GREYJOY (Grzesawiska -> Seagard[koń][koń][+])
      ARRYN (Krwawa Brama -> StrongSong[kon])
      WILDINGS (Czarny Zamek -> Wschodnia Strażnica[kon]/Wieża Cieni[piechur])

      FREY(Wybrzeże -> Zatoka Żelaznych Ludzi[statek][statek][statek][+])
      GLOVER (Bez efektu na statku)
      BOLTON (Ramsgate -> Karhold[wieza]/Coldwater[koń])
      ARRYN (Strong Song -> Góry Księżycowe[kon]/Coldwater[kon][-])


      GLOVER (Góry Północne -> Nad Długim Jeziorem[piechur][+])
      BOLTON (Wschodnia Zatoka -> Wąskie Morze[statek])




    UMOCNIENIA WŁADZY:
    GLOVER (Deepwood Motte -> koń])

    tura 8
    MARSZE[/size]
    [list]
    Glover(Hardhome -> Czarny Zamek[machina][kon][+])
    Frey(Zatoka Żelaznych Ludzi -> Wybrzeze[statek]/Zatoka Błyszczącej Wody[-])
    Arryn(Krwawa Brama -> Gulltown[+])
    Wildlings(Wschodnia Strażnica -> Czarny Zamek[kon][kon][+])
    Greyjoy(Trident ->Zatoka Żelaznych Ludzi[statek][+])
    Bolton(wąskie Morze -> Wschodnia Zatoka[statek][statek])

    Glover(Deepwood Motte -> Wieża Cieni[koń][koń][?])
    Frey(Trakt -> Seagard[kon][koń][koń][żeton][+])
    Arryn(Dolina Arrynów bez efektu)
    Wildlings(bez efektu)
    Greyjoy(Palec Flinta -> Barrotown[machina][+])
    Bolton(Zatoka Krabów -> Wąskie Morze[statek][statek])

    Glover(Winterfell -> Torrenn's Square[kon][+])
    Frey(usunięty w wyniku bitwy o Barrowtown)
    Arryn(Stary Zamek -> Biały Port 3x[piechur][+])
    Greyjoy(Grzęsawiska -> Fosa Coalin [kon][+])

    tura 9
    KRUK
      Frey sprawdził kartę białych wędrowców i odłożył na górze


    NAJAZDY

      BRAK


    MARSZE

      Glover(Hardhome-> Czarny Zamek[machina][+])
      Frey(Bliźniaki -> Stary Zamek[piechur]/Biały Port[machina][+])
      Arryn(Strong Song -> Coldwater[piechur][-])
      Wildlings(Nowy Dar-> Ostatnie Sąsiedztwo[kon]/Góry Północne[koń][-] -> Wilczy Las[koń])
      Greyjoy(Harlaw -> Kamienny Brzeg[piechur]/Rills[machina]/Barrowtown[kon][żeton])
      Bolton(Karhold -> Ostatnie Sąsiedztwo[machina][machina[kon])

      Glover(Deepwood Motte (bez efektu))
      Frey(Seagard -> Trakt[koń][koń])
      Arryn(Eyrie -> Strong Song[kon][kon])
      Wildlings(Usunięty w wyniku bitwy o Ostatnie Sasiedztwo)
      Greyjoy(Barrowtown -> Rills[machina]/Torrenn's Square[piechur][+])
      Bolton(Morze Sztormów -> Morze Dreszczy[-])

      Glover(Góry Północne -> Wilczy Las[piechur][+])
      Frey(Strażnicanad Szarą Wodą -> Fosa Coalin[kon][+])
      Arryn(Bez efektu)
      Greyjoy(Grzęsawiska -> Bliźniaki[kon][-])


    UMOCNIENIA WŁADZY:
    Frey +3 żetony
    Bolton +2 żetony
    Greyjoy +3 żetony
    Glover +5 żetonów
    Arryn +3 żetony mobilizacja na Guilltown -> statek na zatokę krabów
    Ostatnio zmieniony przez Gog Nie 03 Lis, 2013, w całości zmieniany 210 razy  
     
         
    Shutt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    2z
    Ostatnio zmieniony przez Shutt Czw 26 Wrz, 2013, w całości zmieniany 5 razy  
     
         
    toszt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    To ja poproszę kartę Białych Wędrowców, a żeby gra szła gładko, jako, że ruszam po Gloverach, którzy są hen hen za górami;

    -jeden rycerz rusza do Strażnicy nad Szarą Wodą.
     
         
    Beez
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    wypływam statkiem na pełne morze
     
         
    Shutt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Konnica na Karhold.

      Glover wykonany
      Frey wykonany
      Wildlings wykonany
      Bolton wykonany
      Greyjoy wykonany
      Arryn wykonany

      Glover
      Wildlings
      Bolton
      Greyjoy
      Arryn

      Bolton
    Ostatnio zmieniony przez Shutt Wto 02 Lip, 2013, w całości zmieniany 3 razy  
     
         
    Beez
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    ajaj na mapce jest błąd.
    Jestem pewien ze marsz dałem na piechurze a wsparcie na stolicy.
     
         
    Shutt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Aww, fakt, jeszcze do końca nie nawykłem do tych nazw, zmienię przy najbliższej okazji.
     
         
    kiwi
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Piechur do Harlaw, Konnica do przylądku krakena.

    Prosiłbym o wpisanie rodu w podpis.
     
         
    reszka
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    u mnie piechur do coldwather i zostawiam żeton
     
         
    gamaliel
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Wypływam z portu.
     
         
    Shutt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   



      Glover wykonany
      Frey wykonany
      Wildlings wykonany
      Bolton wykonany
      Greyjoy wykonany
      Arryn wykonany

      Glover
      Wildlings
      Bolton
      Greyjoy
      Arryn

      Bolton
     
         
    Beez
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    podbijam winterfell piechurem i nie zostawiam zetonu
     
         
    Shutt
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Piechur na Ramsgate, bez żetonu.
     
         
    gamaliel
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    piechur na Czarny zamek, zostawiam żeton
     
         
    kiwi
    [Usunięty]

    Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   

    Statek do zatoki błyszczącej wody
     
         
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Strona wygenerowana w 0.48 sekundy. Zapytań do SQL: 13