galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc - zasady!
Autor Wiadomość
grzelulukas

Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 10
Wysłany: Czw 05 Wrz, 2013   

Mam dwie te same karty unikatowe na ręce, czy mogę podczas tej samej fazy mobilizacji "zakupić" unikat i dołączyć duplikat za darmo?
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pią 06 Wrz, 2013   

Tak.
_________________
 
     
TERF 

Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 948
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

KArty nieunikatowe np. strażnicy mogą być zagrani jako dwie osobne karty/postacie? i byc w tym samym momecie w grze?
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Tak. Tylko karty unikatowe maą to ograniczenie wynikające z unikatowości (chorągwi). Zarówno karty postaci jak i dodatkow, miejc itd (chodź talie z podstawki nie oferrują 2 kopii Namiestnika Krola, czy Winterfell).
Oczywiście ograniczenie to dotyczy tylko jedenej strony stołu, czyli przykładowo każdy gracz może mieć jednoczesnie zagranego Litlefingera.

Zaś karty nieunikatowe mogą być w grze jednocześnie po kilka kopii.
Więc możesz pozagrywać se Strażników ile chcesz.
_________________
 
     
Nierada 

Dołączyła: 25 Paź 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 25 Paź, 2013   

Dzieki za info miałam tą samą zagwozdkę
_________________
http://www.scandiloft.pl/...foremki-19.html
 
     
gotanek

Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 2
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014   

Witam. Jestem nowy na forum. Zaczelismy ostatnio z dziewczyna grac w GoT HBO i po dwoch rozgrywkach mamy dwa problemy:

1. czy ilosc obszarow w trakcie gry moze sie zwiekszac ( mam np 4 rozne obszary na raz) i czy sa one na stole na stale az do zniszczenia (np obszar zelazny tron daje automatyczna dominacje, czyli jak ktos w pierwszej rundzie go dorwie to pozniej caly czas wygrywa?)

2. czy dodatki takie jak wierny wilkor powinny byc przypisane do postaci od poczatku czy lezy sobie i czeka az nagle stwierdze ze musze kogos zabic to go wybieram?


Bardzo prosze o odpowiedz bo troszke nam to utrudnia granie. :)

Pozdrawiam, Andrzej
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014   

Witamy na forum ;)

Ad1: Nie do końca rozumie o co Ci chodzi z tą zwiekszającą się ilością obszarów. Ale starając się odpowiedzieć to możesz mieć na raz tyle obszarów ile chcesz o ile nie będą to obszary unikatowe. Ale w tej grze z tego co pamiętam masz w każdej talii tylko po jednej kopii unikatowych obszarów.
Z tym Żelaznym Tronem to jest tak że owszem jak tylko Ty masz do w grze to wygrywasz Dominację z automatu. Ale jak przeciwnik zagra sobie tą samą kartę to ich efekty się znoszą i Dominację należy rozgrywać normalnie - tak jak by nie było Żelaznych Tronów, oczywiście do momentu aż któryś nie zostanie wywalony z gry.

Ad2: Każdy dodatek musi zostać zagrany na inną kartę w momencie jego zagrywania.
_________________
 
     
gotanek

Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 2
Wysłany: Czw 22 Maj, 2014   

Dziekuje za odpowiedz.

Inny problem :) W momencie wyzwania gracz wybiera atakujacych, np jamie lanister + straznicy lanisterow. Obrona wystawia 3 karty o silej wiekszej niz moj atak. Czy w tym momencie moge zagrac karta podstepne wyzwania i mimo silniejszej obrony wygrac czy tez wydarzeniem musze zagrac przy wyborze atakujacych?
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Czw 22 Maj, 2014   

Chodzi Ci zapewne o kartę Podstępne Metody.

Jej treść rozpoczyna się wytluszczonym słowem Wyzwania.
Oznacza to że możesz zagrać tę kartę w trakcje trwania fazy Wyzwań. Możesz to zrobić w dowolnym momencie, jednak jeżeli chcesz bya ta karta miała efekt musisz ją zagrać przed rozpatrzeniem tego Wyzwania.
_________________
 
     
rajcinho

Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 4
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   Karta Burdel Littlefingera

Witam, mam pytanie odnośnie karty Burdelu Littlefingera w talii Lannisterów.
Czy korzystając z jej umiejętności, mogę praktycznie turę w turę blokować dowolną postać?
Czy jednak wymaga ona przerwy co drugą turę, kiedy sama wstaje?
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   

Wszsytko w fazie odpoczynku wstaje jednocześnie na całym stole. Dlatego możesz odpalić zdolność Burdelu po aby zmusić do klęknięcia postać jaka dopiero co wstała. Nie jest ważne jaka byla pzyczya kleknięcia tej postaci, czy to był atak, obrona, czy też klęknięcie za sprawą Burdelu w poprzedniej turze.
Bardzo fajna karta :D
_________________
 
     
rajcinho

Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 4
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   

zvish napisał/a:
Wszsytko w fazie odpoczynku wstaje jednocześnie na całym stole. Dlatego możesz odpalić zdolność Burdelu po aby zmusić do klęknięc
ia postać jaka dopiero co wstała. Nie jest ważne jaka byla pzyczya kleknięcia tej postaci, czy to był atak, obrona, czy też klęknięcie za sprawą Burdelu w poprzedniej turze.
Bardzo fajna karta :D

tego sie obawialem bo jak dla mnie jest to karta zbyt mocna
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 879
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pon 02 Cze, 2014   

Jest mocna ale u Starków masz Namiestnika Króla (czy jak się tam dokładnie nazywała ta karta), jaka jest równie mocna i dział dokładnie w drugą stronę. Bardzo częśto te dwie karty się wzajemnie kontrują poprostu - jeżeli Lanister chce burdelem jakąś potężną postać outować z gry.
_________________
 
     
rajcinho

Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 4
Wysłany: Pon 02 Cze, 2014   

jest karta namiestnika krola, ale u lannisterow jest jeszcze karta uwiezionego, do zniwelowania ktorej przydalby sie rowniez namiestnik krola. do tego wspomniany wczesniej burdel jest obszarem wiec nie da sie go zabic i mozna terroryzowac nim przeciwnika cala gre, a namiestnik moze zginac razem z postacia przy ktorej jest. co wiecej namiestnik jest przypisany do jednej postaci, a burdelem mozesz zmuszac do klekniecia dowolna, wiec wlasciwie ciezko stwierdzic ze namiestnik niweluje wplyw burdelu, gdyz jest karta znacznie slabsza. do tego koszt burdelu to jedynie 2.
 
     
rajcinho

Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 4
Wysłany: Wto 03 Cze, 2014   

1. Mam kolejne pytanie, czy używając kart 'Wierny Wilkor', 'Ochroniarz' (jeśli są przydzielone do postaci), 'Nie dziś' lub jeżeli karta unikatowa ma dołączony duplikat można uchronić postać przed działaniem karty fabuły 'Valar Morgulis'?

2. Czy kartę postaci 'Bran Stark' można cofać na rękę za każdym razem gdy jest zagrożona śmiercią?

Drodzy Państwo, to nikt mi nie pomoże?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 13