galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #26 - Knowledge is a Weapon - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Lip, 2013   Gra o Tron PBF #26 - Knowledge is a Weapon - Pole gry

Tura 6
Koniec gry
Zwycięża Martell - Germanus zdobywając 7 zamków.

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Martell - zamiana rozkazu The Shipbreaker Bay (marsz -1) » (obrona +1)

    Najazdy:
      Lannister - Blackwater Bay (najazd): brek efektu
      Tyrell - Redwyne Straits (najazd): brak efektu
      Greyjoy - Ironamn's Bay (najazd*): brak efektu
      Martell - Sea of Dorne (najazd): brak efektu

      Lannister - Lannisport Port (najazd): brak efektu
      Greyjoy - Bay of Ice (najjazd): brak efektu

      Greyjoy - Sunset Sea (najazd): brak efektu

    Marsze:
      Lannister - Seagard (marsz 0): rycerz, rycerz, rycerz » Riverrun [zostawia żeton]
      Tyrell - Harrenhal (marsz -1): brak efektu
      Greyjoy - Starfall (marsz -1): machina oblężnicza » Highgarden (bitwa) [zostawia żeton]
      Martell - Dragonstone (marsz 0): piechur » Starfall; piechur » Kingswood; rycerz » Crackclaw Point (bitwa) [zostawia żeton]

      -Koniec gry-

      Baratheon
      Stark

      Tyrell
      Greyjoy
      Martell
      Baratheon
      Stark

      Greyjoy
      Martell
      Baratheon
      Stark

    Umocnienia władzy:
      Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy): +1 żeton
      Tyrell - Oldtown Port (umocnienie władzy): +1 żeton
      Martell - Sunspear Port (umocnienie władzy): +1 żeton


Obecne karty Westeros:
    Talia I:
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia II:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
      Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.


Gracze:


Karty rodów:

    Greyjoy
      Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [2] [wieża]
      Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
      Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
      Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


    Lannister
      Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
      Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
      Daven Lannister [2] [miecz]
      Cersei Lannister [1] [wieża]
      Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
      Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


    Tyrell
      Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Willas Tyrell [2] [wieża]
      Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
      Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
      Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


    Stark
      Roose Bolton [4] [miecz]
      Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
      Walton Nagolennik [2] [wieża]
      Czarny Walder [2] [miecz]
      Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
      Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
      Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
      Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
      Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
      Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
      Ser Axell Florent [1] [miecz]
      Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


    Martell
      Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
      Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
      Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Kolos [2] [miecz]
      Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
      Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Zamki i twierdze (punkty mobilizacji):
    Greyjoy - 3 (5)
    Lannister - 3 (6)
    Tyrell - 3 (5)
    Stark - 1 (1)
    Baratheon - 1 (1)
    Martell - 7 (10)

Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
    Greyjoy - 3
    Lannister - 5
    Tyrell - 3
    Stark - 0 (0)
    Baratheon - 0 (0)
    Martell - 4

Żetony władzy:
    Greyjoy - 3
    Lannister - 4
    Tyrell - 4
    Stark - 2
    Baratheon - 1
    Martell - 16

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Lannister
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Lannister
    Kruk Posłaniec - Martell


Karty Westeros:

Talia I:

Obecna:
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Odrzucone:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

W talii:
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:

Obecna:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Odrzucone:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

W talii:
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Obecna:
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Odrzucone:
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

W talii:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Dzicy:

Siła: 12

Obecna karta podejrzana przez:
    Martell

Zużyte karty:
    Warg - Zwiadowca

W talii:
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Jeźdźcy mamutów
    Cisza na Murze
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 05 Paź, 2013, w całości zmieniany 151 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Lip, 2013   

Tura 1

Faza planowania:
    Mapa:


Czterech z pięciu królów nie żyje. Król Stannis Baratheon wspiera Nocną Straż, a Ród Boltonów i Greyjoyów walczą o strzępy, które pozostały z Rodu Starków. Lannisterowie wciąż trzymają się na Żelaznym Tronie, wspierani przez swych wątpliwych sprzymierzeńców, Tyrellów. Na południu, w Dorne, Ród Martellów zbiera swoje siły. Zima nadeszła, rozpoczęło się ostateczne starcie.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 13 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Pszyna
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

Słońce nad Wysogrodem chyliło się już ku zachodowi, kiedy Mace Tyrell kończył przedstawiać swój genialny plan.
- Nie ma szans na niepowodzenie! - zarzekał się lekko już podpity - Niech wszyscy będą gotowi o świcie! Randyll, ty wyruszysz razem ze mną, Willasie, tobie zostawiam Wysogród. Paxter, niech flota czeka na wydanie rozkazów...
- Nie wiem, czy zauważyłeś - przerwała mu wreszcie Olenna - ale otaczasz się samymi mężczyznami. Po co w ogóle wezwałeś nas na naradę, skoro sami podjęliście wszystkie decyzje? Mógłbyś czasem posłuchać, co ma ci do powiedzenia żeńska część rodu...
Ostatnio zmieniony przez Pszyna Nie 14 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kiwi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

Lordowie Westeroes
Ja Stannis Baratheon, wyznawca R'hllora zwracam się do was z prośbą o pomoc. Na tronie siedzi ród zdrajców, którzy zabili mi mojego brata, dzicy zbierają coraz większe siły i w ostatniej chwili udało mi się obronić przed nimi mur, morza westeros są zablokowane i trudne do podróżowania. Lecz nie powinno być między nami wojny, musimy się zjednoczyć by pokonać większe zło, białych wędrowców. Ja Azor Ahai was poprowadzę i razem uratujemy nasze królestwo.


Lordzie Tyrellu
Jakie są Twoje plany w okolicach Dragonstone? Ludzie narzekają tam, że utrudniasz handel i zaopatrzenie, a zima się zbliża i trzeba zebrać zapasy


Lordzie Bolton
Jak u nas na północy, czy dasz mi dostęp do portu, abym mógł przyprowadzić resztę swoich zołnierzy by umocnić garnizony i obronę muru?


Lordzie Martellu
Czy w tych trudnych czasach pomożesz w obronie garnizonu na Stroms End?



Rozkazy będą wysłane po uzyskaniu odpowiedzi.
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

- Królu Euronie! - Leworęczny Lucas Codd wbiegł do byłej sypialni Lorda Hewetta, poprzedniego pana na Dębowej Tarczy. - Rozkazy zostały wysłane, tak jak prosiłeś.
- Na pewno wysłałeś wszystkie? Zarówno do mojego brata Aerona do Pyke jak i do mojej siostrzenicy Ashy przebywającej na Kamiennym Brzegu?
Te były najważniejsze.
- Tak, królu. Zarówno do Pyke jak i do Kamiennego Brzegu.
Euron Wronie Oko uśmiechnął się lekko, pokazując zęby.
- Przyprowadź mojego brata, Victariona.

***

- I jak bracie, podoba Ci się mój plan na tę wojnę?
Victarion się nie uśmiechnął, ale w jego oczach Euron widział błysk podniecenia. Jego brat kochał walkę.
- Różyczki się mocno zdziwią - odpowiedział po dłuższej chwili milczenia kapitan Żelaznej Floty.
- Jak i całe Westeros, bracie. Każ przygotować zapasy swoim ludziom. Jutro o wschodzie wypływasz!
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

-Lordzie, list od Stannisa - posłaniec przekazał Doranowi informacje.
- Czego domaga się Lord Stannis?
- Prosi o pomoc w obronie rodzimego Storms End. Co mu odpisać?
- Nic, napisz natomiast do Lorda Mace'a. Przypomnij mu, że rodzina musi trzymać się razem i ostrzeż przed potencjalnym wspólnym wrogiem z zachodu.
- Tak Lordzie. A jakie są rozkazy dla naszych wojsk?
- Tu masz wszystkie
rozkazy. Obawiam się , że wojna wkrótce zawita na południe.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Niezachwiani, Nieugięci, Niezłomni
 
     
Pszyna
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

Narada dobiegła końca. W sali został już tylko Mace i Olenna.
- Przed nami długa noc - skwitowała podnosząc się z krzesła i kierując do drzwi.
Wtedy do sali wszedł maester.
- Wiadomość od Stannista Baratheona i Dorana Martella - wyciągnął rękę z listami w kierunku Mace'a, ale Olenna zdążyła chwycić je pierwsza.
Z grymasem na twarzy przeczytała pierwszą wiadomość, po czym dziarsko podarła pergamin.
- Nie będziemy pertraktować z ludźmi, którzy bratają się z dzikimi zamiast dbać o własne interesy w stolicy - powiedziała do syna rozwijając już drugi list - Mam przeczucie, że wspólnie z Lordem Martellem nasz plan odniesie sukces.
Ostatnio zmieniony przez Pszyna Nie 14 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

Lord Bolton, zamknął drzwi swej komnaty by nie słyszeć krzyków dochodzących z kwater jego bękarciego syna. Siadł na fotelu przy kominku i nalał sobie wody.
Otworzył list od Stannisa w którym ten informował go że potrzebuje portu, informuje nie prosi.
Zawołał maestra Tybalda i podyktował mu odpowiedź:

"Do Stannisa Baratheona.
Biały Port niestety nie może być ci użyczony z powodu problemów z nadbrzeżem.
Proponuję zatem porty w Eyrie, Craclaw Point lub okolice.
Proszę także o jak najszybsze opuszczenie północy, gdyż ród Bolton nie jest wstanie zagwarantować ci bezpieczeństwa a na północ od Winterfell grasują niedobitki Greyjoyów.
Poza tym zima nadchodzi i twe wojska nie będą się miały z czego wyżywić.
Lord Bolton Namiestnik północy."

Roose przybił swa pieczęć z obdartym ze skóry człowiekiem z Dreadfort i podyktował jeszcze trzy listy:
W pierwszym pozdrowił ród Lannister i przypomniał że jest wiernym lennikiem.
W drugim poinformował że prosi aby w dogodnej chwili żelaźni ludzie opuścili kamienne wybrzeże.
A trzeci posłał do Bliźniaków...
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Lip, 2013   

-Maestrze, napisz dwa listy, jeden do Mace'a Tyrella, drugi do Stannisa.
- Co napisać w nich mój Panie?
"Do Mace'a Tyrella Namiestnika Południa.
Martellowie zapewniają Cię, że będą wspierać Twój ród jak również miłościwie nam panującego Tommena Baratheona. Z tego powodu oddajemy swoje wojska pod Twoje dowództwo jako Namiestnikowi Południa, licząc że ochroniż nasze ziemi przed wszelkimi wrogami Korony.

Doran Martell"

"Do Lorda Stannisa Baratheona.
Doszły nas słuchy, że dzięki twej interwencji udało się robić potężną armię dzikusów. Z tej okazji pragniemy złożyć Lordzie serdeczne gratulacje, że podjąłeś się zadania obrony cywilizowanych ziem przed barbarzyńcami. Życzymy wam powodzenia w Twej służbie na Murze i oby Twój bóg ogrzał twe wojska tak jak ogrzewa Wasze serce.
ps. Wasz rodowy zamek nie znajduje się na ziemiach Dorn i w związku z tym nie zamierzamy go atakować. Wszelkie decyzje odnośnie tej twierdzy należą do kompetencji Króla i jego Rady.

Doran Martell"
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Lordowie ja jako wasz król nakazuje zniszczyć wam tego fałszywego kóla, który uważa się za wybrańca!

Namiestniku Północy
Jako twój wierny sojusznik dokonam wszystkiego co w mej mocy aby przegonić z twych ziem wszelkich najeźdzców. Zarówno tych grabiących twe zachodnie wybrzęża oraz tych którzy zwą się oborńcami królestwa przed bandą dzikich. Licze że wzamian za mą pomoc odpłacisz mi się tym samym Lordzie Boltonie!

Namiestniku Południa
Wiem że twe anspiracje są wielkie, mym zamysłem jest mianowanie cię namiestnikiem królestwa, lecz aby to uczynić musisz dochować swej wierności i dumie chronić króla przed jego wrogami. Mam nadzieje że nasze czyny będą skierowane na wspólnej sprawie jakim jest pokój w naszym królestwie!
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Tyrell

    Najazdy:
      Lannister
      Greyjoy
      Baratheon
      Martell

      Lannister
      Baratheon

    Marsze:
      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Stark
      Baratheon
      Martell

      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Stark

      Stark

    Umocnienia władzy:
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Greyjoy - Pyke (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Stoney Shore(umocnienie władzy): +1 żeton
      Martell - Sunspear (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Martell - Sunspear Port (umocnienie władzy): +1 żeton
 
     
Pszyna
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

- Jak ty możesz nazywać siebie samego namiestnikiem południa, skoro nie potrafisz nawet dobrze rozkazów wydać - powiedziała poirytowana Królowa Cierni czując odór wina z ust swojego syna. - Przecież wyraźnie ustaliliśmy wczoraj, że z Reach należy wymaszerować...
- To nie moja wina - powiedział Mace jednocześnie bekając. - Zapewne któryś z posłańców pomylił listy - próbował się usprawiedliwać. - Poza tym tyle razy zmienialiśmy zdanie, że każdego głowa mogła od tego rozboleć.
- Po takiej ilości wina, na pewno... - skwitowała Olenna
 
     
kiwi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Stannis z pogardą na twarzy odczytał wieści od swoich ludzi o poczynaniach Lordów Westeroes.
Tyrellom, nie wystarczy tylko Żelazny Tron, pragną także Dragon Stone. Lannisterowie nieprzygotowani zostaną połknięci przez potęgę Krakena.

Lordzie Doranie Martellu tak jak mówiłem, oferuje Tobie pokój zatem choć miałem możliwość nie najeżdżam Twych ziem wokół morza Dorne.


Ściągam oba najazdy, chyba że kruk Tyrella zrobi coś w Kingswood co mógłbym spalić to wtedy spalam jego rozkaz.
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Moj namiestnik ruszył swe siły mam nadzieje że pójdą na południe jak to wcześniej to ustalaliśmy.

Ma biedna flota nie może pozwolić by Żelaźni bandyci łupili me królestwo tak nakazuje mej flocie osłabyć barbarzyńców w Sej...(pale piechote Grayjoy - nie pamietam już wszystkich tych nazw).

Drugi mój rozkaz po zmianie decyzji mego Namiestnika Tyllera nie jest wstanie nic wykonać tak wiec moje złote płaszcze spokojnie będą pilnować stolicy przed chciwością innych lordów.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Aktualizacja mapy:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.38 sekundy. Zapytań do SQL: 12