galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #22 - You Know Nothing - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   Gra o Tron PBF #22 - You Know Nothing - Pole gry

Tura 10 - Koniec Gry

    Mapa:

Zwycięzca - Martell - Dredzilla


Obecne karty Westeros:
    Talia I:
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
      Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.


Gracze:


Karty rodów:

    Stark
      Roose Bolton [4] [miecz]
      Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
      Walton Nagolennik [2] [wieża]
      Czarny Walder [2] [miecz]
      Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
      Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
      Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


    Greyjoy
      Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [2] [wieża]
      Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
      Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
      Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


    Lannister
      Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
      Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
      Daven Lannister [2] [miecz]
      Cersei Lannister [1] [wieża]
      Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
      Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
      Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
      Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
      Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
      Ser Axell Florent [1] [miecz]
      Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


    Tyrell
      Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Willas Tyrell [2] [wieża]
      Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
      Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
      Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


    Martell
      Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
      Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
      Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Kolos [2] [miecz]
      Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
      Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Zamki (punkty mobilizacji):
    Stark - 2 (3)
    Greyjoy - 1 (1)
    Lannister - 6 (9)
    Baratheon - 3 (4)
    Tyrell - 2 (3)
    Martell - 6 (10)

Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
    Stark - 2 (2)
    Greyjoy - 3 (2)
    Lannister - 4 (3)
    Baratheon - 5 (4)
    Tyrell - 2 (1)
    Martell - 6 (8)

Żetony władzy:
    Stark - 0
    Greyjoy - 0
    Lannister - 0
    Baratheon - 4
    Tyrell - 0
    Martell - 0

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Lannister
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Lannister
    Kruk Posłaniec - Lannister


Karty Westeros:

Talia I:

Obecna:
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Odrzucone:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

W talii:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:

Obecna:
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Odrzucone:
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

W talii:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Obecna:
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Odrzucone:
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

W talii:
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Dzicy:

Siła: 8

Obecna karta podejrzana przez:
    nikogo

Zużyte karty:
    Warg - Zwiadowca
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Jeźdźcy mamutów

W talii:
    Cisza na Murze
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pią 26 Lip, 2013, w całości zmieniany 302 razy  
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

Przeczytam tylko karty na komputerze, bo teraz siedzę na telefonie ,i ok 12 wrzucĘ rozkazy

Tak patrze ze przy tym rozmieszczeniu wojsk, to Bara jest niezle dopakowany :D
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

tyrell byl, potwierdzil, rozkazow nie wyslal...
moglibysmy juz naprawde zaczac
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

zanim zaczniemy spytam od razu czy według Was z takimi OP kartami sa 1000 razy lepsze od greya z 2 edycji czy nie powinien bara z jednym statkiem zaczynac tylko ?:X

EDIT Sardo jakos moje poprzednie obawy zwłaszcza w grze na 12 (Hoster pozdrawia) się sprawdziły :p
Ostatnio zmieniony przez Gog Pon 25 Mar, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

Gog, zanim nie zagrasz to się nie przekonasz. Na sucho wiele nie można stwierdzić.
Wysłałem tamten'owi wiadomość przypominającą, więc mam nadzieję, że do jutrzejszego poranka dostanę wiadomość z rozkazami.
 
     
tamten
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

Sory, już wysłałem rozkazy, dzisiaj miałem wyjątkowo dużo pracy.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Lannister

    Najazdy:
      brak

    Marsze:
      Baratheon
      Lannister
      Stark
      Martell
      Greyjoy
      Tyrell

      Baratheon
      Lannister
      Stark
      Martell
      Greyjoy
      Tyrell

      Stark

    Umocnienia władzy:
      Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Pyke Port (umocnienie władzy): +1 żeton
      Tyrell - Dornish Marches (umocnienie władzy): +2 żetony



Aktualizacja rozkazów w 1 poście.
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

to odrazu baratheon wplywa jednym statkiem pod kings landing
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

prosze dzikich statek na sunset sea:)
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

ja piechura na starfall, zostawie zeton
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 27 Mar, 2013   

karte na górę of course:D
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Sro 27 Mar, 2013   

hmm jakis warn dla badooma ? moze nie kojarzy ze sie na gre zapisal czy cos...
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 27 Mar, 2013   

ogolnie go nie w 20 to samo :)
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Mar, 2013   

a ja zaszaleje, i zaczne drugą kolejke marszy, bo dla mnie jest ona oczywista a nie bedzie zadnego spotkania z innym rodem :)

marsz +0 na dragonstone : wszystko na kings landing ,

proponuje zeby martel tyrell i stark zrobili tak samo, chociaz starka niema, bo oni raczej tez nie wywołają bitwy, a jesli GJ nie leci w lannistera to i on moglby podac OBA marsze naraz,

takie korzysci z pierwszej tury ze powinna pojsc szybciutko !
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Mar, 2013   

moj marsz wciaz jednak od czegos zalezy, wiec z mojej strony nic z tego.
ale moge podac ten pierwszy - Wszystko z Pyke na greywater
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.43 sekundy. Zapytań do SQL: 13