galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 29 - Pole gry - Catharsis
Autor Wiadomość
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   PBF 29 - Pole gry - Catharsis

Tura 8 - Faza Westeros



Czekamy na :

Kruka:
Martell - zmiana rozkazu w starfall z Uw* na marsz -1

Marsze:
Stark - Moat Cailin: Wieża na Fingers
Tyrell - Kingswood: 3x rycerz na Kingswood - bitwa z Baratheon
Baratheon - Storm's end: Piechur na Kings Landing, Wieża na Cracklaw point - bitwa z Tyrell
Lannister - Golden sound: 2x Statek na Ironman;s bay - Bitwa z Greyjoy
Martell - Sunspear: Konik na Yronwood, konik na Yronwood, konik na Saltshore, konik zostaje. Bitwa z Baratheon
Greyjoy - Greywater Watch: Zdjęty marsz

Stark - Winterfell: Wieża na Twins
Tyrell - Kingswood: 3x rycerz na Kings Landing, Bitwa z Baratheon
Baratheon - Shipbreaker Bay: 2x statek na Blackwater bay
AKTUALIZACJA MAPY
Lannister - Riverrun: Wieża, piechur na Pyke - Bitwa z Greyjoy
Martell - Starfall: Piechur na Prince's Pass

Stark - Twins: 2x konnica na Seagard, wieża na Moat Cailin - bitwa z Greyjoy
Tyrell
Baratheon
Martell

Tyrell


Talia I:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. ->
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.



Czekamy na licytację o miecz od :


Greyjoy
Lannister
Stark


Talia III:
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.


Karty Rodów :


Greyjoy Mieciu

    Euron Wronie Oko [4] [miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
    Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
    Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


Lannister Sardo

    Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
    Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
    Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
    Ogar [2] [wieża][wieża]
    Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
    Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
    Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


Tyrell Gamaliel

    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
    Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2] [miecz]
    Alester Florent [1] [wieża]
    Margaery Tyrell [1] [wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Stark Pszyna

    Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
    Greatjon Umber [2] [miecz]
    Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
    Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


Baratheon Germanus

    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
    Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Melisandre [1] [miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Martell Toszt

    Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3] [wieża]
    Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
    Obara Sand [2] [miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
    Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.


Zamki i twierdze (punkty mobilizacji):
Greyjoy - 1 (2)
Lannister - 3 (5)
Tyrell - 3 (5)
Stark - 6 (8)
Baratheon - 4 (7)
Martell - 2 (2)

Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
Greyjoy - 3 (2)
Lannister - 3 (3)
Tyrell - 4 (3)
Stark - 2 (3)
Baratheon - 5 (3)
Martell - 3 (3)

Żetony władzy:
Greyjoy - 0
Lannister - 7
Tyrell - 0
Stark - 1
Baratheon - 2
Martell - 0

Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Stark
Ostrze z Valyriańskiej Stali - Lannister
Kruk Posłaniec - Martell

Karty Westeros:

Talia I:

Obecna:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.




Odrzucone:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

W talii:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.




Odrzucone:


W talii:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:


Odrzucone:
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


W talii:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Dzicy:

Siła: 2

Obecna karta podejrzana przez:

Zużyte karty:
Nadciąga Horda
Warg - Zwiadowca

W talii:
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Najazd prewencyjny
Jeźdźcy mamutów
Cisza na Murze
Zabójcy Wron
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Beez Nie 17 Lis, 2013, w całości zmieniany 148 razy  
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

Tura 1 Faza planowania




Czekam na jakiejś uwagi i ewentualne rzeczy, które omyłkowo pominąłem.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

bez uwag, rozkazy już poszły
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

brak uwag, rozkazy posłane
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

Jakbyś się pobawił funkcjami bbcode'u żeby 1 post był czytelniejszy, nie miałbym nic przeciwko. Ale to powoli, nie spieszy się, jak będziesz miał czas i ogarniasz to wszystko :)
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

posłane
 
     
toszt
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Gości wczoraj miałem, rozkazy wyślę przed 9.00.
Co do mapki, to rozumiem, że na Storms End mamy garnizon neutralny? :)
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Z tego co ja pamiętam to nie...
ale dopiero co wstałem więc wiesz...
 
     
toszt
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Rewolta napisał/a:
Z tego co ja pamiętam to nie...
ale dopiero co wstałem więc wiesz...
Człowiek gra w te wynalazki Goga, Mortyra i innych i potem głupieje jak widzi zwykłą mapkę ;)
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Na storm;s end żadnego garnizonu nie ma.

W wersji podstawowej garnizony neutralnych wojsk znajdują się tylko Na Kings Landing i Eyrie.

Zjem śniadanie, wypije kawę i myśle, że do 12 się z mapką wyrobie.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

toszt napisał/a:
Rewolta napisał/a:
Z tego co ja pamiętam to nie...
ale dopiero co wstałem więc wiesz...
Człowiek gra w te wynalazki Goga, Mortyra i innych i potem głupieje jak widzi zwykłą mapkę ;)


akurat ani u mnie, ani u mortyra nie ma tam zadnych garnizonów, za duzo DwD misq:*

Beez mała rada siłe karty na liście daj sobie na początek, wtedy do bitwy bedziesz mogl kopiować bez niej :p

EDIT: Zeby nie spamowac, to taka mała dygryesja :p nie poczułem się urażony, ale to miłe że sie tłumaczysz;))
Ostatnio zmieniony przez Gog Pon 12 Sie, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
toszt
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Gog napisał/a:
toszt napisał/a:
Rewolta napisał/a:
Z tego co ja pamiętam to nie...
ale dopiero co wstałem więc wiesz...
Człowiek gra w te wynalazki Goga, Mortyra i innych i potem głupieje jak widzi zwykłą mapkę ;)
akurat ani u mnie, ani u mortyra nie ma tam zadnych garnizonów, za duzo DwD misq:*
Gog, to nie był żaden zarzut, tylko stwierdzenie faktu. Ostatnio co gra to jakieś inne zasady miałem, bo albo DwD, albo FoC, albo wariant północny, albo kilkunastoosobowy, więc jak zobaczyłem mapkę standardowej 2. edycji, to mnie wątpliwości naszły ;)
A Wasze wynalazki są całkiem ciekawe, czasem trzeba coś dopowiedzieć, doprecyzować :twisted: , ale ogólnie ładnie rozwijają GoTa :)

(Pozwoliłem sobie po-offtopikować troszkę, póki gra się na dobre nie rozpoczęła)
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Tura 1 - Faza Akcji



Kruk:

Lannister - podgląda kartę i odkłada na wierzch talii

Marsze:

Baratheon - Marsz z Shipbreaker bay: Statek do East Summer Sea, Statek do Blackwater Bay
Lannister - Marsz z Golden Sound: zdjęty bez efektu
Stark - Marsz z White Harbor: Piechur do Moat Cailin (z zostawieniem żetonu)
Martell - Marsz na Salt shore: Piechur na Starfall (z zostawieniem żetonu)
Greyjoy - Marsz z Pyke: Rycerz, piechur na Seagard
Tyrell - Marsz z Redwyne Straits: Statek na West Summer Sea

Lannister - Marsz z Lannisportu: Rycerz zostaje, piechur na riverrun
Stark - Marsz z Shivering Sea: Statek do Narrow Sea
Greyjoy - Marsz z Ironaman's Bay: Statek do Sunset Sea
Tyrell - Marsz z Highgarden: Rycerz na Oldtown, Piechur na Riverrun

Umocnienia władzy

Baratheon : Dragonstone- mobilizacja/2 żetony
Baratheon : Kingswood - 2 żetony
Lannister : Stoney Sept - 2 żetony
Stark : Winterfell - mobilizacja/2 żetony
Martell : Sunspear - mobilizacja/2 żetony
Greyjoy : Pyke(port) - 1 żeton
Greyjoy : Greywater watch - 1 żeton
Tyrell : Dornisch Marches - 2 żetony
Ostatnio zmieniony przez Beez Pon 12 Sie, 2013, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Poproszę kartę Dzikich
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Wiem, że było to już gdzieś na forum opisywane, ale nie mam sił szukać.

Co trzeba zrobić aby temat był przerzucony wyżej?
Bo możnaby to trochę uporządkować - bo tam parę gier już się zakończyło, a tu 28 i 29 już się zaczęły...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 13