galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #31 - Pole gry
Autor Wiadomość
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013   Gra o Tron PBF #31 - Pole gry

Tura 5

Bieżąca Mapa


Czekamy Na


Karty Rodów


    Stark Sardo

      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

    Lannister Shutt

      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

    Arryn JaX7

      Bronze Yohn Royce [4] If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains +1 combat strength.
      Littlefinger [3] If you control The Eyrie after this combat, gain a number of Power tokens equal to twice the printed combat strength of your opponent's played House card.
      Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
      Lyn Corbray [2] [miecz]
      Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
      Alayne Stone [1] If you win this combat and control The Eyrie, you may discard 2 of your available Power tokens to force your opponent to discard all of his available Power tokens.
      Lysa Arryn [0] After this combat, if your opponent has more available Power tokens than you, gain 3 Power tokens.

    Baratheon retman

      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davoc Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Karty Westeros


    Bieżąca Tura

      Talia I

        The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

      Talia II

        Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

      Talia III

        Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.


    Następna Tura

      Talia I

        Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

      Talia II

        Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

      Talia III

        Storm of Swords [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.


    Wszystkie Karty

      Talia I

        Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
        Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
        Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
        Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
        Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
        Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
        Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
        The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

      Talia II

        Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
        Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
        Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
        Dark Wings, Dark Words [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Dark Wings, Dark Words [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Last Days of Summer [dzicy] Nic się nie dzieje.
        Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

      Talia III

        Feast for Crows [dzicy] Podczas tej fazy planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
        Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
        Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
        Rains of Autumn [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1*.
        Sea of Storms [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
        Storm of Swords [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
        Web of Lies [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
        Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
        Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
        Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.



Dzicy


    Siła

      0

    Bieżąca Karta Oglądana Przez

    Karty

      A King Beyond the Wall LOST: Lowest Bidder: Moves his tokens to the lowest position of every Influence track. Everyone Else: In turn order, each player chooses either the Fifdoms or King's Court Influence track and moves his token to the lowest position of that track. WIN: Highest Bidder: Moves his token on the top of one Influence track of his choice, then takes the appropriate Dominance token.
      Crow Killers LOST: Lowest Bidder: Replaces all of his Knights with available Footmen. Any Knight unable to be replaced is destroyed. Everyone Else: Replaces 2 of their Knights with available Footmen. Any Knight unable to be replaced is destroyed. WIN: Highest Bidder: May immediately replace up to 2 of his Footmen, anywhere, with available Knights.
      Mammoth Riders LOST: Lowest Bidder: Destroys 3 of his units anywhere. Everyone else: Destroys 2 of their units anywhere. WIN: Highest Bidder: May retrieve 1 House card of his choice from his House card discard pile.
      Massing on the Milkwater LOST: Lowest Bidder: If he has more than one House card in his hand, he discards all cards with the highest combat strength. Everyone Else: If they have more than one House card in their hand, they must choose and discard one of those cards. WIN: Highest Bidder: Returns his entire House card discard pile into his hand.
      Preemptive Raid LOST: Lowest Bidder: Chooses one of the following: A. Destroys 2 of his units anywhere. B. Is reduced 2 positions on his highest Influence track. Everyone Else: Nothing happens. WIN: Highest Bidder: The wildlings immediately attack again with a strength of 6. You do not participate in the bidding against this attack (nor do you receive any rewards or penalties).
      Rattleshirt's Raiders LOST: Lowest Bidder: Is reduced 2 positions on the Supply track (to no lower than 0). Everyone Else: Is reduced 1 position on the Supply track (to no lower than 0). All: Then reconcile armies to their new Supply limits. WIN: Highest Bidder: Is increased 1 position on the Supply track (to no higher than 6).
      Silence at the Wall LOST: Lowest Bidder: Nothing happens. Everyone Else: Nothing happens. WIN: Highest Bidder: Nothing happens.
      Skinchanger Scout LOST: Lowest Bidder: Discards all vailable Power tokens. Everyone Else: Discards 2 available Power tokens, or as many as they are able. WIN: Highest Bidder: All Power tokens he bid on this attack are immediately returned to his available Power.
      The Horde Descends LOST: Lowest Bidder: Destroys 2 of his units at one of his Castles or Strongholds. If unable, he destroys 2 of his units anywhere. Everyone Else: Destroys 1 of their units anywhere. WIN: Highest Bidder: May muster forces (following normal mustering rules) in any one Castle or Stronghold area he controls.


Statystyki

Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Sob 07 Gru, 2013, w całości zmieniany 215 razy  
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013   

A Feast for Crows

Cele Specjalne

    Arryn: Control The Eyrie and have more available Power tokens than each other House.
    Baratheon: Control Dragonstone and King's Landing.
    Lannister: Control Lannisport and King's Landing.
    Stark: Control Winterfell and 5 or more areas with Castles and Strongholds.

Karty Celów

    A Stalwart Position

      Control more Strongholds than each other House.
      Arryn: 3
      Baratheon: 2
      Lannister: 1
      Stark: 1

    The Raven

      Hold the Messenger Raven token.
      Arryn: 0
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Extend Your Reach

      Control more sea areas than each other House.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Home Invasion

      Control the home area of another House.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Nothing but Ghosts

      Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    A Firm Grip

      Control Crackclaw Point and Kingswood.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 3

    The People's Chosen

      Control 4 or more areas with Power icons.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Backdoor Politics

      Each other House has a higher position on the Victory track than you.
      Arryn: 2
      Baratheon: 2
      Lannister: 2
      Stark: 2

    Spreading the Wealth

      Have more Power tokens on the board than each other House.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    The Final Hour

      Have only 1 House card in your hand.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Land Grab

      Control more land areas than any other House.
      Arryn: 1
      Baratheon: 2
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Crossing Guard

      Control two areas that are joined by the same bridge.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Take the Black

      Control Castle Black.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 2
      Stark: 1

    Support the Crown

      Have 3 units in Crackclaw Point and no units in King's Landing.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 2

    The Blade

      Hold the Valyrian Steel Blade token.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 0

    Stop the Storm

      Control Storm's End.
      Arryn: 1
      Baratheon: 0
      Lannister: 1
      Stark: 3

    Friendly Confines

      Control more Castles than each other House.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Naval Superiority

      Have more Ship units on the board than each other House.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    A Mountainous Task

      Control The Eyrie.
      Arryn: 0
      Baratheon: 3
      Lannister: 4
      Stark: 3

    Ample Harvest

      Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Protect the Neck

      Control Seagard, Greywater Watch, and Flint's Finger.
      Arryn: 1
      Baratheon: 4
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Hold Court

      Control King's Landing.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 4

    Arbor Gold

      Control The Arbor.
      Arryn: 4
      Baratheon: 2
      Lannister: 1
      Stark: 2

    The Throne

      Hold the Iron Throne token.
      Arryn: 1
      Baratheon: 0
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Cavalry Charge

      Have all 5 of your Knight units on the board.
      Arryn: 1
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    Pull the Weeds

      Control Searoad Marches, Blackwater, and The Reach.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 2

    Mercantile Ventures

      Control more Ports than each other House.
      Arryn: 2
      Baratheon: 1
      Lannister: 1
      Stark: 1

    A Riper Fruit

      Control Winterfell.
      Arryn: 1
      Baratheon: 2
      Lannister: 2
      Stark: 0


Skrót Zasad

    Pyke jest niedostępne!
    Highgarden, Dornish Marches, The Boneway i lądy na południe od nich są niedostępne!
    The Arbor i południowe morza są dostępne!
    Arryn ma o jeden Żeton Władzy mniej, bo jego stolica używa zwykłego Żetonu Władzy. Poza tym jest on jednak traktowany, jakby był nadrukowany.
    Garnizon The Eyrie (Arryn) ma siłę 6.
    Garnizon King's Landing (Lannister) ma siłę 5.
    Talia I kart Westeros jest inna.

      Szczególnie należy zwrócić uwagę na "małą mobilizację", gdzie mobilizuje się tylko w zamkach (tych małych), a nie twierdzach (tych dużych).
      Brak karty Supply. Dzieje się to teraz na koniec każdej tury!

    Nowe warunki zwycięstwa.

      Liczba zamków i twierdz nie ma znaczenia dla wygranej.
      Wygrywa gracz który na koniec tury ma 7 punktów za realizację celów. (Uwaga! Na koniec tury, a nie w chwili osiągnięcia!)
      W przypadku kilku takich graczy wygrywa ten z nich, który kontroluje więcej obszarów lądowych.
      W przypadku kolejnego remisu wygrywa ten z nich, który jest wyżej na torze Żelaznego Tronu.

    Na koniec tury wykonujmy kolejno:

      Supply (Aktualizujemy liczbę beczek i redukujemy armie jeśli trzeba. Zwróćmy uwagę, że nie ma karty Supply w Talii I!)
      każdy gracz decyduje czy chce dostać punkt za cel specjalny (rodowy), o ile oczywiście spełnia kryteria
      w kolejności Tronu każdy gracz może ujawnić jedną kartę celu i dostać za nią punkty, o ile oczywiście spełnia kryteria, a następnie ciągnie nową kartę celu


Informacje udostępnione dzięki uprzejmości Sardo!
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pon 25 Lis, 2013, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013   

Historia Gry

Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Sob 07 Gru, 2013, w całości zmieniany 41 razy  
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013   

Zarezerwowane na historię gry.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013   

Aktualizacja (mapa):

    rozkazy

Czekamy na:
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pią 27 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013   

Musiałem przerobić mapę od nowa z mapki w trakcie gry. Już widać, że beczki są źle ustawione (dzięki JaX7!). Poprawię później. Sprawdźcie czy wszystko jest OK z Waszym ustawieniem, bo powinno być początkowe!

EDIT: Poprawiłem beczki na mapce.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

Statek na Ironman's Bay
 
     
JaX7
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

Jeszcze kruk ;) Przepraszam, że tak późno.

Zmiana rozkazu w The Twins na najazd.

Dodatkowo informuję, że dzisiaj i jutro jest Gratislavia we Wrocławiu, więc będę jedynie rano i wieczorem. Za niedogodności z góry przepraszam :)
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

palę wsparcie na Narrow Sea
 
     
retman
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

Rycerz z Storms End do Kingswood, zostawiam żeton władzy. Rozumiem, że Sardo poszedł wcześniej ponieważ nie miało to większego wpływu na grę?
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

O ile nie koliduje z ruchami pozostałych gracz i nie komplikuje gry to robimy ruchy niezależnie.
 
     
JaX7
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

palę wsparcie w Seagard z The Twins
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

Aktualizacja (mapa):

Czekamy na:


EDIT: Poprawiłem mapę usuwając Wsparcie +1* na The Narrow Sea, zniszczone przez Najazd na The Shivering Sea. Dzięki JaX7 za czujność!
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Nie 29 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
JaX7
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   

Marsz z Mountains of the Moon. Zostawiam żeton władzy na polu.

Piechur na Crackclaw Point.
Koń i piechur na Moat Calin.

EDIT: Dowódca wysłany do prowadzącego.
Ostatnio zmieniony przez JaX7 Nie 29 Wrz, 2013, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Wrz, 2013   

Bara może się już ruszać.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.52 sekundy. Zapytań do SQL: 13