galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 27 Clash of the Kings gra na 12 NABÓR
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   PBF 27 Clash of the Kings gra na 12 NABÓR

Witam :d Chciałem Wam zaproponowac grubszy projekt do rozegrania. Grę na 12 z tą różnicą ze w dwóch 6 osobowych druzynach epicka wojna. W sensie gramy normalnie, ale po 8-10 turach podliczamy zamki i wygrywa druzyna ktora ma więcej :) Wzorowalibysmy sie mniej wiecej na mapie Mortyra, ale zrobili nowa + przedyskutowali karty rodów, tory itd, wiec gra ruszy hmm za miesiac, wiec jakimiś wyjazdami w najblizszym czasie prosze się nie martwic, w grze chciałbym zagrać, ale i prowadzić i zeby było fair(zeby ktos nie zarzucił jak mortyrowi pseudolosowanie) po 1 współprowadzacym był by Sardo, a także wydarzenia losowałaby osoba niegrająca lub taka ktorej uczciwosci nie można podważyć np Adam Badura :) Mapkę wykona nasz spec Sardo :)
link do mapki Mortyra, od ktorej bym wyszedł http://i1120.photobucket....PlanowaniaI.jpg :) Wpierw chciałbym zebrać 12 osób(ale pozwolę sobie wpierw zarezerwowac miejsca dla 6 osob z pbf 25)
1.Gog
2.Sardo
3.Shutt
4.reszka
5. toszt
6. Beez
7. gamaeil
8. kiwi
9. Medyk
10.czarnylord23
11.tasiemiec
12. karol399
Lista rezerwowa:
Pszyna
Armitage
Także zapraszam do zapisów po zgłoszeniu się 12 osób i potwierdzenia, wybierzemy sposród nas 12, dwóch kapitanów którzy zdraftują do siebie graczy :) Rody dobierzemy tak zeby kazdy był niejako w kleszczach. Zresztą wszystko jest defacto do ustalenia(no moze jedyną pewną rzeczą jest standardowo zmiana działania karty nadchodzi zima)

LISTA rzeczy do ustalenia
mapa
rody
kart rodów
tory
podzielnie rodów na 2 druzyny
zdolnosci rodowe
talia nr 4 Talii

Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do zapisów, jestem otwarty uwagi, petycję, mądre mysli, propozycje :)
Ostatnio zmieniony przez Gog Pią 02 Sie, 2013, w całości zmieniany 10 razy  
 
     
brodzajzer
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

Witam jako, że to mój pierwszy post na forum, choć czytam je sobie już od dłuższego czasu i zgłaszam swoją chęć do gry, jeśli znalazłoby się miejsce.

edit: a nie jednak to już drugi post ;)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

rozumiem ze juz pare gier masz rozegranych ?:D
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   Re: PBF 27 gra na 12 NABÓR

Gog napisał/a:
Grę na 12 z tą różnicą ze w dwóch 6 osobowych druzynach epicka wojna. W sensie gramy normalnie, ale po 8-10 turach podliczamy zamki i wygrywa druzyna ktora ma więcej :)

A nie 3 drużyny po 4 osoby? :roll:

Gog napisał/a:
LISTA rzeczy do ustalenia
mapa
rody
kart rodów
tory
podzielnie rodów na 2 druzyny
zdolnosci rodowe
talia nr 4 Talii


Co do rodów. Z Mortyrowej 12-stki pozbyłbym się Hightowerów i Targaryenów. Lubię jak fabularnie pasuje większość :D
Lannisterów bym przesunął na pd jak pojawiają się ich tereny na wielu mapach Westeros, tak by byli dość blisko Tyrellów. Oczywiście kogoś w okolicach Tyrellów i Martellów przydałoby się wcisnąć. A może na środku mapy dodać Bractwo bez Chorągwi? :D
Co do uzupełnienia 12-stki liczę na waszą kreatywność :D

Karty rodów ... Utrzymujemy konwencję 4-3-2-2-1-1-0?

Jakby było na 3 drużyny to by można luźno wybierać w sumie.

Przy takiej ilości graczy można by dodać 4 tor, ale nie mam pomysłu na niego za bardzo, jedynie tyle by był :D
 
     
brodzajzer
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

mam juz troszke gier rozegranych, niestety wszystkie na planszy, to bylaby moja pierwsza na forum
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

luzik wystarczy jesli znasz zasady to wystarczy :d Tak Sardo 2 po 6 osob, mapke mozna zrobic tak zeby ciagle były punkty zapalne :) cos jak wolf vs lion :p albo smok vs jelen :)
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

W sumie mógłbym zagrać, chociaż na razie ciężko mi wyobrazić sobie taką teamową grę. ;)

Patrząc na mapę Mortyra to 3 drużyny po 4 tak jak mówi Sardo byłoby chyba lepsze, bo trójka Greyjoy-Lannister-Tully byłaby podzielona na 3 drużyny.
 
     
Tasiemiec
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Jestem chętny na grę, już jednego pbf'a mam za sobą i serię planszówkowych gier, więc będzie git : )
 
     
karol399
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Witam po miesiacach, wrocila mi wena do gry i mam nadzieje ze znajdzie sie dla mnie miejsce :)

co do koncepcji druzyn to poki nie ustali sie jakie rody gdzie i jak beda rozstawione jest czystym abstracnowaniem... ale osobiscie jestem zdecydowanie za 3po4

4 tor... nie :D
karty rodow bez kombinowania 4-3-2-2-1-1-0

Uzycie toru lennikow... szczerze mowiac nic ciekawego ale moze byc, raczej lepiej sie tego zrobic nie da... chociaz skoro jest 2x rodow w tej wesji to i moznaby dla 2 pierwszych rodow dac po mieczu ;)
Tor Żelaznego Tronu... z ciezkim sercem ale jesli ma cos dac tor lennikow to i tron, albo oba po staremu bez bonusow...

co do układu rodow na Torach: wiem ze wazna jest fabula i rozwoj w turach ALE:
Martell w porownaniu do tyrella jest niczym.
Bolton jest na 'polnocy' dopiero trzecią siłą (lennicy) a nie ma ani gwiazdki ani znaczacej pozycji na tronie ( ewentualnie jesli nie chcemy kombinowac z Białym Portem to dac mu 5-8 pozycje na tronie)
bara z targiem ciut za mocni targa oslabic na tronie a barze zabrac gwazdke tully ma ciezka sytuacje na mapie wiec tak moze zostac.

Co do mapy:
proponuje jakos to graficznie zrobic aby morze Tullego graniczylo z morzem laniego ale zeby morze greyjoya mialo dostep do banefort, mozna zrobic dodatkowy obszar zwany np Iron Straits
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Targ za mocny, a nie Bara Karolku w drugiej grze baratheon został bez zamku ;p:D co do druzyn pewnie zrobimy 3 po 4 bo widzę, że wiekszość za tym, co do tronu jestem za rozkmina że 1 osoba ustala zawsze miejsca 1-3, druga osoba miejsca 4-6, 3 osoba z tronu ustala miejsca 7-9, 4 osoba 10-12, zwłaszcza druzynowo daje to duzo, więc jest się o co bić, a osoba peirwsza oczywiscie rozsądza dzikich itd(wiec pierwszy nie traci wiekszosci uprawnien, ale bez sensu zeby w grze na 12, osoba co ma tron rozsądzała wszystko). Tor miecza, że można 1,2 lub 3 razy uzyc miecz/wieża całkiem spoko mi sie wydaje, tzn ten drugi poprawiony:)
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Jestem. Uwagi pozniej
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

karol399 napisał/a:
4 tor... nie :D

Czemu nie? Jak ktoś będzie miał fajny pomysł ...

karol399 napisał/a:
Uzycie toru lennikow... szczerze mowiac nic ciekawego ale moze byc, raczej lepiej sie tego zrobic nie da... chociaz skoro jest 2x rodow w tej wesji to i moznaby dla 2 pierwszych rodow dac po mieczu ;)
Tor Żelaznego Tronu... z ciezkim sercem ale jesli ma cos dac tor lennikow to i tron, albo oba po staremu bez bonusow...

Gog napisał/a:
co do tronu jestem za rozkmina że 1 osoba ustala zawsze miejsca 1-3, druga osoba miejsca 4-6, 3 osoba z tronu ustala miejsca 7-9, 4 osoba 10-12, zwłaszcza druzynowo daje to duzo, więc jest się o co bić, a osoba peirwsza oczywiscie rozsądza dzikich itd(wiec pierwszy nie traci wiekszosci uprawnien, ale bez sensu zeby w grze na 12, osoba co ma tron rozsądzała wszystko). Tor miecza, że można 1,2 lub 3 razy uzyc miecz/wieża całkiem spoko mi sie wydaje, tzn ten drugi poprawiony:)

Bonus z toru Lenników był w miarę ok, ale bym się zastanowił jeszcze nad tym. Można by dać pierwszemu megaostrze (na dwa użycia), a 3 następnym zwykłe ostrza pojedynczego użycia.
Co do Żelaznego Tronu to żetony za niego na pewno nie mogą być, to się w ogóle nie sprawdziło. Nie rozumiem Twojego pomysłu Gogu, znaczy z tego co zrozumiałem nie podoba mi się :D Gdzieś na BGG chyba czytałem czy może tutaj gdzieś, że posiadacz Tronu mógłby pominąć swoją kolejkę podczas fazy akcji. Może coś takiego?


karol399 napisał/a:
co do układu rodow na Torach: wiem ze wazna jest fabula i rozwoj w turach ALE:
Martell w porownaniu do tyrella jest niczym.
Bolton jest na 'polnocy' dopiero trzecią siłą (lennicy) a nie ma ani gwiazdki ani znaczacej pozycji na tronie ( ewentualnie jesli nie chcemy kombinowac z Białym Portem to dac mu 5-8 pozycje na tronie)
bara z targiem ciut za mocni targa oslabic na tronie a barze zabrac gwazdke tully ma ciezka sytuacje na mapie wiec tak moze zostac.

Co do mapy:
proponuje jakos to graficznie zrobic aby morze Tullego graniczylo z morzem laniego ale zeby morze greyjoya mialo dostep do banefort, mozna zrobic dodatkowy obszar zwany np Iron Straits

Gog napisał/a:
Targ za mocny, a nie Bara Karolku w drugiej grze baratheon został bez zamku

Ja do tej mapy bym się nie przywiązywał, bo pewnie powstanie inna, więc rozstrzyganie sporów o rozstawienie na torach wpływów zostawmy na później ;)



Jakie chcemy rody?
Pewnikiem są dla mnie:
1. Stark
2. Lannister
3. Baratheon
4. Greyjoy
5. Martell
6. Tyrell
7. Arryn
8. Tully
9. Bolton
10. Frey (? - może taki mniejszy pewnik)
11.
12.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Sardo serio Twoja przywiązanie do klimatu w tym kontekście odbieram jako wadę;p HT to idealny pomysł na zagęszczenie dołu, a Targ to przeciw waga dla Baratheona zreszta zwłaszcza u Targa duzo postaci do wykorzystania, usunięcie go to duzy bład jesli chodzi o ilośc zasobów do wykorzystania :) Mozesz nie uznawac tej mapy, ale akurat rody zostały calkiem dobrze dobrane :) i ja bym zagrał Martell/Targ/tyrell/Grey/Bolton/frey Baratheon/HT/arryn/stark/tully/lannister tak bym grał :) kazdy ma 2 a np arryn ma 3 wrogów, więc ludzie ktorzy lubia wyzwania beda mogli sie popisac:D jesli byscie chcieli bardziej klimatycznie to greyjoy zamiana z lannisterem :) wtedy jest Wolf vs Lion :)
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

To ja już bym wolał zobaczyć zielonego Baratheona w Końcu Burzy i zwykłego w Dragonstone niż Targaryenów :roll:

No, a na tym południu to ciężko znaleźć mi kogoś w zastępstwie do tych Hightowerów, za duże wpływyw sobie tam Tyrellowie i Martellowie załatwili.

Gogu, weź ustąp tym 3 drużynom :D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Hm to juz predzej z tym podziałem Baratheonow jesli juz :) ale pewnie to przeglosujemy :) jestem za Targiem, jednak cycki na przedzie to jest cos :D Sardo nie upieram sie przy 2 druzynach, jak wiekszosc opowie sie za 3 to nie bede robil problemu :d tylko wg mnie trudniej 3 druzyny podzielic wez prosze mapke mortyra(dla przykladu i zrob mi 3 sensowne druzyny ok?)
Ostatnio zmieniony przez Gog Nie 21 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 13