galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#37 There are things worse than Wildings POLE GRY
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   #37 There are things worse than Wildings POLE GRY

TURA 10

Czekamy na marsz arryn






KRUK
    zmienil wsparcie +1 na najazd na IMB


NAJAZDY

    na mapce


MARSZE
    Greyjoy wygrał na zatoce krabów
    Frey przegrał w starym zamku
    Arryn guilttown bez efektu
    Dzicy konik na góry północne
    Bolton 2 statki na morze sztormów wygrana
    Glover wygral na TS

    Greyjoy bez efektu
    Frey piechur na twinsy piechur na seagard bitwa z greyem wygrana
    Arryn wieza na trakt 2x konie na doline arrynow
    Dzicy kon i pionek na ostatnie sąsiedztwo piechur na nowy dar
    Bolton bez efektu na wschodniej straznicy
    Glover peichur na WF i na GP

    Greyjoy zniszczony przez glovera
    Arryn
    Dzicy
    Bolton



UMOCNIENIA WŁADZY:




Gracze:

alek18 Greyjoy
Beez Arryn
Shutt Frey
Richtus Bolton
Germanus Glover
reszka Dzicy

Karty rodów:

GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej btiwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował sie tam Twój rozkaz wsparcia.

BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.[/i ]
[3] Czarny Walder [i][miecz][miecz][miecz]

[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

Dzicy
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w castle black(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1]Ygritte [wieża]
[0]Varamyr Pięć SkórSpójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros

GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.

Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [biali wędrowcy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.




Biali WędrowcySiła: 6

Obecna karta podejrzana przez:
    Frey

Zużyte karty:

    Zombie Apokalipsa(Nadciąga horda)
    Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam (Warg - Zwiadowca)
    Nawet Mur Wam Nie Pomoże(Najazd prewencyjny)
    To już nie jest Twój brat(Jeźdźcy mamutów)

W talii:

    Cisza na Murze
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Prą na mur(król za murem)
    Świeże Mięso (Zabójcy Wron)
    Śmierć i Rozpacz(łupieżcy grzechoczącej koszuli)


Ostatnio zmieniony przez Gog Sob 15 Mar, 2014, w całości zmieniany 87 razy  
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

mała wątpliwość odnośnie kart Baratheona.

Skill Davosa zależy od Manc;a czy Stannisa;p
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

Chyba jasno pisze ^^
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

pisać pisze - jednak śmiem domyślać się, że to pomyłka przy kopiowaniu tekstu starych umiejętności wilda:) I, że chodzi o 4 tak jak to było w poprzedniej wersji.
Po prostu mogło się zdarzyć tak, że tekst został żywcem przekopiowany od grzechoczącej koszuli bez zastanowienia się :)
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

No i na tym polega chyba cala akcja. Ze Bara ma karty Wilda.
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

nie rozumiesz mnie.
Jeżeli ma karty Wilda - a tak ma - to powinien być tam napisany Stannis który jest nowym mancem, a Mance został tylko przez kopiowanie starej umiejętności.

Bo to mance był 4 z 2 mieczami tak jak teraz jest stannis, więc z logicznego punktu widzenia chodzi o Stannisa.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

O kurczak, fakrycznie c.os mi sie pomieszalo. Pardon.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lis, 2013   

tak tak sorki szedlem na mecz i na szybko zmienilem ;d oczywiscie, ma byc Stannis nie mance dzieki Beez :D jutro to ogarne ok ?:D
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

ja mam problem z rozkazami bo nie wiem gdzie znaleźć startową mapkę. Poproszę o linka albo czekam w tym temacie.
 
     
Richtus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

Ja oparłem się o .
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

Beez napisał/a:
mała wątpliwość odnośnie kart Baratheona.

Skill Davosa zależy od Manc;a czy Stannisa;p

Gdzie jest Davos i Stannis?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

Germanus napisał/a:
Beez napisał/a:
mała wątpliwość odnośnie kart Baratheona.

Skill Davosa zależy od Manc;a czy Stannisa;p

Gdzie jest Davos i Stannis?


juz nigdzie zamiast wildow na chwile był stannis na murze:D panowie mi to nie przeszkadza piszcie i spamujcie do woli :d tylko potem nie placzcie, ze cos Wam umknelo ok?:D tak to ta mapka tylko dodajcie ze na karhold jest twierdza i na skagos wyspa z korona :) reszta sie zgadza:D
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

Tez czekam na mapke, bo Feyem nie gralem.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

Richtus napisał/a:
Ja oparłem się o .

tu masz mapę
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lis, 2013   

chciałem przypomnieć reszce, ze nie gra białymi wędrowcami tylko dzikim :*
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.34 sekundy. Zapytań do SQL: 12