Wave 4 |
Autor |
Wiadomość |
ataman [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014
|
|
|
Shantruin napisał/a: | Zadziała i na duże, jak i na Y-wing i Bombera, jeśli się je wcześniej sprowadzi do odpowiednio niskiego poziomu I ten cudownie niski koszt! Cudo! |
Poczytałem trochę w tym temacie. Wg instrukcji wartość kadłuba (hull value) jest to ta żółta wartość na karcie i jak na razie nie ma żadnego efektu, który by tę wartość obniżał. Obrażenia nie zmniejszają wartości kadłuba - wg zapisu instrukcji to działa tak, że statek zostaje zniszczony wtedy, gdy liczba kart uszkodzeń jest większa lub równa wartości kadłuba. Dlatego duże statki, Y-wing i Bomber pozostają odporne na Flechette Torpedoes. |
|
|
|
|
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014
|
|
|
Ha, a to ci psikus! Faktycznie, umknął mi ten fakt, dzięki atamanie
Wystarczy się pocieszyć myślą, że eskadr opartych wyłącznie o duże statki tudzież Y-wingi/Bombery turniejowo lata relatywnie mało.
Z kolei Amerykanie wdali się w głębokie dyskusje na temat działania nowego droida R7-T1. Fakt faktem, angielski wordnig okazuje się byś dyskusyjny. Zasadniczym pytaniem jest, czy można wykonać boost nawet jeżeli nie założyło się Target Locka? Przyznam, że w pierwszym odruchu stwierdziłem, że nie, i nadal potrzymuję to zdanie. Aczkolwiek argumentacja na rzecz drugiego rozwiązania (boost przysługuje niezależnie od TL) bywa miejscami przekonująca - ot, choćby fakt rozdzielinia tych dwóch częsci składowych zasady droida na dwa zdania.
A co wy o tym myślicie? |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014
|
|
|
Moim zdaniem trzeba będzie zrobić locka, aby móc potem zrobić boosta, ale tak jak sam stwierdziłeś, tekst na karcie można różnie interpretować. Chyba dopiero oficjalne FAQ wyjaśni ten problem. |
|
|
|
|
ataman [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014
|
|
|
Faktycznie ten zapis na karcie R7-T1 jest niefajny, bo czytając go dosłownie powiedziałbym, że można zrobić boosta bez target locka, ale jakbym miał obstawiać jaka była intencja twórców (czyli co się pojawi w FAQ), to sądzę, że TL będzie konieczny, by zrobić boosta. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
http://www.gametrademagaz...rticleID=146109
Kilka ciekawych szczegółów.
Tie Defender będzie miał biały koiogran w swoim zestawie manewrów.
Astromech R7 prawdopodobnie będzie umożliwiał odrzucenie target locka w ramach obrony przed atakiem - konkretniej będzie można zmusić atakującego do przerzucania kostek.
Cloak będzie dodawał Phantomowi dwie kostki do obrony, ale uniemożliwi mu atakowanie. Będzie można go wyłączyć w fazie aktywacji tuż przed ujawnieniem manewru. |
|
|
|
|
Falcon [Usunięty]
|
|
|
|
|
koozyn [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Mar, 2014
|
|
|
A tutaj jeszcze info o Tie Phantom i jego Cloacking Device
|
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
|
|
|
|
ataman [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014
|
|
|
Strasznie drogi ten Defender, jakoś mnie nie przekonuje. Nawet biały koiogran go nie ratuje.
Smakowicie za to wyglądają nowe zdolności pilotów Outmaneuver oraz Predator. Obie fajne i ciężko się zdecydować, która lepsza.
|
|
|
|
|
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014
|
|
|
Jak dla mnie Outmaneuver jest najlepszą kartą z Defendera, przycina Sokoła co do którego co jakiś czas słychać jęki jaki to jest przegięty, nie wrzuca stresu, nie jest akcją i promuje dobre latanie. Słowem - miodny. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014
|
|
|
No tak turniejowo z tyle punktów chyba wolałbym wziąć zwykłego TIE'a i Interceptora. Ale do polatania w domu wygląda na bardzo ciekawy stateczek. |
Ostatnio zmieniony przez Barbus Sro 09 Kwi, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Oldster [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Kwi, 2014
|
|
|
Jak patrzę na Outmaneuver i myślę że Wedge Antilles będzie redukował TIE do jednej kości obrony (lub do zera w przypadku bombowców) nie musząc robić przy tym żadnej akcji to nasuwa mi się jedno słowo - ZŁOOO |
|
|
|
|
Oldster [Usunięty]
|
|
|
|
|
|