galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#51 Pole Gry
Autor Wiadomość
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014   #51 Pole Gry

Tura 4:
Faza Akcji


Wygrał Tyrell - Shutt. Gratulacje!




Talia I:
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek, lub b) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze, lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.



Marsze:


Gracze:



Karty rodów:

Lannister
    Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
    Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
    Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
    Daven Lannister [2] [miecz]
    Cersei Lannister [1] [wieża]
    Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
    Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności)


Tyrell
    Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
    Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
    Willas Tyrell [2] [wieża]
    Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
    Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
    Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
    Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


Greyjoy
    Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
    Asha Greyjoy [2] [wieża]
    Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
    Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
    Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


Bolton
    Roose Bolton [4] [miecz]
    Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
    Walton Nagolennik [2] [wieża]
    Czarny Walder [2] [miecz]
    Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
    Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
    Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


Baratheon
    Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
    Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
    Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
    Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
    Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
    Ser Axell Florent [1] [miecz]
    Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


Martell
    Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
    Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
    Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
    Kolos [2] [miecz]
    Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
    Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]




Cele Rodowe:
    Greyjoy - Musisz kontrolować Pyke oraz 6 obszarów nadmorskich zawierających wydrukowane 1 lub 2 symbole.
    Lannister - Musisz kontrolować Lannisport oraz Królewską Przystań.
    Tyrell - Musisz kontrolować Wysogród oraz oraz Królewską Przystań.
    Stark - Musisz kontrolować Winterfell oraz oraz 4 lub więcej obszarów z Zamkiem lub Twierdzą.
    Baratheon - Musisz kontrolować Smoczą Skałę oraz 5 lub więcej obszarów z wydrukowanym symbolem władzy.
    Martell - Musisz kontrolować Słoneczną Włócznię oraz oraz 4 lub więcej obszarów z Zamkiem lub Twierdzą.




Wykonane Cele:
    Greyjoy - 1
    Lannister - 1
    Tyrell - 3
    Bolton -1
    Baratheon - 1
    Martell - 1



Punkty Zwycięstwa:
    Greyjoy - 2
    Lannister - 1
    Tyrell - 5
    Bolton -1
    Baratheon - 1
    Martell - 3


Zaopatrzenie :
    Greyjoy - 5
    Lannister - 2
    Tyrell - 4
    Bolton -5
    Baratheon - 1
    Martell - 5


Żetony władzy:
    Greyjoy - 2
    Lannister - 0
    Tyrell - 1
    Bolton -0
    Baratheon - 0
    Martell - 0



Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Greyjoy
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Greyjoy
    Kruk Posłaniec - Greyjoy




Talia I:
    Głód [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
    Bractwo Bez Chorągwi [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Nowe Informacje [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
    Zmiana Planów Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
    Zmiana Planów Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
    Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek, lub b) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze, lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek, lub b) w kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze, lub c) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.




Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. [/color]
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.



Dzicy:
    Siła: 6
    Obecna karta podejrzana przez:


Karty dzikich:
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Warg - Zwiadowca
    Jeźdźcy mamutów
    Cisza na Murze
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez figol Nie 11 Maj, 2014, w całości zmieniany 34 razy  
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014   

1) Musisz mieć 6 statków na planszy:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


2) Musisz mieć więcej statków w portach, niż inne rody:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


3) Musisz kontrolować Królewską Przystań:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 4
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 1
  • Bolton - 3



4) Musisz kontrolować Seagard, Greywater Watch oraz Flint's Finger:
  • Martell - 4
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 4
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 2
  • Bolton - 1


5) Musisz kontrolować Winterfell:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 2
  • Bolton - 0


6) Musisz kontrolować więcej zamków, niż inne rody:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


7) Musisz kontrolować Crackclaw Point oraz Kingswood:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 4
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 1
  • Bolton - 4


8) Musisz kontrolować Searoad Marches, Blackwater oraz The Reach:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 1
  • Bolton - 3


9) Musisz kontrolować 2 obszary połączone z sobą mostem:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


10) Musisz kontrolować 3 jednostki w Cracklaw Point oraz żadnej w Kings Landing:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 2


11) Musisz posiadać tylko jedną kartę rodu na ręce:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


12) Musisz kontrolować 4 lub więcej obszarów z wydrukowanym symbolem władzy.
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 0
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


13) Musisz posiadać żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


14) Musisz kontrolować Arbor:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 2
  • Bolton - 3


15) Musisz posiadać wszystkich 5 rycerzy na planszy:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


16) Musisz znajdować się na pozycji 5 lub 6 na torze zaopatrzenia:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


17) Musisz kontrolować więcej obszarów lądowych, niż inne rody:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


18) Musisz kontrolować The Eyrie:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


19) Musisz kontrolować więcej obszarów morskich, niż inne rody:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


20) Musisz posiadać wszystkich 10 piechurów na planszy:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


21) Musisz posiadać żeton Żelaznego Tronu:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


22) Musisz posiadać żeton Kruka Posłańca:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


23) Musisz kontrolować Storm's End:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 0
  • Lannister - 2
  • Bolton - 3


24) Musisz kontrolować Castle Black:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 0
  • Lannister - 3
  • Bolton - 1


25) Wszystkie pozostałe Rody muszą zajmować wyższe od ciebie pozycje na torze Zwycięstwa:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


26) Musisz posiadać dokładnie 1 jednostkę w Harrenhal oraz żadną jednostkę na obszarach sąsiednich.
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


27) Musisz kontrolować więcej twierdz, niż inne rody:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


28) Musisz posiadać więcej żetonów władzy pozostawionych na planszy, niż inne rody:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


29) Musisz kontrolować więcej portów, niż inne rody:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


30) Musisz kontrolować obszar rodowy innego gracza:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


31) Musisz znajdować się na 1 pozycji na wszystkich torach wpływów:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 3
  • Bolton - 3


32) Musisz kontrolować Moat Calin:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 0


33) Musisz kontrolować Highgarden:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 0
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 1
  • Bolton - 3


34) Musisz kontrolować Pyke:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 0
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 4
  • Lannister - 2
  • Bolton - 2


35) Każdy twój obszar lądowy musi zawierać zamek lub twierdzę:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


36) Musisz kontrolować Salt Shore, Yronwood oraz The Boneway:
  • Martell - 0
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 4


37) Musisz kontrolować East oraz West Summer Sea:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 2
  • Bolton - 3


38) Musisz kontrolować 5 obszarów sąsiadujących z rzeką:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 1
  • Bolton - 1


39) Musisz kontrolować Searoad Marches oraz Dornish Marches:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 1
  • Bolton - 2


40) Musisz kontrolować Eyrie, The Fingers, The Mountains of the Moon oraz The Twins:
  • Martell - 4
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 3
  • Bolton - 3


41) Musisz kontrolować Lannisport, Stoney Step, Searoad Marches, Riverrun, Blackwater oraz Harrenhal:
  • Martell - 4
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 4
  • Lannister - 1
  • Bolton - 3


42) Musisz kontrolować Storm's End, Dragonstone, Kingswood, The Boneway, oraz Dornish Marches:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 5
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 4
  • Bolton - 5


43) Musisz kontrolować Sunspear, Salt Shore, Yronwood, The Boneway, Starfall, Prince's Pass oraz Dornish Marches:
  • Martell - 1
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 4
  • Lannister - 4
  • Bolton - 6


44) Musisz kontrolować The Reach, Dornish Marshes, Highgarden, Oldtown, The Arbor, Three Towers oraz Blackwater:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 6
  • Lannister - 3
  • Bolton - 6


45) Musisz kontrolować Pyke, Seagard, Riverrun, Harrenhal, Greywater Watch, Flint's Finger oraz Crackclaw Point:
  • Martell - 6
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 4
  • Baratheon - 6
  • Lannister - 3
  • Bolton - 5



46) Musisz kontrolować Winerfell, Karhold, The Stony Shore, Widow's Watch, oraz White Harbor:
  • Martell - 6
  • Greyjoy - 3
  • Tyrell - 3
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 5
  • Bolton - 1


47) Musisz kontrolować Sunspear:
  • Martell - 0
  • Greyjoy - 2
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 2
  • Lannister - 3
  • Bolton - 4


48) Musisz kontrolować Flint's Finger oraz The Fingers:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 1
  • Lannister - 2
  • Bolton - 1


49) Musisz kontrolować Dragonstone:
  • Martell - 2
  • Greyjoy - 4
  • Tyrell - 1
  • Baratheon - 0
  • Lannister - 4
  • Bolton - 3


50) Musisz kontrolować Lannisport:
  • Martell - 3
  • Greyjoy - 1
  • Tyrell - 2
  • Baratheon - 3
  • Lannister - 0
  • Bolton - 2
Ostatnio zmieniony przez figol Sro 30 Kwi, 2014, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Kwi, 2014   

Wszyscy wybrali juz losy?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Kwi, 2014   

Shutt napisał/a:
Wszyscy wybrali juz losy?
znaczy cele?:D
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Kwi, 2014   

Wszyscy wybrali cele, czekam na rozkazy od:
Bolton
Baratheon
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Tura 1 Faza Akcji


Teraz: Tyrell - Kruk
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Uuu, pomylilem wsparcia :(

Wsparcie na HG
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Ja z góry mówię, że mój najazd zdejmuje wsparcie w Riverrun, a drugi nie ma efektu.
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Tura 1 Faza Akcji-II


Teraz: Lannister - Marsz
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

piechur na reach piechur na blackwater zostawie żeton dowódca na pw
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Mam sroga kmine.
Moze szybko sie przewine. Randyll [3], piechur w piach.
Czekam z ruchem na generala.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

jaime :D
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

Prawie Ci sie udalo Gogu :*

Konnica na The Boneway, general PW.
Zostawiam zeton.
5 vs 1
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

2 piechurów na Lannisport. Dowódca pw.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Kwi, 2014   

cersei
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12