galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #56 - Pole Gry
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2014   Gra o Tron PBF #56 - Pole Gry



Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Talia III
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

AKTUALNY UKŁAD SIŁ

Gracze:


    Baratheon - Morgan10005
    Greyjoy - Czarna Sowa
    Lannister - Czyzyk29
    Martell -Richtus
    Stark -Drago3482
    Tyrell - Martin



Fortece/Zamki:

    Baratheon - 5
    Greyjoy - 4
    Stark - 3
    Tyrell - 3
    Martell - 3
    Lannister - 2



Żelazny Tron:

    1. Tyrell
    2. Stark
    3. Lannister
    4. Greyjoy
    5. Martell
    6. Baratheon


Lennicy:

    1. Stark
    2. Baratheon
    3. Greyjoy
    4. Tyrell
    5. Lannister
    6. Martell


Królewski Dwór:

    1. Baratheon
    2. Stark
    3. Martell
    4. Greyjoy
    5. Tyrell
    6. Lannister


Zaopatrzenie:

    Martell - 3
    Baratheon - 2
    Greyjoy - 4
    Lannister - 1
    Stark - 4
    Tyrell - 6


Żetony Władzy:

    Baratheon - 1
    Greyjoy - 2
    Lannister - 2
    Martell - 1
    Stark - 1
    Tyrell - 2



3. KARTY RODÓW

Greyjoy - CzarnaSowa

    Euron Wronie Oko [4] [miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
    Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
    Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


Lannister - Czyzyk29

    Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
    Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
    Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
    Ogar [2] [wieża][wieża]
    Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
    Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
    Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


Tyrell - Martin

    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
    Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2] [miecz]
    Alester Florent [1] [wieża]
    Margaery Tyrell [1] [wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Stark - Drago3482

    Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
    Greatjon Umber [2] [miecz]
    Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
    Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


Baratheon - Morgan10005

    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
    Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    Melisandre [1] [miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Martell - Richtus

    Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3] [wieża]
    Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
    Obara Sand [2] [miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
    Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.




4. KARTY DZIKICH

Aktualna siła dzikich: 4

Kolejną kartę Dzikich oglądali: -

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


5. KARTY WESTEROS

Talia I:

    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:

    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia III:

    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Sro 14 Maj, 2014, w całości zmieniany 117 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2014   



Kruk Posłaniec: Lannister
- zmienia rozkaz na The Golden Sound z Obrony +2* na Marsz +0


Rozkazy:
Baratheon Shipbreaker Bay -> statek i statek na Blackwater Bay
Lannister The Golden Sound -> statek na Sunset Sea
Stark The Shivering Sea -> statek na The Narrow Sea
Martell Salt Shore -> piechur na Yronwoo ; zostawia żeton
Greyjoy Port Pyke -> statek na Ironman's Bay
Tyrell Redwyne Straits -> statek na West Summer Sea

Baratheon Kingswood -> piechur na Storm's End ; zostawia żeton
Stark White Harbor -> piechur na Moat Calin ; zostawia żeton
Martell Sea of Drone -> statek na East Summer Sea
Greyjoy Pyke -> piechur na Flint's Finger ; rycerz na Seagard
Tyrell Highgarden -> piechur na Oldtown ; rycerz na The Reach

Umocnienia Władzy:
Baratheon Dragonstone -> UW* mobilizacja -> piechur up do wieży ; statek na Shipbreaker Bay
Lannister Lannisport -> UW* mobilizacja -> piechur up do wieży ; statek na The Golden Sound ; Stoney Sept 2 żetony
Stark Winterfell -> UW* mobilizacja -> statek na Bay of Ice ; statek na Shivering Sea
Martell Suspear -> UW* mobilizacja -> statek na Sea of Dorne ; statek do portu Sunspear
Greyjoy Greywater Watch UW -> 1 żeton
Tyrell Dornisch Marches UW -> 2 żetony

Mobilizacja z karty:
    Greyjoy -> piechur na Pyke i statek na Ironam's Bay ; wieża na Seagard ; piechur na Flint's Finger
    Stark -> up machiny w Winterfell i piechur ; piechur na White Harbor ; statek na The Narrow Sea
    Tyrell -> piechur i piechur na Highgarden ; statek i statek na Redwyne Straits ; piechur na The Reach
    Baratheon -> piechur na Storm's End ; piechur na Dragonstone i statek do portu Dragonstone
    Martell -> piechur na Yronwood; piechur na Sunspear i statek na Sea of Dorne
    Lannister -> statek i statek na The Golden Sound



Kruk Posłaniec: Lannister
Podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
    Stark Moat Cailin -> pali wsparcie Greyjoya w Greywater Watch
    Martell East Summer Sea -> pali wsparcie Tyrella na West Summer Sea


Rozkazy:
    Baratheon Dragonstone -> rycerz na King's Landing i piechur na Storm's End
    Lannister Lannisport -> wieża na Stoney Sept
    Stark Winterfell -> rycerz na Yhe Fingers i wieża na The Eyrie
    Martell Sunspear -> piechur na The Boneway i rycerz na Yronwood
    Greyjoy Seagard -> rycerz na Riverrun
    Tyrell The Reach -> piechur na Blackwater i rycerz na Highgarden

    Baratheon Storm's End -> piechur na Cracklaw Point i piechur na Kingswood i piechur na The Boneway - bitwa z Martell [zostawia żeton]
    Lannister Stoney Sept -> piechur na Harrenhall i wieża na Riverrun - bitwa z Greyjoy [zostawia żeton]
    Martell Yronwood -> piechur na Starfall i piechur na Prince's Pass
    Tyrell Highgarden -> piechur na The Arbor i rycerz na The Reach i piechur na Starfall - bitwa z Martell [powrót]

    Lannister Sunset Sea -> statek na Irnonman's Bay - bitwa z Greyjoy


Umocnienia Władzy:
    Baratheon Port Dragonstone UW -> 1 żeton
    Lannister brak
    Stark White Harbor UW* -> statek do portu
    Martell Port Sunspear UW -> 1 żeton
    Greyjoy Flint’s Finger UW -> 1 żeton ; Pyke UW –> 2 żetony
    Tyrell Oldtown UW -> 1 żeton ; Dornish Marches UW -> 2 żetony





Kruk Posłaniec: Martell
Prince's Pass -> zmienia rozkaz najazdu na UW

Najazdy:
    Lannister Sunset Sea -> pali obronę Greyjoy'a na Ironman's Bay
    Tyrell Blackwater -> pali wsparcie Baratheon'a w King's Landing
    Martell zmieniony Krukiem na UW
    Stark Bay of Ice -> schodzi bez efektu
    Greyjoy -> Greywater Watch -> schodzi bez efektu
    Baratheon Cracklaw Point -> pali najazd Lannistera w Harrenhall

    Lannister Harenhall -> spalony
    Tyrell The Reach -> schodzi bez efektu
    Baratheon Shipbreaker Bay -> schodzi bez efektu




Rozkazy:
    Lannister The Golden Sound -> statek i statek i statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoy! [wygrana]
    Tyrell Dornish Marches -> piechur na Boneway - bitwa z Martell! [Martell traci wsparcie na SoD ; Tyrell spada na lennikach]
    Martell The Boneway -> piechur na Dornish Marches - bitwa z Tyrell!
    Stark White Harbor -> piechur na Karhlod
    Greyjoy Seagard -> machina na Riverrun
    Baratheon Kingswood -> piechur na The Reach - bitwa z Tyrell!

    Tyrell Redwyne Straits -> statek i statek na West Summer Sea
    Stark The Fingers -> The Mountains of the Moon
    Greyjoy Riverrun -> rycerz i wieża na Lannisport - bitwa z Lannister!

    Tyrell West Summer Sea -> statek i statek i statek na East Summe Sea - bitwa z Martell1



Umocnienia Władzy:
    Lannister Lannisport UW* -> usunięty
    Tyrell Highgarden UW* -> piechur up do wieży i statek na West Summer Sea ; Oldtown UW -> 1 żeton ; The Arbor UW -> 2 żetony
    Martell Sunspear UW* -> rycerz ; Port Sunspear UW -> zblokowany ; Prince's Pass UW -> 2 żetony
    Stark Moat Cailin UW* -> piechur ; Winterfell UW -> 2 żetony ; The Eyrie UW -> 2 żetony
    Greyjoy Pyke UW -> 2 żetony ; Flint's Finger UW -> 1 żeton
    Baratheon Dragonstone UW -> 2 żetony ; Port Dragonstone UW -> 1 żeton






Kruk Posłaniec: Martell
Podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
    Tyrell East Summer Sea -> pali wsparcie Martella na Sea of Dorne
    Stark Bay of Ice -> pali wsparcie Lannistera na Sunset Sea
    Greyjoy Greywater Watch -> schodzi bez efektu
    Baratheon Shipbreaker Bay -> pali wsparcie Starka na The Narrow Sea

    Tyrell Blackwater -> pali wsparcie Baratheona W King's Landing


Rozkazy:
    Lannister Harrenhall -> piechur na Stoney Sept [bez żetonu]
    Tyrell Highgarden -> rycerz i wieża na Dornish Marches - bitwa z Martell! [Loras przesuwa żeton]
    Martell Port Sunspear -> statek na East Summer Sea - bitwa z Tyrell! [przewijają karty]
    Stark Moat Cailin -> piechur na Seagard i piechur na The Eyrie [zostawia żeton]
    Greyjoy Lannisport ->wieża na Riverrun
    Baratheon Crackclaw Point -> piechur na Harrenhall [bez żetonu]

    Lannister Stoney Sept -> piechur i rycerz na Riverrun - bitwa z Greyjoy!
    Tyrell Oldtown -> rycerz na Three Towers - bitwa z Martell! [zostawia żeton] [Loras przesuwa żeton] [Doran zrzuca z Toru Lenników]
    Stark The Eyrie -> wieża na Crackclaw Point
    Greyjoy Port Pyke -> statek i statek i statek na Ironman's Bay - bitwa z Lannister!
    Baratheon Storm's End -> piechur na Crackclaw Point - bitwa ze Stark!

    Tyrell Dornish Marches -> rycerz na Three Towers ; wieża na The Reach -> bitwa z Baratheon! [nie zostawia żetonu]

    Tyrell Three Towers -> rycerz na Starfall ; rycerz na Searoad Marches [nie zostawia żetonu]


Umocnienia Władzy:
    Tyrell The Arbor UW -> 2 żetony
    Martell Prince's Pass UW -> 2 żetony
    Stark Winterfell UW* -> wieża oblężnicza ; Port Winterfell UW -> 1 żeton ; Karhold UW -> 2 żetony
    Greyjoy Pyke UW -> 2 żetony ; Flint's Finger UW -> 1 żeton
    Baratheon Dragonstone UW -> 2 żetony ; Port Dragonstone UW -> 1 żeton







Kruk Posłaniec: Baratheon
King's Landing -> zmienia rozkaz Marszu na Najazd

Najazdy:
    Tyrell Starfall -> pali wsparcie Martella w Yronwood
    Martell Sea of Dorne -> pali najazd Tyrella na East SS
    Lannister Sunset Sea -> pali wsparcie Starka na Bay of Ice
    Baratheon King's Landing -> pali wsparcie Tyrella w The Reach
    Stark The Mountains of The Moon -> pali wsparcie Baratheona na Cracklaw Point

    Tyrell East SS -> spalony
    Baratheon Shipbreaker Bay -> schodzi bez efektu
    Stark Bay of Ice -> spalony


Marsze:
    Tyrell West SS -> statek na East SS
    Martell Sunspear -> zdjęty
    Lannister Riverrun -> piechur na Lannisport - bitwa z Greyjoy!
    Baratheon Harrenhall -> zdjęty
    Greyjoy Greywater Watch -> piechur na Moat Cailin [zostawia żeton]
    Stark The Narrow Sea -> statek i statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem!

    Tyrell Blackwater -> rycerz na Harrenhall - bitwa z Baratheon! [zostawia żeton]
    Martell Prince's Pass -> piechur na Starfall - bitwa z Tyrell [nie zostawia żetonu]
    Greyjoy Flint's Finger -> piechur na Seagard - bitwa z Stark!
    Stark Port White Harbor -> statek na The Narrow Sea

    Martell Port Sunspear -> zdejmuje marsz


Umocnienia Władzy:
    Tyrell The Arbor UW -> 2 żetony [+]
    Baratheon Dragonstone UW* -> statek i statek do portu ; Port Dragonstone -> 1 żeton [zblokowany]
    Greyjoy Pyke UW -> 2 żetony [+]
    Stark Winterfell UW* -> rycerz
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 13 Maj, 2014, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2014   

a gdzie ten Randyll tarly się użył! :(

Powodzenia wszystkim - szczególnie nowym graczom na forum - Beez was obserwuje :D
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2014   

Tarly zapewne wyruszył z Samem na wycieczkę z propozycją nie do odrzucenia :D

Czekamy jeszcze na:
Lannister - Czyzyk29
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   



Czekamy na:

Kruk Posłaniec: Lannister
- zmienia rozkaz na The Golden Sound z Obrony +2* na Marsz +0


Rozkazy:

Baratheon
Lannister The Golden Sound -> statek na Sunset Sea
Stark
Martell Salt Shore -> piechur na Yronwoo ; zsotawia żeton
Greyjoy
Tyrell

Baratheon
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell



Rozpatrujcie swoje rozkazy w kolejności Żelaznego Tronu [lista powyżej].
Jako że jest to pierwsza tura możecie pominąć kolejkę i podać rozkazy poza nią jeśli nie koligują z pozostałymi graczami :)

@ Ptaszka na mapie poprawię wraz z następna aktualizacją mapy, zapodział się gdzieś na morzu ;p
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 29 Kwi, 2014, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
czyzyk29
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Zmieniam obrone +2 na marsz +0

Od razu zajmuje sunset sea
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Dzicy powinni zaczynać na 2

Statek z Redwyne Straits płynie na West Summer Sea. Z drugim marszem poczekam na Martella ;)
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

i jeszcze garnizony KL i Eyrie, chyba że gracie bez :grin:
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Ano fakt ;) Miała być klasyczna 2 edycja ze wszystkimi zasadami, więc powinny być. Ostatnia rzecz, do której można się przyczepić - numer rundy ;) Mamy pierwszą

ale nie to żebym się czepiał - to mało istotne szczegóły
 
     
drago3482
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Ja też mogę żetony rozkazów od Lannistera :grin:
Skoro Greyjoy może :lol: :wink:
też się mylę PFB #54
Ostatnio zmieniony przez drago3482 Wto 29 Kwi, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

To nie czepianie a konstruktywne uwagi dla raczkującego w prowadzeniu PBFa, wiele mi umknęło jak widzę :D

Runda: 1
Siła Dzikich: 2
Królewska Przystań: Garnizon o sile 5
Eyrie: Garnizon o sile 6

Poprawki naniosę przy najbliższej aktualizacji mapy, miejcie na uwadze to co wypisane powyżej.
 
     
Richtus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Piechur na Yronwood. Zostawiam żeton.
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

W sumie to poczekam jeszcze na Baratheona, który wydaje się być troszkę niemrawy...
 
     
drago3482
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

z ust mi to wyjąłeś :wink:
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Kwi, 2014   

Czekamy na:

Kruk Posłaniec: Lannister
- zmienia rozkaz na The Golden Sound z Obrony +2* na Marsz +0


Rozkazy:

Baratheon
Lannister The Golden Sound -> statek na Sunset Sea
Stark
Martell Salt Shore -> piechur na Yronwoo ; zsotawia żeton
Greyjoy
Tyrell

Baratheon
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell


Nowi gracze na forum. Nie będę owijał w bawełnę, jeśli do jutra wciąż będzie tak niemrawo z Waszej strony to poszukam aktywnych graczy na Wasze zastępstwo. Dołączając do zabawy wymaga się od Was aktywności i zainteresowania ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 14