 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF 52 - nabór |
Autor |
Wiadomość |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014 PBF 52 - nabór
|
|
|
Mam przyjemność zaprosić was do nowej gry, którą nazwałem BALANSSSSSSSSSSSSS na cześć Goga (ponieważ to on zawsze najgłośniej krzyczy o balansie ;p). Wiem, że trwają właśnie 2 nabory, ale liczę na to, że docenicie innowacyjność mojego pomysłu i uda się zebrać 6 dobrych graczy, chętnych stanąć do pierwszej naprawdę sprawiedliwej i zbalansowanej walki, po której zakończeniu będzie można jasno powiedzieć, kto jest najlepszy Z góry proszę też o wybaczenie za kiepską jakoś mapki, bo moje zdolności graficzne pozostawiają wiele do życzenia. Jeśli ktoś chciałby się podjąć zrobienia takiej mapki w bardziej atrakcyjny sposób, to będę wniebowzięty
Zasady naboru są następujące: Gog jeśli zechce zagrać, ma miejsce zagwarantowane, pozostałych zaś graczy wybiorę spośród chętnych, których znam z innych gier i którzy moim subiektywnym zdaniem najbardziej angażują się w grę, a zatem nie tylko podają swoje ruchy, ale również omawiają na bieżąco sytuację, komentują ją i którzy najwięcej zawsze mówią o balansie Bo właśnie o balans tu chodzi
Do rzeczy, czyli opis gry:
MAPA DO GRY
1. Pozycje startowe
Wszystko jest widoczne na mapce. Jedyna różnica to: każdy na początku otrzymuje 19 żetonów władzy. Czemu? O tym za chwilę.
2. Położenie startowe na torach
Brak! Grę zaczynamy od licytacji torów. Dlatego właśnie (chociaż nie tylko) taka a nie inna ilość żetonów władzy na starcie. Zasady licytacji nie zmieniają się, z jednym wyjątkiem – w przypadku remisu na 1 miejscu (tylko na pierwszym, ponieważ o kolejnych zadecyduje już nowy posiadacz tronu), gracze którzy dali najwięcej żetonów mogą zdecydować między sobą o kolejności między nimi, jeśli jednak przynajmniej jeden z nich nie wyrazi na to zgody, przeprowadzają między sobą dodatkową licytację. Taka dodatkowa licytacja może mieć miejsce kilka razy, ale za każdym razem biorą w niej udział tylko Ci gracze, którzy w ostatniej licytacji dali najwięcej żetonów. W skrajnej sytuacji, jeśli nie dojdzie do rozstrzygnięcia, a gracze licytujący tron nie będą już posiadać żetonów (skrajnie nieprawdopodobna sytuacja), o kolejności zdecyduje losowanie. W dalszej części gry, we wszystkich przypadkach remisów w licytacji o tory wpływów, decyduje tron.
3. Faza Westeros
A właściwie jej brak. Nowe zasady wyglądają następująco:
- Na koniec każdej tury przeprowadzamy kolejno wydarzenia Zaopatrzenie (wraz z ew. redukcją armii) oraz Gra o Tron.
- Na początku każdej tury, z wyjątkiem pierwszej, przeprowadzamy następujące wydarzenia:
1. Licytacja Mobilizacji: wszyscy gracze wysyłają mi na pw ilość żetonów, jaką przeznaczają na licytację wraz z informacją czy są ZA czy PRZECIW mobilizacji. Po ujawnieniu wyników licytacji obliczamy łączną sumę żetonów wydanych ZA mobilizacją oraz PRZECIW niej. Jeśli ta pierwsza jest większa przeprowadzamy wydarzenie Mobilizacja, jeśli większa jest druga nic się nie dzieje. W przypadku remisu, o wyniku decyduje posiadacz tronu.
2. Licytacja Starcia Królów: wydarzenie analogiczne do poprzedniego, z tym że licytujemy Starcie Królów, zamiast mobilizacji, a o remisie decyduje kruk.
3. Posiadacz miecza wybiera ograniczenie na najbliższą turę (każde może być użyte tylko raz):
Brak marszy +1
Brak marszy +1
Brak obron
Brak obron
Brak wsparć
Brak najazdów
Brak umocnień władzy
Brak ograniczeń
Brak ograniczeń
Brak ograniczeń
- Na początku pierwszej tury ma miejsce obowiązkowe Starcie Królów oraz dodatkowo draft Kart rodów ( o tym za chwilę). Nie ma za to mobilizacji.
4. Atak dzikich
Brak! Nie ma kart ani siły dzikich.
5. Karty Rodów
Na początku gry, po rozegraniu Starcia Królów, przeprowadzamy draft Kart Rodów spośród wszystkich kart z oryginalnej gry oraz dodatku Dance with Dragons, w następujący sposób:
- każdy z graczy ma docelowo mieć 7 kart, o nominalnej sile, takiej jak w standardowej grze, czyli jedna (4), jedna (3), dwie (2), dwie (1) oraz jedno (0).
- Na początku draftu przeprowadzamy licytację, której wyniki (o remisach decyduje tron) decydują o kolejności wybierania kart. Tzn. gracz, który dał najwięcej żetonów wybiera jako pierwszy dowolną kartę, potem gracz drugi w kolejności licytacji itp. Po tym jak swoją kartę wybierze szósty gracz, kolejność zostaje odwrócona. Wygląda ona więc następująco: 1 2 3 4 5 6 6 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5 6 6 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5 6 6 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5 6. Nie ma przymusu wybierania najpierw kart najwyższych, ale ostatecznie każdy musi mieć taki zestaw, jak zaznaczyłem w poprzednim podpunkcie.
- Karty ze specjalnymi zdolnościami odnoszącymi się do żetonu Dzikich (Jon Snow, Mance Rayder) oraz kart Westeros (Rodrick Czytacz) tracą swoje działanie.
- Karty Davos Seaworth (z 2 edycji) oraz Ramsay Bolton i Fetor (DwD) nie zmieniają swojego działania, ale jeśli ich posiadacz nie posiada również kart, do których się odnoszą (np. posiadacz Davosa nie posiada Stannisa) to tracą swoje działanie.
- Dublujące się karty z 2 edycji oraz DwD mogą jak najbardziej występować w grze, dostaną wtedy po prostu numerki, np. Stannis Baratheon (I) oraz Stannis Baratheon (II)
6. Warunki zwycięstwa
Takie same jak w podstawowej grze.
7. Inne zmiany
- Brak obszaru rodowego. Każdy zaczyna ze „stolicą”, na której leży zwykły żeton władzy (dlatego na starcie posiadacie 19, a nie 20 żetonów). Zostaje on zdjęty, kiedy obszar zostaje zdobyty, tak jak w przypadku wszystkich innych obszarów. Możliwe jest zatem całkowite wyeliminowanie gracza.
- Brak nazw obszarów! Pomyślałem, że tak będzie ciekawiej, no i zabrakło mi trochę inwencji Opisując swój ruch posługujcie się zwrotami „piechur z….. idzie na obszar z beczką na północ” itp. Za każdym razie, kiedy któryś z graczy przesuwa jednostkę na obszar, na którym nikt wcześniej nie stał (lądowy lub morski) może nadać mu nazwę (jest to wskazane). Jeśli tego nie zrobi, będę sam nadawał wielce nieciekawe nazwy np. „bagna”, „zagajnik”, „pole” itp.
Karty rodów do draftu:
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności)
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Roose Bolton [4] [miecz]
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża] |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
zagram tylko sie troche zgubilem ile jest licytacji na na poczatku :d jedna to clash druga to wybor kart tak ?:d |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Jak mnie nie wybiorą do Winds of Winter, to chętnie bym tu spróbował. Podoba mi się koncepcja, a przy okazji pomyślałem, że w startowej licytacji torów można w przypadku remisu na 1 miejscu tronu zamiast dodatkowej licytacji (albo zamiast losowania) przeprowadzić elekcję króla - czyli głosowanie graczy na PW. Głos gracza miałby siłę równą ilości żetonów jakie zalicytował na tron. To by było chyba bardziej zbalansowane niż losowanie ^^ |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
To ja w takim razie zgłoszę swój akces Co prawda zgłosiłem się już do 2 gier, ale powinienem podołać Hmm trochę tych licytacji będzie, myśleliśmy kiedyś z znajomymi o trybie licytacji o wpływy na torach na samym początku rozgrywki, ale licytacja o to czy mobilizacja i starcie króli się odbędzie to już nie. Co prawda Gra o Tron jest co turę, ale czy nam nastarczy żetonów na te licytacje Też uważam, że głosowanie było by lepsze w przypadku remisu, albo ewentualnie dać tak jak było według standardowego rozstawienia, czyli np w mapie w wersji podstawki to byłby Baratheon w przypadku remisu. I jak rozumiem te karty zostają już na stałe? Czyli nie będzie można przeputać wszystkiego na licytacje, choć tych kart jest tyle, że każdy swój komplet zbierze, choć wiadomo, że niektóre są lepsze. Kształt mapki to tak rozumiem na prima aprilis jest idealna Ale nie ma balansu niektórzy mają beczkę niektórzy koronkę na swoim 2 piechurze, skandal Nie no żartuję Ale jest błąd bo u Lannistera jeden z piechurów powinien być w zamku. Oraz wydaje mi się trochę nie fair, że niektórzy mają łatwiejszy dostęp do tej wypasionej Twierdzy w środku. Bo niektórzy wchodzą tam w drugiej turze już nawet. |
|
|
|
 |
tamten [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Myślę, że północ powinna być symetryczna do południa, żeby mapka była jeszcze bardziej zbalansowana |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Baratheon ma jako jedyny tylko jedną beczkę na start, może by przesunąć tego piechura z granicy ze Starkiem, na południową beczkę? Lannister ma statek w porcie prowincji której nie kontroluje żadną jednostką - jakiś bug tutaj. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Ja rozumiem, że ostatnio w książę pojawił się Aegon, ale to nie znaczy, ze zaraz całe westeros robi się jajem... |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Zgłaszam się, dobry pomysł
Rodrick Czytacz - jak wygrasz to wybierasz wydarzenie po prostu? wybierasz czy będzie moblika czy nie, albo starcie, albo ograniczenie
Jon Snow, Mance Rayder - tutaj też można by stworzyć coś związanego z mechaniką lub Balansssem
Ciekawe jaki będzie first pick w drafcie
E: i jeszcze co z:
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
zamiast "Baratheonów" wpisać "Ciebie" ? |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
Ja pierdyiele ale kumuuuulacja
Jak w totolotku, bardzo chętnie zagram, na żywo byłyby kosmicze emocje szczególnie z licytacjami, na forum może nam to troszkę czasu właściwie zajmować, ale jakoś pociągniemy, akurat kończy mi się PFB więc bardzo przyda mi się kolejna gra
A co do mapki rzeczywiście idealna na wielkanoc, hehe ;D |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
z chęcia sprostam temu wyzwaniu bo faktycznie wydaje sie zbalansowana xD
Jestem ciekaw skąd ten pomysł
Btw w sytuacji przedstawionej na mapie - statek Lannistera od razu ginie. |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
hehehe, mapka jest oczywiście primaaprilisowym żartem :p podobnie jak cała gra, ale chętnie ja poprowadze, jeśli zartami nie są też wasze zgłoszenia
Jeśli pojawiły się jakieś bugi na mapce to przepraszam i oczywiście powinna być całkiem symetryczna. Po prostu robiłem ja na szybko wczoraj wieczorem bo wpadł mi do głowy taki pomysł na 1go kwietnia. Ale nie wydaje mi się żeby ktoś był szczególnie uprzywilejowany w dostepie do środkowego zamku. Każdy powinien mieć tak taka sama drogę. Zwroccie uwagę ze to nie jest taka chamska symetria, tylko mamy tu 3 sąsiadujące pary każdy ma 2 bezpośrednich sąsiadów - jednego bliskiego i jednego dalszego.
co do elekcji/losowania króla w 1 turze to ma to miejsce tylko w przypadku wielokrotnego remisu który nie opłaca się licytujacym bo tracą żetony potrzebne do dalszej licytacji wiec chyba się nie zdarzy. To tylko zasada na wszelki wypadek
Proszę o więcej uwag i potwierdzenie czy faktycznie chcecie w to grać jeśli ktoś jest chętny ztuningowac mapkę to nie będę miał nic przeciwko (chodzi o szatę graficzna a nie o rozłożenie)
edit: tak tak, piechur lannistera stoi na złym polu :p |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
No wiadomo, że 1 kwietnia Więc pytanie brzmi teraz, czy faktycznie chcesz ten ''żart'' dalej ciągnąć i poprowadzić rozgrywkę, ja mogę zagrać, ale jak coś mogę tez komuś zwolnić miejsce |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
szczerze mowiac ja jak to zobaczylem to bylem zachwycony pomyslem xD
i w zyciu nie pomyslalbym o tym jako o zarcie |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
ja tez chetnie zagram;d |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Kwi, 2014
|
|
|
przecież napisałem, że jeśli jesteście zainteresowani to chętnie to poprowadze :p |
|
|
|
 |
|
|