galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WAVE V
Autor Wiadomość
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Wto 25 Lis, 2014   

Nie no tak masy rajcę, ale to nadal słabsza opcja ni C3PO + Falcon gdzie masz to samo co turę od początku gry, a nie po otrzymaniu 5 obrażeń. Pamiętać trzeba, że ten statek kosztuje tyle samo ile Falcon w punktach i wreszcie mamy dla niego rówieśnika ;)
 
     
Bananas
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Lis, 2014   

Ja pewnie kupię jeden i drugi... bo inaczej syn mi żyć nie da hahahaha :) ))
 
     
aryss
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Lis, 2014   

Patsy napisał/a:
Ja tam biorę 2 Decymatory i 1 YT-2400 (ale tylko przez karty ulepszeń, które są w tym dodatku :evil: )

Eh i zrobilem tak samo :D
No nic Outka moze w pozniejszym czasie drugiego dokupie
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lis, 2014   

Tutaj dokładnie tak samo, 2+1 ;) W praktyce jednak nowy Niszczyciel Imperialny naprawdę wymiata, niestety według mnie nowy statek Rebelii jest przeciętny. Na pewno da się na niego dobry Build zrobić, ale to podobnie jak z transportowem - jest fajnie, da się coś fajnego, ale nigdy to nie będzie podstawa dobrej rozpsiki ;) Oczywiście to wrażenie po pierwszej grze ;P

Co do samych modelii to YT-2400 jest dużoooo ładniejszy niż Imperialny czołg. Jakoś mi ten model nie przypadł do gustu, nie wygląda zbyt Star Warsaowo ;P
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lis, 2014   

Mareczq napisał/a:
niestety według mnie nowy statek Rebelii jest przeciętny. Na pewno da się na niego dobry Build zrobić, ale to podobnie jak z transportowem - jest fajnie, da się coś fajnego, ale nigdy to nie będzie podstawa dobrej rozpsiki ;) Oczywiście to wrażenie po pierwszej grze ;P


Cóż, mi też on niezbyt podchodzi, ale jednak widać w nim duży potencjał. Jak na razie to chyba najbardziej manewrowlany statek w X-wing, może wykonać każdy manewr w zasięgi 1, 2 oraz 3 i w przeciwieństwie do Defendera żaden z nich nie jest czerwony. Może on również wykonywać beczki, co przy dużym statku daje sporo.. Z dostępnego na Youtubie cyklu "Outer Rim Smugglers" widać że tym statkiem będzie się dało polatać.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lis, 2014   

Tak tutaj masz rację, lata się nim fajnie (ale nadal nawrót jest czerwony). Jednak nadal podstawka jest duża, a to przy planszy 90x90 utrudnia unikania asteroid i dlatego dla mnie nadal Defenderem się fajnie lata (to mój ulubiony statek z Imperium, zdecydowanie nr. 1 - w każdym razie na pewno do czasu VT-49).

Moze będzie lepszy niż się wydaje, ale to nadal tylko 2 powera za 30 punktów ;)
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lis, 2014   

Jeśli o modele chodzi, to mi bardziej podszedł Decimator. W kwestii designu, to uwielbiam YT-2400 ale jakoś slabo go pomalowali (przynajmniej mój egzemplarz nie powala).

Ja bym YT-2400 traktował jako relatywnie tanią i dosyć wytrzymałą platformę dla HLC - niekoniecznie z "Outriderem". Bez HLC widzę szansę tylko dla Eaden Vrill w towarzystwie jakiegoś stresatora np. Hobbiego z R3-A2.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

No właśnie dla mnie Decimator jest gorzej pomalowany - w sensie może nie technicznie, ale niczym się nie wyróżnia... wygląda tak biednie... :D

A YT-2400 wyraźnie widać w nim sfatygowanie pracą ;)

Swoją drogą Decimator wygląda jak statek Cylonów, a nie Imperium... to mnie w nim denerwuje (nie, że mam coś do BattleStar-a, bo nie mam, ale to nie Star Warsy ;P)


A jako platform dla HLC to masz rację, w teorii nawet może strzelać z tego 360, ale koszt wtedy min. jest 45 punktów, ;P A bez 360 no to masz min. 37 punktów... Problemem tego statku są po prostu słabi piloci według mnie. Ja jakoś nie czuję aby warto było za nich płacić punkty, bo najdroższy to po prostu ma umiejętność wybaczającą błędy w pilotażu, a ten średni ma coś co niby zmniejsza moc krytyków, ale nadal mocno losowo (możemy i tak trafić dwa krytyki które nam bolą równie mocno). Fakt Vrill wydaje sie najlepszy, i to na tyle mocno , że właśnie w nim widzę nadzieję - bo tak jak piszesz, w odpowiedniej rozpisce możesz wtedy mieć stałe 3 powera, przy wytrzymałych statystach na obrażenia, i taką rozpiskę next time spróbuje (ale nadal tego mnie widzę, przy Falconach z C3PO czy VT-49 z Yssane).
 
     
Teokrata
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

outrider to prawdopodobnie najlepsza platforma dla hlc, 10 wytrzymalosci, 2-3 kosci ataku jesli przeciwnik nie jest w polu razenia HLC, 2 kosci obrony, spoko manewrowosc z barrel rollem pozwalajacycm wyregulowac zasieg HLC a to wszystko za jedyne 30 punktow, bounty hunter czy delta defender wygladaja zdecydowanie slabiej jako platformy do HLC

http://s93768914.onlinehome.us/xwing/img/wave5.png
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

Mam za sobą pierwszą rozgrywkę z W5. Polecieliśmy od razu w epica, a co:) obydwa statki bardzo dobrze się sprawdziły. Za ich sterami zasiedli najbardziej utalentowani piloci - Dash Rendar i Kontradmirał Chiraneau. Obydwaj wytrwali praktycznie do końca potyczki. Umiejętność Dasha zapewnia niesamowitą swobodę poruszania się po planszy, a już sam YT-2400 ma bombowe manewry. Wszystko czego można sobie zażyczyć do latania takim statkiem. Mój Dash oprócz HLC i tytułu Outrider był wyposażony w Lone Wolf i najemnego drugiego pilota. Talentu użyłem raz w grze, głównie dlatego, że potyczka toczyła się bardziej w poprzek planszy i było bardzo ciasno. W standardowym formacie pewnie lepiej się sprawdzi.
Kontradmirał zrobił na mnie duże wrażenie. Wg. mnie ma jedną z fajniejszych umiejętności, jakie dotychczas włączono do gry. Prosta i skuteczna. Chiraneau mojego przeciwnika wyposażony był m.in. w bezwględność - naprawdę potworny talent. Idealny do kończenia statków wiszących na jednym hullu, kiedy nie chcemy marnować na nie całych ataków. W trakcie rozgrywki oberwałem chyba 5 dodatkowych trafień przez ten talent, ale tak jak pisałem, w sercu starcia było dosyć ciasno. W standardowym formacie ten talent chyba będzie trochę mniej skuteczny, ale myślę, że nadal warty uwagi.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

Problemem YT-2400 są właśnie słabi piloci, trochę jak Slave-1.
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

Mareczq napisał/a:
Problemem YT-2400 są właśnie słabi piloci, trochę jak Slave-1.


W Slave-1 słabi???? Zarówno w Imperialnym jak i Scumsowym raczej tego nie widzę. Oczywiście niektórzy nie są tak dobrzy jak inni, ale nie mogę powiedzieć że są słabi. Jak dla mnie najgorzej prezentuje się Azzamen, ale myślę że i na niego znajdę pomysł na grę jak wyjdzie (pewnie w ubezpieczaniu tyłów).

Co do YT-2400, jak zauważył Barbus to Dash naprawdę potrafi zaszaleć i pojawić się niewiadomo skąd na stole z swoją umiejętnością.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

o Scumsowym się nie wypowiadam, no sorry to jeszcze nie jest oficjalnie - nawet nie miał bym tego jak sprawdzić w praktyce ;P Na papierze wymiatają, i to mogę się zgodzić ;P Ale gadamy o tym o czym można teraz latać ;P

W Slave 1 jest jeden dobry pilot, to mało jak na trzech według mnie ; ) Ale to moja niedoświadczona opinia, mogę się mylić. Dla mnie Imperialny Boba-Fet to jeden z najsłabszych pilotów, wiadomo broni go 9 skilla latania, ale jego umiejętność jest po prostu słaba;)

YT-2400 - No dobrze to super, że może nagle przelecieć gdzieś gdzie by inny nie mógł - ale to nadal nie ma takiego znaczenia według mnie aby za niego płacić 6 punktów więcej - w T-2400 najlepszy jest zwykły pilot według mnie ;) Leebo dla mnie to kandydat na bardzo słabego pilota, bo jak masz wydawać na coś 4 punkty, i mieć dużą szansę, że tego nie użyjesz to słaba opcja. Vrill jest najfajniejszy i w nim widzę potencjał, tani a przy okazji w odpowiedniej rozpisce jego zdolność może działać prawie zawsze;)
 
     
ytsunkai
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

Cytat:
Chiraneau mojego przeciwnika wyposażony był m.in. w bezwględność - naprawdę potworny talent.


W tym talencie widzę bat na latających w formacji - kolejny już na swarma imperialnego...
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Lis, 2014   

Co do Scumsów, to jednak jest to oficjalne - już ponoć wg FFG zeszli z desek kreślarskich i są w druku.

Co do Boby to jego umiejka jest przydatna właśnie przez jego wysoki PS, który zwykle każe mu czekać aż inni piloci zrobią swój ruch. Dzięki temu ma się większe pole do manewru jak, zmniejsza się ryzyko kolizji i zmusza się przeciwnika do obstawiania większego obszaru planszy. Dobrze się do uzupełnia z nawigatorem, z względu na te cechy łatwiej się gra w zwarciu.
Co prawda z pilotów Firesparaya to ja i tak najbardziej lubię Kath.

Co do YT-2400, to zgadzam się, ze najciekawiej zapowiada się Vrill. Co do użyteczności tych pilotów, to myślę, że tak jak z Scumsowymi w przyszłości, teraz będzie trzeba rozegrać z nimi kilka gier i sprawdzić na co ich stać w praktyce.

ps. Leebo to chyba przede wszystkim zabezpieczenie przed odstrzeleniem HLC.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 14