galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 78 - Pole Gry
Autor Wiadomość
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Paź, 2014   PBF 78 - Pole Gry


    Talia I:
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Baratheon wybrał a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie

        Nikt nie redukuje armii

    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Licytacja zakończona.

    Talia III:
      Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.




    Kruk:
      Martell sprawdza kartę Dzikich i się zastanawia
    Najazdy:
      Brak rozkazów
    Marsze:
      Baratheon: Dragonstone Marsz(+1) -> 1xWieża na Crackclaw Point; 1xRycerz na Storms End - bitwa z Martell-em
      Lannister: Stoney Sept Marsz(-1) -> 1xWieża na Lannisport; 1xRycerz na Harrenhal; 1xRycerz na Blackwater - bitwa z Baratheon-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Greyjoy: Pyke Marsz(0) -> 1xRycerz na Seagard; 1xWieża na Flint's Finger - bitwa z Stark-em
      Stark: Karhold Marsz(-1) -> 1xPiechur na Crackclaw Point - bitwa z Baratheon-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Martell: Prince's Pass Marsz(-1) -> 1xPiechur na Three Towers - bitwa z Tyrell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Tyrell: Oldtown Marsz(-1) -> 2xRycerz na Searoad Marches
      Baratheon: Crackclaw Point Marsz(-1) -> 1xRycerz, 1xWieża na Harrenhal - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Lannister: Lannisport Marsz(0) -> 1xWieża na Riverrun - bitwa z Greyjoy-em; 1xPiechur zostaje
      Greyjoy: Seagard Marsz(-1) -> nic nie robi
      Stark: The Eyrie Marsz(0) -> 1xPiechur na Crackclaw Point
      Martell: The Boneway Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Reach; 1xWieża zostaje
      Tyrell: Three Towers Marsz(+1) -> 1xPiechur na Prince's Pass - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Stark: Moat Cailin Marsz(+1) -> 1xPiechur, 1xRycerz na Seagard - bitwa z Greyjoy-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Martell: Yronwood Marsz(+1) -> nic nie robi
      Tyrell: Searoad Marches Marsz(0) -> 3xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Tyrell: Lannisport Marsz(0) -> ?
    Umocnienie Władzy:
      Baratheon: Port Dragonstone(*) -> 1 Żeton Władzy
      Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
      Stark: White Harbor -> 1 Żeton Władzy
      Martell: Port Storms End -> 1 Żeton Władzy
      Stark: Port Winterfell -> 1 Żeton Władzy

    Bitwy
      Bitwa o Storms End
        Atakuje: Baratheon [8]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [5] Wsparcie(+1): 1xPiechur; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [11]
        [1] Rozkaz: Obrona(+1)
        [3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
        [6] Wsparcie(+1): 2xStatek; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell
        Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 1xRycerz na Dragonstone.

      Bitwa o Blackwater
        Atakuje: Lannister [7]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [5] Wsparcie: 1xPiechur, 2xRycerz
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Brak decyzji

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [7]
        [0] Rozkaz: brak
        [6] Jednostki: 3xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister. Tyrion wymusza zmianę karty Baratheon-a na Salladhor Saan [1].
        Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 3xRycerz na King's Landing.

      Bitwa o Flint's Finger
        Atakuje: Greyjoy [11]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [4] Jednostki: 1xWieża
        [5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Stark [6]
        [1] Rozkaz: Obrona(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [2] Wsparcie: 2xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Greyjoy
        Przegrywa: Stark. Wycofuje 1xRycerz na Winterfell.

      Bitwa o Crackclaw Point
        Atakuje: Stark [4]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [2] Wsparcie(+1): 1xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Greatjon Umber [2] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [10]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
        [5] Wsparcie: 2xStatek; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon. Przewija rękę dowódców.
        Przegrywa: Stark. Wycofuje 1x Piechur na Karhold.

      Bitwa o Three Towers
        Atakuje: Martell [0]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Tyrell [2]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Margaery Tyrell [1] [wieża]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell
        Przegrywa: Martell. Przesuwa Żeton Tyrell-a na ostatnią pozycję Toru Lenników. Wycofuje 1xPiechur na Prince's Pass. Przewija rękę dowódców.

      Bitwa o Harrenhal
        Atakuje: Baratheon [9]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [6] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [9]
        [0] Rozkaz: brak
        [5] Jednostki: 1xPiechur, 2xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
        [1] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Używane

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister
        Przegrywa: Baratheon. 1xRycerz, 1xWieża zostają zniszczone przez miecze.

      Bitwa o Riverrun
        Atakuje: Lannister [11]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [4] Jednostki: 1xWieża
        [5] Wsparcie: 1xPiechur, 2xRycerz
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Greyjoy [2]
        [1] Rozkaz: Obrona(+1)
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister
        Przegrywa: Greyjoy. 1xPiechur ginie od miecza.

      Bitwa o Prince's Pass
        Atakuje: Tyrell [3]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Alester Florent [1] [wieża]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [2]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell
        Przegrywa: Martell. Wycofuje 1xPiechur na Dornish Marches.

      Bitwa o Seagard
        Atakuje: Stark [11]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
        [7] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Eddard Stark [4] [miecz][miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Greyjoy [12]
        [0] Rozkaz: brak
        [5] Jednostki: 1xPiechur, 2xRycerz
        [5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Greyjoy
        Przegrywa: Stark. Wycofuje 1xPiechur, 1xRycerz na Moat Cailin.

      Bitwa o Lannisport
        Atakuje: Tyrell [9]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [6] Jednostki: 3xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [2]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell
        Przegrywa: Lannister. Wycofuje 1xPiechur na ...


AKTUALNY UKŁAD SIŁ

    Fortece/Zamki:
      Stark: 5
      Martell: 5
      Greyjoy: 3
      Tyrell: 3
      Baratheon: 2
      Lannister: 2

    Żetony władzy:
      Martell: 1
      Baratheon: 0
      Lannister: 0
      Stark: 0
      Greyjoy: 0
      Tyrell: 0

    Zaopatrzenie:
      Baratheon: 4
      Martell: 4
      Greyjoy: 4
      Tyrell: 4
      Stark: 3
      Lannister: 2


KARTY RODÓW

    Baratheon - amacotti
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.

    Lannister - Czarny Jaszczur
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

    Stark - levi
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

    Martell - Jazmatos
      Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
      Areo Hotah [3] [wieża]
      Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
      Obara Sand [2] [miecz]
      Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
      Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

    Greyjoy - Dredzilla
      Euron Wronie Oko [4] [miecz]
      Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
      Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
      Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
      Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

    Tyrell - gamaliel
      Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
      Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
      Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
      Randyll Tarly [2] [miecz]
      Alester Florent [1] [wieża]
      Margaery Tyrell [1] [wieża]
      Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


KARTY WESTEROS

    Talia I:
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia II:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
      Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
      Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
      Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
      Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
      Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


KARTY DZIKICH (Siła: 0; Sprawdzał: Martell)

    WARG-ZWIADOWCA
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
        Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

    JEŹDŹCY MAMUTÓW
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

    NAJAZD PREWENCYJNY
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
          a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
          b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

    GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
        Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

    ZABÓJCY WRON
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
        Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

    CISZA NA MURZE
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

    ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

    KRÓL ZA MUREM
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
        Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

    NADCIĄGA HORDA
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Ostatnio zmieniony przez merkan Wto 25 Lis, 2014, w całości zmieniany 399 razy  
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Paź, 2014   

Historia Gry


    Talia I:
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
        Karta: KRÓL ZA MUREM
        Licytację wygrywa Lannister





    Kruk:
      Lannister sprawdza kartę Dzikich i kładzie ją na wierzch talii
    Najazdy:
      Tyrell: Three Towers -> pali Umocnienie Władzy Martell-a na Prince's Pass; Tyrell zyskuje 1 Żeton Władzy; Martell traci 1 Żeton Władzy
      Lannister: The Golden Sound -> pali Wsparcie Greyjoy-a na Ironman's Bay
      Stark: The Narrow Sea -> nic nie robi
      Baratheon: Blackwater -> nic nie robi
      Martell: The Reach -> pali Wsparcie Tyrell-a na Highgarden
      Tyrell: West Summer Sea -> nic nie robi
      Stark: Port White Harbor -> nic nie robi
      Martell: Port Storms End -> nic nie robi
    Marsze:
      Tyrell: The Arbor Marsz(0) -> 1xPiechur na Starfall - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Lannister: Harrenhal Marsz(+1) -> 1xPiechur na Riverrun; 1xRycerz na Blackwater - bitwa z Baratheon-em
      Stark: The Fingers Marsz(0) -> 1xRycerz na Winterfell
      Baratheon: Dragonstone Marsz(-1) -> 1xRycerz na Crackclaw Point
      Martell: Storms End Marsz(-1) -> nic nie robi
      Greyjoy: Seagard Marsz(-1) -> 1xRycerz na Flint's Finger
      Tyrell: Searoad Marches Marsz(-1) -> 1xRycerz na Oldtown; 1xRycerz zostaje
      Lannister: Stoney Sept Marsz(0) -> 1xRycerz na Harrenhal; 1xRycerz zostaje
      Baratheon: Kingswood Marsz(0) -> 1xRycerz na Crackclaw Point; 1xRycerz na Kingswood; 1xPiechur zostaje
      Martell: Dornish Marches Marsz(0) -> nic nie robi
      Greyjoy: Sunset Sea Marsz(0) -> 1xStatek na The Golden Sound - bitwa z Lannister-em
      Greyjoy: Flint's Finger Marsz(+1) -> 1xRycerz na Seagard; 1xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em; zostawia Żeton Władzy
    Umocnienie Władzy:
      Stark: Winterfell(*) -> 1xRycerz
      Baratheon: Port Dragonstone -> 1 Żeton Władzy
      Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
      Lannister: Riverrun -> 2 Żetony Władzy
      Stark: Castle Black -> 2 Żetony Władzy
      Martell: Sunspear -> 2 Żetony Władzy
      Stark: Karhold -> 2 Żetony Władzy
      Martell: Prince's Pass -> spalony przez Tyrell-a

    Bitwy
      Bitwa o Starfall
        Atakuje: Tyrell [1]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [5]
        [1] Rozkaz: Obrona(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Obara Sand [2] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell
        Przegrywa: Tyrell. Usuwa rozkaz Marszu z East Summer Sea. 1xPiechur ginie.

      Bitwa o Blackwater
        Atakuje: Lannister [7]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [4]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister. Otrzymuje 2 Żetony Władzy.
        Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 1xRycerz na King's Landing.

      Bitwa o The Golden Sound
        Atakuje: Greyjoy [3]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [1] Jednostki: 1xStatek
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [1]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xStatek
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Greyjoy
        Przegrywa: Lannister. Wycofuje 1xStatek do Port Lannisport

      Bitwa o Lannisport
        Atakuje: Greyjoy [5]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [3]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xWieża
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Greyjoy
        Przegrywa: Lannister. Wykorzystuje kartę Tyrion Lannister [1]: Greyjoy zmienia na Theon Greyjoy [2]. Lannister traci 1xWieża i Garnizon.



    Talia I:
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

    Talia II:
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła ataku: 0
        Karta: CISZA NA MURZE
        Licytację wygrywa Tyrell






    Kruk:
      Lannister zmienia rozkaz w Riverrun na Marsz(+1)
    Najazdy:
      Tyrell: Three Towers -> pali Wsparcie Martell-a na Prince's Pass
      Stark: The Narrow Sea -> pali Najazd Greyjoy-a na Moat Cailin
      Martell: The Reach -> pali Umocnienie Władzy Baratheon-a na Kingswood; Martell zyskuje 1 Żeton Władzy; Baratheon traci 1 Żeton Władzy
      Greyjoy: Sunset Sea -> nic nie robi
      Stark: The Shivering Sea -> nic nie robi
      Martell: Port Storms End -> pali Wsparcie Baratheon-a na Shipbraeker Bay
      Greyjoy: Moat Cailin -> spalony przez Stark-a
    Marsze:
      Tyrell: Highgarden Marsz(-1) -> 1xWieża na Searoad Marches; 1xRycerz na Dornish Marches - bitwa z Martell-em
      Lannister: Riverrun Marsz(+1) -> 1xRycerz, 1xWieża na Stoney Sept; 1xPiechur na Lannisport - bitwa z Greyjoy-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Stark: Winterfell Marsz(+1) -> 2xRycerz, 1xWieża na Castle Black; 1xRycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoy-em
      Baratheon: Crackclaw Point Marsz(-1) -> 3xRycerz na Blackwater - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Martell: East Summer Sea Marsz(+1) -> nic nie robi
      Greyjoy: Seagard Marsz(0) -> 1xPiechur na Riverrun; 1xRycerz na Pyke
      Tyrell: Searoad Marches Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Reach - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
      Stark: White Harbor Marsz(-1) -> 1xPiechur na Crackclaw Point
      Baratheon: King's Landing Marsz(0) -> 1xRycerz na Dragonstone; 1xRycerz na Crackclaw Point - bitwa z Stark-em
      Martell: Dornish Marches Marsz(0) -> 1xRycerz na The Reach - bitwa z Tyrell-em
      Greyjoy: Pyke Marsz(+1) -> 1xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em
      Stark: Castle Black Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Twins; 1xPiechur, 1xRycerz na Moat Cailin - bitwa z Greyjoy-em
      Martell: Sunspear Marsz(-1) -> 2xWieża na The Boneway
    Umocnienie Władzy:
      Stark: Karhold -> 2 Żetony Władzy
      Baratheon: Dragonstone -> 2 Żetony Władzy
      Martell: Storms End -> 1 Żeton Władzy
      Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
      Stark: The Eyrie -> 2 Żetony Władzy
      Baratheon: Kingswood -> spalony przez Martell-a
      Martell: Yronwood -> 1 Żeton Władzy

    Bitwy
      Bitwa o Dornish Marches
        Atakuje: Tyrell [9]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [4] Wsparcie: 2xRycerz
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [9]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [3] Wsparcie(+1): 1xRycerz
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell
        Przegrywa: Tyrell. Przewija rękę dowódców. 1xRycerz zostaje zniszczony.

      Bitwa o Lannisport
        Atakuje: Lannister [13]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xPiechur
        [9] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Greyjoy [12]
        [2] Rozkaz: Obrona(+2)
        [4] Jednostki: 2xRycerz
        [2] Wsparcie(+1): 1xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister
        Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 2xRycerz na Flint's Finger.

      Bitwa o Flint's Finger
        Atakuje: Stark [7]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Eddard Stark [4] [miecz][miecz]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Greyjoy [6]
        [0] Rozkaz: brak
        [0] Jednostki: 2xRycerz
        [5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Stark
        Przegrywa: Greyjoy. Przewija rękę dowódców. 2xRycerz zostaje zniszczony (jednostki rozbite).

      Bitwa o Blackwater
        Atakuje: Baratheon [7]
        [-1] Rozkaz: Marsz(-1)
        [6] Jednostki: 3xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Brak decyzji

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [7]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [5] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Lannister. Przewija rękę dowódców. 1xRycerz zostaje zniszczony (brak możliwości wycofania).

      Bitwa o The Reach
        Atakuje: Tyrell [6]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [6] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [4]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ciemna Gwiazda [2] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell. Królowa Cierni[0] zdejmuje Wsparcie(+1) z The Boneway.
        Przegrywa: Martell. 1xRycerz zostaje zniszczony (brak możliwości wycofania).

      Bitwa o Crackclaw Point
        Atakuje: Baratheon [5]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [2] Wsparcie: 2xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Melisandre [1] [miecz]
        [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Stark [3]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Stark. Zabiera całą talię dowódców na rękę. 1xPiechur ginie od miecza.

      Bitwa o The Reach
        Atakuje: Martell [5]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Areo Hotah [3] [wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Tyrell [4]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Randyll Tarly [2] [miecz]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell
        Przegrywa: Tyrell. 1xWieża zostaje zniszczona. 1xRycerz wycofuje się na Searoad Marches.

      Bitwa o Lannisport
        Atakuje: Greyjoy [9]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [3] Wsparcie(+1): 1xStatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [10]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [5] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister. Zdobywa 2 Żetony Władzy.
        Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 1xRycerz na Pyke.

      Bitwa o Moat Cailin
        Atakuje: Stark [10]
        [0] Rozkaz: Marsz(0)
        [3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
        [7] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz, 1xWieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Greyjoy [4]
        [0] Rozkaz: brak
        [3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Stark
        Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 1xPiechur, 1xRycerz na Seagard.

Ostatnio zmieniony przez merkan Pią 21 Lis, 2014, w całości zmieniany 12 razy  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Paź, 2014   

rozkazy poszły
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

Kto tam jeszcze zalega?
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

u góry jest napisane, Lanister jeszcze nie przesłał rozkazów
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

Jak widać karol399 dołączył jako ostatni. Wysłałem właśnie maila dodatkowo (oprócz PW). Mam nadzieję, że szybko odpisze.

Będę się starał na bieżąco wszystko wyświetlać - będzie to o tyle łatwiejsze, że buduję automat w Google Sheets, który generuje mi posta z turą. Pokazał bym Wam, ale są tam już rozkazy i wylosowana kolejność kart ;)
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

Nie żebym narzekał, ale trochę nam Lannister spowalnia z wystartowaniem...
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

Zgadzam się.
Dajmy mu czas do jutra, do południa. Jak się nie odezwie to szukamy kogoś innego.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Paź, 2014   

W razie poszukiwań przypomnę że zgłaszałem się na rezerwę ;)
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

Samo południe (no prawie).

Tak jak wcześniej pisałem Karla zastępuje Czarny Jaszczur.
Rozkazy odkryte - proszę o wytyczne Kruka - Lannistera
oraz kolejno rozkazy marszów - patrz pierwszy post.

PS.
Jako, że to moja pierwsza gra jako prowadzący, to proszę o sprawdzanie rozkazów na mapie.
I sugestie do prowadzenia. :mrgreen:
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

jako że pierwsza runda nie zaskakuje to pozwole już wykonać marsz
redwyne marsz-1 na west summer sea
 
     
amacotti
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

2 statki na ESS
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

amacotti napisał/a:
2 statki na ESS


Muszę przyznać, że to bardzo nie standardowe zagranie i nie wiem co chcesz nim osiągnąć w dłuższej perspektywie bo nie zdobywasz KL w 2 turze. No, ale jakby nie mam wyjścia atakuję dowódca pw, choć czuje że plama pójdzie :P
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

Cytat:
Greyjoy: Port Pyke -> 2 żetony Władzy


Z portu jest tylko jeden żeton władzy a dodatkowym wymogiem przyznania jest brak obcej floty na sąsiadującym akwenie morskim.

Krukiem zmieniam rozkaz na The Golden Sound z marszu na Obronę +2 :)
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   

Słuszna uwaga pośpieszyłem się trochę z tymi żetonami w Port Pyke. :oops: Jednakże Twoja zmiana rozkazów rozwiązała tą kwestię. :razz:
Poprawiłem też ilość żetonów.

Czekamy jeszcze na Starka z rozkazem marszu. Mimo wszystko bitwa Baratheona z Martellem może się odbyć. Czekam na kartę Baratheona.
Bitwa o East Summer Sea

Atakuje: Martell
1 - Marsz
1 - Jednostki: 1xStatek
0 - Wsparcie: brak
4 - Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze lenników
6 - Łączna siła

Broni: Baratheon
0 - Obrona
2 - Jednostki: 2xStatek
0 - Wsparcie: brak
0 - Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Niższa pozycja na torze lenników
2 - Łączna siła

Wynik: Baratheon przegrywa i traci obydwa statki. Martell obejmuje panowanie nad East Summer Sea. Plama [0] odrzuca Areo Hotah [3] z ręki Martell-a.
Ostatnio zmieniony przez merkan Nie 12 Paź, 2014, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 14