 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF 78 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 09 Paź, 2014 PBF 78 - Pole Gry
|
|
|
Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Baratheon wybrał a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Kruk:
Martell sprawdza kartę Dzikich i się zastanawia
Najazdy:
Marsze:
Baratheon: Dragonstone Marsz(+1) -> 1xWieża na Crackclaw Point; 1xRycerz na Storms End - bitwa z Martell-em
Lannister: Stoney Sept Marsz(-1) -> 1xWieża na Lannisport; 1xRycerz na Harrenhal; 1xRycerz na Blackwater - bitwa z Baratheon-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Greyjoy: Pyke Marsz(0) -> 1xRycerz na Seagard; 1xWieża na Flint's Finger - bitwa z Stark-em
Stark: Karhold Marsz(-1) -> 1xPiechur na Crackclaw Point - bitwa z Baratheon-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Martell: Prince's Pass Marsz(-1) -> 1xPiechur na Three Towers - bitwa z Tyrell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Tyrell: Oldtown Marsz(-1) -> 2xRycerz na Searoad Marches
Baratheon: Crackclaw Point Marsz(-1) -> 1xRycerz, 1xWieża na Harrenhal - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Lannister: Lannisport Marsz(0) -> 1xWieża na Riverrun - bitwa z Greyjoy-em; 1xPiechur zostaje
Greyjoy: Seagard Marsz(-1) -> nic nie robi
Stark: The Eyrie Marsz(0) -> 1xPiechur na Crackclaw Point
Martell: The Boneway Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Reach; 1xWieża zostaje
Tyrell: Three Towers Marsz(+1) -> 1xPiechur na Prince's Pass - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Stark: Moat Cailin Marsz(+1) -> 1xPiechur, 1xRycerz na Seagard - bitwa z Greyjoy-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Martell: Yronwood Marsz(+1) -> nic nie robi
Tyrell: Searoad Marches Marsz(0) -> 3xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Tyrell: Lannisport Marsz(0) -> ?
Umocnienie Władzy:
Baratheon: Port Dragonstone(*) -> 1 Żeton Władzy
Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
Stark: White Harbor -> 1 Żeton Władzy
Martell: Port Storms End -> 1 Żeton Władzy
Stark: Port Winterfell -> 1 Żeton Władzy
Bitwy
Bitwa o Storms End
Atakuje: Baratheon [8]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[5] Wsparcie(+1): 1xPiechur; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [11]
[1] Rozkaz: Obrona(+1)
[3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
[6] Wsparcie(+1): 2xStatek; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell
Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 1xRycerz na Dragonstone.
Bitwa o Blackwater
Atakuje: Lannister [7]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[5] Wsparcie: 1xPiechur, 2xRycerz
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Brak decyzji
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [7]
[0] Rozkaz: brak
[6] Jednostki: 3xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister. Tyrion wymusza zmianę karty Baratheon-a na Salladhor Saan [1].
Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 3xRycerz na King's Landing.
Bitwa o Flint's Finger
Atakuje: Greyjoy [11]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[4] Jednostki: 1xWieża
[5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Stark [6]
[1] Rozkaz: Obrona(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[2] Wsparcie: 2xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Greyjoy
Przegrywa: Stark. Wycofuje 1xRycerz na Winterfell.
Bitwa o Crackclaw Point
Atakuje: Stark [4]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[1] Jednostki: 1xPiechur
[2] Wsparcie(+1): 1xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Greatjon Umber [2] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [10]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
[5] Wsparcie: 2xStatek; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon. Przewija rękę dowódców.
Przegrywa: Stark. Wycofuje 1x Piechur na Karhold.
Bitwa o Three Towers
Atakuje: Martell [0]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Tyrell [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Margaery Tyrell [1] [wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell
Przegrywa: Martell. Przesuwa Żeton Tyrell-a na ostatnią pozycję Toru Lenników. Wycofuje 1xPiechur na Prince's Pass. Przewija rękę dowódców.
Bitwa o Harrenhal
Atakuje: Baratheon [9]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[6] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [9]
[0] Rozkaz: brak
[5] Jednostki: 1xPiechur, 2xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
[1] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Używane
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister
Przegrywa: Baratheon. 1xRycerz, 1xWieża zostają zniszczone przez miecze.
Bitwa o Riverrun
Atakuje: Lannister [11]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[4] Jednostki: 1xWieża
[5] Wsparcie: 1xPiechur, 2xRycerz
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Greyjoy [2]
[1] Rozkaz: Obrona(+1)
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister
Przegrywa: Greyjoy. 1xPiechur ginie od miecza.
Bitwa o Prince's Pass
Atakuje: Tyrell [3]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Alester Florent [1] [wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell
Przegrywa: Martell. Wycofuje 1xPiechur na Dornish Marches.
Bitwa o Seagard
Atakuje: Stark [11]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
[7] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Greyjoy [12]
[0] Rozkaz: brak
[5] Jednostki: 1xPiechur, 2xRycerz
[5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Greyjoy
Przegrywa: Stark. Wycofuje 1xPiechur, 1xRycerz na Moat Cailin.
Bitwa o Lannisport
Atakuje: Tyrell [9]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[6] Jednostki: 3xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell
Przegrywa: Lannister. Wycofuje 1xPiechur na ...
AKTUALNY UKŁAD SIŁ
Fortece/Zamki:
Stark: 5
Martell: 5
Greyjoy: 3
Tyrell: 3
Baratheon: 2
Lannister: 2
Żetony władzy:
Martell: 1
Baratheon: 0
Lannister: 0
Stark: 0
Greyjoy: 0
Tyrell: 0
Zaopatrzenie:
Baratheon: 4
Martell: 4
Greyjoy: 4
Tyrell: 4
Stark: 3
Lannister: 2
KARTY RODÓW
Baratheon - amacotti
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Lannister - Czarny Jaszczur
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Stark - levi
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Greatjon Umber [2] [miecz]
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Martell - Jazmatos
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Greyjoy - Dredzilla
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Tyrell - gamaliel
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
KARTY WESTEROS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
KARTY DZIKICH (Siła: 0; Sprawdzał: Martell)
WARG-ZWIADOWCAZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
JEŹDŹCY MAMUTÓWZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNYZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ZABÓJCY WRONZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
CISZA NA MURZEZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULIZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).
KRÓL ZA MUREMZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
NADCIĄGA HORDAZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
|
Ostatnio zmieniony przez merkan Wto 25 Lis, 2014, w całości zmieniany 399 razy |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 09 Paź, 2014
|
|
|
Historia Gry
Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Karta: KRÓL ZA MUREM
Licytację wygrywa Lannister
Kruk:
Lannister sprawdza kartę Dzikich i kładzie ją na wierzch talii
Najazdy:
Tyrell: Three Towers -> pali Umocnienie Władzy Martell-a na Prince's Pass; Tyrell zyskuje 1 Żeton Władzy; Martell traci 1 Żeton Władzy
Lannister: The Golden Sound -> pali Wsparcie Greyjoy-a na Ironman's Bay
Stark: The Narrow Sea -> nic nie robi
Baratheon: Blackwater -> nic nie robi
Martell: The Reach -> pali Wsparcie Tyrell-a na Highgarden
Tyrell: West Summer Sea -> nic nie robi
Stark: Port White Harbor -> nic nie robi
Martell: Port Storms End -> nic nie robi
Marsze:
Tyrell: The Arbor Marsz(0) -> 1xPiechur na Starfall - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Lannister: Harrenhal Marsz(+1) -> 1xPiechur na Riverrun; 1xRycerz na Blackwater - bitwa z Baratheon-em
Stark: The Fingers Marsz(0) -> 1xRycerz na Winterfell
Baratheon: Dragonstone Marsz(-1) -> 1xRycerz na Crackclaw Point
Martell: Storms End Marsz(-1) -> nic nie robi
Greyjoy: Seagard Marsz(-1) -> 1xRycerz na Flint's Finger
Tyrell: Searoad Marches Marsz(-1) -> 1xRycerz na Oldtown; 1xRycerz zostaje
Lannister: Stoney Sept Marsz(0) -> 1xRycerz na Harrenhal; 1xRycerz zostaje
Baratheon: Kingswood Marsz(0) -> 1xRycerz na Crackclaw Point; 1xRycerz na Kingswood; 1xPiechur zostaje
Martell: Dornish Marches Marsz(0) -> nic nie robi
Greyjoy: Sunset Sea Marsz(0) -> 1xStatek na The Golden Sound - bitwa z Lannister-em
Greyjoy: Flint's Finger Marsz(+1) -> 1xRycerz na Seagard; 1xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em; zostawia Żeton Władzy
Umocnienie Władzy:
Stark: Winterfell(*) -> 1xRycerz
Baratheon: Port Dragonstone -> 1 Żeton Władzy
Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
Lannister: Riverrun -> 2 Żetony Władzy
Stark: Castle Black -> 2 Żetony Władzy
Martell: Sunspear -> 2 Żetony Władzy
Stark: Karhold -> 2 Żetony Władzy
Martell: Prince's Pass -> spalony przez Tyrell-a
Bitwy
Bitwa o Starfall
Atakuje: Tyrell [1]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [5]
[1] Rozkaz: Obrona(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Obara Sand [2] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell
Przegrywa: Tyrell. Usuwa rozkaz Marszu z East Summer Sea. 1xPiechur ginie.
Bitwa o Blackwater
Atakuje: Lannister [7]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [4]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister. Otrzymuje 2 Żetony Władzy.
Przegrywa: Baratheon. Wycofuje 1xRycerz na King's Landing.
Bitwa o The Golden Sound
Atakuje: Greyjoy [3]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[1] Jednostki: 1xStatek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xStatek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Greyjoy
Przegrywa: Lannister. Wycofuje 1xStatek do Port Lannisport
Bitwa o Lannisport
Atakuje: Greyjoy [5]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [3]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xWieża
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Greyjoy
Przegrywa: Lannister. Wykorzystuje kartę Tyrion Lannister [1]: Greyjoy zmienia na Theon Greyjoy [2]. Lannister traci 1xWieża i Garnizon.
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła ataku: 0
Karta: CISZA NA MURZE
Licytację wygrywa Tyrell
Kruk:
Lannister zmienia rozkaz w Riverrun na Marsz(+1)
Najazdy:
Tyrell: Three Towers -> pali Wsparcie Martell-a na Prince's Pass
Stark: The Narrow Sea -> pali Najazd Greyjoy-a na Moat Cailin
Martell: The Reach -> pali Umocnienie Władzy Baratheon-a na Kingswood; Martell zyskuje 1 Żeton Władzy; Baratheon traci 1 Żeton Władzy
Greyjoy: Sunset Sea -> nic nie robi
Stark: The Shivering Sea -> nic nie robi
Martell: Port Storms End -> pali Wsparcie Baratheon-a na Shipbraeker Bay
Greyjoy: Moat Cailin -> spalony przez Stark-a
Marsze:
Tyrell: Highgarden Marsz(-1) -> 1xWieża na Searoad Marches; 1xRycerz na Dornish Marches - bitwa z Martell-em
Lannister: Riverrun Marsz(+1) -> 1xRycerz, 1xWieża na Stoney Sept; 1xPiechur na Lannisport - bitwa z Greyjoy-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Stark: Winterfell Marsz(+1) -> 2xRycerz, 1xWieża na Castle Black; 1xRycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoy-em
Baratheon: Crackclaw Point Marsz(-1) -> 3xRycerz na Blackwater - bitwa z Lannister-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Martell: East Summer Sea Marsz(+1) -> nic nie robi
Greyjoy: Seagard Marsz(0) -> 1xPiechur na Riverrun; 1xRycerz na Pyke
Tyrell: Searoad Marches Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Reach - bitwa z Martell-em; nie zostawia Żetonu Władzy
Stark: White Harbor Marsz(-1) -> 1xPiechur na Crackclaw Point
Baratheon: King's Landing Marsz(0) -> 1xRycerz na Dragonstone; 1xRycerz na Crackclaw Point - bitwa z Stark-em
Martell: Dornish Marches Marsz(0) -> 1xRycerz na The Reach - bitwa z Tyrell-em
Greyjoy: Pyke Marsz(+1) -> 1xRycerz na Lannisport - bitwa z Lannister-em
Stark: Castle Black Marsz(0) -> 1xRycerz, 1xWieża na The Twins; 1xPiechur, 1xRycerz na Moat Cailin - bitwa z Greyjoy-em
Martell: Sunspear Marsz(-1) -> 2xWieża na The Boneway
Umocnienie Władzy:
Stark: Karhold -> 2 Żetony Władzy
Baratheon: Dragonstone -> 2 Żetony Władzy
Martell: Storms End -> 1 Żeton Władzy
Greyjoy: Port Pyke -> 1 Żeton Władzy
Stark: The Eyrie -> 2 Żetony Władzy
Baratheon: Kingswood -> spalony przez Martell-a
Martell: Yronwood -> 1 Żeton Władzy
Bitwy
Bitwa o Dornish Marches
Atakuje: Tyrell [9]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[4] Wsparcie: 2xRycerz
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [9]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz
[3] Wsparcie(+1): 1xRycerz
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell
Przegrywa: Tyrell. Przewija rękę dowódców. 1xRycerz zostaje zniszczony.
Bitwa o Lannisport
Atakuje: Lannister [13]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xPiechur
[9] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Greyjoy [12]
[2] Rozkaz: Obrona(+2)
[4] Jednostki: 2xRycerz
[2] Wsparcie(+1): 1xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister
Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 2xRycerz na Flint's Finger.
Bitwa o Flint's Finger
Atakuje: Stark [7]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Greyjoy [6]
[0] Rozkaz: brak
[0] Jednostki: 2xRycerz
[5] Wsparcie: 1xRycerz; Wsparcie: 3xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Stark
Przegrywa: Greyjoy. Przewija rękę dowódców. 2xRycerz zostaje zniszczony (jednostki rozbite).
Bitwa o Blackwater
Atakuje: Baratheon [7]
[-1] Rozkaz: Marsz(-1)
[6] Jednostki: 3xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Brak decyzji
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [7]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz
[5] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Lannister. Przewija rękę dowódców. 1xRycerz zostaje zniszczony (brak możliwości wycofania).
Bitwa o The Reach
Atakuje: Tyrell [6]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[6] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [4]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell. Królowa Cierni[0] zdejmuje Wsparcie(+1) z The Boneway.
Przegrywa: Martell. 1xRycerz zostaje zniszczony (brak możliwości wycofania).
Bitwa o Crackclaw Point
Atakuje: Baratheon [5]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[2] Wsparcie: 2xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Melisandre [1] [miecz]
[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali: Nie używane
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Stark [3]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Stark. Zabiera całą talię dowódców na rękę. 1xPiechur ginie od miecza.
Bitwa o The Reach
Atakuje: Martell [5]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Areo Hotah [3] [wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Tyrell [4]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Randyll Tarly [2] [miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell
Przegrywa: Tyrell. 1xWieża zostaje zniszczona. 1xRycerz wycofuje się na Searoad Marches.
Bitwa o Lannisport
Atakuje: Greyjoy [9]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[3] Wsparcie(+1): 1xStatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [10]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[5] Wsparcie(+1): 2xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister. Zdobywa 2 Żetony Władzy.
Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 1xRycerz na Pyke.
Bitwa o Moat Cailin
Atakuje: Stark [10]
[0] Rozkaz: Marsz(0)
[3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
[7] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz, 1xWieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: 1xPiechur, 1xRycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Stark
Przegrywa: Greyjoy. Wycofuje 1xPiechur, 1xRycerz na Seagard.
|
Ostatnio zmieniony przez merkan Pią 21 Lis, 2014, w całości zmieniany 12 razy |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 09 Paź, 2014
|
|
|
rozkazy poszły |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Kto tam jeszcze zalega? |
|
|
|
 |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
u góry jest napisane, Lanister jeszcze nie przesłał rozkazów |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Jak widać karol399 dołączył jako ostatni. Wysłałem właśnie maila dodatkowo (oprócz PW). Mam nadzieję, że szybko odpisze.
Będę się starał na bieżąco wszystko wyświetlać - będzie to o tyle łatwiejsze, że buduję automat w Google Sheets, który generuje mi posta z turą. Pokazał bym Wam, ale są tam już rozkazy i wylosowana kolejność kart |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Nie żebym narzekał, ale trochę nam Lannister spowalnia z wystartowaniem... |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
Zgadzam się.
Dajmy mu czas do jutra, do południa. Jak się nie odezwie to szukamy kogoś innego. |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 10 Paź, 2014
|
|
|
W razie poszukiwań przypomnę że zgłaszałem się na rezerwę |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
Samo południe (no prawie).
Tak jak wcześniej pisałem Karla zastępuje Czarny Jaszczur.
Rozkazy odkryte - proszę o wytyczne Kruka - Lannistera
oraz kolejno rozkazy marszów - patrz pierwszy post.
PS.
Jako, że to moja pierwsza gra jako prowadzący, to proszę o sprawdzanie rozkazów na mapie.
I sugestie do prowadzenia. |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
jako że pierwsza runda nie zaskakuje to pozwole już wykonać marsz
redwyne marsz-1 na west summer sea |
|
|
|
 |
amacotti [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
2 statki na ESS |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
amacotti napisał/a: | 2 statki na ESS |
Muszę przyznać, że to bardzo nie standardowe zagranie i nie wiem co chcesz nim osiągnąć w dłuższej perspektywie bo nie zdobywasz KL w 2 turze. No, ale jakby nie mam wyjścia atakuję dowódca pw, choć czuje że plama pójdzie |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
Cytat: | Greyjoy: Port Pyke -> 2 żetony Władzy |
Z portu jest tylko jeden żeton władzy a dodatkowym wymogiem przyznania jest brak obcej floty na sąsiadującym akwenie morskim.
Krukiem zmieniam rozkaz na The Golden Sound z marszu na Obronę +2 |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014
|
|
|
Słuszna uwaga pośpieszyłem się trochę z tymi żetonami w Port Pyke. Jednakże Twoja zmiana rozkazów rozwiązała tą kwestię.
Poprawiłem też ilość żetonów.
Czekamy jeszcze na Starka z rozkazem marszu. Mimo wszystko bitwa Baratheona z Martellem może się odbyć. Czekam na kartę Baratheona.
Bitwa o East Summer Sea
Atakuje: Martell
1 - Marsz
1 - Jednostki: 1xStatek
0 - Wsparcie: brak
4 - Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze lenników
6 - Łączna siła
Broni: Baratheon
0 - Obrona
2 - Jednostki: 2xStatek
0 - Wsparcie: brak
0 - Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Niższa pozycja na torze lenników
2 - Łączna siła
Wynik: Baratheon przegrywa i traci obydwa statki. Martell obejmuje panowanie nad East Summer Sea. Plama [0] odrzuca Areo Hotah [3] z ręki Martell-a. |
Ostatnio zmieniony przez merkan Nie 12 Paź, 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|
|