galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Talie "chronologiczne"
Autor Wiadomość
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 16 Paź, 2015   

Siódmy Poziom

Do zbadania Siódmego Poziomu zdecydowałem się wykorzystać połączone siły Dunedainów i Leśnych Elfów, gdyż w ostatnich taliach przygodowych z cyklu Cienie Mrocznej Puszczy było kilka kart Leśnych Elfów. Kolejna talia 50-kartowa.

Bohaterowie (zagrożenie 31):
Aragorn (Core)
Legolas (Core)
Beravora (Core)

Sprzymierzeńcy (15):
2x Syn Arnoru (Core)
1x Łucznik znad Srebrnej Żyły (Core)
2x Dunedain-Obserwator (TDM)
2x Córka Nimrodel (Core)
1x Henamarth Rzeczna Pieśń (Core)
1x Haldir z Lorien (AJtR)
2x Leśny Elf Tropiciel (TDM)
2x Posłaniec z Mrocznej Puszczy (RtM)
2x Gandalf (Core)

Dodatki (23):
2x Namiestnik Gondoru (Core)
1x Kamień Celebriany (Core)
2x Znak Dunedainów (THfG)
2x Ostrzeżenie Dunedainów (CatC)
1x Ostrze Gondolinu (Core)
1x Nieoczekiwana Odwaga (Core)
2x Leśna Pułapka (Core)
1x Mroczna Wiedza (Core)
2x Instynkt Samozachowawczy (Core)
3x Płonąca Gałąź (CatC)
3x Pieśń Mądrości (CatC)
2x Pieśń Podróży (THoEM)

Wydarzenia (12):
1x Zawsze Czujny (Core)
1x Atak z Zaskoczenia (Core)
1x Szlachetne Poświęcenie (Core)
1x Mistrzostwo w Fechtunku (Core)
2x Finta (Core)
1x Szybkie Uderzenie (Core)
1x Cios z Rozmachem (Core)
1x Zjednoczeni (Core)
2x Sprawdzian Woli (Core)
1x Stawić Czoła (Core)
1x Plotki Ziemi (RtM)

Od razu zaznaczam, że w polskim tłumaczeniu karty "Księga Mazarbul" jest błąd. Tekst karty powinien brzmieć: "Bohater, do którego dołączono tę kartę, nie może atakować oraz nie zostaje wyczerpany podczas przydzielenia do wyprawy."

W tym scenariuszu talia sprawdza się bardzo dobrze. Wygrałem większość rozegranych partii. Kluczową kartą jest Namiestnik Gondoru na Aragornie - bez tego nie będziemy w stanie opłacać sprzymierzeńców, którzy sporo kosztują. Jednak zanim wystawimy sprzymierzeńców, warto zadbać o Płonącą Gałąź na Aragornie (wymaga najpierw Pieśni Mądrości). Może się też przydać Leśnemu Elfowi Tropicielowi, który w fazie odpoczynku leczy swoje obrażenia. Ponieważ w talii spotkań jest dużo wrogów, warto też zadbać o efekty leczące. Największe jednostkowe zagrożenie stanowią trolle i Wódz Otchłani - w rundzie, w której wchodzi do gry, ma 8 ataku i jest w stanie zabić każdego z naszych bohaterów. Trzeba jendak pamiętać, że można przegrać będąc przytłoczonym ilością wrogów - wiele efektów cienia wprowadza do strefy przeciwności orków. Temu ma zapobiec Płonąca Gałąź. Jednak największą siłą talii są Plotki Ziemi i Henamarth - pozwalają przewidzieć, jaka karta zostanie odkryta z talii w rundzie i odpowiednio się przygotować.

Drugi etap wyprawy jest prostszy - z talii spotkań odkrywamy tylko wrogów, a po przejściu pierwszego etapu jesteśmy już przygotowani na wszystko. Ostatecznie, świetnie mi się grało tą talią, zwłaszcza, że nie jest zbudowana na starym kombo Atak z Zaskoczenia + Gandalf, a wykorzystałem tu wiele kart, których dotąd nie używałem - Mroczna Wiedza pozwala nieco kontrolować zagrożenie kart cienia, Cios z Rozmachem pozwala usunąć większość orków przed atakiem, Mistrzostwo w Fechtunku pozwala Legolasowi zabić Goblińskiego Łucznika, gdyby akurat nie było innych opcji pod ręką.

EDIT: Źle odczytywałem wymuszony efekt drugiego etapu wyprawy: jedna karta z talii spotkań jest odkrywana normalnie, natomiast wróg może wpaść dodatkowo. Mimo to, jeśli zdołamy pokonać pierwszy etap, w drugim nie powinno być poważniejszych problemów (chyba, że w tej samej rundzie wyskoczą dwa trolle :mrgreen: ).
Ostatnio zmieniony przez AndO3131 Sob 30 Sty, 2016, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Zawojak 

Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015   

Ciekawa talia, ale mimo wszystko zaskakuje mnie brak sprzymierzeńców z taktyki gdyż jezeli ja gram taktyką to zawsze umieszczam w talii dużą część postaci z tej sfery
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015   

Niestety, chronologicznie wśród kart taktyki nie ma na razie Leśnych Elfów ani Dunedainów :sad: . Na szczęście zasoby generowane przez Legolasa można wykorzystać do opłacania kart z innych sfer dzięki pieśniom.
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Nie 25 Paź, 2015   

Ucieczka z Morii

Postanowiłem stworzyć talię z Hobbitami. Do czasu wydania Khazad-Dum pojawiło się 2 bohaterów i 2 sprzymierzeńców z tej rasy, więc talię dopakuję Krasnoludami.

Bohaterowie (zagrożenie 27):
Gimli (Core)
Frodo Baggins (CatC)
Bilbo Baggins (THfG)

Sprzymierzeńcy (19):
1x Bystrooki Tuk (THoEM)
1x Topornik Weteran (Core)
2x Tuk Włóczykij (Core)
3x Górnik Zigilu (Kaz)
2x Ereborski Kowal (Core)
2x Górnik z Żelaznych Wzgórz (Core)
2x Długobrody Kartograf (CatC)
3x Ereborski Kronikarz (Kaz)
3x Gandalf (Core)

Dodatki (18):
2x Topór z Dwarrowdelfu (Kaz)
1x Nieoczekiwana Odwaga (Core)
2x Starożytny Mathom (AJtR)
1x Instynkt Samozachowawczy (Core)
3x Płonąca Gałąź (CatC)
3x Szybki Węzeł (TDM)
2x Pieśń Królów (THfG)
3x Pieśń Mądrości (CatC)
1x Ereborskie Buty (Kaz)

Wydarzenia (13):
1x Atak z Zaskoczenia (Core)
1x Mistrzostwo w Fechtunku (Core)
2x Finta (Core)
2x Szybkie Uderzenie (Core)
1x Khazad! Khazad! (Kaz)
2x Sprawdzian Woli (Core)
1x Krasnoludzki Grobowiec (Core)
2x Plotki Ziemi (RtM)
1x Wiedza Przodków (Kaz)

Zastanawiałem się też nad wyborem Bifura zamiast Bilba, ale ostatecznie nie zauważyłem większej skuteczności takiej kombinacji bohaterów w tym scenariuszu, więc wybrałem niewykorzystywanego jeszcze bohatera.

Ucieczka z Morii jest scenariuszem bardzo losowym z powodu talii wyprawy złożonej z 7 kart. Po pierwsze, trzeba znaleźć w talii (co zdaża się bardzo rzadko) lub wyszukać za pomocą karty wyprawy Wąskie Tunele cel - Porzucone Narzędzia. Tylko one pozwolą pokonać Ucieczkę z Ciemności. W zależności od układu kart wyprawy, może być konieczne przewinięcie tej talii nawet dwa razy, albo ani razu. Jednocześnie Bezimienny Strach rośnie w siłę z każdym punktem zwycięstwa w puli - im więcej kart wyprawy pokonamy (również Wielkich Jaskiniowych Trolli i Straszliwych Uskoków), tym większa będzie jego siła zagrożenia. Dodatkowym utrudnieniem są Nowe Sztuczki Diabelskie, które resetują kartę wyprawy, zazwyczaj, gdy mamy kończyć grę lub znaleźć Porzucone Narzędzia :mrgreen: . Generalnie wygrywałem 1 grę na 3-4 przegrane, w większości przez poziom zagrożenia.

Trudno wskazać idealną startową rękę, gdyż w zależności od talii spotkań przydatne są różne karty: Górnik Zigilu, Szybki Węzeł, kilku sprzymierzeńców, Pieśń Mądrości (przyda się sporo zasobów wiedzy). Gandalf też bardzo pomaga w wyprawie i obniżeniu poziomu zagrożenia. Gimli znakomicie radzi sobie z wrogami. Wystarczy zebrać na nim 2 żetony obrażeń lub topór. Znakomitym obrońcą jest Frodo, choć czasem odbywa się to kosztem poziomu zagrożenia. Do ukończenia scenariusza przydają się efekty przygotowania na Frodzie - Szybkie Wezły, Nieoczekiwana Odwaga, które pozwolą mu w dwie rundy (w wyjątkowych wypadkach w jedną) umieścić 4 żetony wyprawy na Ucieczce z Ciemności i wygrać grę (oczywiście najpierw trzeba znaleźć Porzucone Narzędzia, co nie jest wcale takie proste).
Ostatnio zmieniony przez AndO3131 Sob 30 Sty, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 20 Lis, 2015   

Scenariusz Mrok nad Osgiliath z druku na żądanie został wydany po Podróży do Rhosgobel. Talię umieściłem w tym samym poście poniżej.
 
     
krzysztof1986

Dołączył: 23 Sty 2016
Posty: 63
Wysłany: Wto 26 Sty, 2016   

czekam na ciąg dalszy
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016   

Brama Czerwonego Rogu

Zaczynam cykl Dwarrowdelf talią Dunedainów i Rohanu, gdyż 3 etap tego scenariusza posiada silny negatywny efekt - odrzuca z gry postacie z siłą woli 0. Tylko Rohan posiada wystarczającą liczbę postaci o większej sile woli. Z ciekawostek - zrezygnowałem ze sfery taktyki oraz Namiestnika Gondoru :mrgreen: , a mimo to wygrywałem średnio co drugą grę.

Bohaterowie (zagrożenie 31):
Aragorn (Core)
Eowina (Core)
Beravora (Core)

Sprzymierzeńcy (17):
1x Zwiadowca ze Śnieżnego Potoku (Core)
2x Zwiadowca z Północy (Core)
2x Zaklinacz Koni z Zachodniej Bruzdy (THfG)
1x Eomund (CatC)
3x Eskorta z Edoras (AJtR)
3x Najlepsze Konie Riddermarchii (THoEM)
1x Podróżniczka z Zachodniego Gościńca (RtM)
1x Gleowin (Core)
3x Gandalf (Core)

Dodatki (17):
1x Kamień Celebriany (Core)
2x Znak Dunedainów (HfG)
3x Ostrzeżenie Dunedainów (CatC)
2x Misja Dunedainów (AJtR)
1x Nieoczekiwana Odwaga (Core)
1x Leśna Pułapka (Core)
2x Instynkt Samozachowawczy (Core)
3x Płonąca Gałąź (CatC)
2x Pieśń Mądrości (CatC)

Wydarzenia (16):
2x Atak z Zaskoczenia (Core)
1x Drugie Śniadanie (CatC)
1x Siła Woli (Core)
2x Sprawdzian Woli (Core)
1x Stawić Czoła (Core)
1x Szczęście czy Przeznaczenie (Core)
1x Werbunek Rohirrimów (THfG)
2x Naprzód, po Śmierć (THoEM)
1x Zadziwiająca szybkość (RtM)
1x Spryt Radagasta (Core)
1x Sekretna Ścieżka (Core)
2x Plotki Ziemi (RtM)

Trudność w tym scenariuszu stanowi wyprawa oraz groźni wrogowie, ale nie wszystkie okoliczności sprzysięgły się przeciwko nam. Niezykle pomocna jest Arwena, generująca dodatkowy żeton zasobów co rundę. Ten efekt uznałem za dość potężny, by usunąć z talii Namiestnika Gondoru.

Największe zagrożenie dla tej talii stanowią wrogowie - jeśli podczas pierwszych rund pojawi się kilku, to nie mamy większych szans. Na początku gry Górskiego Trolla można czasem złapać w Leśną Pułapkę, a innego pojedynczego wroga przy niebronionym ataku i odrobinie szczęścia zabić kontratakiem Aragorna oraz Beravory. Głównym zadaniem Beravory w grze było blokowanie ataków - Ostrzeżenia Dunedainów oraz Płonąca Gałąź potrafią zdziałać cuda (oczywiście w miarę możliwości korzystamy też z dociągu kart). Niewątpliwie problemem tej talii jest walka - jedynie bohaterowie, Gandalf, Zwiadowcy z Północy oraz Najlepsze Konie Riddermarchii mogą walczyć. Jeśli dotrzemy do 3 etapu wyprawy, nie powinniśmy napotkać żadnych problemów - tylko Zwiadowca ze Śnieżnego Potoku zostaje natychmiast odrzucony. Silnie wykorzystywałem Plotki Ziemi - wiedza, jaką kartę odkryjemy podczas fazy wyprawy jest bezcenna. Lodowate Zimno można spokojnie dołączyć do Beravory - dzięki Misji Dunedainów nie będziemy zmuszeni jej odrzucić podczas 3 etapu wyprawy. Warto też zaznaczyć bardzo pomocny efekt Schodów Mrocznej Strugi. Dzięki nim raz udało mi się pozbyć Lodowatego Zimna.

W jednej rozgrywce niemal na samym początku zginęła Beravora, ale mimo to udało mi się ukończyć scenariusz. Nie miałem jednak okazji wykorzystać Szczęścia czy Przeznaczenia :cry: .

Edit: Kolejny raport spod szczytu Caradhras: po pokonaniu 2 Górskich Trolli dzięki 2 wizytom Gandalfa zdawało się, że już będzie z górki. Wyprawa się ociąga, bo Lodowate Zimno zamroziło Beravorę, a nie posiadam Misji Dunedainów. Po kilku rundach, w trakcie których kolejne Lodowate Zimno dopadło Aragorna, a jeszcze inne odrzuciłem Sprawdzianem Woli wreszcie jest razem z Kamieniem Celebriany! Uzupełniam rynsztunek Aragorna oraz Beravory i ruszamy, po drodze zwiedzając Celebdil oraz Fanuidhol. Aż tu nagle Dzikie Głosy przywróciły Śnieżnego Warga oraz Lodowate Zimno na wierzch talli spotkań. Pech chciał, że kolejną odkrytą kartą jest Lodowate Zimno, które mrozi Eowinę. Na szczęście 4 sprzymierzeńców z Rohanu wspomaganych Zadziwiającą Szybkością (+ 8 siły woli) kończą wyprawę mimo Śnieżycy, która ich zaskoczyła w ostatniej rundzie.
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 05 Lut, 2016   

Droga do Rivendell

Do tego scenariusza wykorzystałem talię Noldorów i Dunedainów - wszystkie dzieci Elronda w komplecie :mrgreen: (Arwena w postaci karty celu). Oczywiście mają za mało sprzymierzeńców, więc dołożyłem tu Orły i Radagasta.

Bohaterowie (zagrożenie 30):
Elrohir (TRG)
Elladan (RtR)
Beravora (Core)

Sprzymierzeńcy (15):
1x Syn Arnoru (Core)
1x Dunedain-Obserwator (TDM)
2x Skrzydlaty Stróż (THfG)
1x Landrowal (AJtR)
1x Potomek Thorondora (THoEM)
1x Wasal Pana Wiatrów (TDM)
2x Orły Gór Mglistych (RtM)
2x Minstrel z Rivendell (THfG)
1x Gildor Inglorion (THoEM)
2x Gandalf (Core)
1x Radagast (AJtR)

Dodatki (22):
1x Kamień Celebriany (Core)
1x Znak Dunedainów (THfG)
3x Ostrzeżenie Dunedainów (CatC)
1x Misja Dunedainów (AJtR)
1x Ostrze Gondolinu (Core)
1x Wsparcie Orłów (RtM)
2x Ostrze z Rivendell (RtR)
1x Nieoczekiwana Odwaga (Core)
2x Opiekun Lorien (Core)
2x Instynkt Samozachowawczy (Core)
3x Płonąca Gałąź (CatC)
3x Pieśń Mądrości (CatC)
1x Pieśń Podróży (THoEM)

Wydarzenia (13):
1x Atak z Zaskoczenia (Core)
1x Drugie Śniadanie (CatC)
1x Finta (Core)
1x Szybkie Uderzenie (Core)
1x Orły Nadlatują! (THfG)
1x Deszcz Kamieni (RtR)
2x Sprawdzian Woli (Core)
1x Spryt Radagasta (Core)
1x Sekretna Ścieżka (Core)
3x Plotki Ziemi (RtM)

Ten scenariusz w większości opiera się na walce. Kluczowymi kartami są Pieśń Mądrości i Płonąca Gałąź na Elrohirze. Następnie należy umieścić więcej dodatków na bohaterach, aby zabezpieczyć się przed wrogami, którzy je odrzucają (Orczy Grabieżcy i w mniejszym stopniu Czarne Uruki). Anulowanie efektów cienia jest tym ważniejsze, że mogą powodować odrzucenie Arweny, a tym samym przegraną - Śpiący Strażnik i Bezdroża. Bardzo ciekawa jest Zasadzka Orków - w moich rozgrywkach powodowała zawsze cofnięcie orków ze stosu odrzuconych kart spotkań do strefy przeciwności, porażkę w wyprawie i niemal zawsze śmierć kilku bohaterów.

Mimo tych trudności, większość rozgrywek tą talią kończyła się sukcesem. Jeśli uda się wystawić Płonącą Gałąź na Elrohirze. to już mamy z górki. Jeśli dodatkowo otrzymamy Plotki Ziemi, to wygraną mamy niemal zapewnioną. Pech jednak potrafi dać znać o sobie w najmniej oczekiwanych momentach. W jednej z rozgrywek już zbliżałem się do końca, gdy pojawił się Wódz Otchłani. Myślę sobie: "trzeba ratować bohatera", więc atak przyjmuje Skrzydlaty Stróż. A tu niespodzianka: jako kartę cienia Wódz otrzymuje Śpiącego Strażnika :evil:

Rozegrałem również epicką bitwę z Zasadzką Orków - do strefy przeciwności weszli Orczy Grabieżcy i 2x Gobliński Włócznik. Myślę: " damy radę", a tu z mrocznej fali wchodzi Śpiący Strażnik :shock: . Wyczerpuję wszystkie postacie. Jednego z Goblińskich Włóczników blokuję Fintą, drugi zabija Beravorę, Elladan otrzymuje 3 obrażenia. Jednak w następnej rundzie to moja drużyna wychodzi zwycięsko - Elrohir blokuje 3 ataki dzięki zasobom, a Elladan zabija wszystkich wrogów dzięki swoim zasobom. Jednak brak Beravory daje się mocno we znaki. Po wielu rundach udaje mi się wygrać tę rozgrywkę, a to tylko dzięki Gandalfowi, który wszedł do gry w rundzie, w której miałem poziom zagrożenia 49 :lol:

Podczas innej rozgrywki, gdy Zasadzka Orków wprowadziła do gry 5 wrogów, po pierwszej rundzie jeszcze byłem w stanie przetrwać bez straty bohatera, ale w kolejnej rundzie zagrożenie mnie przerosło - kilka efektów cienia cofnęło wrogów do strefy przeciwności. W jeszcze innej rozgrywce miałem okazję wykorzystać Wsparcie Orłów - przy użyciu Szybkiego Uderzenia Elladan samodzielnie pokonał Dzikiego Niedźwiedzia - posiadał dodatkowo Znak Dunedainów i Ostrze z Rivendell.
Ostatnio zmieniony przez AndO3131 Pią 05 Lut, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
krzysztof1986

Dołączył: 23 Sty 2016
Posty: 63
Wysłany: Pią 05 Lut, 2016   

Widać że poszło ci nieźle. Mi szło o wiele gorzej zawsze trafił się jakis podstęp lub cień na który nie mogłem zaregaować (brak kart, brak zasobów) po czym gra była przegrana. Brawo
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 05 Lut, 2016   

Arwena niesamowicie pomaga w generowaniu zasobów. Oczywiście większości sprzymierzeńców nie byłem w stanie wystawić, ale 3-4 oprócz Arweny to był standard. Rozgrywki były długie - ponad 10 rund. Nie wyobrażam sobie przejścia tej przygody bez anulowania efektów cienia, stąd Płonąca Gałąź. W talii jest też obecny Dunedain-Obserwator. Sprawdzian Woli wykorzystywałem tylko w wyjątkowych sytuacjach - powodujących śmierć Arweny lub bohatera. Zazwyczaj przepuszczałem Zasadzkę Orków - epickie walki tworzą klimat tej przygody :wink:
 
     
maclis 

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 283
Wysłany: Czw 11 Lut, 2016   

Po długiej przerwie wróciłem do testowania projektu AndO3131. Przedtem testowałem pierwszy i drugi scenariusz core setu oraz Polowanie na Golluma.

Złożyłem talie na krasnalach przeznaczoną do Starcia u stóp Samotnej Skały. Ponieważ jednak miałem ułożoną akurat talię spotkań do Polowania na Golluma, pierw tutaj ją wytestowałem. Podjąłem się tylko jednej próby i nie powiodła się ona z powodu za małej siły woli.
Następnie trzykrotnie podjąłem się scenariusza z trollami. Niestety, za każdym razem byłem daleko od zwycięstwa. Zbyt wiele zależy od tego czy podejdą nam na rękę Gandalf (z atakiem zaskoczenia) lub pieśń mądrości. Bez wszystkich tych kart jesteśmy raczej skazani na porażkę. Za dużo w talii jest kart zielonych. Kartografowie są jednymi z najsłabszych sprzymierzeńców, dlatego z miejsca bym ich wyrzucił, szczególnie, że nie mamy żadnego zielonego bohatera. Ja ich wyrzuciłem przed ostatnią próbą, i zamiast nich dałem Faramira x2 i Namiestnika Gondoru x2. Nawet to zbytnio nie pomogło... . Talia ma minimalne wręcz wartości siły woli, i zbyt dużo zależy od szybkiego dobrania na rękę konkretnych kart. Chyba jest po prostu zbyt "krasnoludzka". Ciężko jest stworzyć talię na krasnalach bez Khazad-Dum lub jednego z Hobbitów. Po dużych modyfikacjach pewnie zwyciężyłbym ten scenariusz, ale wtedy to nie była by już twoja talia. Podejrzewam również, że przy dużym szczęściu da się przejść ten scenariusz tą talia, ale ja nie mam aż tyle chęci aby próbować do skutku.
Ten scenariusz da się ukończyć na samej podstawce i tym dodatku, używając talii opartej na dużej sile woli i Gandalfie.
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 30 Maj, 2016   

Czatownik

Niestety, niepatrznie skasowałem tę talię, ale spróbuję ją odtworzyć :evil: Wyglądała ona mniej więcej tak:

Bohaterowie (zagrożenie 33):
Legolas (Core)
Glorfindel (Core)
Aragorn (TWitW)

Sprzymierzeńcy (17):
1x Dunedain-Obserwator (TDM)
2x Strażnik Bruinen (TWitW)
3x Córka Nimrodel (Core)
1x Henamarth Rzeczna Pieśń (Core)
2x Minstrel z Rivendell (THfG)
1x Haldir z Lorien (AJtR)
1x Gildor Inglorion (THoEM)
3x Leśny Elf Tropiciel (TDM)
3x Posłaniec z Mrocznej Puszczy (RtM)

Dodatki (20):
1x Znak Dunedainów (THfG)
3x Ostrzeżenie Dunedainów (CatC)
1x Miecz, Co Został Złamany (TWitW)
1x Ostrze Gondolinu (Core)
2x Ostrze z Rivendell (RtR)
2x Opiekun Lorien (Core)
2x Instynkt Samozachowawczy (Core)
3x Płonąca Gałąź (CatC)
1x Pieśń Królów (THfG)
1x Pieśń Bitwy (TDM)
3x Zaradny (TWitW)

Wydarzenia (13):
1x Atak z Zaskoczenia (Core)
2x Finta (Core)
2x Szybkie Uderzenie (Core)
1x Deszcz Kamieni (RtR)
2x Bogactwo Lorien (Core)
1x Sekretna Ścieżka (Core)
1x Poszukiwania Gandalfa (Core)
1x Ścieżka Obieżyświata (THfG)
2x Plotki Ziemi (RtM)

Czatownik Jest scenariuszem pełnym walki, więc należy jak najszybciej wprowadzić do gry Córkę Nimrodel lub Instynkt Samozachowawczy. Zaradny znakomicie wspomaga generowanie zasobów. Należy też uważać na poziom zagrożenia, który potrafi w tym scenariuszu szybko wzrosnąć. Aragorn pozwala kontrolować sytuację.
Ostatnio zmieniony przez AndO3131 Sob 15 Paź, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
krzysztof1986

Dołączył: 23 Sty 2016
Posty: 63
Wysłany: Pon 30 Maj, 2016   

bez namiestnika gondoru ?? :D brawo
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 192
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 30 Maj, 2016   

Trzeba szukać nowych rozwiązań :mrgreen: Zaradny dobrze go zastępuje i dodatkowo nie jest unikalny.
 
     
drumdaar 

Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 20
Wysłany: Wto 16 Sie, 2016   

AndO3131 napisał/a:
...Rozgrywki były długie - ponad 10 rund. Nie wyobrażam sobie przejścia tej przygody bez anulowania efektów cienia, stąd Płonąca Gałąź.


Sorki za czepialstwo ale niestety Galazke mozna zapiac tylko do Bohatera Wiedzy (zielony) ;)
Elrohir sobie nia nie poswieci...

tez sie kiedys na to nacialem bodajze przy Dainie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 13