 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF 76 - Mhysa |
Autor |
Wiadomość |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014 PBF 76 - Mhysa
|
|
|
TURA 5/10 - FAZA AKCJI
Kolejność rozgrywki:
Kruk:
Targeryan
Najazdy:
Targeryan
Reszta: bez efektu
Marsze:
Targeryan - na mapie
Volantis - na mapie
Greyjoy - na mapie
Yunkai - na mapie
Targeryan: Astapor: Koń na Ghiscar, kon na Yunkish Coast, bitwa z Yunkai
Volantis : Western Cedard Pass : 3x statek na The Gulf of Grief, bitwa z Greyjoy
Greyjoy: Valyria : piechur na Lands of the Long Summer, bitwa z Volantis
Yunkai
Targeryan
Volantis
Yunkai
2. GRACZE
4. KARTY RODÓW
Targaryen - lukiluk
Ser Barristan Selmy [4] [miecz][wieża]
Daario Naharis [3] Jeśli karta “Daenerys Targaryen” znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych, ta karta zyskuje +1 do siły i symbol miecza.
Strong Belwas [2] Jeśli obszar objęty bitwą jest obszarem lądowym, siła wszystkich jednostek, Twoich oraz przeciwnika, również wspierających, spada do 0.
Grey Worm [2] [wieża]
Rakharo [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przejrzeć talię wszystkich kart Dothraki i jedną wybraną z nich położyć zakrytą na wierzchu, tasując wszystkie pozostałe.
Daenerys Targaryen [1] Cofnij kartę przeciwnika na jego rękę. W tej bitwie nie może on użyć żadnej karty rodu.
Skahaz Mo Kandaq [0] Możesz odrzucić po jednym żetonie władzy za każdą jednostkę przeciwnika, biorącą udział w bitwie, by zredukować jej siłę do 0. Nie działa na machiny oblężnicze.
Yunkai - Gog
Yurkhaz Zo Yunzak [4] Ta karta zyskuje +1 siły za każdy tor wpływów, na którym jesteś wyżej od przeciwnika.
Bloodbeard [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, ta karta zyskuje tyle symboli miecza, ile wynosiła Twoja przewaga siły bitewnej.
Brown Ben Plumm [2] [miecz][wieża]
Ghazdor Zo Ahlaq [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wziąć na rękę kartę rodu użytą przez przeciwnika. Traktuj ją, jak własną do momentu użycia w bitwie, po którym wraca ona na stos zużytych kart swojego pierwotnego właściciela.
Perfumed Hero [1] Jeśli przegrasz tę bitwę, zyskujesz 2 żetony władzy.
Girl General [1] [wieża]
Yezzan Zo Qaggaz [0] Po bitwie możesz zamienić swoje karty na ręcę ze swoim stosem kart odrzuconych. Ta karta trafia na stos kart odrzuconych.
Greyjoy - Leśnik
Victarion Greyjoy [4] Jeśli w tej bitwie używasz Ostrza z Valyriańskiej Stali, to zapewnia ono premię +2 zamiast +1. Nie odwracaj jego żetonu. W tej turze możesz użyć go ponownie.
Longwater Pyke [3] [miecz][miecz]
Rodrik “The Vole” Sparr [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę oraz toczy się ona na obszarze morskim, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Red Ralf Stonehouse [2] Dodaj 1 do siły tej karty za każdy przyległy do obszaru bitwy obszar morski, który kontrolujesz.
Wulf One-Ear [1] [miecz]
Bloodless Tom [1] Natychmiast przesuń jeden ze swoich żetonów o jedną pozycję w górę wybranego przez Ciebie toru Wpływów.
Moqorro [0] Po bitwie możesz podejrzeć wierzchnią kartę jednej wybranej talii Essos, odrzucając jeden żeton władzy. Jeśli odrzucisz jeszcze jeden żeton władzy, możesz przetasować całą talię.
Volantis - guzu
The Tattered Prince [4] [miecz][miecz]
Triarch Nyessos Vhassar [3] Ta karta zyskuje +1 do siły za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
Triarch Malaquo Maegyr [2] Ta karta zyskuje jeden symbol czaszki za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
Triarch Doniphos Paenymion [2] Ta karta zyskuje jeden symbol miecza oraz jeden symbol wieży za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
Caggo “The Corpsekiller” [1] [miecz][wieża]
Belicho Staegone [1] Jeśli bronisz się na obszarze morskim, siła wszystkich nie należących do Ciebie statków spada do 0.
Benerro [0] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
5. KARTY ESSOS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dothraki] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dothraki] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dothraki] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dothraki] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dothraki] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [Dothraki] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [Dothraki]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [Dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [Dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [Dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
6. KARTY DOTHRAKI
Aktualna siła Dothraków: 0
Kolejną kartę Dothraków oglądali: Greyjoy, Targaryen
NAJAZD GRABIEŻCZY
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
SPOKOJNE CHWILE
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
BRACIA KRWI
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
ZWIADOWCY DOTHRAKI
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ W VAES DOTHRAK
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
JEŹDŹCY NA MORZU TRAW
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KHAL
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
DOSH KHALEEN
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA KHALASAR
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. |
Ostatnio zmieniony przez Martin Nie 09 Lis, 2014, w całości zmieniany 117 razy |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
Tura 1/10
Decyzja kruka: Yunkai podgląda kartę Dothraki. Karta zostaje na górze stosu
Najazdy: -
Marsze:
Targaryen: Khyzai Pass -> piechur na Skahazadhan
Yunkai: East Ghiscar -> piechur na Old Ghis, zostawia żeton władzy
Greyjoy: Summer Sea -> statek na The Smoking Sea, statek na The Gulf of Grief
Volantis: Demon Road -> piechur na Valyrian Road, zostawia żeton władzy
Targaryen: East Slaver's Bay -> statek na West Slaver's Bay
Yunkai: Ghiscari Strait -> statek atakuje The Gulf of Grief - Bitwa z Greyjoyem!
Greyjoy: Valyria -> rycerz na The Lands of the Long Summer, piechur na Oros
Volantis: Volantene Bay -> statek atakuje The Smoking Sea - Bitwa z Greyjoyem!
Volantis: Bay of Elyria -> statek atakuje West Slaver's Bay - Bitwa z Targaryenem!
Umocnienia władzy:
Targaryen: Meereen -> mobilizacja: statek na East Slaver's Bay, statek do portu Meereen
Yunkai: New Ghis -> mobilizacja: statek na Ghiscari Strait, statek do portu New Ghis
Greyjoy: Ruined City -> +1 ŻW
Volantis: Mantarys -> mobilizacja: piechur, statek na Bay of Elyria
Tura 2/10
Siła Dothraków: 2 --> 4
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dothraki] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Decyzja kruka: Greyjoy zmienia rozkaz na Oros na wsparcie+1
Najazdy:
Volantis: The Smoking Sea -> niszczy wsparcie Greyjoya na The Gulf of Grief
Marsze:
Targaryen: Port Meereen -> statek na East Slaver's Bay
Yunkai: Ghiscari Strait -> statek na Eastern Cedars' Pass
Greyjoy: Summer Sea -> statek atakuje The Smoking Sea - Bitwa z Volantis!
Volantis: Bay of Elyria -> statek na Western Cedars' Pass
Targaryen: Meereen -> piechur na Ghozai, rycerz na Yunkai
Yunkai: Old Ghis -> piechur na Velos, zostawia żeton władzy
Greyjoy: The Lands of the Long Summer -> rycerz atakuje Valyrian Road - Bitwa z Volantis!
Volantis: Mantarys -> piechur na Tolos, rycerz na The Lands of the Long Summer
Greyjoy: Ruined City -> bez efektu
Volantis: Valyrian Road -> usunięty (utrata obszaru)
Umocnienia władzy:
Targaryen: Skahazadhan -> +2 ŻW
Yunkai: New Ghis -> mobilizacja: piechur i statek na Ghiscari Strait
Yunkai: Port New Ghis -> +1 ŻW
Tura 3/10
Siła Dothraków: 0 --> 0
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Decyzja kruka: Greyjoy podgląda kartę Dothraki. Karta zostaje na wierzchu talii.
Najazdy:
Volantis: The Smoking Sea -> niszczy najazd Greyjoya na Summer Sea
Volantis: The Lands of the Long Summer -> bez efektu
Marsze:
Targaryen: West Slaver's Bay -> statek na Eastern Cedars' Pass - Bitwa z Yunkai!
Yunkai: New Ghis -> 2 rycerze na Ghozai - Bitwa z Targaryenem!
Greyjoy: Port Valyria -> statek na The Smoking Sea - Bitwa z Volantis!
Volantis: Bay of Elyria -> 2 statki na Western Cedars' Pass, statek na West Slaver's Bay - Bitwa z Targaryenem!
Targaryen: Yunkai -> rycerz i machina na Astapor, zostawia żeton władzy
Yunkai: Eastern Cedars' Pass -> bez efektu
Greyjoy: The Gulf of Grief -> statek na Western Cedars' Pass - Bitwa z Volantis!
Volantis: Demon Road -> piechur na Valyrian Road
Yunkai: Ghiscari Strait -> statek na The Gulf of Grief - Bitwa z Greyjoyem!
Greyjoy: Ruined City -> piechur na Valyrian Road - Bitwa z Volantis!
Umocnienia władzy:
Targaryen: Meereen -> +2 ŻW
Targaryen: Skahazadhan -> +2 ŻW
Yunkai: Old Ghis -> +1 ŻW
Yunkai: Port New Ghis -> +1 ŻW
Volantis: Mantarys -> +2 ŻW
Volantis: Tolos -> mobilizacja: 2 piechurzy up do rycerzy
Tura 4/10
Siła Dothraków: 0 --> 2
Talia I:
Ostatnie dni lata [Dothraki] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak Dothraków Dothraki atakują Zatokę Niewolniczą.
Decyzja kruka: Greyjoy podgląda kartę Dothraki. Karta zostaje na wierzchu talii.
Najazdy:
Targaryen: West Slaver's Bay -> niszczy wsparcie Yunkai na Eastern Cedars' Pass
Greyjoy: Valyrian Road -> niszczy wsparcie Volantis na Demon Road
Volantis: Volantene Bay -> bez efektu
Marsze:
Targaryen: Port Meereen -> statek na East Slaver's Bay
Yunkai: New Ghis -> 2 rycerze na Ghozai - Bitwa z Targaryenem!
Greyjoy: The Smoking Sea -> bez efektu
Volantis: Tolos -> rycerz na Summer Cliffs, rycerz na The Lands of the Long Summer, zostawia żeton władzy
Targaryen: Astapor -> rycerz na Ghiscar
Yunkai: Old Ghis -> piechur na Upper Worm River
Greyjoy: The Gulf of Grief -> statek na Western Cedars' Pass
Volantis: Bay of Elyria -> 3 statki na Western Cedars' Pass - Bitwa z Greyjoyem!
Yunkai: Velos -> bez efektu
Volantis: Lands of the Long Summer -> 2 rycerze na Oros, zostawia żeton władzy - Bitwa z Greyjoyem!
Umocnienia władzy:
Targaryen: Meereen -> +2 ŻW
Targaryen: Skahazadhan -> +2 ŻW
Yunkai: Port New Ghis -> +1 ŻW
Greyjoy: Oros -> usunięte
Volantis: Mantarys -> +2 ŻW |
Ostatnio zmieniony przez Martin Pon 22 Wrz, 2014, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
Ważne uwagi
Gramy do 6 zamków! Jeśli nikomu nie uda się ich zdobyć, gra kończy się po 10 turze. Wtedy podliczamy zamki, twierdze, zaopatrzenie etc. jak zawsze.
Wyjaśnienia kart rodów:
Skahaz Mo Kandaq [0] Możesz odrzucić po jednym żetonie władzy za każdą jednostkę przeciwnika, biorącą udział w bitwie, by zredukować jej siłę do 0. Nie działa na machiny oblężnicze.
Jeśli po stronie przeciwnika w bitwie uczestniczy kilka jednostek, to siłę każdej redukuje się pojedyńczo, tzn. nie trzeba zredukować wszystkich.
Bloodbeard [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, ta karta zyskuje tyle symboli miecza, ile wynosiła Twoja przewaga siły bitewnej.
W przypadku zwycięstwa na remisie, oczywiście nie zyskuje żadnych symboli.
Ghazdor Zo Ahlaq [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wziąć na rękę kartę rodu użytą przez przeciwnika. Traktuj ją, jak własną do momentu użycia w bitwie, po którym wraca ona na stos zużytych kart swojego pierwotnego właściciela.
Najłatwiej odnieść to do sytuacji przy stole. Karta zmienia właściciela i do momentu jej powrotu, Yunkai ma 8 kart, a przeciwnik, któremu ją zabrano 6. Użycie karty Yezzan zo Qaggaz nie powoduje powrotu tak zawłaszczonej karty do pierwotnego właściciela, jedynie użycie jej w bitwie.
Victarion Greyjoy [4] Jeśli w tej bitwie używasz Ostrza z Valyriańskiej Stali, to zapewnia ono premię +2 zamiast +1. Nie odwracaj jego żetonu. W tej turze możesz użyć go ponownie.
Naturalnie, jeśli Ostrze było już użyte w danej turze, to zdolność Victariona nic nie daje. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
czyli vic jest 4+2, 1+? dobrze rozumiem jesli ma miecz?:D |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
Jeśli używa miecza, to 4+2, jeśli nie używa to po prostu 4 |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
jaki jest sens nie używanuia?:d jak uzyje ma +2 a dodatkowo nie obraca go?:D |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
Jak nie ma Ostrza, to nie używa ;p
no i jeśli już w tej turze użył |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
|
|
|
 |
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014
|
|
|
Piechur na Skahazadhan, bez żetonu. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
dothraków proszę |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
Rozumiem, że nasze prowincje rodowe z garnizonami mają nadrukowany ŻW i nie musimy tam zostawiać kasy przy opuszczaniu ich? |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
tak, zapomniałem go dorobic |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
piechur na new ghis żeton |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
Gog napisał/a: | piechur na new ghis żeton |
New Ghis to twoja stolica. Na pewno nie Old? |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014
|
|
|
aa sorki z pamieci ;p tak pole z zamkiem i beczka:D |
|
|
|
 |
|
|