galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 77 - Pole gry
Autor Wiadomość
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014   PBF 77 - Pole gry

Zwycięzcą PBF #77 został Sardo - Volantis





Marsze:
    Volantis - Ghozai: rycerz na Mantarys, rycerz na Summer Cliffs
    Targaryen Ghiscar (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Meeren
    GreyjoyRuined City (marsz -1) -> machina oblężnicza na Oros - bitwa z Yunkai
    Yunkai zdejmuję marsz z Oros

    Volantis Mantarys: rycerz na Velos, machina oblężnicza na Summer Cliffs
    Targaryen East Slaver's Bay (marsz +1) -> ściągam bez efektu
    Greyjoy Demon Road (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
    Yunkai East Ghiscar (marsz+1) 2 x rycerz ->> Ghozai

    Volantis machina oblężnicza, rycerz, rycerz na Oros - bitwa z Yunkai
    TargaryenMeeren (marsz -1) -> rycerz ; rycerz ; machina oblężnicza na Ghozai - bitwa z Yunkai
    Yunkai -





2. GRACZE


    Targaryen - Czarny Jaszczur
    Yunkai -levi
    Greyjoy - Guzu
    Volantis - Sardo


3. AKTUALNY UKŁAD SIŁ


    Fortece/Zamki:

      Targaryen: 3
      Yunkai: 3
      Greyjoy: 2
      Volantis: 4


    Żetony władzy:

      Targaryen: 5
      Yunkai: 3
      Greyjoy: 2
      Volantis: 10


    Zaopatrzenie:

      Targaryen: 4
      Yunkai: 3
      Greyjoy: 2
      Volantis: 5



4. KARTY RODÓW


Targaryen - Czarny Jaszczur

    Ser Barristan Selmy [4] [miecz][wieża]
    Daario Naharis [3] Jeśli karta “Daenerys Targaryen” znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych, ta karta zyskuje +1 do siły i symbol miecza.
    Strong Belwas [2] Jeśli obszar objęty bitwą jest obszarem lądowym, siła wszystkich jednostek, Twoich oraz przeciwnika, również wspierających, spada do 0.
    Grey Worm [2] [wieża]
    Rakharo [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przejrzeć talię wszystkich kart Dothraki i jedną wybraną z nich położyć zakrytą na wierzchu, tasując wszystkie pozostałe.
    Daenerys Targaryen [1] Cofnij kartę przeciwnika na jego rękę. W tej bitwie nie może on użyć żadnej karty rodu.
    Skahaz Mo Kandaq [0] Możesz odrzucić po jednym żetonie władzy za każdą jednostkę przeciwnika, biorącą udział w bitwie, by zredukować jej siłę do 0. Nie działa na machiny oblężnicze.

Yunkai - levi

    Yurkhaz Zo Yunzak [4] Ta karta zyskuje +1 siły za każdy tor wpływów, na którym jesteś wyżej od przeciwnika.
    Bloodbeard [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, ta karta zyskuje tyle symboli miecza, ile wynosiła Twoja przewaga siły bitewnej.
    Brown Ben Plumm [2] [miecz][wieża]
    Ghazdor Zo Ahlaq [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wziąć na rękę kartę rodu użytą przez przeciwnika. Traktuj ją, jak własną do momentu użycia w bitwie, po którym wraca ona na stos zużytych kart swojego pierwotnego właściciela.
    Perfumed Hero [1] Jeśli przegrasz tę bitwę, zyskujesz 2 żetony władzy
    Girl General [1] [wieża]
    Yezzan Zo Qaggaz [0] Po bitwie możesz zamienić swoje karty na ręcę ze swoim stosem kart odrzuconych. Ta karta trafia na stos kart odrzuconych.

Greyjoy - Martin

    Victarion Greyjoy [4] Jeśli w tej bitwie używasz Ostrza z Valyriańskiej Stali, to zapewnia ono premię +2 zamiast +1. Nie odwracaj jego żetonu. W tej turze możesz użyć go ponownie.
    Longwater Pyke [3] [miecz][miecz]
    Rodrik “The Vole” Sparr [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę oraz toczy się ona na obszarze morskim, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
    Red Ralf Stonehouse [2] Dodaj 1 do siły tej karty za każdy przyległy do obszaru bitwy obszar morski, który kontrolujesz.
    Wulf One-Ear [1] [miecz]
    Bloodless Tom [1] Natychmiast przesuń jeden ze swoich żetonów o jedną pozycję w górę wybranego przez Ciebie toru Wpływów.
    Moqorro [0] Po bitwie możesz podejrzeć wierzchnią kartę jednej wybranej talii Essos, odrzucając jeden żeton władzy. Jeśli odrzucisz jeszcze jeden żeton władzy, możesz przetasować całą talię.

Volantis - Sardo

    The Tattered Prince [4] [miecz][miecz]
    Triarch Nyessos Vhassar [3] Ta karta zyskuje +1 do siły za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
    Triarch Malaquo Maegyr [2] Ta karta zyskuje jeden symbol czaszki za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
    Triarch Doniphos Paenymion [2] Ta karta zyskuje jeden symbol miecza oraz jeden symbol wieży za każdego Triarcha na Twoim stosie kart odrzuconych.
    Caggo “The Corpsekiller” [1] [miecz][wieża]
    Belicho Staegone [1] Jeśli bronisz się na obszarze morskim, siła wszystkich nie należących do Ciebie statków spada do 0.
    Benerro [0] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.


5. KARTY ESSOS


Talia I:

    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dothraki] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dothraki] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:

    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dothraki] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dothraki] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
    Ostatnie dni lata [dothraki] Nic się nie dzieje.



Talia III:

    Atak dothraki Dothraki atakują Essos.
    Atak dothraki Dothraki atakują Essos.
    Atak dothraki Dothraki atakują Essos.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dothraki]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Sieć kłamstw [dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Nawałnica mieczy [dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dothraki] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.



6. KARTY DOTHRAKI


Aktualna siła dzikich: 0

Kolejną kartę Dzikich oglądali: brak

NAJAZD GRABIEŻCZY
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


SPOKOJNE CHWILE
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

BRACIA KRWI
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

ZWIADOWCY DOTHRAKI
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ W VAES DOTHRAK
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

JEŹDŹCY NA MORZU TRAW
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KHAL
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


DOSH KHALEEN
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA KHALASAR
Niewystarczający haracz - atak Dothraków!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Opłacony haracz
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez lukiluk Wto 02 Gru, 2014, w całości zmieniany 153 razy  
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014   

HISTORIA GRY


Tura 1

Kruk: - Yunkai podgląda kartę, zostawia ją na górze

Najazdy:


Marsze:
    Targaryen: Statek na Eastern Cedars Pass
    Yunkai: Piechur z East Ghisear --> Old Ghis, zostawia żeton
    Greyjoy: 2 statki na Smoking Sea
    Volantis: piechur na Valyrian Road, zostawia żeton

    Yunkai: Statek na Eastern Cedars Pass -> bitwa z Targaryen
    Greyjoy: piechur na Oros, zostawia żeton
    Volantis: Statek na West Cedars Pass


[/b][/center]

Tura 2


Najazdy:

Volantis: Western Cedar's Pass - pali wsparcie Greya na Oros

Marsze:
    Targaryen:Piechur na Yunkai, Koń na Yunkish Coast
    Yunkai: piechur z Old Ghis na New Ghis, [zostawia żeton]
    Greyjoy:2 statki na Volantene Bay -> bitwa z Volantis
    Volantis: Valyrian Road: bez efektu

    Targaryen: 2 statki na Eastern Cedars Pass -> bitwa z Yunkai
    Yunkai: 3 rycerzy na Velos
    Greyjoy: 1 statek na Smoking Sea
    Volantis:rycerz na Lands of the Long Summer, piechur na Tolos, piechur na The Black Cliffs

    Greyjoy: rycerz na Tyrie, piechur na Valyrian Road -> bitwa z Volantis
Ostatnio zmieniony przez lukiluk Nie 14 Wrz, 2014, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Mapa zaktualizowana, kruk + marsze.
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Czyli czekamy na kruka leviego ;)
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Dothrakow poprosze
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Karta posłana.
Ruch Kamo.
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Piechur z East Ghisear --> Old Ghis, [zostawiam ŻW na East Ghisear]
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

U mnie w pierwszym ruchu oba statki na The Smoking Sea
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

no u mnie najpierw piechur z Demon Road (zostawiam żeton) na Valyrian Road
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

No to piechur na Oros, zostawiam żeton i na tym koniec moich ruchów
 
     
Kamo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Statek na ECP
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

mój statek na West Cedards Pass (ale ciężko tu się poruszać, ciągle trzeba patrzeć na nowe nazwy :D )
z UW* : statek i piechur
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Statek na Eastern Cedards Pass, dowódca wysłany na pw
 
     
Kamo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Grey Worm [2] [wieża]
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2014   

Bitwa o Eastern Cedar's Pass

Atakuje: Yunkai

1 - Marsz
1 - Jednostki: statek
0 - Wsparcie: brak
2 - Dowódca: Brown Ben Plumm [2] [miecz][wieża]

4 - Łączna siła


Broni: Targaryen

[b]0
- Obrona
1 - Jednostki: statek
0 - Wsparcie: brak
2 - Dowódca: Grey Worm [2] [wieża]
Wyższa pozycja na torze lenników

3 - Łączna siła


Yunkai wygrywa, a statek Targaryena wycofuje się na ?.



Gdzie wycofuje się statek Targa?

Będę miał chwilę czasu to zrobię rozpiskę ruchów i uaktualnie mapę. Raczej po 17.

Zostały w każdym razie wycofka i UW* Targa oraz UW* Yunkai.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13