galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #84 - Pole Gry
Autor Wiadomość
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   PBF #84 - Pole Gry

Tura 6 - Faza Akcji




Kruk:
Baratheon Blackwater Bay (obrona +1) -> marsz -1

Najazdy:
Greyjoy Winterfell (najazd*) -> White Harbor (obrona +2) Starka

Marsze:
Martell Princes Pass (marsz +0) -> rycerz na The Boneway - bitwa z Tyrellem!
Baratheon Blackwater (marsz +1) -> rycerz, rycerz na Harrenhal - bitwa z Lannisterem!
Greyjoy Moat Cailin (marsz +0) -> rycerz, rycerz na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
Tyrell Dornish Marches (marsz +0) -> rycerz na Three Towers - bitwa z Martellem!
Stark The Narrow Sea (marsz +1) -> statek, statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem!
*Aktualizacja mapy*
Lannister Searoad Marches (marsz -1) -> piechur, piechur na Blackwater

Martell Three Towers (marsz -1) -> piechur na Dornish Marches - bitwa z Tyrellem!
Baratheon The Reach (marsz +0) -> rycerz na Blackwater - bitwa z Lannisterem!
Greyjoy Sunset Sea (marsz -1) -> statek na West Summer Sea
*Aktualizacja mapy*
Stark The Shivering Sea (marsz -1) -> statek na The Narrow Sea
Lannister Stoney Sept (marsz +0) -> rycerz na Blackwater

Baratheon Blackwater Bay (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay - bitwa ze Starkiem!
Greyjoy Flint's Finger (marsz +1) -> piechur na Starfall, zostawia żw - bitwa z Martellem!
Stark The Eyrie (marsz +0) -> piechur i rycerz na Moat Cailin - bitwa z Greyjoyem!


Gracze:
Baratheon: Torn
Lannister: sardo
Stark: gog
Martell: gamaliel
Greyjoy: lukiluk
Tyrell: Leśnik

Karty Rodów


Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli wygrasz tą bitwę, możesz zmobilizować piechura na terenie zamku lub twierdzy, które były pod Twoją kontrolą przed rozpoczęciem tej bitwy


Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądali: Lannister,
Baratheon

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. [/color]

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Instrukcja do gry:

http://galakta.pl/downloa..._instrukcja.pdf
Ostatnio zmieniony przez guzu Czw 23 Kwi, 2015, w całości zmieniany 79 razy  
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   

Historia Gry


Tura 1 - Faza Akcji




Kruk:
Lannister The Golden Sound (marsz +0) -> (wsparcie +1)

Marsze:
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek, statek na Blackwater Bay
Lannister Stoney Sept (marsz +1) -> rycerz na Riverrun
Stark The Shivering Sea (marsz +1) -> statek na The Narrow Sea
Martell Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Highgarden (marsz -1) -> piechur na Oldtown, rycerz na The Reach

Stark White Harbor (marsz +0) -> piechur na The Mountains of the Moon, zostawia żw
Martell Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Starfall
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger, piechur na Seagard
Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> statek na West Summer Sea

Umocnienia władzy:
Baratheon Dragonstone* -> piechur, statek na Shipbreaker Bay; The Kingswood (+2ŻW)
Lannister Lannisport* - piechur i statek do portu
Stark Winterfell* -> statek na The Bay of Ice, statek na The Shivering Dea
Martell Sunspear* -> statek, statek na Sea of Dorne
Greyjoy Pyke port (+1ŻW); Greywater Watch (+1ŻW)
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Tura 2 - Faza Westeros




Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie:
Baratheon 2 -> 2
Lannister 2 -> 3
Stark 1 -> 2
Martell 2 -> 2
Greyjoy 2 -> 3
Tyrell 2 -> 2

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy:
Baratheon 7-> 9
Lannister 5 -> 8
Stark 4 -> 5
Martell 5 -> 6
Greyjoy 7 -> 10
Tyrell 7 -> 8

Talia III
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Tura 2 - Faza Akcji




Kruk:
Lannister Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na górze talii

Marsze:
Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> piechur na Crackclaw Point; rycerz na King's Landing
Lannister Lannisport (marsz -1) -> piechur i rycerz na Stoney Sept
Stark Winterfell (marsz +1) -> piechur na Karhold; rycerz na The Twins
Martell Sea of Dorne (marsz +0) -> statek, statek na East Summer Sea
Greyjoy Pyke port (marsz -1) -> statek na Ironman's Bay
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> piechur na Dornish Marches, zostawia żw

Baratheon Kingswood (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Lannister Stoney Sept (marsz +1) -> piechur, piechur na Riverrun; rycerz na Blackwater
*Aktualizacja mapy*
Stark Bay of Ice (marsz +0) -> statek na Sunset Sea
Martell East Summer Sea (marsz +1) -> statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem!
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea - bitwa ze Starkiem!
Tyrell Dornish Marches (marsz +) -> piechur na Prince's Pass

Lannister Riverrun (marsz +0) -> piechur na Stoney Sept, rycerz na Harrenhal
Martell Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Three Towers

Tura 3 - Faza Westeros




Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie:
Baratheon 2 -> 2
Lannister 3 -> 5
Stark 2 -> 3
Martell 2 -> 3
Greyjoy 3 -> 3
Tyrell 2 -> 3

Talia II
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Lannister wybiera: b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują

Żetony Władzy:
Baratheon 9 -> 13
Lannister 8 -> 12
Stark 5 -> 8
Martell 6 -> 7
Greyjoy 10 -> 12
Tyrell 7 -> 9

Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Greyjoy wybiera: b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1

Tura 3 - Faza Akcji




Kruk, najazdy, marsze

Kruk:
Lannister

Marsze:
Baratheon King's Landing -> bez efektu, Crackclaw Point -> The Mountains of The Moon (umocnienie władzy) Starka
Stark The Shivering Sea -> Shipbreaker Bay (wsparcie) Baratheona

Marsze:
Lannister Harrenhal (marsz -1) -> rycerz na Blackwater, zostawia żw
Martell Three Towers (marsz +0) -> rycerz na Oldtown
Greyjoy Sunset Sea (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tyrell The Reach (marsz -1) -> rycerz na Dornish Marches

Lannister Blackwater (marsz +0) -> rycerz na The Reach
Martell Starfall (marsz -1) -> piechur na Three Towers, zostawia zw
Greyjoy Greywater Watch (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin, zostawia żw
Tyrell Dornish Marches (marsz +0) -> piechur i rycerz na Oldtown - bitwa z Martellem!

Umocnienia władzy:
Baratheon Dragonstone* - statek, statek na Shipbreaker Bay; Kingswood (+2ŻW)
Lannister Riverrun* - piechur, piechur; Stoney Sept (+2ŻW)
Stark The Eyrie* (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)
Martell Sunspear* - statek na Sea Of Dorne, piechur up w machinę oblężniczą
Greyjoy Seagard (+2ŻW), Flint's Finger (+1ŻW)
Tyrell Princes's Pass (+2ŻW)

Tura 4 - Faza Westeros




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Żelazny Tron:
Martell
Baratheon
Greyjoy
Tyrell
Stark
Lannister

Lennicy:
Tyrell
Baratheon
Greyjoy
Martell
Lannister
Stark

Królewski Dwór:
Baratheon
Stark
Greyjoy
Lannister
Tyrell
Martell

Żetony Władzy:
Baratheon 0
Lannister 9
Stark 2
Martell 2
Greyjoy 3
Tyrell 4

Talia III
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Tura 4 - Faza Akcji




Kruk:
Baratheon Podgląda kartę dzikich i zostawia ją na górze talii.

Marsze:
Martell Three Tower (marsz -1) -> piechur na Sunspear
Baratheon Kingswood (marsz +0) -> piechur na The Reach - bitwa z Lannisterem!
Greyjoy Ironman's Bay (marsz -1) -> statek, statek na Sunset Sea
Tyrell Dornish Marches (marsz +0) -> piechur na Oldtown, rycerz na Princes Pass
Stark Winterfell (marsz +0) -> piechur na Castle Black
Lannister Riverrun (marsz -1) -> piechur na Searoad Marches; piechur i rycerz na Stoney Sept

*Aktualizacja mapy*

Martell Sunspear (marsz +0) -> piechur na Three Towers
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa ze Starkiem!
Greyjoy Moat Cailin (marsz +0) -> piechur na The Twins
Tyrell Princes Pass (marsz -1) -> piechur na Yronwood
Stark The Eyrie (marsz +1) -> rycerz na The Mountains of The Moon, zostawia żw

*Aktualizacja mapy*

Baratheon Cracklaw Point (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Sunset Sea (marsz +1) -> statek na Bay of Ice - bitwa ze Starkiem!

Tura 5 - Faza Westeros




Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

--> Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy
Martell 3-->4
Baratheon 3-->7
Greyjoy 4-->8
Tyrell 3-->4
Stark 4-->7
Lannister 12-->16

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Siła 8

Wsparcie Nocnej Straży
Martell 1
Baratheon 2
Greyjoy 1
Tyrell 0
Stark 1
Lannister 1

Razem 6. Porażka Nocnej Straży

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Tyrell wybiera b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.

Żetony Władzy
Martell 4-1=>3
Baratheon 7-2=>5
Greyjoy 8-1=>7
Tyrell 4-0=>4
Stark 7-1=>6
Lannister 16-1=>15

Tura 5 - Faza Akcji




Kruk:
Baratheon Podgląda Kartę Dzikich i

Najazdy:
Martell Three Towers -> Princes Pass (wsparcie) Tyrella
Baratheon Crackclaw Point -> Harrenhal (wsparcie) Lannistera
Greyjoy Ironman's Bay -> The Golden Sound (najazd) Lannistera; Bay of Ice -> Winterfell (obrona +2) Starka

Marsze:
Martell Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Starfall, machina oblężnicza na Yronwood - bitwa z Tyrellem!
Baratheon Kingswood (marsz +1) -> machina oblężnicza na Kingswood, rycerz i rycerz na Blackwater, zostawia żw - bitwa z Lannisterem!
Greyjoy Seagard (marsz +0) -> rycerz, rycerz na Moat Cailin, piechur na Riverrun - bitwa z Lannisterem!
Tyrell Redwyne Straights (marsz +0) -> statek, statek, statek na West Summe Sea - bitwa z Martellem!
Stark Winterfell port (marsz +1) -> statek na Bay of Ice - bitwa z Greyjoyem!
Lannister Lannisport (marsz -1) -> piechur x 3 na Searoad Marches

*Aktualizacja mapy*

Martell Starfall (marsz +0) -> rycerz na Princes Pass - bitwa z Tyrellem!
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz -1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa ze Starkiem!
Greyjoy Pyke (marsz +1) -> piechur na Flint's Finger, machina oblężnicza na Winterfell - bitwa ze Starkiem!
*Aktualizacja mapy*
Tyrell West Summer Sea (marsz +0) -> statek, statek, statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem!
Stark The Mountains of The Moon (marsz +0) -> rycerz na White Harbor, piechur na Winterfell - bitwa z Greyjoyem!
Lannister Searoad Marches (marsz +0) -> piechur x 4 na Blackwater - bitwa z Baratheonem!

Greyjoy Flint's Finger (marsz -1) -> rycerz na Winterfell
Tyrell Highgarden (marsz -1) -> piechur na Searoad Marches - bitwa z Lannisterem!
Stark White Harbor (marsz -1) -> rycerz na The Eyrie

Tura 6 - Faza Westeros




Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Martell 3 --> 3
Baratheon 2 --> 4
Greyjoy 3 --> 4
Tyrell 3 --> 2
Stark 3 --> 3
Lannister 5 --> 4 (zniszczony piechur na Searoad Marches)

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Martell 3 --> 5
Baratheon 7 --> 12
Greyjoy 10 --> 15
Tyrell 4 --> 6
Stark 10 --> 13
Lannister 16 --> 19 max

Talia III:
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Ostatnio zmieniony przez guzu Sro 25 Mar, 2015, w całości zmieniany 12 razy  
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   

brakuje Lannistera i Martella
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   

rozkazy posłane
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   

Tura 1 - Faza Akcji




Kruk i marsze
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sty, 2015   

to ja poproszę wsparcie +1* na The Golden Sound i marsz ze Stoney Sept: piechur zostaje, a rycerz na Riverrun
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

MG przekręcił nika Martella ;)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

Germanus napisał/a:
MG przekręcił nika Martella ;)


:) gdzie tu się kręci - nie chciał grać :razz:
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

Panowie ruchy proszę....
 
     
Torn
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

2 statki na blackwater
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

spróbujmy czegoś nowego :) statek na narrow i piechur na mountainsy żeton
Ostatnio zmieniony przez Gog Pią 16 Sty, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

zagrałem tak na turnieju w jednej partii eliminacyjnej i ją wygrałem, wniosek - trzeba bić Goga xD

a tak serio, to żeton zostawiasz?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

Sardo napisał/a:
zagrałem tak na turnieju w jednej partii eliminacyjnej i ją wygrałem, wniosek - trzeba bić Goga xD

a tak serio, to żeton zostawiasz?
gdzie 70% ludzi nie ma pojęcia o grze? gdzie w finale grey traci konia w 3 ruchu? gdzie bara daje 3 marsze? gdzie stark daje 3 marsze? itd nie chce mi sie pisac po co sie denerwowac :P
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Sty, 2015   

statek na east summer sea
piechur na starfall bez żetonu
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Sty, 2015   

Rycerz na Reach, piechur na Oldtown.

Statek na WSS.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 13