|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów |
Autor |
Wiadomość |
pleechu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015 Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów
|
|
|
Witam, mam pytanko, jako to dokładnie jest z tym oto zacnym panem Blountem?
NP.: Blount atakuje i ma na kościach [przykładowo] 2 trafienia, przeciwnik ma na kościach 3 uniki - ile ran wchodzi?
Inna sytuacja: Blount nie trafia w ogóle [zero trafień na kościach], rozumiem, że nie wchodzi nic?
|
|
|
|
|
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015
|
|
|
W obu wypadkach nie wchodzi nic, ale atak liczony jest jako trafiony. Ma to znaczenie przy kilku kartach aktualnie - głównie przy modyfikacji Urzadzenie Maskujace (Stealth Device), które po ataku Blounta zawsze zostaje odrzucone, czy przy Jonowych Rakietach Pulsacyjnych (Ion Pulse Missiles) które niezależnie od rzutów kośćmi trafią, zadając 1 obrażenie i 2 żetony jonów. Inne interakcje przychodzące mi do głowy to Laetin A'Shera z M3A Interceptora i Zabezpieczenie Amunicji (Munitions Failsafe) - obie te karty nie zadziałają, bo atak Blounta zawsze trafi.
PS. Działa ta zasada również w przypadku Rakiet Szturmowych (Assault Missiles), gdy statki w Zasięgu 1 otrzymują obrażenie nawet jeżeli podstawowy cel wszystko wybroni, działałaby też przy Torpedach Jonowych (Ion Torpedoes), gdyby zetkę można było w nie wyposażyć |
|
|
|
|
pleechu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015
|
|
|
Oki, dzięki wielkie. |
|
|
|
|
adamsb81 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016
|
|
|
Czytam i dalej nie wiem o co chodzi z tym pilotem ?
Czy ktoś może jaśniej opisać (o ile to możliwe) |
|
|
|
|
ZombieManQ [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016
|
|
|
Wyobraź sobie,że masz Blounta z rakietami szturmowymi (kiedy atak trafi,wszyscy w zasięgu 1 otrzymują jedno obrażenie) który atakuje Howlrunner, a obok masz dwa zwykłe Tie fightery.
Rzucasz 4 kośćmi ataku i wypada trafienie,krytyk i dwa puste,a Howlrunner wyrzuca trzy uniki.
W normalnej sytuacji nic by się nie stało,tylko straciłbyś rakiety.
Tymczasem howlrunner faktycznie nie traci kadłuba,ale dwa Tie fightery już tak,ponieważ atak "trafił" i aktywowała się zdolność rakiet szurmowych
Teraz lepiej? |
|
|
|
|
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016
|
|
|
Dlatego nigdy nie bierzesz dla niego zabezpieczenia amunicji |
|
|
|
|
adamsb81 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 02 Cze, 2016
|
|
|
Teraz lepiej. Dzięki |
|
|
|
|
|
|