galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #83- Balans według Leśnika.
Autor Wiadomość
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   PBF #83- Balans według Leśnika.

Tura 8:






Najazdy:



Marsze:
    Tyrell
    Greyjoy
    Bractwo
    Stark
    Martell
    Arryn
    Baratheon




Umocnienia Władzy:
    Tyrell
    Greyjoy
    Bractwo
    Stark
    Martell
    Arryn
    Baratheon




Wydarzenia:

I Talia;
[b]Zaopatrzenie
Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

II Talia;
[b]Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy]
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

III Talia;
[b]Atak dzikich
Dzicy atakują Westeros.

Aktualny Układ Sił


Fortece/Zamki:
    Stark 3
    Bractwo 3
    Arryn 2
    Greyjoy 4
    Tyrell 1
    Martell 5
    Baratheon 4


Żetony Władzy:
    Stark 7
    Bractwo 9
    Arryn 7
    Greyjoy 12
    Tyrell 5
    Martell 10
    Baratheon 8


Zaopatrzenie:
    Stark 2
    Bractwo 4
    Arryn 1
    Greyjoy 2
    Tyrell 3
    Martell 2
    Baratheon 2



Karty rodów:

    1) Stark - Czarny Jaszczur

      Rickard Stark [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
      Roose Bolton [3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
      Brandon Stark [2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie
      Eddard Stark [2] [miecz][miecz][wieża]
      Lyanna Stark [1] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę
      Howland Reed [1] [wieża][wieża]
      Wyman Manderly [0] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika


    2) Bractwo bez Chorągwi - Gog

      Beric Dondarion [4] [miecz]
      Jack Szczęściarz [3] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników
      Arya Stark [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucać)
      Tom z Siedmiu Strumieni [2] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
      Cytryn Cytrynowy Płaszcz [1] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu
      Thoros z Myr [1] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
      Gendry [0] [wieża]


    3) Arryn - Macziupeksiu

      Lyn Corbray [4] [miecz][wieża][wieża]
      Bronze Yohn Royce [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony (lub przełożyć go z innego pola).
      Nestor Royce [2] [miecz][miecz]
      Jon Arryn [2] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
      Mord [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      Lysa Arryn [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika.
      Littlefinger [0] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.



    4) Greyjoy - Jazmatos

      Euron [4] [miecz]
      Victarion [3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
      Asha [2] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Balon [2] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
      Dagmer Rocięta Gęba [1] [wieża][wieża]
      Theon [1] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
      Aeron Mokra Czupryna [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


    5) Tyrell - Levi

      Ser Loras[4] Jeśli wygrasz możesz awansować piechura biorącego udział w bitwie do wieży oblężniczej. (posiadacz tej karty zaczyna grę z dodatkową jednostką wieży oblężniczej)
      Willas Tyrell[3] Jeśli atakujesz lub bronisz Yronwood ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
      Margarey [2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
      Leo Leniwy[2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
      Leyton Hightower[1] [miecz][miecz]
      Merry Crane[1] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
      Butterbumbs [0] [wieża]


    6)Martell - Torn

      Oberyn Martell [4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
      Areo Hotah [3] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
      Obara Sand [2] [miecz][miecz][miecz]
      Nymeria Sand [2] [miecz][miecz]
      Doran Martell [1] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
      Arianne Martell [1] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
      Myrcella [0] [wieża]


    7)Baratheon - Figol

      Stannis Baratheon [4] [miecz][wieża]
      Melisandre [3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      Cień Zabójca [2] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      Justin Massey [2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
      Davos Seaworth [1] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
      Ser Axell Florent [1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)

      Salladhor Saan [0] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.





Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Dzicy:
    Siła: 6
    Obecna karta podejrzana przez: Tyrell


[b]Karty Dzikich:



WARG-ZWIADOWCA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
    Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


JEŹDŹCY MAMUTÓW
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


NAJAZD PREWENCYJNY
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6 ).


KRÓL ZA MUREM
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
    Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


ZABÓJCY WRON
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Leśnik Pon 08 Cze, 2015, w całości zmieniany 195 razy  
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

Historia:


Tura 1:




Najazdy:
Brak

Marsze:

Tyrell Highgarden (marsz+0) -> piechur na The Arbor, Piechur na Ashford
Bractwo Silverhill (marsz -1) -> piechur na Riverrun piechur na Goldroad zostawie żeton
Martell Yronwood (Marsz 0) -> Piechur na Starfall, piechur na Boneway, zostawiam ZW
Stark Dreadfort (marsz +0) -> piechur na White Harbor ; piechur na Castle Black ; zostawiam żeton władzy
Arryn Eyrie (Marsz 0) -> piechur na Mountains of the Moon
Greyjoy Grat Wyk (marsz 0) -> piechur na bliźniaki, drugi na oldstones, nie zostawiam żw.
Baratheon Kingswood (Marsz -1) -> Piechur na Fawton, piechur na Dragonstone, zostawiam ZW

Tyrell Redwyne Straights (marsz+1) -> staten na south sunset sea
Bractwo Golden Sound (Marsz 0) -> statek na NSS
Martell Sea of Dorn (Marsz +1) -> statek na Summer Sea
Stark Shivering Sea (marsz -1) -> statek na Bite
Arryn BoC (Marsz +1) -> statek na Bite, Bitwa z Starka
Greyjoy Ironman's Bay (Marsz +1) -> statek na NSS, bitwa z Bractwo
Baratheon Blackwater Bay (Marsz 0) -> statek na Shipbreaker Bay

Umocnienia Władzy:

Tyrell Oldtown* - 2 statki na RS
Bractwo Lanisport -> 2 ŻW
Martell Sunspear*- 2 statki na SoD
Stark Winterfell* - 2 statki na Shivering Sea
Arryn Gultown* - 2 Staki na BoC
Greyjoy Pyke* - 2 statki na Ironman's Bay
Baratheon KL -> 3 ŻW







Najazdy:
    Baratheon Fawton -> Bez efektu
    Tyrell Ashfort -> Bez efektu
    Stark BoI -> Bez efektu
    Bractwo Riverrun -> Bez efektu
    Greyjoy Twins -> Bez efektu
    Martell SoD -> pali wsparcie Tyrella na SSS



Marsze:

    Baratheon Shipbreaker Bay -> Statek płynie na Narrow Sea
    Tyrell Redwyne Straights(marsz+1) -> jeden statek na south sunseat sea
    Stark White Harbor (marsz +0) -> piechur na Mountains of The Moon. Bitwa z Arryn piechur przegrywa i wraca na WH
    Bractwo Goldensound (Marsz 0) -> statek na NSS, bitwa z Bractwo przegrana
    Greyjoy Oldstones (Marsz 0) -> Piechur na Riverrun, bitwa z Greyjoy przegrywa i ginie.
    Arryn BoI -> 3 Statki na Bite. Bitwa z Stark wygrana, Stark cofa się się na SS
    Martell Bonoway (Marsz 0) -> atak na Astafort bitwa z Tyrell wygrana, piechur Tyrella ginie



    Stark Winterfell (Marsz -1) Rycerz na Barrowtown
    Greyjoy NSS (Marsz +1) Statek na GS, bitwa z Bractwo
    Arryn MotM (Marsz -1), piechur na White Harbor Bitwa z Stark wygrana ale piechur wraca, a Starka ginie.



Umocnienia Władzy:

    Baratheon KL* 2 statki na Blackwater Bay, Dragonstone 1 ŻW
    Tyrell Arborn 2 ŻW, Oldtown* 2 piechurów
    Stark Casel Black 2 ŻW
    Bractwo Lanisport* 2 statki do portu
    Greyjoy Pyke * statek na morze i piechura
    Arryn Eyrie 2 ŻW, Gultown* 2 statki na BoC
    Martell Sunspear 2 ŻW, Starfall 1 ŻW





Tura 3:






Wydarzenia:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Najazdy:
BRAK


Marsze:

    Baratheon KL (Marsz +1): Rycerz na Gold Road, piechur na Storm's End, Bitwa z Bractwo.
    Tyrell SSS (Marsz +1) na Sumer Sea. Wygrana bitwa z Martell
    Stark Dreadfort (marsz +0) -> piechur na White Harbor
    Bractwo Riverrun (Marsz 0) -> piechur na Casamere, piechur na Oldstones, piechur na Goldroad, wygrana bitwa z Barathen (cofa się na Harrenhal)
    http://i.imgur.com/UEagnng.jpg
    Greyjoy IMB (Marsz +1) 1 statek na Blazewater, 2 statki na sunset, wygrana Bitwa z Sterk
    Arryn Eyrie (Marsz -1) wieża na Vale
    Martell Starfall (Marsz -1) na Yronwood


    Baratheon Fawnton (Marsz 0) piechur na Gold Road, wygrana bitwa z Bractwo
    Tyrell Oldtown(marsz-1) -> piechur, rycerz na Highgarden
    Stark Barrowtown (marsz -1) -> rycerz na Stony Shore ; nie zostawiam żetonu władzy
    Bractwo Lannisport port (Marsz +1) 2 statki na Golden Sound, wygrana bitwa z Greyjoy.
    Greyjoy Pyke port (Marsz -1) statek na IMB
    Arryn Gultown (Marsz 0) Rycerz atakuje White Harbor, zostawiam żeton władzy
    MartellYronwood (Marsz 0) Piechur na Starfall i Blackmont


http://i.imgur.com/YD6qmSm.jpg


    Tyrell Highgarden(marsz+0) -> 2 rycerzy na Blackmont dowódca pw, piechur na Salt Shore, Bitwa z Martell
    Bractwo Usunięty w wyniku przegranej bitwy
    Greyjoy Pyke (Marsz 0) ->1 rycerz na Castamere, drugi na Neck. Przegrana Bitwa z Bractwo.
    Arryn Bite (Marsz +1) -> 1 statek na Narrow Sea




Umocnienia Władzy:

    Baratheon +1
    Tyrell +3
    Stark +4
    Bractwo +3
    Greyjoy +2
    Martell +3


Tura 4:





Najazdy:

    Bractwo Bez celów
    Baratheon Bez celów
    Arryn Biały port -Pali Obronę* Winterfell
    Greyjoy Bez celów



Marsze:

    Bractwo Lannisport (Masz -1) -> piechur i rycerz na Silverhill
    Baratheon blackwater bay (Marsz 0) statek na Narrow Sea; 2 statki na Shipbreaker
    Tyrell Salt Shore(marsz-1) -> piechur na Blackmont
    Martell Ashford (Marsz -1) -> piechur, piechur na Boneway
    Arryn Szczęki (Marsz 0) -> 3 statki na Shivering Sea, Przegrana Bitwa z Stark
    Stark Shivering Sea (Marsz +1) -> 1 statki na Szczęki, wygrana Bitwa z Arryn
    Greyjoy Neck (Marsz -1) Rycerz atak na Oldstones, przegrana Bitwa z Bractwo



    Bractwo Silverhill (Marsz 0) kon i piechur na riverrun piechur na Gold Road, przegrana bitwa z baratheon
    Baratheon Harrenal *Marsz -1) bez efektu
    Tyrell Blackmont (marsz+0) -> rycerz na Ashford; piechur i rycerz na Starfall, dowódca pw Bitwa z Martell
    Martell Sea of Dorne (Marsz +1) Statek na Summer Sea, przegrana bitwa z Tyrell
    Arryn MotM (Marsz -1) piechur na Twins. Bitwa z Greyjoy.
    Stark Stony Shore (marsz -1) -> rycerz na Winterfell
    Greyjoy Twins (Marsz 0) piechur na Grat Wyk, Rycerz na Riverrun, wygrana bitwa z Bractwo



    Martell Sunspear (Marsz 0) Rycerz na Yronwood.
    Arryn White Harbor (Marsz +1) Rycerz na Dreadfort, zostawiam żeton
    Stark Bay of Ice (marsz +0) -> statek na Blazewater Bay, bitwa z Greyjoy.




Umocnienia Władzy:

    Bractwo
    Baratheon
    Tyrell
    Martell
    Arryn
    Stark
    Greyjoy





Wydarzenia:

I Talia;
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

II Talia;
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

III Talia;
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Ostatnio zmieniony przez Leśnik Pon 09 Lut, 2015, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

Tura 5:






Wydarzenia:

I Talia;
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. .

II Talia;
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

III Talia;
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.


Najazdy:
    Bractwo Maidenpool -> wsparcie Baratheona na Harrenhal
    Greyjoy NSS -> UW Bractwa na Castamere
    Martell SoD -> wsparcie Tyrella na SS
    Baratheon bez efektu



Marsze:
    Bractwo GS-> Statek na SSS, 2 Statki na NSS, wygrana bitwa z Greyjoy, marsz przechodzi
    Arryn BoC ->3 statki na Bite, wygrana bitwa z Stark, wchodzi wsparcie
    Greyjoy Pyke -> Wież na FF, piechur na Barowton, rycerz na Oldstones, wygrana bitwa z Bractwo
    Stark BoI -> 1 statek na BB, przegrana bitwa z GJ
    Martell Boneway -> Piechur na Blackmont, piechur na Salt Shore.
    Baratheon Storm's End Marsz -1)-> Rycerz na Maidenpool
    Tyrell Oldtown(marsz+0) -> rycerz na Salt Shore bitwa z Martell


    Bractwo Statki z NSS (Marsz +1) na IMB, wygrana bitwa z GJ
    Arryn Port Deadfort (Marsz 0) na Shivering Sea.
    Greyjoy Riverrun (Marsz 0) -> Rycerz, Rycerz na Silverhill
    Stark Winterfell (Marsz 0) -> Rycerz, Rycerz i piechur na Dreadfort
    Baratheon Fawton: bez efektu


    Bractwo Castamere (Marsz +1) Rycerz na Riverrun, Rycerz i piechur na Silverhill, wygrana bitwa z GJ
    Baratheon Gold Road (Marsz +1) piechur na Riverrun, wygrana bitwa z Bractwo





Umocnienia Władzy:
    Bractwo
    Arryn
    Greyjoy
    Martell
    Baratheon
    Tyrell





Tura 6:






Wydarzenia:

I Talia;
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. .

II Talia;
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

III Talia;
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Najazdy:
    Bractwo SSS pali najazd GJ na NSS; High Road pali wsparcie Arryna na Gultown
    Greyjoy Pali UW Bractwa na Casamere
    Baratheon Narrow Sea pali wsparcie Arryna na Bite


Marsze:
    Bractwo IMB (Marsz +1) 1 Statek na NSS, wygrana bitwa z GJ
    Arryn White Harbor (Marsz 0) Rycerz na mountains of the moon, Rycerz na High Road, wygrana bitwa z Lannister
    Greyjoy Blazerwater Bay (Marsz -1) 2 Statki na IMB, bitwa z Bractwo
    Stark Dreadfort (marsz -1) -> rycerz na White Harbor ; machina na Winterfell ; rycerz zostaje
    Martell Blackmont (Marsz -1) -> piechur na Oldtown, przegrana bitwa z Tyrell
    Tyrell Highgarden (Marsz -1) -> Rycerz zostaje, Rycerz na Blacmont, wygrana bitwa z Martell, Leo przejmuje piechura
    Baratheon Shipbreaker Sea (Marsz -1) -> 1 statek na Summer Sea, przegrana bitwa z Tyrell


    Bractwo Silverhill (Marsz 0) Rycerz na Golden Road, wieża Red Lake
    Arryn BoC (Marsz +1) Statek na Narrow Sea, przegrana bitwa z Baratheon
    Greyjoy FF (Marsz -1) Wieża na MC, piechur na Twins, żeton, przegrana bitwa z Arryn
    Stark Winterfell (marsz +0) -> machina na Stony Shore ; rycerz na Moat Cailin, bitwa z Greyjoy
    Martell SoD (Marsz +1) 2 Statki na Summer Sea, wygrana bitwa z Tyrell, Staki Tyrella giną
    Tyrell Starfall(marsz+1) -> 2 rycerzy na Salt shore, zostawiam żeton władzy, bitwa z Martell
    Baratheon Harrenhal (marsz +0) -> rycerz na Gold Road; machina na Maidenpool; bitwa z Bractwo


    Bractwo Red Lake (Marsz -1) Wieża na Silverhill, wygrana bitwa z Baratheon
    Arryn
    Martell Sunspear (Marsz 0) Rycerz na Starfall, rycerz na Blackmont, wygrana bitwa z Tyrell
    Tyrell Oldtown(marsz+0) -> nic nie robi
    BaratheonMaidenpool (Marsz +1) wieża wraca do Harrenhal. Rycerz na Gold Road, bitwa z Bractwo




Umocnienia Władzy:
    Bractwo
    Arryn
    Greyjoy
    Stark
    Martell
    Baratheon
    Tyrell



Tura 7:





Najazdy:
    Ogarnięte


Marsze:
    Tyrell RS (Marsz +1) 3 Statki na SS, bitwa z Martell
    Greyjoy Barrowton (Marsz 0) Rycerz na Stone Shore, wygrana bitwa z Stark.
    Bractwo Lannisport (Marsz 0) piechur na Silverhill
    Stark Moat Cailin (marsz +1) -> piechur na Barrowtown ; nie zostawiam żetonu władzy
    Martell Bonowey (Marsz 0) -> piechur na SE, piechur na Salt Shore, wygrana bitwa z Tyrell
    Arryn Gultown -> bez efektu
    Baratheon Narrow Sea (Marsz +1) Statek na BoC, wygrana bitwa z Arryn


    Tyrell Zniszczony
    Greyjoy Oldstones (Marsz -1) Piechur na Riverrun, przegrana bitwa z Baratheon
    Bractwo Silverhill (Marsz +1) piechur na Red Lake, Rycerz i Wieża na Gold road, wygrana bitwa z Baratheon
    Stark White Harbor (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
    Martell Blackmont (Marsz -1) piechur na Oldtown, bitwa z Tyrell
    Arryn Vale (Marsz -1) Bez efektu
    Baratheon Harrenhal (Marsz 0) Wieża na Gold road, wygrana bitwa z Bractwo


    Greyjoy Neck (Marsz +1) Rycerz na Twins, bitwa z Arryn
    Bractwo Red Lack (Marsz -1) Piechur na Silverhill, piechur zostaje, piechur na HG, wygrana bitwa z Tyrell.
    Baratheon Shipbreaker Bay (Marsz -1) 2 Statki na Narrow Sea, 1 na SoD, przegrana bitwa z Martell


Umocnienia Władzy:


Tura 8:







Najazdy:

    Greyjoy BB pali MC
    Bractwo Reach pali GR
    Stark BoI pali najazd GJ na Stony Shore
    Martell Boneway pali Wsparcie Bary na Fawnton. RS pali wsparcie Bractwa na SSS
    Arryn Vale bez efektu
    Baratheon BoC pali wsparcie Arryna w porcie Gulltown


Marsze:
    Tyrell Ashford (marsz+0) -> rycerz na Blackmont, rycerz na Highgarden, dowódca znany
    Greyjoy Pyke (Marsz -1) -> Rycerz i Wieża na Barrowton, bitwa z Stark
    Bractwo HG (Marsz +1) Rycerz i Piechur na Oldtown, wygrana bitwa z Martell, rozkaz przechodzi
    Stark Shivering Sea (marsz +1) -> statek na Bite
    Martell SoD (Marsz 0) -> Statek na SBB, przegrana bitwa z Baratheon
    Arryn Bite (Marsz 0) -> Statek, Statek na BoC, wygrana bitwa z Baratheon
    Baratheon KL (Marsz +1) -> wieża na Dragonstone; rycerz na Storms end, wygrana bitwa z Martell


    Tyrell Summer Sea (marsz+1) -> 3 statki na Sea of Dorne, przegrana bitwa z Martell
    Greyjoy Twins (Marsz +1) Rycerz zostaje, Rycerz na Riverrun. Wygrana bitwa z Baratheon
    Bractwo Silverhill (Marsz 0) Rycerz na Riverrun, bitwa z GJ. Żeton.
    Stark Winterfell (Marsz 0) Piechur na Barrowton, bitwa z GJ
    Martell Yronwood (Marsz -1) Rycerz na Boneway
    Arryn Bez efektu


    Tyrell Bez efektu
    Greyjoy Oldstones (Marsz 0) Rycerz na Barrowton, wygrana bitwa z Stark
    Bractwo Oldtown (Marsz +1) Piechur na Highgarden Rycerz na Blackmont. Wygrana bitwa z Tyrell
    Stark Bez efektu
    BractwoRed Lack (Marsz -1) piechr na Great Wyk



Umocnienia Władzy:
    Tyrell
    Greyjoy
    Bractwo
    Stark
    Martell
    Arryn
    Baratheon




Wydarzenia:

I Talia;
[b]Mobilizacja
Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

II Talia;
[b]Gra o Tron
Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

III Talia;
[b]Nawałnica mieczy [dzicy]
Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Ostatnio zmieniony przez Leśnik Pon 08 Cze, 2015, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

Willas Tyrell[3] : przydałaby się nazwa obszaru :smile:
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

jakby mila z kims walczyc?:D
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

Zobaczymy co powiesz jak wybierze Lannisport :wink:
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

Faktycznie Levi proszę o obszar dla Willasa przed publikacją rozkazów.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

powiem, że nie ma paliwa w helikopterze tyrella :D
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sty, 2015   

A Tyrell wybierze Astapor i wszystkich zdziwi :D
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

wybiorę summer Sea
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

levi napisał/a:
wybiorę summer Sea


Gdyby to było takie fajne to ktoś wcześniej by te kartę wybrał :) Tylko obszar lądowy przecież wyraźnie pisze :D
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Czekamy już tylko na wskazanie prowincji lądowej przez Leviego oraz rozkazy od Figola. Jeśli po wyborze prowincji Bractwo, Martell, Tyrell czy Bara będą chcieli coś zmieniać (na początku to chyba nie ma co zmienić) to proszę o pośpiech. :smile:
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Jazmatos napisał/a:
levi napisał/a:
wybiorę summer Sea


Gdyby to było takie fajne to ktoś wcześniej by te kartę wybrał :) Tylko obszar lądowy przecież wyraźnie pisze :D

a faktycznie, zapomniałem o tym, ale w tej rundzie to i tak obojętne, to wybieram Winterfell :)
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Rozkazy wysłane.

Levi : wybierasz obszar lądowy i pozostanie taki do końca gry
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Levi możesz do 12 zmienić obszar i później zamieszczam mapę (mam już wszystkie rozkazy). Znałeś kartę, którą wybrałeś jak chcesz mieć trójkę bez sensu to też napisz.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 13