galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gunner ,mala watpliwosc
Autor Wiadomość
Mateooo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Maj, 2015   gunner ,mala watpliwosc

czesc karta gunner pozwala mi zaatakowac raz jezszcze ,gdy nie trafilem.

czy jako NIE rafienie liczy sie np:

mam 4 ataki, 2 hity.
przeciwnik robi 1 evade i uzywa tokenu evade zeby uniknac 2 moje hity.

i teraz czy moge znowu strzelic 4 razy do niego? (tym razem nie ma on tokenow zadnych itd)

tak to dziala?
 
     
Shantruin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Tak, Gunner pozwala Ci strzelić 2 raz nawet jeżeli miałeś jakieś hity ale przeciwnik je wybronił kostkami/żetonami. Gunner aktywuje się jeśli nie trafisz, a statek uznaje się za nietrafiony, jeśli po rzutach i modyfikacji kostek pozostaje przynajmniej jeden nieanulowany symbol trafienia bądź trafienia krytycznego.
 
     
Breed9000
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Shantruin napisał/a:
Tak, Gunner pozwala Ci strzelić 2 raz nawet jeżeli miałeś jakieś hity ale przeciwnik je wybronił kostkami/żetonami. Gunner aktywuje się jeśli nie trafisz, a statek uznaje się za nietrafiony, jeśli po rzutach i modyfikacji kostek pozostaje przynajmniej jeden nieanulowany symbol trafienia bądź trafienia krytycznego.


Wszystko dobrze ale jeżeli zostaje jakiś symbol to statek akurat uznaje się za TRAFIONY. Jeżeli przeciwnik wybroni wszystko to wtedy chybiasz i możesz powtórzyć CAŁY proces ataku dla tego statku.
 
     
Shantruin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Tfu, zamot, oczywiście że się pomyliłem - statek uznaje się za trafiony w opisanym przeze mnie przypadku :P
 
     
Mateooo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Czy gunner z vaderem się combuja? Np strzelam 3 razy, nic nie trafiam, ale używam vadera. Z gunnera powtarzam rzut. Czy mogę po raz drugi użyć vadera? Nie jest napisane na karcie ze raz na runde
 
     
Shtchepahn
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Mozesz
 
     
abad86
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

dobra to ja mam takie pytanko odnośnie ganera. statek dostaje kryta który mówi
,,PILOT Następnym razem kiedy będziesz atakował, nie rzucaj żadnymi kośćmi ataku" i teraz co następuje. Atakuje starek nie rzucam kośćmi tak? więc nie trafiam czyli ganner sie odpala i atakuje drugi raz.
 
     
Jolly_Roger
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

Na karcie gunner jest napisane, że atakujesz nim kiedy pierwszy atak nie trafi. Moim zdaniem nie możesz go użyć, bo po prostu nie rzucasz kośćmi czyli nie atakujesz.
 
     
abad86
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

No dobrze ale atak wykonujesz, tylko nie uzywasz kosci. Czyli defakto nie trafiasz . Cos na zasadzie blanta nie trafia ale trafia i torpedy jonowe dzialaja. Jak dla mnie pierwszy strzal nie trafia bo nie uzywam kosci. A jakbym mial korektor celnosci ? to co? nie uzywam kosci ale doje 2 hity z korektora. Zgodnie z opisem krytyka. Kosci nie użyłem.
 
     
Bogus_law
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

Jak dla mnie to gunner się odpala. Blinded Pilot nie anuluje ataku tylko zmniejsza jego szanse do zera, czyli odpala Gunnera.
 
     
Rogue30
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   

abad86 napisał/a:
No dobrze ale atak wykonujesz, tylko nie uzywasz kosci. Czyli defakto nie trafiasz . Cos na zasadzie blanta nie trafia ale trafia i torpedy jonowe dzialaja. Jak dla mnie pierwszy strzal nie trafia bo nie uzywam kosci. A jakbym mial korektor celnosci ? to co? nie uzywam kosci ale doje 2 hity z korektora. Zgodnie z opisem krytyka. Kosci nie użyłem.

Tak jest, rzucasz zero kości, potem możesz dodać dwa hity z Correctora.

FAQ:
Statek z przydzieloną kartą „Oślepiony pilot” nadal może
skorzystać z kart aktywujących się po wykonaniu ataku.
Takich na przykład jak „Artylerzysta” czy Darth Vader
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 15