galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 96
Autor Wiadomość
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   PBF 96

Krótko i treściwie:

Mapa

Rody już wylosowałem:
1. Arryn - Czarny Jaszczur
2. Baratheon - guzu
3. Lannister - Pietruch
4. Stark - Germanus

Zadania Główne (jawne), spełnienie warunków = 1 Punktem Zwycięstwa na koniec tury:
Lannister: Control Lannisport and King's Landing. x4
Baratheon: Control Dragonstone and King's Landing.
Arryn: Control The Eyrie and have more available Power tokens than each other House. x2
Stark: Control Winterfell and 5 or more areas with Castles or Strongholds.

Wypełnione Zadania Poboczne - Lannister
(0/1/1/1) The Raven: Hold the Messenger Raven token.

Wypełnione Zadania Poboczne - Baratheon
(1/0/1/1) The Throne: Hold the Iron Throne token.
(1/1/1/1) The Final Hour: Have only 1 House card in your hand.

Wypełnione Zadania Poboczne - Arryn
(2/1/0/1) Ample Harvest: Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
(1/1/1/1) Friendly Confines: Control more Castles than each other House.
(0/3/4/3) A Mountainous Task: Control The Eyrie.

Wypełnione Zadania Poboczne - Stark
(1/1/2/1) Take the Black: Control Castle Black.

Punkty Total:
Lannister: 5
Baratheon: 1
Arryn: 5
Stark: 1

Zadania Poboczne, które wciąż są w grze:
(A/B/L/S) Title: Condition
(1/0/1/3) Stop the Storm: Control Storm's End.
(1/1/1/1) Home Invasion: control the home area of another House.
(1/1/1/1) Cavalry Charge: Have all 5 of your Knight units on the board.
(1/1/1/0) The Blade: Hold the Valyrian Steel Blade token.
(1/2/2/0) A Riper Fruit: Control Winterfell.
(2/2/2/2) Backdoor Politics: Each other House has a higher position on the Victory track than you.
(1/1/1/1) Naval Superiority: Have more Ship units on the board than each other House.
(2/1/1/4) Hold Court: Control King's Landing.
(1/1/1/1) The People's Chosen: Control 4 or more areas with Power icons.
(3/2/1/1) A Stalwart Position: Control more Strongholds than each other House.
(1/1/1/1) Nothing But Ghosts: Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal.
(1/2/1/1) Land Grab: Control more land areas than any other House.
(4/2/1/2) Arbor Gold: Control the Arbor.
(2/1/1/1) Mercantile Ventures: Control more Ports than each other House.
(1/1/1/2) Support the Crown: Have 3 units in Crackclaw Point and no units in King's Landing.
(2/1/1/3) A Firm Grip: Control Crackclaw Point and Kingswood.
(1/4/1/1) Protect the Neck: Control Seagard, Greywater Watch and Flint's Finger.
(2/1/1/1) Extend Your Reach: Control more sea areas than each other House.
(1/1/0/1) Spreading the Wealth: Have more Power tokens on the board than each other House.
(2/1/1/2) Pull the Weeds: Control Searoad Marches, Blackwater and The Reach.
(1/1/1/1) Crossing Guard: Control two areas that are joined by the same bridge.[/q]


WESTEROS I
Głód [Dzicy] Każdy z graczy cofa się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia, a następnie, w kolejności rozgrywki, sprawdza liczbę i rozmiar swoich armii.
Atak Żelaznych Ludzi [Dzicy] Każdy gracz, na którego obszarze gry znajdują się przynajmniej 2 zapunktowane karty Celów, cofa się o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy:
a) Żeton Dzikich wraca na pole 0 toru Dzikich,
b) Wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy:
a) Żeton Dzikich wraca na pole 0 toru Dzikich,
b) Wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja [Dzicy] Zwerbuj nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Wezwanie do Broni [Dzicy] W kolejności rozgrywki każdy z graczy werbuje nowe jednostki na wszystkich swoich obszarach zawierających Zamki.
Wezwanie do Broni [Dzicy] W kolejności rozgrywki każdy z graczy werbuje nowe jednostki na wszystkich swoich obszarach zawierających Zamki.
Nowe Informacje [Dzicy] W kolejności rozgrywki każdy z graczy dobiera 1 kartę Celu. Następnie każdy z graczy wybiera 1 kartę Celu z ręki i wtasowuje ją z powrotem do talii Celów.
Zmiana Zamiarów [Dzicy] Każdy z graczy wybiera po 1 karcie Celu z ręki i umieszcza ją zakrytą na wspólnym obszarze. Karty należy potasować, a następnie odkryć. Na koniec, w kolejności rozgrywki, każdy z graczy wybiera po 1 z tych kart i umieszcza ją na swojej ręce.
Zmiana Zamiarów [Dzicy] Każdy z graczy wybiera po 1 karcie Celu z ręki i umieszcza ją zakrytą na wspólnym obszarze. Karty należy potasować, a następnie odkryć. Na koniec, w kolejności rozgrywki, każdy z graczy wybiera po 1 z tych kart i umieszcza ją na swojej ręce.
[W] = Dzicy rosną w siłę

WESTEROS II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy:
a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów,
b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują,
c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy:
a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów,
b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują,
c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

WESTEROS III
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania:
a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
c) nie ma żadnych ograniczeń.

Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania:
a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.


[4] Eddard Stark: 2 Miecze
[3] Robb Stark: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodny z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
[2] Roose Bolton: Jeśli przegrasz tę bitwę, weż cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
[2] Greatjon Umber: 1 Miecz
[1] Ser Rodrik Cassel: 2 Fortyfikacje
[1] The Blackfish: Podczas tej bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
[0] Catelyn Stark: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

[4] Tywin Lannister: Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 Żetony Władzy.
[3] Ser Gregor Clegane: 3 Miecze
[2] The Hound: 2 Fortyfikacje
[2] Ser Jaime Lannister: 1 Miecz
[1] Tyrion Lannister: Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
[1] Ser Kevan Lannister: Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające) zapewniają +2 do siłu, a nie +1.
[0] Cersei Lannister: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


[4] Stannis Baratheon: Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
[3] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
[2] Ser Davos Seaworth: Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
[2] Brienne of Tarth: 1 Miecz, 1 Fortyfikacja
[1] Melisandre: 1 Miecz
[1] Salladhor Saan: Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Barathenów jednostek Statków spada do 0.
[0] Patchface: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


[4] Bronze Yohn Royce: Jeśli posiadasz więcej Żetonów Władzy niż twój przeciwnik, ta karta otrzymuje +1 do siły.
[3] Littlefinger: Jeśli po tej bitwie kontrolujesz Orle Gniazdo, otrzymujesz tyle Żetonów Władzy, ile wynosi dwukrotność siły karty Rodu zagranej przez przeciwnika.
[2] Nestor Royce: 2 Fortyfikacje
[2] Lyn Corbray: 1 Miecz
[1] Lothor Brune: 1 Miecz, 1 Fortyfikacja
[1] Alayne Stone: Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz Orle Gniazdo, możesz odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zmusić przeciwnika do odrzucenia wszystkich Żetonów Władzy.
[0] Lysa Arryn: Jeśli po tej bitwie przeciwnik ma więcej Żetonów Władzy od ciebie, otrzymasz 3 Żetony Władzy.
Ostatnio zmieniony przez ZMar Sro 15 Lip, 2015, w całości zmieniany 10 razy  
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

Czekam na rozkazy oraz po 2 karty celów, które odrzucacie.
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

Tak dla przypomnienia:

MAPKA
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   



Karty Celów wybrane.

Rozkazy wysłane.
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

1. Gramy z ToB?
2. Co z dyplomacją? Tylko jawna czy PW są dopuszczalne?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

PW :mrgreen:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

ja rozkazy wyślę rano, bo w pracy nie widzę zmian na mapce, jak zwykle...
Zresztą i tak musze to wszystko ogarnąć
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   



No dobra, nie zaszkodzi zapytać - ktoś w ogóle będzie się chciał ze mną dogadać czy gramy według najbardziej popularnego scenariusza FFC "bash the Lannister until Baratheon grows strong enough to wreck the rest"? :D
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

bijemy Lannistera :!:
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   



guzu napisał/a:
bijemy Lannistera :!:

No to przynajmniej wiem na czym stoję :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

jak dasz mi zająć Lannisport to możemy mieć sojusz ;)
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   


Kusząca propozycja, podpytam członków Małej Rady czy nam się taki układ z Baratełonami opyla :P
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

Pietruch napisał/a:
Obrazek
Kusząca propozycja, podpytam członków Małej Rady czy nam się taki układ z Baratełonami opyla :P


Coś tak czuje, że pył i kurz to tylko z którejś stolicy zostanie :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

Tu jestem Starkiem ;)
ale mała różnica. Jeden i drugi lubi cień muru :)
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2015   

Germanus napisał/a:
Tu jestem Starkiem ;)
ale mała różnica. Jeden i drugi lubi cień muru :)


A ja zawsze myślałem, że Ty lubisz cienie wszelkiej maści, nie tylko murów :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13