galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #105 Peachoid vol.3
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2015   PBF #105 Peachoid vol.3

“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail, and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but refuse. They cling to the realm, or love, or the gods…illusions.


But they’ll never know this. Not until it’s too late.”


Gracze i Karty Rodów



Pietruch - Baratheon

Tywin Lannister [4] Ta karta zyskuje +1 do siły jeśli posiadasz więcej żetonów władzy niż przeciwnik
Robert Glover [3] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
Grzechocząca Koszula [2] Jeśli karta Mace Tyrell znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz]
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Walton Nagolennik [1] [miecz]
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


Leśnik - Greyjoy

Brozne Yohn Royce [4] Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Petyr Baelish [1] Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na Królewskim Dworze, możesz zamienić jeden ze swoich żetonów rozkazu z planszy na jeden z dostępnych żetonów rozkazu Umocnienia Władzy (obowiązują ograniczenia).
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.


Germanus - Lannister

Roose Bolton [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Nestor Royce [2] Jeśli atakujesz wszyscy rycerze Lannisterow, w tym wspierający rycerze Lannisterow, zapewniają premie +3 zamiast +2
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


Szmark - Martell

Stevron Frey [4] Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Maege Mormont [2] [miecz]
Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz bitwę, jedna z broniących lub atakujących jednostek rycerzy przeciwnika zostaje rozbita.
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Guzu - Stark

Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Emmon Frey [2] [wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru lądowego, ta karta zyskuje jeden punkt siły.
Ygritte [1] [wieża]
Howland Reed [1] Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
Melisandre [0] Możesz odrzucić jedną ze swoich dostępnych kart na stos kart odrzuconych i dodać jej wydrukowaną siłę do siły karty Mellisandre. Umiejętności nie można użyć na karcie o sile [4].


Gamaliel - Tyrell

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Jaime Lannister [3] Jeśli końcowy wynik bitwy jest remisem, to wygrywasz ją niezależnie od swojej pozycji na torze Lenników
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
Damon Zatańcz dla mnie [1] Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Karty Westeros

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Kryzysi
Aktualną kartę Kryzysu widział: Stark
Kartę na spodzie talii widział: Lannister
Aktualna Moc Kryzysu: 10


Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.

Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.

Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.

Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.


Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.


Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.[/quote]
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 31 Sty, 2016, w całości zmieniany 87 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2015   

Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Brozne Yohn Royce [4] Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Stannis Baratheon [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz przesunąć się w górę na torze Żelaznego Tronu o liczbę pól równą ilości pokonanych jednostek

Mance Ryder [4] [miecz][miecz]
Stevron Frey [4] Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
Galbart Glover [4] [miecz][wieża]

Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Balon Greyjoy [4] [miecz]

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Tywin Lannister [4] Ta karta zyskuje +1 do siły jeśli posiadasz więcej żetonów władzy niż przeciwnik

Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Czerwona Żmija [4] [czaszka] [miecz]

Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Roose Bolton [4] [miecz]
Robb Stark [4] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, możesz po jej zakończeniu na jej terenie umieścić rozkaz Wsparcia lub Obrony (obowiązują ograniczenia)
Roose Bolton [4] Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Renly Baratheon [4] Jeśli wygrasz, możesz na terenie objętym bitwą dodać jednostkę piechura lub ulepszyć już posiadaną w jednostkę rycerza (obowiązują ograniczenia)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz stolicę po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Littlefinger [3] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.

Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz poświęcić jeden z dostępnych żetonów władzy aby zaktualizować swoje zaopatrzenie.

Jon Snow [3] Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w jednym ze swoich zamków.
Czarny Walder [3] [miecz][miecz]
Robert Glover [3] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem morskim, zredukuj siłę karty przeciwnika o 2 punkty (minimum do 0)
Rodrik Czytacz [3] [wieża][wieża]

Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Jaime Lannister [3] Jeśli końcowy wynik bitwy jest remisem, to wygrywasz ją niezależnie od swojej pozycji na torze Lenników

Areo Hotah [3] [wieża]
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Obara Sand [3] Jesli wygrasz bitwę, Twój przeciwnik traci dwa żetony władzy

Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu o sile "0" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Ramsey Botlon [3] [miecz][miecz]
Roose Bolton [3] [miecz] [wieża]

Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lyn Corbray [2] [miecz][wieża]
Nestor Royce [2] Jeśli atakujesz wszyscy rycerze Arrynów w tym wspierający rycerze Arrynów zapewniają premie +3 zamiast +2

Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]

Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Saaladhor Saan [2] Jeśli okręty Baratheon'ow atakują, bronią się lub wspierają tą bitwę, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli okręty nie uczestniczą w bitwie, ta karta traci jeden punkt siły.
- Axell Florent [2] [miecz][wieża]

Grzechocząca Koszula [2] Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz]
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][wieża]
Emmon Frey [2] [wieża]
Aegon Bloodborn [2] [miecz][wieża]
Alysane Mormont [2] [wieża][wieża]
Maege Mormont [2] [miecz]

Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Theon Greyjoy [2] Jesli atakujesz obszar z zamkiem lub twierdzą, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli bronisz twierdzy lub zamku, ta karta traci jeden punkt siły.
Andrik Nieuśmiechnięty [2] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, połóż i natychmiast rozpatrz rozkaz Najazdu. Nie możesz użyć żetonu rozkazu Najazdu który był już wcześniej użyty w tej turze.
Qarl Panienka [2] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] Jeśli wygrasz te bitwę możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.

Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
Joffrey Baratheon [2] Jeśli karta przeciwnika posiada większą siłę, traci on jeden punkt siły. Jeśli karta przeciwnika posiada mniejszą siłę, zyskuje on jeden punkt siły.

Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru lądowego, ta karta zyskuje jeden punkt siły.
Nymeria Sand [2] [miecz]

Greatjon Umber [2] [miecz]
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Greatjon Umber [2] [miecz][miecz]
Walder Frey [2] Jeśli Twój przeciwnik jest wyżej na Torze Zwycięstwa, ta karta traci jeden punkt sił. Jeśli jest on niżej na Torze Zwycięstwa, zyskuje jeden punkt siły.
Maester Tybald [2] Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
Arnolf Karstark [2] [wieża]

Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Ser Loras Tyrell [2] Wszystkie atakujące (ale nie wspierające) jednostki rycerzy Tyrell'ow zapewniają siłę 3 zamiast 2.
Brienne z Tarth [2] Natychmiast usuń żeton rozkazu przeciwnika z obszary ogarniętego bitwa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz swoją stolicę, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Luthar Brune [1] Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje -1 siły, karta przeciwnika otrzymuje 1 miecz, jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +1 siły i fortyfikację
Alayne Stone [1] [wieża]

Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Monford Velaryon [1] [miecz]
Tychio Nestoris [1] Jeśli wygrasz bitwę, natychmiast pobierz żetony władzy równe Twojej aktualnej pozycji na Torze Zwycięstwa.

Styr [1] Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
Ygritte [1] [wieża]
Raymund Frey [1] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
Walder Frey [1] Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
Sybelle Locke [1] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
Howland Reed [1] Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.

Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Asha Greyjoy [1] Jeśli atakujesz, możesz zdecydować czy obie ze stron otrzymają wsparcie w tej bitwie.
Aeron Mokra Czupryna [1] Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
Dagmer Rozcięta Gęba [1] Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.

Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
Petyr Baelish [1] Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na Królewskim Dworze, możesz zamienić jeden ze swoich żetonów rozkazu z planszy na jeden z dostępnych żetonów rozkazu Umocnienia Władzy (obowiązują ograniczenia).
Cersei Lannister [1] [wieża][wieża]

Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Quentyn Martell [1] [wieża]
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz bitwę, jedna z broniących lub atakujących jednostek rycerzy przeciwnika zostaje rozbita.

Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Rickard Karstark [1] [wieża]
The Blackfish [1] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Walton Nagolennik [1] [miecz]
Damon Zatańcz [1] dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej

Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mace Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [1] Możesz poświęcić jeden ze swoich żetonów władzy aby na stałe zamienić ze sobą dwa żetony rozkazów na planszy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Lysa Arryn [0] Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.

Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Kryzysu.
Melisandre [0] Możesz odrzucić jedną ze swoich dostępnych kart na stos kart odrzuconych i dodać jej wydrukowaną siłę do siły karty Mellisandre. Umiejętności nie można użyć na karcie o sile [4].

Varamyr Pięć Skór [0] Spójrz na wierzchnią kartę talii Kryzysu, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii Westeros
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1. W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Meera Reed [0] Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Aeron Mokra Czupryna [0] Jeśli statki Greyjoyów atakują, bronią się lub wspierają bitwę, możesz odrzucić do czterech swoich żetonów władzy aby odpowiednio zwiększyć siłę tej karty.
Victarion Greyjoy [0] Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.

Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).

Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Doran Martell [0] Jeśli przegrasz bitwę, możesz natychmiast przesunąć jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów o liczbę pól równą różnicy w sile armii.

Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.

Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Margaery Tyrell [0] Natychmiast pobierz tyle żetonów władzy ile wynosi siła karty twojego przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Sro 27 Sty, 2016, w całości zmieniany 31 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   



Witam serdecznie, zakończyłem już pierwszy etap przygotowań do startu rozgrywki i chciałbym ogłosić, iż gracze którzy wezmą udział w trzeciej edycji Brzoskwinki, to:
    - Germanus (zwycięzca Peachoid vol.2)
    - Pietruch
    - Leśnik
    - GoG
    - Guzu
    - Gamaliel


W gwoli wyjaśnienia, ja tylko rozpocząłem łańcuszek, sami uformowaliście powyższy skład. W mniejszym lub większym stopniu napędziliście kamyczek rzucony ze szczytu góry - gratuluje uczestnikom, zaliczyliście pierwszy etap przygotowań! :)

Podstawowe informacje o kształcie rozgrywki otrzymaliście wcześniej poprzez PW, przytoczę je jednak dla osób zainteresowanych obserwacją rozgrywki:
    - mapa standardowa, rozstawienie bez zmian
    - karty kryzysu
    - nie masz żadnego wpływu na swoich początkowych dowódców oraz ich późniejszą rotację (CHAOS!)


I to właśnie wspomniany CHAOS będzie tematem przewodnim rozgrywki, kontynuujmy. Poniżej zamieszczam uporządkowaną listę graczy (od najmłodszego stażem na forum do najstarszego), prosiłbym aby numerycznie, począwszy od jedynki, każdy gracz wybrał osobę z pozostałej piątki i wybrał mu ród, którym wskazany będzie grał. Pamiętajcie, że bawimy się na mapie podstawowej, rozstawienie wojsk oraz żetonów na torach wpływów pozostają bez zmian, karty rodów zaś.. tym zajmiemy się później. Nie zabraniam Wam negocjacji na PW, nie śpieszcie się, dla mnie obowiązujące (i nie podlegające zmianie) będą wytyczne podane w tym temacie. Knujcie i rozpocznijcie ustawkę!

    Przykład:
    - Jaszczur
    - Mufasa
    - Mocarz

    Pierwszy jest Jaszczur, decyduje on, że gracz o nicku Mocarz grać będzie rodem Tyrell. Ród ten jest już obstawiony i nie może być wskazany ponownie. Kolejny jest Mufasa, decyduje on, że Jaszczur przywdzieje czerń rodu Greyjoy. I tak dalej aż do pozycji szóstej, która de facto pozbawiona jest możliwości wyboru.


Przygotowania:
- Pietruch (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Leśnik (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Guzu (wybrał gracza X na pozycję Y)
- GoG (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Gamaliel (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Germanus


@ Moderatora poprosiłem już o podpięcie tematu w celu łatwiejszej nawigacji
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

Wybieram pierwszy:

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Guzu (wybrał gracza X na pozycję Y)
- GoG (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Gamaliel (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Germanus
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza Gog na pozycję Martell)
- Guzu (wybrał gracza X na pozycję Y)
- GoG (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Gamaliel (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Germanus
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

Pietruch -> zapamiętam to sobie :evil:
a tak poważnie, to jak nie Ty to Leśnik by mnie pewnie wkręcił w Peugeot'a :wink:
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza Gog na pozycję Martell)
- Guzu (wybrał gracza lesnik na pozycję greyjoy)
- GoG (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Gamaliel (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Germanus[/quote]
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza Gog na pozycję Martell)
- Guzu (wybrał gracza lesnik na pozycję greyjoy)
- GoG (wybrał gracza Pietruch na pozycję Baratheon)
- Gamaliel (wybrał gracza X na pozycję Y)
- Germanus
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza Gog na pozycję Martell)
- Guzu (wybrał gracza Lesnik na pozycję Greyjoy)
- GoG (wybrał gracza Pietruch na pozycję Baratheon)
- Gamaliel (wybrał gracza Guzu na pozycję Stark)
- Germanus
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Wrz, 2015   

- Pietruch (wybrał gracza Germanus na pozycję Lannister)
- Leśnik (wybrał gracza Gog na pozycję Martell)
- Guzu (wybrał gracza Lesnik na pozycję Greyjoy)
- GoG (wybrał gracza Pietruch na pozycję Baratheon)
- Gamaliel (wybrał gracza Guzu na pozycję Stark)
- Germanus (wybrał gracza Gamaliel na pozycję Tyrell)

Czekamy na kolejne etapy niespodzianek :smile:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015   

teraz w odwrotnej kolejności wybieramy dowódców....? ;)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015   

Domyśłam się, że wybierzemy i bedziemy wybierać kto czyim zestawem gra:)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015   

albo np. ja decyduję, że Gog dostaje Nymerie z podstawki, Ty decydujesz że dostaję Boltona z podstawki itd...
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015   

albo co ture losowanie :) i np losowanie runda 4 gog otrzymuje na te runde zestaw germanusa itd:)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sob 19 Wrz, 2015   

Wydaje mi się, że bez draftu ale z losowymi deckami. Bukmacherzy już zacierają ręce a gracze nerwowo przebierają nogami. :smile:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 13