galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #106, Upadek
Autor Wiadomość
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   PBF #106, Upadek



Gracze:
gamaliel Martel
loonger87 Baratheon
ByeBye Greyjoy
guzu Tyrell
Czarny Jaszczur Stark
Leśnik Lannister


Tron: Martell
Miecz: Baratheon
Kruk: Lannister

Użycie Kruka: nie
Użycie miecza: nie
Kartę dzikich zna: brak


Aktualne Karty Westeros

Wydarzenia


Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.


Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.


Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.






Lista Kart Westeros


Talia I:

Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:

Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.



Karty dzikich


Aktualną kartę Dzikich widział:
Kartę na spodzie talii widział:
Aktualna Siła Dzikich: 2

Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Sarim Sro 11 Lis, 2015, w całości zmieniany 38 razy  
 
     
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   

Zasady:
1)Mapa standardowa
2)Rody losowe
3)Karty standardowe
4)Jednostki początkowe częściowo ustalane indywidualnie z wyłączeniem statków
5)Zamiana Tyrella i Greyjoya na torze lenników
6)Brak kart losów bitwy

Każdy ród ma do obsadzenia 2 piechurów oraz 1 rycerza na następujących obszarach:
Stark:
Winterfell, White harbor, Widow's watch


Greyjoy:
Pyke, Flint's Finger, Greywater watch

Lannister:
Lannisport, Stoney Sept, Searoad marches


Baratheon:
Kingswood, Dragonstone, Crackclaw point


Tyrell:
Highgarden, Three towers, Dornish Marches


Martell:
Sunspear, Salt Shore, Yronwood



Obsadzamy w ciemno, zatem prośba o położenie jednostek na PW.



Sposób losowania rodów:
1)Rzucam kością dla poszczególnych graczy z użyciem Generatora zgodnie z powyższą kolejnością (zaczynając od Gamaliela)
2)Cyfry 1-6 odpowiadają rodom wedle poniżej opisanej kolejności
3)Ponowne wyrzucenie cyfry odpowiedzialnej za dany ród pomijam i rzucam raz jeszcze.


Sposób losowania kart dzikich oraz westeros:
1)Rzucam kością dla poszczególnych talii z użyciem Generatora
2)Cyfry 1-10 odpowiadają kartom wedle poniżej opisanej kolejności
3)Ponowne wyrzucenie cyfry odpowiedzialnej za zużytą kartę pomijam i rzucam raz jeszcze.


*Aby sprawdzić sprawdzić wejdź w generator, a następnie wklej numer w pole "podaj numer rzutu".

Historia rzutów o wybór rodu:
Amaliel
293695 6

loonger87
293696 4

ByeBye
293697 4
293698 2

guzu
293699 4
293700 5

Czarny Jaszczur
293706 6
293707 1


Historia rzutów kart dzikich:
Runda 1

Historia rzutów kart westeros:
Runda 1

Talia I
294390 8
Tali II
294414 5
Talia III
294415 6

Runda II

Talia I
295142 5
Talia II
295143 10
Talia III
295144 10

Talia II - ponowny rzut
295146 7


Runda III

Talia I
295614 4

Talia II
295615 6

Talia III
295616 7


Runda IV

Talia I
297609 2

Talia II
297611 10

Tali III
297612 2

Dzicy:
297643 5


Runda V

Talia I
298956 10
298957 6

Talia II
298958 2

Talia III
298961 10 [karta zużyta]
298962 10 [karta zużyta]
298965 5
Ostatnio zmieniony przez Sarim Wto 10 Lis, 2015, w całości zmieniany 9 razy  
 
     
ByeBye
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Zaopatrzenie jest według tego co ustawimy, czy standardowe?

Poza tym, to takie pozycje początkowe super premiują ludzi z gwiazdką :P
 
     
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Zaopatrzenie proponuje według tego co ustawicie.
co do gwiazdek to wydaje mi się ze ta modyfikacja bardziej obciąża Lannistera niż premiuje osoby bez gwiazdki.
 
     
ByeBye
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Mówie o premiowaniu ludzi z gwiazdką :D
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Zaopatrzenie ustawiłbym adekwatnie do tego, jak poszczególni gracze rozmieszczą jednostki, powinno wynosić tyle, ile beczułek faktycznie będą już okupować na starcie. Moje są już wysłane ;)
 
     
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Rozkazy
Rozstawienie Jednostek, możecie podsyłać rozkazy.

Cytat:
Mówie o premiowaniu ludzi z gwiazdką :D

Racja, myślałem o premiowaniu, ale napisałem odwrotnie. Mam nadzieję, że nie będzie miało to kluczowego znaczenia, bardziej martwią mnie beczki, trochę ich dużo, a brak zaopatrzenia zawsze był ciekawym problemem na początku. Tak czy inaczej zostaniemy z tym co jest, wydaje mi się, że brak równowagi nie jest znaczący.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

hmmm ciekawe rozstawienie Greyjoya
 
     
ByeBye
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Wysłałem rozkazy :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Moje oddziały także otrzymały instrukcje na nadchodzącą turę :)
 
     
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Brakuje tylko Lannistera i Martella
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Wróciłem z egzaminu i już wysłałem.
 
     
Sarim
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

Rozkazy

Rozkazy ustawione szkoda, że prawdopodobnie braknie krwi.
Zaczyna oliwkowy (wybacz kolor, żółty był nieprzejrzysty).
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

A rozkazy Lanistera?;-)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Paź, 2015   

mapa. dajcie mi kwarans na kruka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 13