galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #111
Autor Wiadomość
player698
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   PBF #111

Witam wszystkich :) W związku z faktem, że jeden z PBFów został zakończony, a kolejne 4 są bliskie końca, zapraszam do nowego PBF-a.

Mapka: GoT 2nd edition

Proponowane ustawienia:
Każda z osób otrzymuje na starcie po 13 Żetonów Władzy. 5 z nich jest zachowane na pierwszą turę, zaś pozostałymi 8 wszyscy licytują kolejno:
a) wybór Rodu (w wypadku remisów decyduje krótszy staż na forum)
b) Żelazny Tron (w wypadku remisu decyduje osoba, która wygrała licytację o wybór Rodu)
c) Ostrze z Valyriańskiej Stali
d) Kruk Posłaniec.
Draft Kart Rodu, ale wyłącznie z puli kart przeznaczonej do gry w podstawce drugiej edycji.
Brak losów bitwy, prywatne wiadomości zabronione (dyplomacja dopuszczalna wyłącznie przez forum), Kryzysy.


Dopuszczam możliwość zmian powyższych ustawień na życzenie grających.

Wymogi z mojej strony:
- w miarę możliwości, grający są proszeni o aktualizację mapy
- rozkazy, dowodzący, użycie kruka i miecza, palenie rozkazów pisane czcionką pogrubioną, czyli użycie BB-Codes (w celu poprawienia widoczności danych)
- podawanie rozkazów za pomocą skrótów:
Marsze: M (-1, -0, +1*)
Obrony: D (D, +2*)
Wsparcia: S (S, +1*)
Najazdy: R (R, R*)
Umocnienia Władzy: CP (CP, CP*)

Pytania:
1. Q: Na jakiej zasadzie dobieram ludzi do gry?
A: Dowolnej. Nie interesuje mnie to, kim jesteś, ważne, że żyjesz, chcesz i jesteś w stanie grać. Nie masz obowiązku zakładania własnej gry. Przyjmuję pierwszych sześć osób, które zgłoszą chęć gry w temacie (może być też na PW, ale lepiej w temacie, razem z ustaleniem, jak chcecie grać).
2. Q: Chcę zagrać na innych ustawieniach. Jest możliwość?
A: Dopuszczam możliwość zagrania na innych ustawieniach, ale w tym celu musisz sam zaproponować, jak chcesz zagrać, a pozostali powinni się zgodzić. Wybór ustawień sugerowanych macie powyżej i proszę wybierać z powyższych, propozycje własne mogą być uwzględniane, o ile nie będą przysparzać mi, jako moderatorowi, więcej problemów.
3. Q: Kiedy zostanie rozpoczęty PBF?
A: W momencie zakończenia przynajmniej jednego z dwóch PBFów prowadzonych na zasadach 2nd GoT (#105, #106).

Osoby grające:
- gamaliel
- szmark
- loonger87
- andmac92
- kajekpl
- Czarny Jaszczur

Notes (w celu ułatwienia rozgrywki).
1. Uproszczony wzór bitwy - jak powinna wyglądać rozpiska:
Cytat:
Bitwa o (obszar)

Atakujący: Kolor zależny od przynależności rodowej: Stark - grey, Baratheon - gold, Martell - orange, Lannister - red, Tyrell - green; Greyjoy bez komendy "color"
Jednostki: (siła łączna: KN/FM/SH/SE)
Rozkaz: (M-1/-0/+1*)
Wsparcie: (siła łączna: KN/FM/SH/SE)
Karta rodu: wysłana
Siła łączna:

Broniący się: Kolor zależny od przynależności rodowej: Stark - grey, Baratheon - gold, Martell - orange, Lannister - red, Tyrell - green; Greyjoy bez komendy "color"
Jednostki: (siła łączna: KN/FM/SH/SE)
Rozkaz: (D+1/+2*)
Wsparcie: (siła łączna: KN/FM/SH/SE)
Karta rodu: czekamy
Siła łączna:


2. Rozszerzone wzory bitwy: TUTAJ (Google Docs)

3. Rozkazy i jednostki (do skopiowania; przed dwukropkiem należy dodać miejsce przypisania rozkazu):
:M+1* :M+0 :M-1 :D +1 :D +1 :D +2* :S :S :S+1* :R :R :R* :CP :CP :CP*
:FM (piechur), :KN (rycerz), :SH (statek), :SE (katapulta); :routed-FM, :routed-KN, :routed-SH, :routed-SE

Karty Kryzysów:
Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.


Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.


Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.

Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.

Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.

Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:

Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.

Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Ostatnio zmieniony przez player698 Wto 07 Cze, 2016, w całości zmieniany 27 razy  
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   

gamaliel - Lannister

4 - Euron Wronie Oko [4] miecz]
3 - Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
2 - Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
2 - Ogar [2] [wieża][wieża]
1 - Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
1 - Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
0 - Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

andmac92 - Stark

4 - Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
3 - Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
2 - Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
2 - Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
1 - Melisandre [1] [miecz]
1 - Margaery Tyrell [1] [wieża]
0 - Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

szmark - Tyrell


4 - Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
3 - Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
2 - Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
2 - Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
1 - Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
1 - Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
0 - Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.

Czarny Jaszczur - Baratheon


4 - Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
3 - Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
2 - Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
2 - Randyll Tarly [2] [miecz]
1 - Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
1 - Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
0 - Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.

loonger87 - Greyjoy


4 - Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
3 - Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
2 - Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
2 - Greatjon Umber [2] [miecz]
1 - Alester Florent [1] [wieża]
1 - Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
0 - Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.


kajekpl - Martell


4 - Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
3 - Areo Hotah [3] [wieża]
2 - Obara Sand [2] [miecz]
2 - Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
1 - Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Martellów jednostek Statków spada do 0.
1 - Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
0 - Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Ostatnio zmieniony przez player698 Wto 26 Sty, 2016, w całości zmieniany 46 razy  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   

Chętny do gry:
1. Zawsze
2. Ok
3. Ok, choć ten pomysł z wiadomościami może wydłużyć grę.
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   

Chętny w Każdym możliwym wariancie ;-)
 
     
andmac92
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Sty, 2016   

Jeśli jest miejsce chętnie zagram :) i zgadzam się na wszystko !
 
     
kajekpl
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Sty, 2016   

Jeżeli jest możliwość, chętnie zgaram :)
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Sty, 2016   

6 miejsce rezerwuję dla Czarnego Jaszczura w drodze wyjątku, oczywiście, jeżeli będzie chciał zagrać. Jeżeli nie, to miejsce ciągle jest otwarte.

Proszę także o wypowiedzenie się, w jakim wariancie szmark i kajek chcą zagrać.
 
     
szmark
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Sty, 2016   

Najchętniej standard, ale wszystkie propozycje wyglądają dobrze.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Sty, 2016   

Dziękuje, chętnie skorzystam :)

Z pewnością punkt 3 (z możliwością rozlokowania jednostek) odpada, wzmacnia to tylko niektóre z rodów na starcie (np. Starka) więc ta modyfikacja się nie sprawdza. Najchętniej zagrałbym standardową mapę z draftem pozycji na Torach Wpływów i kart rodów ALE czysta podstawka czy Taniec ze Smokami również siądzie : )
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

Mamy komplet. Ustawienia gry są podane na górze. Draft kart rodu i licytacja rodów jest zatwierdzona, reszta możliwa do dyskusji do dnia jutrzejszego.
Można przesyłać licytacje (przypominam - pierwszy jest licytowany wybór Rodu). Licytacje będą ujawnione w momencie, w którym zakończymy draft.
Draft przeprowadzimy teraz, numerki podczas losowania (zgodnie z kolejnością zgłoszeń):
1 - gamaliel
2 - szmark
3 - loonger87
4 - andmac92
5 - kajekpl
6 - Czarny Jaszczur

Oczywiście każdy powinien mieć następujący zestaw kart: 4 - 3 - 2 - 2 - 1 - 1 - 0

Kolejność losowania: gamaliel, andmac92, szmark, Czarny Jaszczur, loonger87, kajekpl

Stan posiadania kart będzie aktualizowany w drugim poście tematu, a także na mapce. Możliwe karty do wybrania będą aktualizowane w tym poście.

Dostępne karty:
4 - Euron Wronie Oko [4] miecz]
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]


3 - Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Areo Hotah [3] [wieża]


2 - Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).

Greatjon Umber [2] [miecz]
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]

Obara Sand [2] [miecz]

1 - Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Alester Florent [1] [wieża]

Margaery Tyrell [1] [wieża]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]

Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

0 - Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Ostatnio zmieniony przez player698 Sob 16 Sty, 2016, w całości zmieniany 29 razy  
 
     
kajekpl
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

Szczerze najpierw powinien być draft rodów, bo przecież, karty wybiera się do danej pozycji na mapie oraz wybiera się przeciwko danemu sąsiadowi (karty kontrujące)! I tak wolałbym zagrać, co na to inni gracze?
 
     
andmac92
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

kajekpl ma rację, że tak byłoby lepiej
chociaż jeszcze nie grałem w konfiguracji, że najpierw jest draft więc ja chętnie bym zostawił tak jak jest
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

kajekpl napisał/a:
Szczerze najpierw powinien być draft rodów, bo przecież, karty wybiera się do danej pozycji na mapie oraz wybiera się przeciwko danemu sąsiadowi (karty kontrujące)! I tak wolałbym zagrać, co na to inni gracze?


Niekoniecznie, na co przykładem może być gra prowadzona przez Czarnego Jaszczura (#98), gdzie najpierw wybierano karty, zaś wybór odpowiedniej 4-ki wiązał się z wyborem rodu.
Aczkolwiek jestem tu dla Was, więc możemy poczekać z draftem, jeżeli chcecie; poza tym, było napisane na początku wiadomości, że przyjmuję bidy na wybór Rodu ;)
 
     
kajekpl
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

Z resztą każdy ma takie same szansę - będzie ciekawiej :D Niech zostanie jak jest :)
PS: Co zmieni zakończenie pbf'ów #105, #106 ? Dlaczego będziemy na to czekać?
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Sty, 2016   

Czarny, gamaliel, loonger i andmac albo grają, albo moderują gry. Szmark chyba też, ale nie sprawdzałem tego. Generalnie to sprowadza się do tego, żeby nie było przeciążenia grami. Ponadto, dzięki draftowi i licytacjom Rodu zapełniamy czas, w którym powinny te gry się zakończyć (nie więcej niż tydzień, a pewnie mniej).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 13