galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #112 Pokaż mi kolor swojego smoka a powiem Ci kim jesteś
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   PBF #112 Pokaż mi kolor swojego smoka a powiem Ci kim jesteś

Karty rodów:



Greyjoy - Pietruch

    Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
    Asha Greyjoy [2] [wieża]
    Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
    Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
    Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.



Lannister - player698

    Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
    Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
    Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
    Daven Lannister [2] [miecz]
    Cersei Lannister [1] [wieża]
    Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
    Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).



Tyrell - Szmark

    Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
    Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
    Willas Tyrell [2] [wieża]
    Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
    Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
    Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
    Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.



Bolton - Lukipeki

    Roose Bolton [4] [miecz]
    Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
    Walton Nagolennik [2] [wieża]
    Czarny Walder [2] [miecz]
    Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
    Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
    Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.



Baratheon - Guzu

    Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
    Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
    Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
    Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
    Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
    Ser Axell Florent [1] [miecz]
    Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.



Martell - MG-89

    Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
    Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
    Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
    Kolos [2] [miecz]
    Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
    Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]



Karty Westeros

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich
Aktualną kartę Dzikich widział: Lannister
Kartę na spodzie talii widział: nikt
Aktualna Siła Dzikich: 4


Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Pią 26 Lut, 2016, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

USING THE MAP

Map Overview
• On top of the screen is a semi transparent black bar, when you move your mouse cursor over it a menu should slide down.
• There are clickable links to show/hide Power Tokens, units, and/or orders at the top of the drop-down semi-transparent black bar.
• Hovering your mouse over an order token will also cause it to temporarily disappear so you can see the units underneath. (If a unit is on top of a power token, click the "Show/hide units" text to temporarily hide the units.)
• Power Tokens are displayed on the bottom-left of the Wildlings track in the format X/Y, where X = Power Tokens currently possessed by each player and Y = Power Tokens remaining in the pool.

General Notes
• Each area should be on its own line.
• To place units or order tokens, enter the area name followed by a colon and space, then the unit name or order name. Make sure to use the correct text box.
• To remove units or order tokens, you can simply delete the units or order, but leave the area name followed by a colon and space (": "). If there is not a colon and space, it can break the display, but leaving the area names in can save time retyping them. Alternatively, you can just delete the entire line.
• To place a Power Token on the board, simply add the area to the "Powertokens in areas" box on the House Settings page. Make sure to decrease the number of available Power Tokens.
• To specify a port, add " - Port" after the area name. Make sure there is a space before and after the hyphen.
Important: Blank lines, misspellings, and extra spaces can break the display. If something isn't showing up, check for these errors. Note that the case does not matter (FM and fm both work).

Cytat:
Units
Footman: FM, Footman
Knight: KN, Knight
Siege Engine: SE, Siege
Ship: SH, Ship
Routed units: Add routed- before the name given above (e.g., routed-KN)
Multiple units: Separate with commas (even for multiple units of the same type) (e.g., FM, FM, KN)


Cytat:
Orders
Note: There are different options for entering orders (see the thread on using the map for more information if you're curious), but I think the options below are the most clear (every order shows combat strength modifier, and every starred order has a star), so please try to use these. I will try to confirm your orders are correct, but ultimately the responsibility is yours, especially since you can edit the map yourself to preview your orders.
March-1: M-1
March+0: M+0
March+1*: M+1*
Defend+1: D+1 (D is also ok)
Defend+2*: D+2*
Support: S
Support+1*: S+1*
Raid: R
Raid*: R*
Consolidate Power: CP
Consolidate Power*: CP*


Cytat:
House Settings
• Units, Orders, and Power Tokens boxes place units, orders, and Power Tokens on the board. For example:
Units:
Dragonstone: Footman, Knight
King's Landing: KN, SE
Crackclaw Point: FM
Shipbreaker Bay: SH, routed-SH
Blackwater Bay: Ship

Orders:
Dragonstone: M+0
King's Landing: CP*
Crackclaw Point: D+1
Shipbreaker Bay: R
Blackwater Bay: S+1*


Powertokens in areas:
Kingswood
Influence Tracks & Dominance Tokens
• Each House, garrison, and neutral force should be on its own line.
• When a garrison or neutral force is destroyed, delete the line from the garrisons box.
• To adjust the House order on the various tracks, use the appropriate text box(es). (Try to remember to update the victory track after capturing a castle or stronghold!)
• When a dominance token (Valyrian Steel Blade or Messenger Raven) has been used for the round, you can check the appropriate box on this page to overlay a "used" indicator on the main board display.
• The round marker and Wildlings strength can also be adjusted here.

Sharing the Map
• Every time you change anything, a new tinyurl.com link should appear in the black bar at the top of the screen. Post this link in the thread. Sometimes it fails to create a valid link, so please check if you have a valid tinyurl link before submitting your post.
• Occasionally, there is no tinyurl link on the black bar. If this happens, click the Power Token display in the upper-left corner of the board to increase and then decrease the PT count (from 5/15 to 4/16 back to 5/15). This should generate the link without needing to re-enter information.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   



Witam bardzo seredecznie, kilka słów wstępu nim zaczniecie przysyłać rozkazy :)

- Pierwszy post -> aktualizowane będą tylko wydarzenia Westeros oraz informacje o Dzikich
- Mapa -> tutaj będziemy dokonywać wszelkich zmian i nanosić ruchy poszczególnych gracz (jej obsługa jest zamieszczona post wyżej, w razie pytań prosze je śmiało zadawać)
- Tytułowanie PW -> proszę o zachowanie odpowiedniej formy - PBF #112 (ród którym się gra) (sprawa: rozkazy/dowódca/licytacje)
- Rozgrywka -> w żaden sposób Was nie ograniczam, knuć możecie do woli dzięki wysyłaniu między sobą PW, możecie używać bannerów z pierwszego posta do wyróżnienia swoich postów
- Gracze oraz rody -> zostały wylosowane za pomocą generatora liczb losowych


Zapraszam do zabawy, każdemu z uczestników prześlę także PW informujące o rozpoczęciu rozgrywki, miłego knucia i zdobywania! :)
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

W tym dodatku,plansza wydaje się jakaś mniejsza :razz:


 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   



Rozkazy posłane.

Jeszcze nigdy nie grałem w DwD, mam w domu od roku ale nigdy nie znalazłem chętnych :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Brakuje Boltona oraz Baratheona :)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Czarny Jaszczur napisał/a:
Brakuje Boltona oraz Baratheona :)


sorka, będą wieczorem :roll:
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Moje już są :wink:

 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   



    Kruk Posłaniec: Tyrell
    Najazdy: Greyjoy -> Martell -> Greyjoy
    Marsze: Lannister -> Tyrell -> Greyjoy -> Stark -> Baratheon -> Martell
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Mam do Was prośbę

Moglibyście przy nanoszeniu zmian na mapę,wrzucać link z przeglądarki? Nie wiem czemu,ale ten zedytowany, który się pojawia na mapie na czarnym tle,mi nie działa
Ostatnio zmieniony przez lukipeki Pon 18 Sty, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Uprzejmie proszę Lorda Greyjoy'a o pozostawienie mojego Umocnienia Władzy w Lannisporcie.
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   



Rozkazy Najazdu:
* Searoad Marches -> niszczę Wsparcie w The Reach
* Bay of Ice -> bez efektu

Zdjąłem też Rozkaz Najazdu lorda Martella


No to Marszujemy, najpierw lord Lannister.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2016   

Pietruch napisał/a:
Obrazek

Rozkazy Najazdu:
* Searoad Marches -> niszczę Wsparcie w The Reach
* Bay of Ice -> bez efektu

Zdjąłem też Rozkaz Najazdu lorda Martella


No to Marszujemy, najpierw lord Lannister.


Lord Lannister musi zaczekać na kruka :wink:

 
     
szmark
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   



Czekam na kruka.
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sty, 2016   

M+1* King's Landing -> FM, FM na Crackclaw Point. Dowódca na PW.

Cytat:
Bitwa o

Atakujący: Lannister
Jednostki: 2 - FM, FM
Rozkaz: 1
Wsparcie: -
Karta rodu: 1 - Cersei Lannister [1] [wieża]
Ostrze z Valyriańskiej Stali: niedostępne
Siła łączna: 4

Broniący się: Tyrell
Jednostki: 2 - FM, FM
Rozkaz: -
Wsparcie: -
Karta rodu: 0 - Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Ostrze z Valyriańskiej Stali: niedostępne
przewaga na Torze Lenników
Siła łączna: 3

Wygrywa Lannister
Jednostki wycofują się na...
Ostatnio zmieniony przez player698 Wto 19 Sty, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 13