galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
116
Autor Wiadomość
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   116

Nowa gra wg Longera:D
zalozenia gry:
Gramy na zwyklej mapie 2 edycji i tu w sumie konczylo by się jeśli chodzi o standardowe rozwiązania:D
Każdy gracz na początku gry dostaje po 20 ZW i rozpoczynamy licytacje która będzie się skladala z 5 etapow:
1. Licytujemy pozycje na Zelaznym Tronie (w przypadku remisu decycuje losowanie)
2. Licytujemy możliwość wyboru rodu jakim będziemy grac (w przypadku remisu tu jak i w kolejnych licytacjach decyduje osoba posiadajaca Zelazny Tron)
3. Licytujemy pozycje na torze Lennikow
4. Licytujemy pozycje na torze z krukiem
5. Licytujemy kolejność draftu kart

Karty draftujemy tylko z podstawowe wersji gry i draftujemy w kolejności 1-2-3-4-5-6-6-5-4-3-2-1-1-2…. Itd…. Żeby jeszcze bardziej wszytsko pomieszać jak już będą stworzone decki w kolejności od 1 gracza wybieramy deck którym będziemy grac (uwaga nie można wybrać swojego decku, jedynym graczem który może grac kartami które sam wybieral jest ostatni gracz ponieważ on w sumie nie będzie wybieral decku tylko będzie miał to co mu reszta zostawi)
ZW nie przechodzą na sama gre, zaczynamy standardowo każdy z 5ZW….


Gracze:
Nowakl1993 Martell
lukipeki Tyrell
Leśnik Baratheon
andmac92 Lannister
Germanus Grayjoy
kajekpl Stark



Wydarzenia:
Talia I:

Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:

Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Karty dzikich:
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez loonger87 Pią 11 Mar, 2016, w całości zmieniany 10 razy  
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

DRAFT KART
MARTELL

0Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
1Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
1Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
2Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
2Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
3Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
4Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
STARK

0Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.
1Alester Florent [1] [wieża]
1Margaery Tyrell [1] [wieża]
2Obara Sand [2] [miecz]
2Greatjon Umber [2] [miecz]
3Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
4Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
GREYJOY

0Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
1Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
1Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
2Randyll Tarly [2] [miecz]
2Ogar [2] [wieża][wieża]
3Areo Hotah [3] [wieża]
4Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
TYRELL

0Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
1Melisandre [1] [miecz]
1Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
2Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
2Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
3Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
4Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
BARATHEON

0Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
1Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
1Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
2Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
2Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
3Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
4 Euron Wronie Oko [4] miecz]
LANNISTER

0- Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
1Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
1Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
2Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
2 Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
3Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
4Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez loonger87 Nie 14 Lut, 2016, w całości zmieniany 11 razy  
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

czekam z niecierpliwoscia na rozpoczecie licytacji :P
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

a wiec tak Panowie jesli sa jakies pytania to slucham jesli nie to zaczynamy.... pierwsza licytacja: Zelazny tron!
Dostepne ZW:
Nowakl1993 20
lukipeki 20
Leśnik 20
andmac92 20
Germanus 20
kajekpl 20
no i zycze powodzenia:D
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

taka prosba tylko jak wysylac bedziecie do mnie wiadomosci to piszcie prosze 116 w temacie wiadomosci:) dzieki, jestescie wpozo!
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

Nowakl1993 4
kajekpl 3
Leśnik 2
Germanus 2
lukipeki 0
andmac92 0

Nowakl1993 zostaje nowym krolem:) i niech odrazu rozstrzygnie remisy pomiedzy Lesnikiem i Germanuseum oraz lukipeki i andmac92

aktualny stan ZW

Nowakl1993 16
kajekpl 17
Leśnik 18
Germanus 18
lukipeki 20
andmac92 20

zaczynamy licytacje o wybor Rodu.... czekam:)
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Lut, 2016   

Germanus przed Leśnika

lukipeki takze wyzej :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

na co czekamy?
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

Lesnika nie ma:)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

Sorry, 30 kumpla mnie zaadsorbowała. Daję 0 ZW.
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

lukipeki 3
Nowakl1993 1
Germanus 1
kajekpl 0
Leśnik 0
andmac92 0


lukipeki moze wybrac rod jako pierwszy, a Nowakl1993 niech rozsadzi remisy:)
aktualny stan ZW

Nowakl1993 15
kajekpl 17
Leśnik 18
Germanus 17
lukipeki 17
andmac92 20
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

Oryginalnie-Tyrell :grin:
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

1.luki
2.ja
3.germanus
4.lesnik
5.andmac
6.kajek

Germanusowi zostawie JedynySłusznyRód w nadziei, ze nie bedzie sie juz bawil w podchody z Tyrellem w 113 na mnie ;(

wybieram Martellow
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

zaszokuję Cię.
Greyjoy
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Lut, 2016   

Kolej Lesnika i przyjmuje juz bidy na tor Lennikow:D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13