galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów
Autor Wiadomość
pleechu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów

Witam, mam pytanko, jako to dokładnie jest z tym oto zacnym panem Blountem?
NP.: Blount atakuje i ma na kościach [przykładowo] 2 trafienia, przeciwnik ma na kościach 3 uniki - ile ran wchodzi?
Inna sytuacja: Blount nie trafia w ogóle [zero trafień na kościach], rozumiem, że nie wchodzi nic?
 
     
Shantruin
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   

W obu wypadkach nie wchodzi nic, ale atak liczony jest jako trafiony. Ma to znaczenie przy kilku kartach aktualnie - głównie przy modyfikacji Urzadzenie Maskujace (Stealth Device), które po ataku Blounta zawsze zostaje odrzucone, czy przy Jonowych Rakietach Pulsacyjnych (Ion Pulse Missiles) które niezależnie od rzutów kośćmi trafią, zadając 1 obrażenie i 2 żetony jonów. Inne interakcje przychodzące mi do głowy to Laetin A'Shera z M3A Interceptora i Zabezpieczenie Amunicji (Munitions Failsafe) - obie te karty nie zadziałają, bo atak Blounta zawsze trafi.

PS. Działa ta zasada również w przypadku Rakiet Szturmowych (Assault Missiles), gdy statki w Zasięgu 1 otrzymują obrażenie nawet jeżeli podstawowy cel wszystko wybroni, działałaby też przy Torpedach Jonowych (Ion Torpedoes), gdyby zetkę można było w nie wyposażyć ;)
 
     
pleechu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   

Oki, dzięki wielkie.
 
     
adamsb81
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Czytam i dalej nie wiem o co chodzi z tym pilotem ?
Czy ktoś może jaśniej opisać (o ile to możliwe)
 
     
ZombieManQ
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Wyobraź sobie,że masz Blounta z rakietami szturmowymi (kiedy atak trafi,wszyscy w zasięgu 1 otrzymują jedno obrażenie) który atakuje Howlrunner, a obok masz dwa zwykłe Tie fightery.
Rzucasz 4 kośćmi ataku i wypada trafienie,krytyk i dwa puste,a Howlrunner wyrzuca trzy uniki.
W normalnej sytuacji nic by się nie stało,tylko straciłbyś rakiety.
Tymczasem howlrunner faktycznie nie traci kadłuba,ale dwa Tie fightery już tak,ponieważ atak "trafił" i aktywowała się zdolność rakiet szurmowych
Teraz lepiej?
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Dlatego nigdy nie bierzesz dla niego zabezpieczenia amunicji ;)
 
     
adamsb81
[Usunięty]

Wysłany: Czw 02 Cze, 2016   

Teraz lepiej. Dzięki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 15