galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 123
Autor Wiadomość
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   PBF 123

No to zaczynamy.
Mapa II edycji, kryzysy, bez kart losów bitwy, licytacja rodów i torów, draft kart.
Remisy:
1. przy licytacji na ród - staż na forum (wiem, że to nie jest idealne rozwiązanie, ale nic innego nie przychodzi mi do głowy ;) )
2. przy tronie: Staż na forum (j.w)
3. dalsze remisy rozstrzyga król

lukipeki - Tyrell
Nowakl1993 - Baratheon
Germanus - Lannister
eSzopiklon - Stark
Szewa - Martell
loonger87 - Greyjoy



Każdy z graczy dostaje 20 ŻW na licytację rodu i torów wpływów, ŻW które zostaną po licytacjach przechodzą do gry i można je zostawić w swojej puli, lub wymienić (zgodnie z normalnymi zasadami rekrutacji i zaopatrzenia) na jednostki w cenie: 1ŻW za piechura, 2ŻW za konnicę/okręt lub 4 za wieżę, ewentualnie zbuffować istniejące jednostki: 1 ŻW z piechura do konnicy, 3 ŻW z piechura do wieży. Dodatkowo Lannister, na starcie dostaje darmowy okręt w porcie w Lannisporcie.
Kolejność rekrutacji: odwrotna niż tor Tronu - Król decyduje czy rekrutuje jako ostatni mając ogląd na całość mapy.

Draft kart: kolejność wg tronu, natępnie odwrotnie, znowu wg tronu, itd... karty dobieracie dowolnie, ale końcowo każdy musi mieć 4-3-2-2-1-1-0 ;)

Germanus - Lannister
4: Tywin Lannister [4] Ta karta zyskuje +1 do siły jeśli posiadasz więcej żetonów władzy niż przeciwnik
3: Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz stolicę po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
2: Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
2: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
1: Królowa Cierni [1] Możesz poświęcić jeden ze swoich żetonów władzy aby na stałe zamienić ze sobą dwa żetony rozkazów na planszy.
1: Cersei Lannister [1] [wieża][wieża]
0: Catelyn Stark [0] Po bitwie wróć na swoją rękę wszystkie karty ze swojego stosu kart odrzuconych (poza ta kartą). Karta przeciwnika również wraca na jego rękę.

lukipeki - Tyrell
4: Czerwona Żmija [4] [miecz] [miecz] [wieża]
3: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
2: Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
2: Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu
1: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
1: Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
0: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Szewa - Martell
4: Czerwona Żmija [4] [czaszka] [miecz]
3: Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
2: Asha Greyjoy [2] Jeśli wygrasz te bitwę możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
2: Aegon Bloodborn [2] [miecz][wieża]
1: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
1: Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
0: Mance [0] Twoja ostateczna sila rowna sie sile kryzysu.

eSzopiklon - Stark
4:Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
3:Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
2:Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
2:Grzechocząca Koszula [2] Jeśli karta [0] znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
1:Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
1: Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
0:Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Nowakl1993 - Baratheon
4: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
3: Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu o sile "0" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
2: Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
2: Brienne z Tarth [2] Natychmiast usuń żeton rozkazu przeciwnika z obszary ogarniętego bitwa.
1: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
1: Walder Frey [1] Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
0: Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1. W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

loonger87 - Greyjoy
4:Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
3:Victarion Greyjoy [3] Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem morskim, zredukuj siłę karty przeciwnika o 2 punkty (minimum do 0)
2:Nestor Royce [2] Jeśli atakujesz wszyscy rycerze w tym wspierający rycerze zapewniają premie +3 zamiast +2
2: Saaladhor Saan [2] Jeśli okręty Baratheon'ow atakują, bronią się lub wspierają tą bitwę, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli okręty nie uczestniczą w bitwie, ta karta traci jeden punkt siły.
1: Sybelle Locke [1] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
1: Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
0:Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


Karty Westeros

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.

Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Kryzysu

Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.

Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.

Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.

Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.

Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.

Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie przeprowadźcie kolejną licytację i wylosujcie oraz rozpatrzcie nową kartę.

Tura I Faza akcji: http://tinyurl.com/PD0p5nWArUaix07NTymr
Koniec I Tury: http://tinyurl.com/U1RkAMyzWDKw3M7eNwg7

Tura II Faza planowania: http://tinyurl.com/DCmFzOILffWSQrns7HRQ
Tura II Faza akcji: http://tinyurl.com/33iszsFqmViqWakTpEBU
Koniec II Tury: http://tinyurl.com/gp2g9dq

Tura III Faza planowania: http://tinyurl.com/6dIifXWxevRCdTwkIbUD
Tura III Faza akcji: http://tinyurl.com/RtLk5PAvZKFrNrH33HEX
Koniec III Tury: http://tinyurl.com/nHdjQNcr6rEOkYMOUIvV

Tura IV Faza planowania: http://tinyurl.com/tS9nDhygMAXao8tWIaAG
Tura IV Faza akcji: http://tinyurl.com/c42rHrUDxLg6HxVzNuWH

Tura V Faza planowania: http://tinyurl.com/nZHmGbZxm8Lu8peR6C7c
Ostatnio zmieniony przez Aras Sro 11 Sty, 2017, w całości zmieniany 27 razy  
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

Bardzo fajny pomysł, ktoś kto będzie wysoko na torach - będzie miał małą armię i na odwrót.
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

brzmi ciekawie, jedynie moje uwagi sa taki ze byc moze koszt statkow jest za niski (moze 2zw) i nie wiem czy nie bedzie za duzo jednostek na start..... a moze lepiej dac kazdemu po 2-3 pola na ktore moze rekrutowac swoje jednostki placac za kazdego zw po licytacji....
i odrazu pytanie mobilizacja wg kolejnosci na Zelaznym Tronie?
 
     
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

loonger87 napisał/a:
brzmi ciekawie, jedynie moje uwagi sa taki ze byc moze koszt statkow jest za niski (moze 2zw) i nie wiem czy nie bedzie za duzo jednostek na start..... a moze lepiej dac kazdemu po 2-3 pola na ktore moze rekrutowac swoje jednostki placac za kazdego zw po licytacji....
i odrazu pytanie mobilizacja wg kolejnosci na Zelaznym Tronie?


Co do statków: faktycznie masz rację, 2ŻW wydają się dobrą ceną. Pola do stawiania jednostek do zastanowienia: czy początkowe jednostki stoją standardowo a nowo rekrutowane gdzie chcą? Co z beczkami zdobytymi w ten sposób?

A kolejność: myślałem o odwrotnej niż tron - ten się w końcu na coś przyda :D i król będzie miał ogląd na całość przed podjęciem decyzji
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

Cytat:
Pola do stawiania jednostek do zastanowienia: czy początkowe jednostki stoją standardowo a nowo rekrutowane gdzie chcą?

Moim zdaniem rekrutacja według normalych zasad, tylko z zamków i twierdz. Jedyna różnica to że za zetony. Podstawowe jednostki zostają żeby każdy miał zapewnione jakieś wojsko. Bo jak zaczniemy ustawiać tam gdzie kto chce to co, Stark może np. rzucić po 1 piechurze do czarnego zamku i karhold i ciśnie golda od 1 tury...

P.S. jak są jeszcze miejsca i planujesz zacząć pod koniec września to też bym się pisał :wink:
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

zglaszam sie
 
     
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

racja, trochę zamotałem używając skrótu myślowego: wydaje mi się, że był PBF w którym były startowe pola do wyboru ( chyba 3, albo swoja stolica + dwie lokacje) i dowolne rozmieszczenie jednostek, ale rodzi się z tego problem z beczkami na starcie (czy uznajemy podręcznikowe, czy wg tego jak ustawimy wojsko), rekrutacja naturalnie zamki/twierdze i w limicie zaopatrzenia. Nie wiem tylko jak bardzo mieszać na starcie, żeby utrzymać jako-taki balans na początku ;D
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

ja bym też dał 2 ŻW za statek. Wieża trochę drogo, ale pewnie i tak mało kto ją weźmie na początek.

Co do mobilki, też byłbym za, żeby tylko w zamkach i twierdzach - żadnych nowych terenów
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   Re: PBF 123

Aras napisał/a:

Chętni:
lukipeki
Nowakl1993
Germanus
eSzopiklon


Ej, a ja? :mrgreen:
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

A moze jesli juz tak bardzo sobie kombinujemy i stroimy pod siebie nasza gre, to zrobimy draft kart? Jak sie bawic to sie bawic ;> dlugo troche schodzilo w #113, ale wszyscy tu obecni sa aktywni, to powinno pojsc sprawnie :P
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

Aras napisał/a:
racja, trochę zamotałem używając skrótu myślowego: wydaje mi się, że był PBF w którym były startowe pola do wyboru ( chyba 3, albo swoja stolica + dwie lokacje) i dowolne rozmieszczenie jednostek, ale rodzi się z tego problem z beczkami na starcie (czy uznajemy podręcznikowe, czy wg tego jak ustawimy wojsko), rekrutacja naturalnie zamki/twierdze i w limicie zaopatrzenia. Nie wiem tylko jak bardzo mieszać na starcie, żeby utrzymać jako-taki balans na początku ;D

tez gralem w ta gre i z tego co pamietam byly pola tak wybrane ze beczki sie nie zmienialy, czyli wszyscy zaczynali z 2 a stark z 1:)
 
     
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

Jakbście mi przypomnieli które to były pbfy: z draftem kart, bo nie ogarniam o co chodzi i muszę doczytać, i z wybieraniem startowych pól to byłbym wdzęczny
loonger87 piszesz się na grę? Bo udzielasz się, zostało ostarnie miejsce, a chyba ominąłem Twoje zgłoszenie :mrgreen:
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

Jeśli jest miejsce, to też jeszcze bym był chętny.
 
     
Nowakl1993
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

z draftem to byla gra nr 113.

W skrocie chodzi o to, ze do puli wrzucamy wszystkie dostepne karty, te z podstawki, uczty dla wron, tanca ze smokami, z mapki jak ta w 117, 115 itd. Kazdy startuje bez kart i po kolei wybiera sie dana karte tak, zeby miec taki zestaw : 4, 3, 2, 2, 1, 1, 0.
Gracz Martellem wybiera np Tywina, Renly'ego, Davosa, Ashe, Paxtera, Littlefingera i Dorana. Zmienia ich nazwy na Dornijskie pozostawiajac to co jest na nich napisane. To jest nasz pakiet kart jaki gramy :)

Zerknij na 113 i tam masz wszystko :P
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2016   

w 116 też był draft. W sumie w wielu grach był
Ja od zawsze jestem zatwardziałym przeciwnikiem draftu, głównie ze względu na to,że przeważnie trwa miesiąc :razz:

Chyba,że zrobimy tak: skoro już jest nas 6, to zaczynamy teraz te wszystkie drafty/losowania itp
Wyrobimy się do 17, jak Aras wróci z urlopu, i wtedy zaczniemy normalnie grę
Dopóki nie pójdą pierwsze rozkazy, to w zasadzie MG nie musi wrzucać mapy, więc z telefonu da radę. Podanie wyników licytacji chyba da radę

Jedyne, co by się przydało przy drafcie, to żeby każdy zrobił, jeden pod drugim, post,w którym będzie aktualizował swoją talię
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14