galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 125- 2vs2vs2
Autor Wiadomość
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Paź, 2016   PBF 125- 2vs2vs2

Witam wszystkich w grze w nowej formule
Grają:
-loonger87
-andmac92
-eSzopiklon
-Aras
-Szewa
-gamaliel

Kilka zasad na początek:
- zwycięzcami zostają Ci dwaj gracze,którzy zdobędą wspólnie 11 zamków/twierdz w dowolnym momencie gry. Gra trwa max 10 rund,jak w normalnej wersji. W przypadku remisu na zamkach i twierdzach,wygrywa ta para,która ma razem więcej pkt zaopatrzenia,a dalej ci którzy razem mają więcej hajsu.

Pary będą dobrane następująco:
Stark,Tyrell
Greyjoy,Martell
Lannister,Baratheon

Teraz parę zasad co do samej formuły gry:
-każdy gracz dostanie swój ród,i będzie sam wykonywał ruchy tylko swojego rodu,nie sojusznika. Oczywiście,zarówno wszystkie ruchy,jak i rozkazy,uzgadniacie między sobą,jak Wam pasuje.
- Żetony władzy,zaopatrzenie,gwiazdki,jednostki-tych elementów nie można "pożyczać" sojusznikowi. To samo dotyczy żetonów dominacji.
- Na jednym terytorium nie mogą się znajdować jednocześnie jednostki obydwóch
sojuszników
-Nie można wspierać nikogo innego niż sojusznika w jego bitwie z kimś spoza drużyny. Można zachować neutralność
-Sojusznicy nie mogą wywoływać bitew między sobą. Nie chcę faworyzować Lannistera i Baratheona którzy jako jedyni są sąsiadami
- nie można wycofać rozbitych jednostek na teren gdzie jest ZW sojusznika

Podsumowując,gramy tak jak normalną partię,tylko zwyciezcy są wyłaniani nie indywidualnie, a zespołowo. Jedyne ograniczenia to zakaz "wspólnych" bitew i wsparcia przeciw sojusznikowi

Resztę reguł-czy draft,licytacje torów itp- Wasz wybór,proszę każdego o opinię

W pary dobieracie się sami,nie będę losowal. Podstawą przyjemności z tej gry będzie dogadanie się,więc tutaj nie wnikam. Loonger87 i andmac92 chcieli grać razem,więc pozostała do ustalenia Wasza czwórka

Czy losuje Wam rody,czy sami wybieracie- zdecydujcie

Powodzenia! :wink:

Karty Westeros

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Kryzysu

Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.

Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.

Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.

Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.

Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.

Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie przeprowadźcie kolejną licytację i wylosujcie oraz rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnio zmieniony przez lukipeki Wto 22 Lis, 2016, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Paź, 2016   

jesli chodzi o mnie to jestem za licytacja torow przed gra (jak np w 123), draft jest mi obojetny..... jesli chodzi p rody to mam jedna pare ktora nie specjalnie chcial bym grac ale zaczekam az sie reszta wypowie:)
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Paź, 2016   

eSzopiklon - co ty na to, aby zostać sojusznikami? ;)

Moim zdaniem licytacja na początku rozgrywki jest zbędna.
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Paź, 2016   

Cytat:
eSzopiklon - co ty na to, aby zostać sojusznikami?

Chętnie zostanę Twoim wspólnikiem :wink:

I ja jestem za losowaniem rodów(ew. par, a sami się podzielimy w parach), nie chciałbym draftu bo będzie trwał ze 2 tyg., licytacje na początek tez niekoniecznie, ale jeśli większość będzie za to OK.
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Paź, 2016   

no to niech lukipeki losuje rody, w parach podzielimy sie sami a zaczniemy grac juz jutro.... powodzenia panowie, przyda sie wam :D
 
     
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

Gamaliel zostaliśmy na siebie skazani ;)

Draft daje bardzo dużo możliwości pokombinowania jak kartą wesprzeć sojusznika, ale z knuciem i wymianami PW zajmie to całe wieki...
Ja bym był za grą bez draftu, w następnej możemy zrobić :grin: , ale z licytacją torów wpływów, bez tego Bara + Lanni mają kruka, tron i 5 czy 6 gwiazdek - trochę mordercza kombinacja
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

A konkretnie to 4 :grin: Czyli rody Wam wylosowac?
 
     
Aras
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

losować
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

Loonger,andmac- Stark/Tyrell
eSzopiklon,Szewa-Lanni/Bara
Aras,gamaliel-Grey/Martell

Zdecydujcie się kto jest kim i napiszcie tutaj
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

Ja-Stark
Mój słabszy sojusznik- Tyrell
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

Ja- Lannister
Sojusznik-Baratheon
 
     
andmac92
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

to ruszamy ??
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

grey z martellem się nie określili kto jest kim

i póki co, jest 2 do 2 w kwestii licytacje-brak licytacji. Jeszcze się nie wypowiedziałeś, podobnie jak gamaliel
Ostatnio zmieniony przez lukipeki Wto 04 Paź, 2016, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

Najpierw niech się rozdzieli trzecia para, bo nie wiadomo z kim knuć :razz:
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2016   

co do licytacji to jestem przeciw, gra szybciej sie zacznie bez tego

co do rodów aras zapytał kogo chce i napisałem że greya ale nie wiem na ile to wiążące
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14