galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #129 - Wojna Trzech Królów
Autor Wiadomość
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Sie, 2017   PBF #129 - Wojna Trzech Królów

Uczestnicy:
eSzopiklon - Baratheon
gamaliel/Moni - Lannister
lukipeki - Stark

Zasady:
Podstawowa mapa, dzicy, bez wariantu losy bitwy.

Początkowa mapa:
http://npiguet.github.io/...KPmgbjmjLLogIA.

Karty Westeros:
Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich:
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Aktualną kartę dzikich widział: nikt
Kartę na spodzie talii widział: Stark

___________________

Runda 10.
I. Faza Westeros

1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros

I Ostatnie dni lata ɤ
Nic się nie dzieje.
II Mroczne skrzydła, mroczne słowa ɤ
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy na każdy symbol władzy wydrukowany na obrazkach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
III Atak Dzikich
Dzicy atakują Westeros.
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich. (ɤ ɤ)
4. Rozpatrzenie kart Westeros

II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 3/3
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu

2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy
4. Porządkowanie
Ostatnio zmieniony przez Ril Pią 10 Lis, 2017, w całości zmieniany 96 razy  
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

Dzięki za przybycie, mimo trwających letnich kanikuł. Odkrywamy:

http://npiguet.github.io/...6K54ayD5YWQ4pCA
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

O wy małe huncwoty, tak sami?
Mam nadzieję, że będziecie mieć wspaniałą rozgrywkę!
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   

Nadal mam niedosyt forumowej Gry o tron w różnych jej wariantach... i chyba stąd cały pinkiel. Pomysł gry z kartami losów bitwy upadł na wstępnym etapie negocjacji, ale dobre i to. :grin:

Niech wygra najlepszy!
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sie, 2017   

poproszę dzikich
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sie, 2017   

nieźle zaczynam, nie wiem czemu uroiłem sobie,że mam jedną gwiazdkę xD
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Sie, 2017   

karta dzikich zostaje
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Sie, 2017   

zajmuję Przystań i tyle mojego na tą turę
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Sie, 2017   

http://npiguet.github.io/...ouk5rCL7JGA6YCA
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

M-1 na Fose,żeton zostaje,statek na Narrow,CP* po statku na Shivering i Sunset
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

lukipeki napisał/a:
M-1 na Fose,żeton zostaje,statek na Narrow,CP* po statku na Shivering i Sunset

Chodziło Ci pewnie o Bay of Ice.

http://npiguet.github.io/...rHniLbZkuGhiA..

Tak na marginesie, właśnie skończyła się trzecia Gra o tron na Lastinn. ;) Też była na trzech, trwała 9 dni i w piątej rundzie wygrała nowa uczestniczka, Moni (Baratheon).

http://lastinn.info/sesje...ech-krolow.html
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

Sądzę że u nas to zajmie jednak trochę dłużej niż 5 rund :mrgreen: z tego co zerknąłem to w tamtej grze Stark grał dość słabo. No i chyba tutaj przez wakacje staliśmy się rzadziej aktywni...
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

Nie ponaglam... tak tylko mówię. :grin: Na to właśnie liczę, że będzie to trwało dłużej niż 5 rund.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sie, 2017   

No tu hurtem:

M+1 na sunset
M+0 na riverrun

Cp* statek na zatoke i piechur
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sie, 2017   

sory, miało być ofc BoI :razz:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 14