galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#PBF 130
Autor Wiadomość
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   #PBF 130

Witam wszystkich w nowym PBFie. Dostałem prośbę od Rila o poprowadzenie gry na 4 osoby na zmodyfikowanej mapie, do której link zamieszczam poniżej:

http://tinyurl.com/j4t5O7SfzUo8StQpwR7s

W porównaniu do tego co wysłał mi Ril, dodałem garnizon 5 w Wysogrodzie.

Osobiście jestem za tym, aby nie losować rodów; są rody bardziej i mniej podatne na zjechanie, a w związku z różnym Waszym doświadczeniem, szkoda by było, jakby ktoś został zjechany. Zamków jest i tak średnio więcej na gracza niż w wersji 6-os, więc chcę uniknąć szybkiego końca fajnego, ciekawego wariantu, jak to niestety miało chociażby miejsce w grze na lastinn Rila.

Proponuję:
Moni - Baratheon
Ril - Greyjoy
Szewa - Lannister
eSzopiklon - Stark

Ale nie będę do niczego zmuszać, to gra dla Was, nie dla mnie. Ja tylko robię za wolontariat :wink:


Karty Westeros:
Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Karty Dzikich:
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Aktualną kartę dzikich widział: nikt
Kartę na spodzie talii widział: nikt
Ostatnio zmieniony przez lukipeki Pon 16 Paź, 2017, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Dziękuję lukiemu, że zgodził się dla nas poprowadzić tego skromnego PBF-a. Jak wiesz, dobre uczynki do nas wracają. :D

Witam pozostałych i zachęcam do regularnych odpisów, aby gra mogła się toczyć w swoim naturalnym przy tej liczbie uczestników tempie. ;)
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Powodzenia, rozkazy będą wieczorem.
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Również życzę powodzenia i miłej gry. :) Teraz na pewno nie będzie to tak szybko, wtedy jechałam na dzikim farcie.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Szanuję tempo, i dziękuję wszystkim za wysłanie rozkazów 1 dnia :wink:

http://npiguet.github.io/...IGo7aCW6q6J4oCA

Wiecie co robić :wink: Niech lord Szewa Lannister zdecyduje co robi :wink:
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Zmieniam rozkaz na morzu na d+2
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

http://tinyurl.com/bbL3TUSNnfPbWlsZ0bKq

Zaczyna Baratheon, Lannister też już może się ruszać, zezwalam :wink:
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

M+0 z Shipbreaker Bay na Blackwater Bay jednym statkiem.
Mapa.
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Wszystko z Lannispprtu na SS.

Pisze z telefon, także wybaczcie, że bez mapy.
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Służę pomocą.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Stark może zrobić wszystkie ruchy naraz
Baratheon może już wykonać CP*

Greyjoy robi pierwszy ruch, z drugim czeka na Lannistera
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Statek na Zatokę

http://npiguet.github.io/...LTmsInml5rpgIA.
 
     
Szewa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Piechur na riverrun
Pirchur na Harrenhal

Konnica zostaje na SS
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Jeden statek na Złotą Cieśninę, drugi zostaje.
Dowódca na pw.

http://npiguet.github.io/...IbotoDpsqfliIA.
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

Skoro mogę mobilizować... Chociaż nie lubię wpychania się w kolejkę.
Dragonstone ~ Piechur.
Shipbreaker Bay ~ Statek.
Mapa.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13