galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #131 - Nim wzburzy się morze...
Autor Wiadomość
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Paź, 2017   PBF #131 - Nim wzburzy się morze...

Uczestnicy:
1. eSzopiklon - Lannister
2. Moni/gamaliel - Martell
3. lukipeki - Tyrell
4. Germanus - Baratheon

Dodatkowe zasady:
Shipbreaker Bay graniczy z Sunset Sea i Flint's Finger.
Sunset Sea graniczy z Shipbreaker Bay, Crackclaw Point i Mountains of the Moon.

Początkowa mapa:
http://npiguet.github.io/...OaNoOSTp-GSgA..

Karty Westeros:
Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich:
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Aktualną kartę dzikich widział: Baratheon
Kartę na spodzie talii widział: wszyscy

___________________

Runda 10.
I. Faza Westeros

1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros

I Tron ostrzy [Dzicy]
Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
II Ostatnie dni lata [Dzicy]
Nic się nie dzieje.
III Sieć kłamstw [Dzicy]
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (6→12)
4. Rozpatrzenie kart Westeros

II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu

2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy
4. Porządkowanie
Ostatnio zmieniony przez Ril Pon 12 Lut, 2018, w całości zmieniany 47 razy  
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Paź, 2017   

Witam w nowym PBF-ie, w którym przyjmujemy żartobliwą fikcję, że świat jest okrągły i można go opłynąć dookoła poruszając się w jednym kierunku. (Jak wiadomo, ma on kształt marchewki, a Wasze zamki znajdują się na obłym jej końcu. ;) )

W drodze z Shipbreaker na Sunset niech Was prowadzi łaska Siedmiu.

Przydział rodów to moja propozycja. Możecie się zamienić, jeśli macie ochotę, a jeśli nie, to zapraszam do przydzielania rozkazów.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

Tak pytam z ciekawości - dlaczego Baratheon ma 1 statek?
W oryginale ma 2 :wink:
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

Tego to nie wiem. To Twoja mapka. :lol:

Mam przeczucie, że tak być musi i że to ma związek z kolejnością na torze Lenników i bliskim sąsiedztwem Bary i Lannistera.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

nie moja, ino eSzopiklona :wink:
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

nie pamiętam z kim wtedy rozmawiałem o tej mapie, ale doszliśmy do wniosku ze nie ma powodu dla którego bara miałby mieć 2 statki a wszyscy po 1. W mapce na 6 osób ma on przeciwnika na północy i południu, a tutaj sąsiaduje tylko z jednym, tak jak wszyscy pozostali

P.S. mozna by przenieść temat wyżej do aktualnych gier, żeby był widoczny
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

http://npiguet.github.io/...JyB4qOG7ION5Zip
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

W naszej wersji sąsiaduje też z Lannisterem ;) ale spoko

Nie mam z nikim interakcji;
Wypływam na WSS, koń na Reach, piechur na Oldtown
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

http://npiguet.github.io/...aPmgZbqvJTogIA.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

jutro w pracy go przerzucę do głównego wątku
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

http://tinyurl.com/FLuIMtLRyTUJ3zIeoJXF
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

Footman na Starfall... -_- Baratheon nie jest mile widziany na moich wodach, niech szczeźnie w głębinach oceanu, a jego załoga niech umrze w przeokropnych męczarniach.
Mapa.
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

Nie odjęłaś se żetonu. :cry:
http://npiguet.github.io/...eGjmOG_tOyUoA..
 
     
Moni
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

Przepraszam, byłam pewna, że jeśli postawię żeton, mapa będzie na tyle miła, że sama mi go odejmie. ;-; Nie wiem czemu, skoro już kilka razy go stawiałam. Kajam się i obiecuję poprawę.
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Paź, 2017   

http://tinyurl.com/aaAPFORwhFT98zvcJeUh

tyle mojego na ta ture
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13