galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #33 - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 07 Paź, 2013   Gra o Tron PBF #33 - Pole gry

Tura 6 - finałowa

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Tyrell - zamiana rozkazu Highgarden (obrona +1) » (obrona +2*)

    Najazdy:
      Martell - East Summer Sea (najazd): brak efektu
      Baratheon The Fingers (najazd): brak efektu
      Greyjoy - Sunset Sea (najazd): pali Bay of Ice (najazd)
      Tyrell - Redwyne Straits (najazd): brak efektu
      Bolton - Seagard (najazd): pali Riverrun (wsparcie)

      Greyjoy - Searaod Marches (najazd): brak efektu
      Tyrell - The Reach (najazd): brak efektu
      Bolton - The Narrow Sea (najazd): pali The Mountains of the Moon (wsparcie)

    Marsze:
      Martell - Sunspear (marsz -1): machina oblężnicza » The Boneway; rycerz, rycerz » Storm's End (bitwa)
      Lannister - Stoney Sept (marsz +0): rycerz, piechur » Harrenhal (bitwa)
      Baratheon
      Greyjoy
      Tyrell
      Bolton

      Martell
      Baratheon
      Greyjoy
      Tyrell
      Bolton

    Umocnienia władzy:
      Tyrell - Oldtown Port (umocnienie władzy): +1 żeton
      Bolton - White Harbor (umocnienie władzy): +1 żeton
      Bolton - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony


Obecne karty Westeros:
    Talia I:
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.


Gracze:


Karty rodów:

    Greyjoy
      Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [2] [wieża]
      Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
      Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
      Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


    Lannister
      Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
      Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
      Daven Lannister [2] [miecz]
      Cersei Lannister [1] [wieża]
      Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
      Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


    Tyrell
      Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Willas Tyrell [2] [wieża]
      Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
      Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
      Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


    Bolton
      Roose Bolton [4] [miecz]
      Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
      Walton Nagolennik [2] [wieża]
      Czarny Walder [2] [miecz]
      Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
      Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
      Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
      Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
      Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
      Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
      Ser Axell Florent [1] [miecz]
      Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


    Martell
      Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
      Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
      Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Kolos [2] [miecz]
      Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
      Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Zamki i twierdze:
    Greyjoy - 4
    Lannister - 0
    Tyrell - 4
    Bolton - 6
    Baratheon - 3
    Martell - 3

Zaopatrzenie:
    Greyjoy - 2
    Lannister - 5
    Tyrell - 4
    Bolton - 3
    Baratheon - 3
    Martell - 3

Żetony władzy:
    Greyjoy - 9
    Lannister - 0
    Tyrell - 3
    Bolton - 0
    Baratheon - 0
    Martell - 0

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Martell
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Lannister
    Kruk Posłaniec - Tyrell


Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Dzicy:

Siła: 4

Obecna karta podejrzana przez:
    Baratheon

Karty:
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Warg - Zwiadowca
    Jeźdźcy mamutów
    Cisza na Murze
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pon 23 Gru, 2013, w całości zmieniany 166 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Paź, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Tyrell

    Najazdy:
      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Baratheon

    Marsze:
      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Bolton
      Baratheon
      Martell

      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Bolton
      Baratheon
      Martell

      Martell

    Umocnienia władzy:
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Lannister - Harrenhal (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Pyke (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Stony Shore(umocnienie władzy): +1 żeton
      Baratheon - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
      Martell - Sunspear (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Ostatnio zmieniony przez Sardo Czw 10 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Paź, 2013   

biorę dzikich
palę palenie bara
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Paź, 2013   

mój najazd spada, nie ma celu
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Paź, 2013   

reszka na PW napisał/a:
The Golden Sound (najazd): brak efektu

reszka na PW napisał/a:
Riverrun (marsz -1): piechur zostaje; piechur » Lannisport
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Paź, 2013   

piechota z cracklaw na kingswood
bez żetonu
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Paź, 2013   

Aktualizacja mapy:
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

2 statki do sunset sea

edit.
Cytat:
Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton

na mapce jest wsparcie
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

jesli tam jest UW z * to uzyte sa 4 gwiazdki;p
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

Konik na MC z winterfell
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

Jeden statek płynie na południe
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

nie dałem żadnego umocnienia władzy
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

figol napisał/a:
2 statki do sunset sea

edit.
Cytat:
Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton

na mapce jest wsparcie


Pomyłka w spisie rozkazów, poprawione.
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

pionek na cp, pionek na blackwather.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   

Wypływam statkiem na morze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 13